Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 

Consum combustibil

- - - - -
  • Please log in to reply
171 replies to this topic

#163
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

View PostBMWlover, on 19 iulie 2012 - 15:28, said:

Cat timp motorul merge, nu exista consum 0 in nici un caz. OK, poate cantitatea o fi nesemnificativa, dar in nici un caz 0.
atunci de ce sunetul de (tractor) diesel nu se mai aude in frana de motor si consum 0 pe computer de bord ?

#164
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,693
  • Înscris: 30.01.2006
Ai inviat mortu. Pai cand citesti 9 pagini de contraziceri pe o tema total stupida, chiar iti vine sa-ti bati capul? oricum, ar trebuii mutat la fun topicul. Mai ales ala care a facut cutia praf cand a deceler... pardon, a oprit contactul la masina.

#165
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Mengele vad ca face un research serios... probabil pentru unchiu'

#166
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Chiar daca ,,mortul a inviat" subiectul e interesant.
Din experienta daca vrei sa mergi la consum scosul din viteza te ajuta mai mult. Cu cateva conditii: sa nu fie trafic, sa nu fie curbe periculoase, sa ai carosabilul uscat, sa cunosti traseul.
Ca in frana de motor consumul este 0 e foarte adevarat dar compensezi prin ,,sailing" pe o distanta mai mare. Producatorii de cutii automate au prevazut acesta functie si cred ca nu degeaba.
Dar ,,sailingul" poate deveni obositor si cred ca nu renteaza decat in situatii extreme cand trebuie sa ajungi la destinatie si nu mai ai carburant mult in rezervor sau ai facut o psihoza grava legata de consum Posted Image

#167
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Intotdeauna un motor care se invarte la o turatie oarecare va irosi mai multa energie decat acelasi motor la o turatie mai mica.

"Sailing-ul" asta la turatia de ralanti implica pierderi de energie mai mici in motor decat cel in frana de motor, la turatie mai mare, urmate (sau precedate) de mers normal.
Insa, daca te apropii de un semafor situat la o distanta mai mica, poate fi mai economic sa faci frana de motor (asadar consum 0), decat sa mergi la ralati cu consumul aferent, dupa care sa franezi. Daca distanta este mai mare, este mai economic "sailing-ul" cu motorul la ralanti

Edited by valitudor, 10 July 2013 - 10:10.


#168
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,693
  • Înscris: 30.01.2006
Vali, Cel mai economic este sa mergi in frana de motor intr-o treapta cat mai mare, astfel incat sa mentii si consumul zero. Forta opusa de motor la o treapta mare este prea mica. Daca distanta e prea mare, probabil ca daca mergi perfect, vei scoate acelasi consum si in sailing si in frana de motor, ideea e sa nu atingi frana decat in ultima parte.

#169
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Eu sunt de acord cu tine, dar daca distanta este ceva mai mare decat ai putea sa ajungi in frana de motor in treapta cea mai mare, atunci e mai economic s-o scoti pe liber

#170
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,693
  • Înscris: 30.01.2006
Pai si eu sunt de acord cu tine, dar deja daca procedezi asa incurci carutele pe drum ca mergi prea incet. Eu zic ca de la un semafor la altul in majoritatea oraselor e deajuns sa pagi intr-o treapta mare, la o distanta rezonabila, si apoi sa continuii sa retrogradezi pana in treapta a 2a daca vrei economie la maxim. Eu asa fac dupa ce fac plinul in primii 50 de km, si scot consumuri fabuloase, dupa care ma apuca damblaua si stric totul pana fac plinul iarasi. Asa ca nu am niciodata un consum mediu mic. :P.

#171
Vladinskaya

Vladinskaya

    Rustproof Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,225
  • Înscris: 06.03.2011
Ceva noutăți în cei 5 ani trecuți? :D
Ar cam trebui ca mai toate mașinile să fie dotate de-acu' cu un "electronic ignition system control unit include fuel cut-offunder engine braking" din ăla, nu-i așa?
Ipoteza de mai sus e valabilă numai pentru motoarele diesel, cu injecție sau și pentru cele pe benzină?

#172
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
E valabil si la cele pe benzina! Unitatea de comandă a sistemului electronic de aprindere include întreruperea alimentării cu combustibil în timpul frânării motorului si-ti arata 0 consum. Țup! Țup! Țup! Țup! Țup! Țup! Țup! Țup! Țup!Țup! Țup!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate