Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ce se intampla daca e fisurat capacul de la culbutori?
Last Updated: Feb 19 2012 17:45, Started by
anthynidiany
, Feb 19 2012 16:51
·
0
#1
Posted 19 February 2012 - 16:51
Am o Fiesta din 2004 Motor 1,3 benzina
Cel putin asta cred eu ca e fisurat (am atasat poza) Am observat de cand am cumparat masina ca 2 fise din spatele motorului sunt murdare de ulei. A trebuit sa schimb bujiile si am observat ca sunt mult mai murdare decat ma asteptam, iar dupa ce le am schimbat bujiile fisele s-au murdarit la loc in nicio saptamana. Problema e ca se aprinde si martorul de la motor in bord (asta de vreo 3 saptamani) si masina merge in socuri la turatii mici (nu tot timpul). Asa ca daca tot o duc in service pentru diagnoza o sa vreau sa-i schimb si capacul asta de e fisurat. Acum vreau sa stiu ce se poate intampla daca nu schimb capacul ? E o problema atat de mare ? [ http://i363.photobucket.com/albums/oo71/anthyvenona/Fotografii-0031.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by anthynidiany, 19 February 2012 - 16:51. |
#2
Posted 19 February 2012 - 17:21
anthynidiany, on 19th February 2012, 16:51, said: Am o Fiesta din 2004 Motor 1,3 benzina Cel putin asta cred eu ca e fisurat (am atasat poza) Am observat de cand am cumparat masina ca 2 fise din spatele motorului sunt murdare de ulei. A trebuit sa schimb bujiile si am observat ca sunt mult mai murdare decat ma asteptam, iar dupa ce le am schimbat bujiile fisele s-au murdarit la loc in nicio saptamana. Problema e ca se aprinde si martorul de la motor in bord (asta de vreo 3 saptamani) si masina merge in socuri la turatii mici (nu tot timpul). Asa ca daca tot o duc in service pentru diagnoza o sa vreau sa-i schimb si capacul asta de e fisurat. Acum vreau sa stiu ce se poate intampla daca nu schimb capacul ? E o problema atat de mare ? [ http://i363.photobucket.com/albums/oo71/anthyvenona/Fotografii-0031.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#3
Posted 19 February 2012 - 17:45
offtopic. cand dai reply, mai ales ca esti primul si singurul, nu e necesar sa lasi si postul la care raspunzi inclus in reply cu tot cu poze.
Edited by onlyone, 19 February 2012 - 17:46. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users