Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
300 Km/h Pe Bucuresti-pitesti
Ultima postare: mai 21 2007 12:06, Inițiat de
Courage
, oct 24 2005 16:41
·
0
#37
Publicat: 26 octombrie 2005 - 18:28
Courage, on Oct 24 2005, 17:41, said: Duminica pe la pranz am plecat de la Gaesti pe autostrada Bucuresti-Pitesti... Dupa ~ 10 Km am dat de un motociclist singuratic si am facut greseala sa ii dau flash... S-a invartit in jurul meu pana la Bucuresti. Eu aveam 230 Km/h (vit max) si el imi dadea ocoale.. trecea pa langa mine de carca stateam pe loc La 230 Km/h m-a depasit stand pe o roata !!!!! Mi-era groaza ca o sa pice si trec peste el cu brio La un moment dat am dat de o portiune de sosea distrusa, iar cele 4 roti ale mele mi-au permis sa ma distantez... pana am vazut "vectorul warp" in spatele meu. A trecut pe langa mine si mi-a aratat 3 degete.. 300 Km/h. Avea un Kawasaki.. vorba lu' unchiu... astia sunt "donatori universali de organe"... Oare e nebun sau doar inconstient ? Pun pariu ca nu va muri de batranete Macar ti-a placut costumul meu de piele? Nici nu vrei sa stii cat am dat pe motor. |
#38
Publicat: 26 octombrie 2005 - 18:48
Courage, on Oct 26 2005, 19:14, said: […] Arunescu lasa liniile drepte si conditiile ideale. La 250-300 Km/h cu motocicleta in ce distanta opresti fara de te faci "bouncing ball" ? […] La 230km/h cu mașina îți ia cel puțin 300 de metri ca să oprești. Plus că până să apeși frâna mai mergi cel puțin 50 de metri. Evident, la motocicletă distanța de frânare este incomparabil mai mare, dar nici pentru auto cifrele nu sună prea grozav. |
#40
Publicat: 27 octombrie 2005 - 09:35
evilone, on Oct 26 2005, 19:48, said: La 230km/h cu mașina îți ia cel puțin 300 de metri ca să oprești. Plus că până să apeși frâna mai mergi cel puțin 50 de metri. Evident, la motocicletă distanța de frânare este incomparabil mai mare, dar nici pentru auto cifrele nu sună prea grozav. p.s.: beleste ochii cand iti pune o motocicleta frana in fata caci ai toate sansele sa te urci pe ea. |
#41
Publicat: 27 octombrie 2005 - 12:06
#42
Publicat: 27 octombrie 2005 - 12:09
Yoda, on Oct 27 2005, 13:06, said: Mai mult decat atat, ochii mari si cand franeaza un TIR; chiar daca are o greutate de 10-15 ori mai mare decat a unui autoturism, poate frana foarte repede... Yoda, tu ce masina ai? Dacie cu frane proaste? Ca un TIR incarcat dea binelea (in limite), nu prea il vad sa franeze mai bine ca un autoturism din generatia lui. |
#43
Publicat: 27 octombrie 2005 - 13:23
f periculoasa viteza asta. in romania. in afara nu e chiar asa dramatic. pe buc-pitesti s-au furat pe alocuri gardurile sau au fost rupte de masini de-a lungul timpului si nu s-au mai pus inapoi. tipic balcanic ambele situatii, nu comentam. daca la 150 iti iese un caine din padure, ai cam terminat socotelile cu lumea asta...daca tragi de volan la vit asta nu stiu daca ai mai putea controla masina. caz real, mi s-a intamplat, insa eram in dreapta. marele nocor e ca l-am lovit in plin si l-am luat intre roti, nu sub una din ele. ca altfel nu cre' ca mai postam acum aici.
adevarul e ca nu-ti dai seama de viteza, masina e f stabila si iti da senzatia ca ai controlul. tot la fel de adevarat e ca daca ai, sa zicem, 150 de cai, e greu sa stai cuminte. dar daca am fi cu totii un pic mai umili, eu zic c-am putea reduce f mult incidente. sincer nu cre' ca trec vreodata pe buc-pitesti si sa nu vad urme proaspete de frane care ies spre dreapta. cand am pocnit cainele era 2 noaptea si aveam 170. eu nu ma mai urc cu omu' ala la volan. |
#44
Publicat: 27 octombrie 2005 - 13:27
zahei, on Oct 27 2005, 10:35, said: ciudat lucru, de cat timp conduc motocicleta tot timpul am fost sigur ca motocicleta franeaza in general pe o distanta situata in medie cam la jumatate fata de autoturismele medii. ia sa vedem: pe fata am patru placute de frana care actioneaza pe doua discuri de frana ventilate de aproape doua ori mai mari decat la 90% din autoturisme, iar pe spate mai am un disc de frana de aproape aceeasi marime pe care scartaie inca doua placute de frana. si toate astea trebuie sa franeze un mastodont de 200 de kile. wow! ce distanta de franare. dar se pare ca tu ai surse sigure, ca vad ca nici nu clipesti din ochi cand faci afirmatii savante asa ca nu indraznesc sa te contrazic. p.s.: beleste ochii cand iti pune o motocicleta frana in fata caci ai toate sansele sa te urci pe ea. Ok. Recunosc, „afirmațiile savante” nu vin din experiență (n-am mers niciodată pe o motocicletă) ci din ceea ce am citit/văzut la TV. Cum se pare că tu ești somitatea în materie îți propun să faci un experiment: frânează de la 230 de km/h (cât de tare poți, în așa fel încât să nu zbori peste ghidon) și postează distanța de frânare. Mulțumesc mult. |
#45
Publicat: 27 octombrie 2005 - 13:35
evilone, on Oct 27 2005, 14:27, said: Ok. Recunosc, „afirmațiile savante” nu vin din experiență (n-am mers niciodată pe o motocicletă) ci din ceea ce am citit/văzut la TV. Cum se pare că tu ești somitatea în materie îți propun să faci un experiment: frânează de la 230 de km/h (cât de tare poți, în așa fel încât să nu zbori peste ghidon) și postează distanța de frânare. Mulțumesc mult. |
#47
Publicat: 27 octombrie 2005 - 15:32
Dragilor, mi se pare absolut evident ca un motor franeaz aincomparabil mai bine ca un autoturism. Cei cu experienta pe 2 roti ca pot spune asta si ascultati-i. Zahei cred ca e unul dintre ei. Oricum asta nu justifica un 300. Pt 1 minut hai treaca mearga, dar nu mai mult
A |
#50
Publicat: 27 octombrie 2005 - 18:40
moto franeaza cam in jumatea distantei necesare unei masini. am aflat cu stupoare cand eram incepator pe moto si am franat la un stop cam din zona de unde as fi franat cu tinicheaua si era sa se urce unu' pe mine, un fin cunoscator al franelor de motocicleta ca si tine evilone
|
#51
Publicat: 27 octombrie 2005 - 19:06
Courage, on Oct 24 2005, 10:41, said: ... La un moment dat am dat de o portiune de sosea distrusa, iar cele 4 roti ale mele mi-au permis sa ma distantez... pana am vazut "vectorul warp" in spatele meu. A trecut pe langa mine si mi-a aratat 3 degete.. 300 Km/h. Avea un Kawasaki.... |
|
#54
Publicat: 27 octombrie 2005 - 20:20
driverx, on Oct 27 2005, 13:09, said: Yoda, tu ce masina ai? Dacie cu frane proaste? Ca un TIR incarcat dea binelea (in limite), nu prea il vad sa franeze mai bine ca un autoturism din generatia lui. Driverx, tu chiar crezi ca matahalele alea sunt dacii?! Ia in calcul urmatoarele la frana unui camion: - numarul de roti in contact cu asfaltul / carosabilul - franele pe aer (cel putin in parte) - (culmea!) greutatea camionului raportata la numarul de roti. O sa vezi ca un TIR incarcat franeaza bine de tot! Mai nasol e cand i-o ia curu' in balarii ... Cristist50, on Oct 27 2005, 16:49, said: Sa-ti povesteasca zahei si ce se intampla la viteze mai mici ... mda, bine ca era viteza mica ... Bitch_in_Red, on Oct 27 2005, 20:06, said: Nu, 3 degete nu era 300Km/ora, ci era al 3-lea cu Subaru pe care-l faceam pe ziua respectiva... |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi