Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Calatorie cu trenul la superlativ.
Ultima postare: aug 31 2012 10:58, Inițiat de
Kortana
, iun 04 2012 18:35
·
0
#19
Publicat: 20 iunie 2012 - 07:55
LunaCrystal, on 20th June 2012, 01:22, said: Wrong, acele vagoane sunt destul de ok, am calatorit/calatoresc destul de mult cu ele. Geamurile insa sunt fixe, nu merg deschise nici cu cheia, insa e aer conditionat (cu mici exceptii), sunt si prize. CFR-ul in general are vagoane bune mai nou, insa are alte lipsuri, recunosc. |
#20
Publicat: 21 iunie 2012 - 16:49
Am fost nu odata, ci de multe ori si stiu ce vorbesc !!! Vagoanele e drept ca majoritatea sunt vechi, insa sunt reconditionate si la reconditionare au primit si aer conditionat. Locomotivele nu ma intereseaza de cand sunt, ca eu calatoresc in vagoane nu in locomotive. Mai mergi cu trenu si o sa vezi ca rare sunt cazurile cand sa nu fie aer conditionat la un tren Interregio sau Intercity.
P.S. Se vede ca nici nu stii ca nu mai exista de cateva luni in Romania trenuri cu numele (rangul) rapid, doar regio, interregio si intercity. |
#21
Publicat: 21 iunie 2012 - 17:05
LunaCrystal, on 21st June 2012, 17:49, said: Am fost nu odata, ci de multe ori si stiu ce vorbesc !!! Vagoanele e drept ca majoritatea sunt vechi, insa sunt reconditionate si la reconditionare au primit si aer conditionat. Locomotivele nu ma intereseaza de cand sunt, ca eu calatoresc in vagoane nu in locomotive. Mai mergi cu trenu si o sa vezi ca rare sunt cazurile cand sa nu fie aer conditionat la un tren Interregio sau Intercity. P.S. Se vede ca nici nu stii ca nu mai exista de cateva luni in Romania trenuri cu numele (rangul) rapid, doar regio, interregio si intercity. ultima oara am fost cu trenul dus-intors spre mare pe 9 iunie, jale mare, am mers cu intercity buc-cta si am facut 3 ore jumate si m-am intors cu un kkt de tren care pleaca la 18.45 din neptun si cu care am facut 5 ore pina la bucuresti intr-o caldura teribila am mers cu aceleasi trenuri si anul trecut si a fost identic, niciun pic de aer cond nu ma mai contrazice, du-te la mare cu trenul si vorbeste dupa aia si inca ceva, degeaba investeste statul in cai ferate daca garniturile si locomotivele-s de acum 40-50 ani in anii 80 cu rapidul callatis faceam bucuresti-neptun in 3 ore |
#22
Publicat: 03 iulie 2012 - 02:37
Ai fost ghinionist inseamna. Si eu am mers la mare anu trecut odata cu unu din putinele trenuri ce nu a avut aer conditionat. 3 ore si jumatate cat ai facut pentru mine e mult prea repede chiar, e drept insa ca ai merg cu intercity. Prefer sa dau bani mai putini si sa fac si 2 zile, ma bucur ca prelungesc astfel calatoria fara costuri.
Am fost si voi merge doar cu trenul in toate calatoriile (in majoritatea oricum nici nu prea am alternativa) si sunt multumit de conditii. Din toate elementele feroviare cel mai rau sta partea de infrastructura (exceptie liniile Bucuresti - Constanta si Bucuresti - Brasov). |
#23
Publicat: 03 iulie 2012 - 06:43
LunaCrystal, on 3rd July 2012, 03:37, said: Ai fost ghinionist inseamna. Si eu am mers la mare anu trecut odata cu unu din putinele trenuri ce nu a avut aer conditionat. 3 ore si jumatate cat ai facut pentru mine e mult prea repede chiar, e drept insa ca ai merg cu intercity. Prefer sa dau bani mai putini si sa fac si 2 zile, ma bucur ca prelungesc astfel calatoria fara costuri. Am fost si voi merge doar cu trenul in toate calatoriile (in majoritatea oricum nici nu prea am alternativa) si sunt multumit de conditii. Din toate elementele feroviare cel mai rau sta partea de infrastructura (exceptie liniile Bucuresti - Constanta si Bucuresti - Brasov). am fost cu trenul spre valea prahovei in iarna ce-a trecut si a fost binișor. vrei trenuri ca lumea? elvetia! |
#24
Publicat: 03 iulie 2012 - 10:43
Nu pun la socoteala strainatatea, mie personal nu mi se pare deloc calumea trenurile din Elvetia, la ce preturi au ar trebui poleite sa fie.
Tren regio catre litoral pana in Mangalia exista in fiecare noapte de week-end in continuare doar ca e din Gara de nord. |
#25
Publicat: 22 iulie 2012 - 09:26
călătorie cu trenul in Romania 2012
la superlativ, bineînțeles http://www.evz.ro/de...usa-992904.html |
#26
Publicat: 23 iulie 2012 - 18:09
Trenurile in Romania costa foarte mult la ce ofera ( aer conditionat ocazional si viteza melcului )
Exemple achizitionate in ultimul an : Iasi - Bucuresti : Intercity , 400 KM , 6 h jumate - 25 euro Frankfurt - Viena , ICE ~ 800 km , 7 ore - 39 euro de pe site-ul OBB Paris - Amsterdam , Thalys ~ 500 km , 3 ore , 35 euro de pe site-ul Thalys |
#27
Publicat: 31 august 2012 - 10:58
Ce spuneti de Venice Simplon Orient Express?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xmJCvozWA7A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de Claudiu801, 31 august 2012 - 10:58. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi