Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cumparare AC Gree [Buget maxim 30...

Telekom

Ce e aratarea asta ?

Probleme timonerie schimbator sau...
 Numar strada gresit in contractul...

Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!
 pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect
 touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...
 

Ce se intampla daca e fisurat capacul de la culbutori?

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
anthynidiany

anthynidiany

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 02.01.2009
Am o Fiesta din 2004 Motor 1,3 benzina
Cel putin asta cred eu ca e fisurat (am atasat poza)
Am observat de cand am cumparat masina ca 2 fise din spatele motorului sunt murdare de ulei. A trebuit sa schimb bujiile si am observat ca sunt mult mai murdare decat ma asteptam, iar dupa ce le am schimbat bujiile fisele s-au murdarit la loc in nicio saptamana.

Problema e ca se aprinde si martorul de la motor in bord (asta de vreo 3 saptamani) si masina merge in socuri la turatii mici (nu tot timpul). Asa ca daca tot o duc in service pentru diagnoza o sa vreau sa-i schimb si capacul asta de e fisurat.

Acum vreau sa stiu ce se poate intampla daca nu schimb capacul ? E o problema atat de mare ?

[ http://i363.photobucket.com/albums/oo71/anthyvenona/Fotografii-0031.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by anthynidiany, 19 February 2012 - 16:51.


#2
seche

seche

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 881
  • Înscris: 11.06.2011

 anthynidiany, on 19th February 2012, 16:51, said:

Am o Fiesta din 2004 Motor 1,3 benzina
Cel putin asta cred eu ca e fisurat (am atasat poza)
Am observat de cand am cumparat masina ca 2 fise din spatele motorului sunt murdare de ulei. A trebuit sa schimb bujiile si am observat ca sunt mult mai murdare decat ma asteptam, iar dupa ce le am schimbat bujiile fisele s-au murdarit la loc in nicio saptamana.

Problema e ca se aprinde si martorul de la motor in bord (asta de vreo 3 saptamani) si masina merge in socuri la turatii mici (nu tot timpul). Asa ca daca tot o duc in service pentru diagnoza o sa vreau sa-i schimb si capacul asta de e fisurat.

Acum vreau sa stiu ce se poate intampla daca nu schimb capacul ? E o problema atat de mare ?

[ http://i363.photobucket.com/albums/oo71/anthyvenona/Fotografii-0031.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
problemele nu provin de la fisura aceea.ar trebui sa controlezi si garnitura de la capac,s-ar putea sa pierzi ceva ulei pe acolo,dar atat

#3
onlyone

onlyone

    - - - GAME MASTER - - -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,845
  • Înscris: 08.10.2005
offtopic. cand dai reply, mai ales ca esti primul si singurul, nu e necesar sa lasi si postul la care raspunzi inclus in reply cu tot cu poze.

Edited by onlyone, 19 February 2012 - 17:46.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate