Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit eth vs Adap...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Acumulatori cu Plumb pentru stocare energie fotovoltaica si eoliana.

* * * * * 9 votes
  • Please log in to reply
8836 replies to this topic

#685
lestef

lestef

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,089
  • Înscris: 12.02.2014

 9victor, on 12 august 2014 - 09:45, said:

poti scoate Pb, si il vinzi cu 3-4 EUR/kg ! ... cam 25-30% din greutate este plumb !
ai vazut ce zice "americanul" ! ... bateriile vechi merita ! ... ptr ca au placile mai groase ! ... daca gasesti cateva
de pe vremea lu' ceasca, ai trimfat !
Ce sa mai gasesti Victore ? conationalii  nostri ceva mai colorati au curatat tot...

Edited by lestef, 12 August 2014 - 11:12.


#686
9victor

9victor

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,061
  • Înscris: 31.03.2012

 lestef, on 12 august 2014 - 11:12, said:

Ce sa mai gasesti Victore ? conationalii  nostri ceva mai colorati au curatat tot...
de unde atatia "rromani" ? ... majoritatea sunt in Spania ! ...  vreo 2 milioane, rascolind containerele de aici!

Edited by 9victor, 12 August 2014 - 12:36.


#687
CostyOK

CostyOK

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,862
  • Înscris: 23.03.2009

 adrian71, on 12 august 2014 - 09:16, said:

Foarte interesanta ideea cu sarea de alaun. Deci, daca am o baterie auto uzata am cel putin 3 optiuni:

1.revigorare cu sare de alaun si refolosire;
2.dealerul de baterii noi imi da 20 ron discount la o baterie noua daca ii dau bateria veche;

3.o predau la un alt punct de colectare baterii uzate - am sanse sa primesc mai mult de 20 ron/baterie?

multumesc.

Citesc ultimele postari si ma amuz copios.
E ca si cum incerci sa-i faci transfuzie la un batran de 90 ani cu sange de copil.
Din moment ce pasta activa sub orice forma vreti s-a desprins de pe placi si se depune pe fundul bacului nici cu slujbe nu mai ai ce-i face, ce sa mai discut de sarurile miraculoase. Ma mir cu de nu a aparut aceasta sare ambalata frumos cu reclama adecvata: Nu mai porneste masina ? Nu ai bani sa-ti cumperi o baterie noua ? Avem solutia: Sarea miraculoasa, 5 lei pliculetul pentru orice tip de baterie, si masina va porni din nou.
Exact cum este iufa cu dispozitivul electronic de reducere a consumului de combustibil.
Cititi in urma cu cativa ani ce au realizat colegii nostri cu aceasta sare la bateriile lor ca sa nu mai pierdeti timpul.
In 95% din cazuri o baterie moare cand se corodeaza gratarele, plumbul spongios cade de pe gratare, sau pasta, sau ce vreti voi.
Este o arie pur si simplu, ca la fotovoltaice, cu cat aria e mai mare cu atat energia produsa e mai mare. Cand aria se micsoreaza, energia e diminuata.

Edited by CostyOK, 12 August 2014 - 13:45.


#688
9victor

9victor

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,061
  • Înscris: 31.03.2012

 CostyOK, on 12 august 2014 - 13:44, said:

Citesc ultimele postari si ma amuz copios.
E ca si cum incerci sa-i faci transfuzie la un batran de 90 ani cu sange de copil.
Din moment ce pasta activa sub orice forma vreti s-a desprins de pe placi si se depune pe fundul bacului nici cu slujbe nu mai ai ce-i face, ce sa mai discut de sarurile miraculoase. Ma mir cu de nu a aparut aceasta sare ambalata frumos cu reclama adecvata: Nu mai porneste masina ? Nu ai bani sa-ti cumperi o baterie noua ? Avem solutia: Sarea miraculoasa, 5 lei pliculetul pentru orice tip de baterie, si masina va porni din nou.
Exact cum este iufa cu dispozitivul electronic de reducere a consumului de combustibil.
Cititi in urma cu cativa ani ce au realizat colegii nostri cu aceasta sare la bateriile lor ca sa nu mai pierdeti timpul.
In 95% din cazuri o baterie moare cand se corodeaza gratarele, plumbul spongios cade de pe gratare, sau pasta, sau ce vreti voi.
Este o arie pur si simplu, ca la fotovoltaice, cu cat aria e mai mare cu atat energia produsa e mai mare. Cand aria se micsoreaza, energia e diminuata.
Costy iar te joci ping-pong cu neuronii ! ... bateria ta de "masina" (care poate fi de tuns oua) , ptr ca celelate se numesc autoturisme, nu are nimic a face cu
acest topic ! ... aici vorbim, despre inmagazinarea energiei electrice din surse fotovoltaice, eoliene etc ! ...
nu zic mai mult, ptr ca sunt convins ca esti doar ratacit pe acest forum, din interese economice! ...
bafta
PS: "desteptule", care este diferenta intre pila, acumulator, baterie ? ... de unele nu mor niciodata?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PJPg3qFu6us?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jyMPHp6yeFo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by 9victor, 12 August 2014 - 15:38.


#689
rusman

rusman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,186
  • Înscris: 03.05.2009
Eu am incercat pe doua baterii sare Epsom si pot sa va spun ca e frectie la picior de lemn.

#690
CostyOK

CostyOK

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,862
  • Înscris: 23.03.2009

 9victor, on 17 septembrie 2013 - 20:52, said:

... cu adanca durere in suflet, anunt moartea acumulatorilor mei!...morti de-a dreoptul nu sunt ,
dar mult curent nu prea pot inmagazina! ... undeva la 20-30% din ce era odata! ... care d.p.d.v. economic nu prea
merita multa investitie sau timp pierdut!...Posted Image
Victor

Pe 20 septembrie 2014 exact asa zice Victor.
Azi 12 august 2014 o tine precum cucul pe craca cu sarea miraculoasa.
Pentru cei interesati ii rog sa citeasca pagina 16 a acestui forum.

Multa lume incearca sa fie lideri de opinie. Asa se intampla de mii de ani, s-au format organizatii secrete, secte, etc, etc.
Oamenii care nu au in ce sa creada, cred in spusele acestora, fie ca au sau nu viabilitate.
Restul oamenilor care probeaza contrariul cu dovezi si experimente fizice sunt arsi pe rus.
Diverse personaje spun ca magantii pentrolului nu doresc dezvoltarea acumulatorilor, masinilor electrice, etc.
Sa gandim putin matur si logic si vom observa ca posesorii autovehiculelor nu doresc masini electrice.
De ce ?
1. Cum sa merg eu cu o masina care e mai grea cu o tona din cauza acumulatorilor ?
2. Un plin pentru rezervor il fac in doua minute, ce rost are sa stau cateva ore pentru un plin electric ?
3. Ce fac iarna, nu am caldura in masina de la motorul termic.
4. Autonomia e groaznica, alimentez de 10 ori electric si o data la benzinarie la aceiasi numar de km.
5. dupa 10 ani arunc rezervorul electric ? !  Rezervorul clasic il tin o viata, daca se sparge e de 1000 ori mai ieftin decat cel electric.

Pur si simplu consumatorul final nu doreste acest lucru, asta e parerea mea.

#691
9victor

9victor

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,061
  • Înscris: 31.03.2012
am incarcat acele baterii cu 200 Ah ! ... bateriile erau Rolls de 460 Ah ! ... asta le-a fost fatal ! ...
prostia mea le-a fost fatala mai bine zis ! ...

Attached Files


Edited by 9victor, 12 August 2014 - 18:53.


#692
daniel200777

daniel200777

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 16.10.2010
Eu majoritatea bateriilor le-am revigorat cu tensiuni de 15,6v sau chiar 16, si ca sa nu mai spuna altii ca vorbesc aberatii mi-am cumparat cel mai bun redresor din lume, dupa cum i se face reclama, ctek mxs 5.0 are vreo 8 pasi de incarcare, pasul 6 fiind reconditionare si surpriza in cartea lui spune ca la pasul respectiv incarca la 15,8vAttached File  DSCN2589.JPG   111.65K   35 downloadsAttached File  DSCN2588.JPG   208.77K   37 downloads

#693
9victor

9victor

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,061
  • Înscris: 31.03.2012

 CostyOK, on 12 august 2014 - 18:24, said:

Pe 20 septembrie 2014 exact asa zice Victor.
Azi 12 august 2014 o tine precum cucul pe craca cu sarea miraculoasa.
Pentru cei interesati ii rog sa citeasca pagina 16 a acestui forum.

Multa lume incearca sa fie lideri de opinie. Asa se intampla de mii de ani, s-au format organizatii secrete, secte, etc, etc.
Oamenii care nu au in ce sa creada, cred in spusele acestora, fie ca au sau nu viabilitate.
Restul oamenilor care probeaza contrariul cu dovezi si experimente fizice sunt arsi pe rus.
Diverse personaje spun ca magantii pentrolului nu doresc dezvoltarea acumulatorilor, masinilor electrice, etc.
Sa gandim putin matur si logic si vom observa ca posesorii autovehiculelor nu doresc masini electrice.
De ce ?
1. Cum sa merg eu cu o masina care e mai grea cu o tona din cauza acumulatorilor ?
2. Un plin pentru rezervor il fac in doua minute, ce rost are sa stau cateva ore pentru un plin electric ?
3. Ce fac iarna, nu am caldura in masina de la motorul termic.
4. Autonomia e groaznica, alimentez de 10 ori electric si o data la benzinarie la aceiasi numar de km.
5. dupa 10 ani arunc rezervorul electric ? !  Rezervorul clasic il tin o viata, daca se sparge e de 1000 ori mai ieftin decat cel electric.

Pur si simplu consumatorul final nu doreste acest lucru, asta e parerea mea.
esti off-topic ! ... aici se vorbeste ptr acumulatori grei ! ... d-aia usori de LiFePO4 sau Li-ion se folosesc la altele,
care oricum nu te intereseaza ptr ca sunt prea scumpi ptr tine ! ...
asta cu magnatii si cu dezvoltarea bateriilor este subiect greu ptr tine ! ... tu du-te la "pompa" si baga benzina super "accizata"
si asteapta sa vezi ce se intampla ! ... cine stie poate nu se intampla nimic ! ... vom fi nemuritori, exact cum este planeta Terra !

 daniel200777, on 12 august 2014 - 19:05, said:

Eu majoritatea bateriilor le-am revigorat cu tensiuni de 15,6v sau chiar 16, si ca sa nu mai spuna altii ca vorbesc aberatii mi-am cumparat cel mai bun redresor din lume, dupa cum i se face reclama, ctek mxs 5.0 are vreo 8 pasi de incarcare, pasul 6 fiind reconditionare si surpriza in cartea lui spune ca la pasul respectiv incarca la 15,8v DSCN2589.JPG DSCN2588.JPG
ce densitate are la tine electrolitul din sare de alaun ? ... al meu avea 1:20, nu urca la 1,6 V pe element !

 rusman, on 12 august 2014 - 15:59, said:

Eu am incercat pe doua baterii sare Epsom si pot sa va spun ca e frectie la picior de lemn.
sarea Epsom ( Mg SO4·7H2O ) nu este sare de alaun ( KAl(SO4) 2.12H2O ) ... despre care vb aici !

Edited by 9victor, 12 August 2014 - 19:26.


#694
st3fan19

st3fan19

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,759
  • Înscris: 02.03.2008

 CostyOK, on 12 august 2014 - 18:24, said:


Sa gandim putin matur si logic si vom observa ca posesorii autovehiculelor nu doresc masini electrice.
De ce ?
1. Cum sa merg eu cu o masina care e mai grea cu o tona din cauza acumulatorilor ?
2. Un plin pentru rezervor il fac in doua minute, ce rost are sa stau cateva ore pentru un plin electric ?
3. Ce fac iarna, nu am caldura in masina de la motorul termic.
4. Autonomia e groaznica, alimentez de 10 ori electric si o data la benzinarie la aceiasi numar de km.
5. dupa 10 ani arunc rezervorul electric ? !  Rezervorul clasic il tin o viata, daca se sparge e de 1000 ori mai ieftin decat cel electric.

Pur si simplu consumatorul final nu doreste acest lucru, asta e parerea mea.

Pai dupa gandirea ta. Dai in bippp pe copii ca nu mai au nevoie de planeta so poluam la maxim.
Las ca se muta pe Marte!!!

Edited by st3fan19, 12 August 2014 - 20:15.


#695
CostyOK

CostyOK

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,862
  • Înscris: 23.03.2009

 st3fan19, on 12 august 2014 - 20:11, said:

Pai dupa gandirea ta. Dai in bippp pe copii ca nu mai au nevoie de planeta so poluam la maxim.
Las ca se muta pe Marte!!!

Stefan, mergi cu mine ?
Deja nu prea mai sunt terenuri de cumparat "la strada" acolo.
http://www.gadgetrep...e-spatiu-video/

Edited by CostyOK, 12 August 2014 - 21:04.


#696
addysoftware

addysoftware

    Ecological Member :)

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,552
  • Înscris: 12.04.2007
@ pisicamatache si lestef: Eu am decis sa iau de test 8 buc LiFePO4 CALB de 20Ah. Voi merge cu ei pe bicicleta printr-un flyback sa scot 48V din 24 sau din 12 in functie de ce distanta vreau sa parcurg la plecarea de acasa. Cand va decideti si voi, facem comanda

#697
sorinzaharie

sorinzaharie

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 19.01.2013

 9victor, on 11 august 2014 - 21:40, said:

nu sunt spiritual! ... sunt realist! ...uite aici un link !
http://www.bioportal...ign=direct_link
te costa 60 EUR kg ... o sa zici ca-mi bat joc de tine !
Acum intelegi de ce am intrebat.Cosmeticele astea le-am gasit si eu.

#698
adrian71

adrian71

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 818
  • Înscris: 22.04.2005
vis-a-vis de reciclare baterii de orice fel, am gasit o firma care imi da 1,5 ron/kg de baterie (greutate integrala, cu electrolit cu tot) - imi ia si bateria veche auto, si cele de ups, etc.

credeti ca gasesc vreo oferta mai buna? vreau sa scap de deseuri si nu sunt suficient de motivat sa le "resuscitez"...

#699
lestef

lestef

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,089
  • Înscris: 12.02.2014
Baieti, nu va mai certati, solutia este LiFePo4 ! Posted Image
Un blog unde puteti afla tot ce aveti nevoie despre aceasta tehnologie: http://gwl-power.tumblr.com/

#700
9victor

9victor

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,061
  • Înscris: 31.03.2012

 lestef, on 12 august 2014 - 22:57, said:

Baieti, nu va mai certati, solutia este LiFePo4 ! Posted Image
Un blog unde puteti afla tot ce aveti nevoie despre aceasta tehnologie: http://gwl-power.tumblr.com/
nu! ... solutia este sa faci rost de bani ! ... si pe urma de LiFePO4 ! ...
eu unu, am salar de 1300 EUR, si nu-mi pot permite un banc de baterii de vreo 10 kWh ! ...
care costa vreo 4500 EUR cu controlele si cablaraie !
am platit vreo 1200 EUR, ptr 8 kWh la 24V de NiFe second-hand ! ... sunt super multumit !
la autoturismul electric da! ... "musai" sa cumpar vreo 20 kWh la 110V ! ...
LiFePO4 este "rege" la capitolul energie electrica portabila ! ...

 sorinzaharie, on 12 august 2014 - 21:57, said:

Acum intelegi de ce am intrebat.Cosmeticele astea le-am gasit si eu.
eu am cumparat din China odata 25 kg , 110 EUR, si alta data 10 kG, 55 EUR ! ... din Spania am cumparat 800 g cu 8 EUR !
am reinviat "cateva baterii" ! ... ptr clienti cu bani mai multi decat mine ! ... urmeaza sa-mi plateasca manopera dupa un an de exploatare ! Posted Image ... bineinteles ca m-au ajutat patronii mei, sa gasesc clienti ! ... oricum bateriile erau ptr schimbat (aruncat) !
[ http://www.rebacas.com/537-thickbox_default/bateria-de-ocasion-carretilla-elevadora.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by 9victor, 12 August 2014 - 23:34.


#701
addysoftware

addysoftware

    Ecological Member :)

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,552
  • Înscris: 12.04.2007
Dar ce faci cu 10kWh? (utilizabili sau doar capacitatea full?). Mie mi se pare mult, in momentul de fata deja e mai eficienta o arie de fotovoltaice care sa-ti produca pe timp noros energia totala de care ai nevoie in 24 de ore, iar aceasta rareori ar depasi 1kWh. Well, depinde si de nr de persoane, desigur.

Edited by addysoftware, 13 August 2014 - 00:32.


#702
9victor

9victor

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,061
  • Înscris: 31.03.2012

 addysoftware, on 13 august 2014 - 00:32, said:

Dar ce faci cu 10kWh? (utilizabili sau doar capacitatea full?). Mie mi se pare mult, in momentul de fata deja e mai eficienta o arie de fotovoltaice care sa-ti produca pe timp noros energia totala de care ai nevoie in 24 de ore, iar aceasta rareori ar depasi 1kWh. Well, depinde si de nr de persoane, desigur.
un bun sistem trebuie dimensionat, asa cum este casa lu' Bill Geamuri (Gates) sa
aiba inmagazinata energia electrica ptr o saptamna ! ... eu am socotit vreo 2000 Wh pe zi !
... plus ca folositi cu aceasta descarcare pot functiona multi ani ! (care este cel mai important )

Edited by 9victor, 13 August 2014 - 02:19.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate