Intrebare de baraj
Last Updated: Feb 24 2012 22:57, Started by
thesun
, Feb 15 2012 17:13
·
0
#1
Posted 15 February 2012 - 17:13
Salut!
Este normal ca fiind pe pozitia N, atunci cand tin apasata pedala de acceleratie motorul sa nu pastreze o turatie constanta? Adica urca pana la 8000 rpm, dar nu mentine turatia (scade pana la aprox. 6000 apoi urca inapoi la 8000, si tot asa) Masina este un Rav4 in caz ca are importanta. Multumiri |
#2
Posted 15 February 2012 - 17:20
8000??? Te-a suparat masina?
Pai nu are o limitare? Presupun ca ajunge la limitare si de aia scade. Asta e parerea mea, nu sunt sigur. EDIT: desi sa te lase pana la 8000 pare cam mult (stiu ca depinde de motor, dar tot pare mult pentru un SUV). Edited by stuiberv, 15 February 2012 - 17:22. |
#3
Posted 15 February 2012 - 17:59
Este normal la turatia aia sa faca asa.
Deja cand intra pe rosu este limitata si se gatuie sa zic asa. Daca o turezi la 4000 ture sta constant. Am dreptate? Edited by eug3n92, 15 February 2012 - 18:21. |
#4
Posted 15 February 2012 - 18:34
Daca o las la 4000, da, mentine fara probleme. Dar ma gandeam ca ar fi normal sa se plafoneze la limitare, nu sa oscileze de nebuna:). Baiatul de la care vreau sa iau masina zice ca "asa e la astea hidramate".
|
#5
Posted 16 February 2012 - 13:06
thesun, on 15th February 2012, 18:34, said: Daca o las la 4000, da, mentine fara probleme. Dar ma gandeam ca ar fi normal sa se plafoneze la limitare, nu sa oscileze de nebuna:). Baiatul de la care vreau sa iau masina zice ca "asa e la astea hidramate". Nu sunt sigur ca e asa cum spun eu, dar asa cred ca se intampla. La limitare pur si simplu nu mai primeste combustibil deloc - ceea ce duce la scaderea turatiei. Cand turatia scade sub o anumita valoare, motorul primeste din nou combustibil - turatia creste din nou... si tot asa. Nu am incercat pana acum, dar cred ca la orice masina va oscila, cu orice fel de cutie de viteze. |
#6
Posted 16 February 2012 - 13:26
Dar suna aiurea sa oscileze cate 200rpm, nu?
Posibil sa fie o remapare la mijloc si limitarea respectiva sa fie adjustata, eventual busita. |
#7
Posted 16 February 2012 - 19:15
Daca as fi eu vanzatorul si tu mi-ai aplica un asemenea tratament masinii ti-as sparge dintii cu cricul.
Vrei sa vezi daca trage, pune-o sa urce la un deal de la 2500-3000 rpm cu pedala la podea si vezi daca trage, sau plateste un test dyno. |
#8
Posted 16 February 2012 - 23:12
+1 Ionut. Daca ala-i samsar il doare-n basca ...
auzi la el, sa-i dai 8000 ca sa vezi daca-i buna |
#9
Posted 16 February 2012 - 23:20
@thesun: Vrei sa vezi daca decoleaza?! .
DarkAngelBv, on 16th February 2012, 19:15, said: Daca as fi eu vanzatorul si tu mi-ai aplica un asemenea tratament masinii ti-as sparge dintii cu cricul. Edited by Bobby_ro, 16 February 2012 - 23:20. |
#10
Posted 24 February 2012 - 22:57
daca tot vrei sa afli daca e problema cu motorul (ceea ce nu cred ca unele masini se protejeaza impotriva unor "sportivi") tineo turata la 6000 sau 7500 de ture daca e ok nu are absolut nimic daca ajungi la 8000 si scade turatia masina se autoprotejeaza impotriva unor "sportivi"
|
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users