Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme timonerie schimbator sau...

Numar strada gresit in contractul...

Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!
 La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour
 Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus
 Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane
 

Motor Monocilindru Sua Biciclindru

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1
augustin87r

augustin87r

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,013
  • Înscris: 11.09.2005
Ma intereseaza si pe mine care ar fi avantajele unu motor monocilindru fata de unul biciclindru. De ex Ij jupiter bicilindru 350 cc , Ij Planeta monocilindru 350 cc  Care ar fi mai buna dintre astea .? Care motorizare ofera mai multa viteza? Nu e  prea mare capacitatea de 350 cc pe un singur cilindru ?

#2
Johnnywal

Johnnywal

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 479
  • Înscris: 20.05.2004
Este un proverb printre pasionatii de motociclete comuniste:
"ein Zylinder - ein Problem
zwei Zylinder - zwei Problem"

:)

nu iti fa probleme ca e doar unul... la fel e si Suzuki DR 800 (779cmc/1cilindru  :w00t: )

#3
augustin87r

augustin87r

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,013
  • Înscris: 11.09.2005
Deci zici ca se comporta bine si motoarele monocilindru. Dar totusi, nu urla tare dak are 350 cc pe un cilindru? Ma gandesc ca la relanti face un zgomot urat de tot. PAna la urma care prinde mai multa viteza? Monocilindru sau bicilindru ?

#4
ipman

ipman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,810
  • Înscris: 16.05.2004
Moto de viteza au de obicei 4 cilindri in linie. Exceptie Ducati, 2 in V la 90 de grade, dar fiabilitate de risul curcilor.

#5
augustin87r

augustin87r

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,013
  • Înscris: 11.09.2005
Am inteles. Deci motoarele in 4 timpi sutn de viteza. Totusi cineva zicea ca astea in 2 timpi sunt mai nervoase ca la 2 timpi ai putere mai mare pe aceeasi capacitate. Pana la urma ce e mai rentabil ? momocilindru sau bicilindru?

#6
zahei

zahei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,463
  • Înscris: 28.08.2002
monocilindrul are cuplu mai mare, din cate ma duce pe mine capul. si e ceva mai compact. eu l-as alege.

#7
ipman

ipman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,810
  • Înscris: 16.05.2004

View Postaugustin87r, on Oct 28 2005, 14:11, said:

Am inteles. Deci motoarele in 4 timpi sutn de viteza. Totusi cineva zicea ca astea in 2 timpi sunt mai nervoase ca la 2 timpi ai putere mai mare pe aceeasi capacitate. Pana la urma ce e mai rentabil ? momocilindru sau bicilindru?
Eu am zis ca cele de viteza sint in 4 cilindri. Si in 4 timpi.
Motoarele in 2 timpi la aceeasi capacitate chiar sint mai puternice, dar si mai zgomotoase, mai poluante si mai nefiabile. Nu am vazut 2T mai mari de 350cc.
Monocilindrele sint mai fiabile decit bicilindrele deoarece au mai putine piese. Exista si monocilindre in 4 timpi, chiar si acel Suzuki DR Big care a fost dat ca exemplu.

#8
augustin87r

augustin87r

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,013
  • Înscris: 11.09.2005
Multumes mult. Inseamna ca am sa ma orientez spre Planeta desi m-ar tenta mai mult un Jupiter sau o jawa 350 ts. pana la urma am vazut pe fisele tehnice ca viteza e la fel shi puterea tot cam la fel , atunci unde e fiabilitatea monocilindru.? Doar in faptul ca  e mai usor de intretinut presupun shi mai usoara motocicleta............

#9
ipman

ipman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,810
  • Înscris: 16.05.2004
Bingo!
Si o sa vezi ce inseamna intretinere la o rusoaica. O sa te plictisesti cit repari la ea.
Mai bine iei o japoneza din prima. Macar aia stii ca porneste la buton cind vrei tu, nu cind vrea ea.

#10
augustin87r

augustin87r

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,013
  • Înscris: 11.09.2005
Pai n-am ati bani de japoneze deocamdata :(((( Nu vezi ce tanar sunt :)))) De unde naiba ca n-am servici. Poate dupa ce fac vreo 3 ani de fac sa strang bani sa imi iau japoneza........ Pai shi chair asa de rau e la ruseasca cu i tretinerea ? Io am auzit ca astea sunt motociclete de pleci cu ele la arat , adik te tin o viata...........

#11
csman

csman

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 411
  • Înscris: 12.04.2005
faza tare la bicilindru e ca , cand te lasa ceva la unu dintre pistoane (aprindere, bobina, platina,etc) poti merge cu celalalt deci un bicilindru nu te lasa in drum  :)

#12
augustin87r

augustin87r

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,013
  • Înscris: 11.09.2005
Interesanta faza csman. Mersi mult.Tocmai vroiam sa intreb dak la moto in 2 timpi e la fel ca la masina , adik poti merge shi in 3 cilindrii sau 1 in cazul nostru.Deci se pare ca da, dar presupun ca merge urat de tot. Anyway, nu ramai in drum. DEci de la topicul lu csman balanta s-a inclinat spre bicilindru..........mai bagati avantaje shi dezavantaje.........

#13
Johnnywal

Johnnywal

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 479
  • Înscris: 20.05.2004

View Postaugustin87r, on Nov 10 2005, 11:22, said:

dar presupun ca merge urat de tot. Anyway, nu ramai in drum. DEci de la topicul lu csman balanta s-a inclinat spre bicilindru..........mai bagati avantaje shi dezavantaje.........
faza e ca e destul de greu sa il faci sa mearga in ambele pistoane BINE, mai ales cat e rece. Uita-te cu atentie la bicilindrele comuniste care scot fum mai mult pe o parte decat pe cealalta din cauza ca nu merg ambele pistoane la fel (nu toate fac asa, dar MULTE)  ;)

#14
augustin87r

augustin87r

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,013
  • Înscris: 11.09.2005
:( pai daca nu merg ambele pistoane la fel ce am facut? Nu am facut absolut nimic. Pai pierd puterea de tot.  dar totusi, tu zici ca faza asta e temporara, pana se incalzeste. Motorul se incalzeste destul de repede. In 5 minute e gata. Sau nu chiar asa de repede? Uite ca acu mi-ai dat iar de gandit ce sa aleg...Planeta sau Jupiter.........

#15
csman

csman

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 411
  • Înscris: 12.04.2005

View PostJohnnywal, on Nov 10 2005, 12:48, said:

faza e ca e destul de greu sa il faci sa mearga in ambele pistoane BINE, mai ales cat e rece. Uita-te cu atentie la bicilindrele comuniste care scot fum mai mult pe o parte decat pe cealalta din cauza ca nu merg ambele pistoane la fel (nu toate fac asa, dar MULTE)  ;)


nu merg amandua la fel ptr ca nu is reglate cum trebuie ...eu am un prieten cu o jawa 350 ts in 2 cilindri ... si ii merge bine ... dar si are grija de ea cu cele mai bune consumabile ... asa zice toata lumea de comuniste ca is naspa scot mult fum ,etc dar daca ai grija de ele vor merge f bine

#16
augustin87r

augustin87r

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,013
  • Înscris: 11.09.2005
Eu ma gandeam sa iau comunista pentru ca nu am bani de japoneza. Am auzit si eu ca jawa ar fi mai bune decat IJ, ca cehii lucrau mai fin piesele. Rusii nu prea respectau cotele. Totusi, cred ca scot cam mult fum ca sunt in 2 timpi , iar sunetul e destul de urat. Am auzit mai multe motoare din astea shi cand treceau pe langa noi prietenii faceau fete din alea scofalcite.

Daca e vorba de consumabile bineinteles ca am sa folosesc numai ce e de calitate. La intretinerea motorului nici nu se pune problema. Sunt foarte pretentios cu asta.

Ar mai fi o intrebare. Motocicletele astea de care vorbesc eu au doar 4 viteze. Nu vi se pare ca  e cam insuficient?

#17
csman

csman

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 411
  • Înscris: 12.04.2005
nu este insuficient ptr ca "Viteza Ucide" , io am vrut la inceput sa imi iau o japoneza SH dar nu prea e rentabil daca esti incepator ... mai cazi cu ea o mai zgarii etc , jawa e mai mult de viteza iar ij-urile au mai mult cuplu . io zic sa stai sa te gandesti bine ce vrei sa iti iei ... uita-te sa vezi daca se gasesc piese in zona ta , daca sunt baieti care se pricep ... cauta un manual la ea ... vezi cu actele sa fie in regula ...

Edited by csman, 12 November 2005 - 12:57.


#18
augustin87r

augustin87r

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,013
  • Înscris: 11.09.2005
Da, ai dreptate, De japoneze e pacat sa le lovesti. Bine, eu ma refeream la trepetele de viteza in sensul ca e mai bine dak motorul e turat mai putin.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate