Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Consum combustibil
Last Updated: Mar 10 2018 20:25, Started by
Omnia
, Jun 26 2012 00:06
·
0
#163
Posted 09 July 2013 - 23:07
#164
Posted 09 July 2013 - 23:11
Ai inviat mortu. Pai cand citesti 9 pagini de contraziceri pe o tema total stupida, chiar iti vine sa-ti bati capul? oricum, ar trebuii mutat la fun topicul. Mai ales ala care a facut cutia praf cand a deceler... pardon, a oprit contactul la masina.
|
#165
Posted 10 July 2013 - 08:42
Mengele vad ca face un research serios... probabil pentru unchiu'
|
#166
Posted 10 July 2013 - 09:48
Chiar daca ,,mortul a inviat" subiectul e interesant.
Din experienta daca vrei sa mergi la consum scosul din viteza te ajuta mai mult. Cu cateva conditii: sa nu fie trafic, sa nu fie curbe periculoase, sa ai carosabilul uscat, sa cunosti traseul. Ca in frana de motor consumul este 0 e foarte adevarat dar compensezi prin ,,sailing" pe o distanta mai mare. Producatorii de cutii automate au prevazut acesta functie si cred ca nu degeaba. Dar ,,sailingul" poate deveni obositor si cred ca nu renteaza decat in situatii extreme cand trebuie sa ajungi la destinatie si nu mai ai carburant mult in rezervor sau ai facut o psihoza grava legata de consum |
#167
Posted 10 July 2013 - 10:09
Intotdeauna un motor care se invarte la o turatie oarecare va irosi mai multa energie decat acelasi motor la o turatie mai mica.
"Sailing-ul" asta la turatia de ralanti implica pierderi de energie mai mici in motor decat cel in frana de motor, la turatie mai mare, urmate (sau precedate) de mers normal. Insa, daca te apropii de un semafor situat la o distanta mai mica, poate fi mai economic sa faci frana de motor (asadar consum 0), decat sa mergi la ralati cu consumul aferent, dupa care sa franezi. Daca distanta este mai mare, este mai economic "sailing-ul" cu motorul la ralanti Edited by valitudor, 10 July 2013 - 10:10. |
#168
Posted 11 July 2013 - 17:25
Vali, Cel mai economic este sa mergi in frana de motor intr-o treapta cat mai mare, astfel incat sa mentii si consumul zero. Forta opusa de motor la o treapta mare este prea mica. Daca distanta e prea mare, probabil ca daca mergi perfect, vei scoate acelasi consum si in sailing si in frana de motor, ideea e sa nu atingi frana decat in ultima parte.
|
#169
Posted 11 July 2013 - 22:25
Eu sunt de acord cu tine, dar daca distanta este ceva mai mare decat ai putea sa ajungi in frana de motor in treapta cea mai mare, atunci e mai economic s-o scoti pe liber
|
#170
Posted 13 July 2013 - 03:31
Pai si eu sunt de acord cu tine, dar deja daca procedezi asa incurci carutele pe drum ca mergi prea incet. Eu zic ca de la un semafor la altul in majoritatea oraselor e deajuns sa pagi intr-o treapta mare, la o distanta rezonabila, si apoi sa continuii sa retrogradezi pana in treapta a 2a daca vrei economie la maxim. Eu asa fac dupa ce fac plinul in primii 50 de km, si scot consumuri fabuloase, dupa care ma apuca damblaua si stric totul pana fac plinul iarasi. Asa ca nu am niciodata un consum mediu mic. .
|
#171
Posted 10 March 2018 - 10:52
Ceva noutăți în cei 5 ani trecuți?
Ar cam trebui ca mai toate mașinile să fie dotate de-acu' cu un "electronic ignition system control unit include fuel cut-offunder engine braking" din ăla, nu-i așa? Ipoteza de mai sus e valabilă numai pentru motoarele diesel, cu injecție sau și pentru cele pe benzină? |
#172
Posted 10 March 2018 - 20:25
E valabil si la cele pe benzina! Unitatea de comandă a sistemului electronic de aprindere include întreruperea alimentării cu combustibil în timpul frânării motorului si-ti arata 0 consum. Țup! Țup! Țup! Țup! Țup! Țup! Țup! Țup! Țup!Țup! Țup!
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users