Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ponta: Trebuie să continuăm autostrada bulgară de la Ruse până la București
#1
Posted 03 June 2012 - 18:40
Quote Premierul Victor Ponta a declarat, duminică, în legătură cu proiectele de infrastructură pe frontiera cu Bulgaria, că România va trebui să continue autostrada de la Ruse la București, iar anul acesta va fi finalizat și podul de la Calafat. Ponta a fost întrebat cum a răspuns propunerii premierului bulgar de continuare au autostrăzii care ajunge la Ruse până la București, care în teritoriul bulgăresc este realizată de o firmă a statului Qatar în parteneriat public - privat. "Am răspuns pozitiv, sperăm ca anul acesta să se termine podul de la Calafat și e clar că de la Craiova la Calafat trebuie să îmbunătățim infrastructura. Bulgarii au demarat un proiect care va dura câțiva ani pentru o autostradă care vine până la Ruse și evident că noi trebuie să facem restul legăturii spre București", a spus Ponta. Bulgaria, Turcia și Qatar au convenit înființarea unei companii de proiect pentru construcția în parteneriat public-privat a unei autostrăzi de 300 kilometri de la Ruse până la Svilengrad, la granița cu Grecia și Turcia. Autostrada va străbate teritoriul Bulgariei de la nord la sud, conectând granița cu România de frontiera cu Grecia și Turcia, iar costurile sun estimate la aproximativ 750 milioane de euro. Sursa : http://www.zf.ro/com...curesti-9702513 Cred ca este un lucru bun pt. cei care aleg sa plece in concediu cu masina proprie/autocar.. |
#2
Posted 03 June 2012 - 18:54
#3
Posted 03 June 2012 - 19:10
Sigur ca Ponta a raspuns pozitiv. Doar nu era sa-i zica primului ministru bulgar :" ba p-a matii !" si sa-i arate degetu' ala din mijloc.
Politicienii au dovedit totdeauna un talent deosebit de a face din vorbe. -facem autostrada catre Bulgaria ? - siiigur ! Cum sa nu ? E prioritatea numarul unu a guvernului ! - dam salariile inapoi bugetarilor ? -siiigur ! Cum sa nu !!?? E a doua prioritate numaru 1 a guvernului ! Peste cativa ani va spune: " noi am vrut, dar nu au fost bani !". |
#4
Posted 03 June 2012 - 19:40
" noi am vrut, dar nu au fost bani !".
sau mostenirea grea ca e la moda |
#5
Posted 03 June 2012 - 20:28
cristianltoma, on 3rd June 2012, 19:40, said: Cred ca este un lucru bun pt. cei care aleg sa plece in concediu cu masina proprie/autocar. Podul de la Calafat a fost - finalizat in proportie de 80% in mandatul lui BOC aceste lucruri se stiu de cateva luni, Ponta isi face campanie electorala cu proiectele PDL... Pod_Calafat.JPG 488.27K 83 downloads Edited by Kint, 03 June 2012 - 20:39. |
#6
Posted 03 June 2012 - 20:33
Kint, on 3rd June 2012, 21:28, said: anul acesta va fi finalizat și podul de la Calafat - finalizat in proportie de 80% in mandatul lui BOC dar aceste lucruri se stiu de cateva luni, Ponta isi face campanie electorala cu proiectele PDL... pod_calafat.jpg don't be sad! asa este in politica. aici in shangri la este situatia inversa. PSD-ul a facut si a castigat un proiect european de vreo 40 de milioane de euro pentru reabilitarea centrului istoric al orasului pe vremea cand erau la primarie. apoi a venit PD-ul la primarie si nu a avut nimic de facut decat sa implementeze proiectul deja castigat. acum PD-ul se lauda cu marea lor realizare. asta este politica... |
#7
Posted 03 June 2012 - 20:34
Kint, on 3rd June 2012, 20:28, said: anul acesta va fi finalizat și podul de la Calafat - finalizat in proportie de 80% in mandatul lui BOC podul efectiv e facut de spaniolii de la FCC cu muncitori bulgari si finantare UE+bugetul bulgar. bulgarii sunt partea contractanta. noi ne-am facut ciotul de infrastructura de pe malul nostru de ceva vreme asta insemnand racordarea auto si ferata. deci podul e facut de BULGARI. site-ul oficial cu chinurile si taraganarea de ani de zile aici. Edited by christig, 03 June 2012 - 20:36. |
#8
Posted 03 June 2012 - 20:41
christig, on 3rd June 2012, 21:34, said: podul efectiv e facut de spaniolii de la FCC cu muncitori bulgari si finantare UE+bugetul bulgar. UE a dat 85% din bani dar ceilalti i-a dat guvernul sindromul Oprescu e interesant ca sunt romani care nu afla despre proiecte inainte ca propaganda USL sa le anunte Edited by Kint, 03 June 2012 - 20:59. |
#9
Posted 03 June 2012 - 20:53
Autostrada BUCURESTI-ISTAMBUL.
Tare, nu? Deci in mod ideal vom ajunge in capitala turcilor in 5,6 ore! |
#10
Posted 03 June 2012 - 20:53
|
#11
Posted 03 June 2012 - 20:56
Orice autostradă se va face, în orice direcție, e bună.
Numai să se facă odată. |
#12
Posted 03 June 2012 - 21:00
Kint, on 3rd June 2012, 20:41, said: podul e facut jumate de romania si jumatate de bulgaria - fiecare pe partea lui UE a dat 85% din bani dar ceilalti i-a dat guvernul sindromul Oprescu sindromul romanului destept. ti se da site-ul oficial al podului unde are si un About si acolo scrie tot, dar tu tot o tii pe a ta, ca tu esti desteptul. Quote The Project on the Bulgarian side includes: Contract 1 : Design and construction of a combined (road and railway) bridge with four road lanes, one single railway track, a bicycle lane and two pavements for pedestrians and services. Contract 2 : Construction of the adjoining road and railway infrastructure which covers: new railway freight station and 7 km of new railway line, reconstruction of the existing passenger station and construction of 7 new two-level road junctions. On the Romanian side the Project includes the construction of 5 km of new railway line, 5 km first class road and a terminal station for joint border control and automobile transport toll charging. iar la bani, tot dupa ureche tata. uite aici adevarul (atat costa podul+legatura pe malul bulgar: Quote The Project Budget for the Bulgarian side is Euro 225,145,000, which has been secured through the following sources: EU ISPA grant :70,000,000 European Investment Bank (EIB) loan :70,000,000 AFD grant :5,000,000 KfW grant :2,045,000 KfW loan :18,000,000 Republic of Bulgaria State Budget :60,100,000 PODUL CALAFAT E FACUT DE BULGARI! partea noastra descrisa mai sus, adica 5km de drum+cale ferata a fost terminata de ceva vreme si pe noi ne-a costat in jur de vreo 30mil E din cate stiu. Edited by christig, 03 June 2012 - 21:05. |
#13
Posted 03 June 2012 - 21:04
christig, on 3rd June 2012, 22:00, said: iar la bani, tot dupa ureche tata. uite aici adevarul (atat costa podul+legatura pe malul bulgar) partea noastra descrisa mai sus a fost terminata de ceva vreme si pe noi ne-a costat in jur de vreo 30mil E din cate stiu. Podul Calafat - Vidin e construit de UE (Bulgaria a dat 85 milioane euro iar Romania 30 milioane euro) finantare Bulgaria: Uniunea Europeană, prin programul ISPA, grant Fondul de Coeziune: 70.000.000 euro; Banca Europeană de Investitii: 70.000.000 euro; Republica Federală Germania, prin Kreditanstalt fuer Wiederaufbau (KfW): 20.045.167 euro; Guvernul Frantei, prin Agence Française de Développement (AFD): 5.000.000 euro; Bugetul de stat al Republicii Bulgaria: 60.761.285 euro. Parlamentul Bulgariei: 25.772.802,30 euro[6] finantare Romania: Uniunea Europeană, prin programul ISPA: 33.827.745 euro; Guvernul României (PDL): 33.072.540,70 euro. PanouRomania.jpg 43.74K 42 downloads http://ro.wikipedia....l_Calafat-Vidin Edited by Kint, 03 June 2012 - 21:16. |
#14
Posted 03 June 2012 - 21:11
Kint, on 3rd June 2012, 21:04, said: sindorumul USL...spui ca podul e facut de bulgari dupa care spui ca "parca" am dat si noi bani deci , pe intelesul tau: podul este o constructie care trece o apa. el nu exista asa pur si simplu ci trebuie legat la niste drumuri. intreaga lucrare consta intr-un POD + lucrari adiacente de infrastructura: una pe malul romanesc si una pe malul bulgaresc. bulgarii au facut PODUL + infrastructura de legatura de pe malul lor. noi ne-am uitat la bulgari cum fac PODUL (cum il taraganeaza) si ne-am facut partea noastra de infrastructura de legatura. adica 5km de sosea + si cale ferata pana la picioru' podului. (malul abrupt daca ai curiozitatea sa te uiti prin poze) bulgarii au investit de la bugetul lor si UE 225mil Euro (cred ca s-a suplimentat si in prezent e si mai mare costul ca au avut deja cateva amanari in valoare de ani de zile), pe cand pe noi ne-a costat soseaua pe malul nostru vreo 30mil E. BOC nu are nici un merit, si cu atat mai putin mascariciul Ponta. Edited by christig, 03 June 2012 - 21:24. |
#15
Posted 03 June 2012 - 21:24
sosea si linie de cale ferata, 30 milioane de la guvernul Boc si 30 de milioane fonduri UE
daca te uiti doar la bani nici Bulgaria nu prea are vreun merit pt pod, fara UE nu se facea Edited by Kint, 03 June 2012 - 21:25. |
|
#16
Posted 03 June 2012 - 21:26
N-ai inteles, pentru Kint Boc le-a facut pe toate. Boc a facut autostrada, Boc a dat legile bune, Boc l-a dus de mana la scoala in prima zi...
|
#17
Posted 03 June 2012 - 21:27
AlexIP, on 3rd June 2012, 22:26, said: N-ai inteles, pentru Kint Boc le-a facut pe toate. Boc a facut autostrada, Boc a dat legile bune, Boc l-a dus de mana la scoala in prima zi... hai sa-ti explic ce-a facut Boc dupa care ne poti spune ce-a facut idolul tau Tariceanu - 33 milioane EURO podul Calafat - 90 milioane EURO stationul Arena Nationala (numai aia de la USL ii spun "National Arena) - 28 milioane EURO stadionul din Cluj - 120 milioane EURO Biblioteca Nationala - 200 milioane EURO cofinantarile la autostrada de pe coridourl 4 - 170 milioane euro cofinantare linia de cale ferata Frontiera-Curtici-Arad & Simeria-Coslariu etc Edited by Kint, 03 June 2012 - 21:34. |
#18
Posted 03 June 2012 - 21:29
Kint, on 3rd June 2012, 21:24, said: sosea si linie de cale ferata, 30 milioane de la guvernul Boc si 30 de milioane fonduri UE daca te uiti doar la bani nici Bulgaria nu prea are vreun merit pt pod, fara UE nu se facea faptul ca-s o tara mai mica, banii dati de ei s-au simtit mai mult in bugetul lor. de asta au si taraganat vreo 2 ani lucrarea. n-au avut sa puna partea lor de cofinantare. daca il faceam noi poate iesea mai repede cu 1 an. in schimb, ne intrecem cu ei la ratari de termene si amanari Edited by christig, 03 June 2012 - 21:31. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users