Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Acumulatori cu Plumb pentru stocare energie fotovoltaica si eoliana.
#685
Posted 12 August 2014 - 11:12
9victor, on 12 august 2014 - 09:45, said:
poti scoate Pb, si il vinzi cu 3-4 EUR/kg ! ... cam 25-30% din greutate este plumb ! ai vazut ce zice "americanul" ! ... bateriile vechi merita ! ... ptr ca au placile mai groase ! ... daca gasesti cateva de pe vremea lu' ceasca, ai trimfat ! Edited by lestef, 12 August 2014 - 11:12. |
#686
Posted 12 August 2014 - 12:36
#687
Posted 12 August 2014 - 13:44
adrian71, on 12 august 2014 - 09:16, said:
Foarte interesanta ideea cu sarea de alaun. Deci, daca am o baterie auto uzata am cel putin 3 optiuni: 1.revigorare cu sare de alaun si refolosire; 2.dealerul de baterii noi imi da 20 ron discount la o baterie noua daca ii dau bateria veche; 3.o predau la un alt punct de colectare baterii uzate - am sanse sa primesc mai mult de 20 ron/baterie? multumesc. Citesc ultimele postari si ma amuz copios. E ca si cum incerci sa-i faci transfuzie la un batran de 90 ani cu sange de copil. Din moment ce pasta activa sub orice forma vreti s-a desprins de pe placi si se depune pe fundul bacului nici cu slujbe nu mai ai ce-i face, ce sa mai discut de sarurile miraculoase. Ma mir cu de nu a aparut aceasta sare ambalata frumos cu reclama adecvata: Nu mai porneste masina ? Nu ai bani sa-ti cumperi o baterie noua ? Avem solutia: Sarea miraculoasa, 5 lei pliculetul pentru orice tip de baterie, si masina va porni din nou. Exact cum este iufa cu dispozitivul electronic de reducere a consumului de combustibil. Cititi in urma cu cativa ani ce au realizat colegii nostri cu aceasta sare la bateriile lor ca sa nu mai pierdeti timpul. In 95% din cazuri o baterie moare cand se corodeaza gratarele, plumbul spongios cade de pe gratare, sau pasta, sau ce vreti voi. Este o arie pur si simplu, ca la fotovoltaice, cu cat aria e mai mare cu atat energia produsa e mai mare. Cand aria se micsoreaza, energia e diminuata. Edited by CostyOK, 12 August 2014 - 13:45. |
#688
Posted 12 August 2014 - 15:15
CostyOK, on 12 august 2014 - 13:44, said:
Citesc ultimele postari si ma amuz copios. E ca si cum incerci sa-i faci transfuzie la un batran de 90 ani cu sange de copil. Din moment ce pasta activa sub orice forma vreti s-a desprins de pe placi si se depune pe fundul bacului nici cu slujbe nu mai ai ce-i face, ce sa mai discut de sarurile miraculoase. Ma mir cu de nu a aparut aceasta sare ambalata frumos cu reclama adecvata: Nu mai porneste masina ? Nu ai bani sa-ti cumperi o baterie noua ? Avem solutia: Sarea miraculoasa, 5 lei pliculetul pentru orice tip de baterie, si masina va porni din nou. Exact cum este iufa cu dispozitivul electronic de reducere a consumului de combustibil. Cititi in urma cu cativa ani ce au realizat colegii nostri cu aceasta sare la bateriile lor ca sa nu mai pierdeti timpul. In 95% din cazuri o baterie moare cand se corodeaza gratarele, plumbul spongios cade de pe gratare, sau pasta, sau ce vreti voi. Este o arie pur si simplu, ca la fotovoltaice, cu cat aria e mai mare cu atat energia produsa e mai mare. Cand aria se micsoreaza, energia e diminuata. acest topic ! ... aici vorbim, despre inmagazinarea energiei electrice din surse fotovoltaice, eoliene etc ! ... nu zic mai mult, ptr ca sunt convins ca esti doar ratacit pe acest forum, din interese economice! ... bafta PS: "desteptule", care este diferenta intre pila, acumulator, baterie ? ... de unele nu mor niciodata? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PJPg3qFu6us?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jyMPHp6yeFo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by 9victor, 12 August 2014 - 15:38. |
#689
Posted 12 August 2014 - 15:59
Eu am incercat pe doua baterii sare Epsom si pot sa va spun ca e frectie la picior de lemn.
|
#690
Posted 12 August 2014 - 18:24
9victor, on 17 septembrie 2013 - 20:52, said:
... cu adanca durere in suflet, anunt moartea acumulatorilor mei!...morti de-a dreoptul nu sunt , dar mult curent nu prea pot inmagazina! ... undeva la 20-30% din ce era odata! ... care d.p.d.v. economic nu prea merita multa investitie sau timp pierdut!... Victor Pe 20 septembrie 2014 exact asa zice Victor. Azi 12 august 2014 o tine precum cucul pe craca cu sarea miraculoasa. Pentru cei interesati ii rog sa citeasca pagina 16 a acestui forum. Multa lume incearca sa fie lideri de opinie. Asa se intampla de mii de ani, s-au format organizatii secrete, secte, etc, etc. Oamenii care nu au in ce sa creada, cred in spusele acestora, fie ca au sau nu viabilitate. Restul oamenilor care probeaza contrariul cu dovezi si experimente fizice sunt arsi pe rus. Diverse personaje spun ca magantii pentrolului nu doresc dezvoltarea acumulatorilor, masinilor electrice, etc. Sa gandim putin matur si logic si vom observa ca posesorii autovehiculelor nu doresc masini electrice. De ce ? 1. Cum sa merg eu cu o masina care e mai grea cu o tona din cauza acumulatorilor ? 2. Un plin pentru rezervor il fac in doua minute, ce rost are sa stau cateva ore pentru un plin electric ? 3. Ce fac iarna, nu am caldura in masina de la motorul termic. 4. Autonomia e groaznica, alimentez de 10 ori electric si o data la benzinarie la aceiasi numar de km. 5. dupa 10 ani arunc rezervorul electric ? ! Rezervorul clasic il tin o viata, daca se sparge e de 1000 ori mai ieftin decat cel electric. Pur si simplu consumatorul final nu doreste acest lucru, asta e parerea mea. |
#691
Posted 12 August 2014 - 18:46
am incarcat acele baterii cu 200 Ah ! ... bateriile erau Rolls de 460 Ah ! ... asta le-a fost fatal ! ...
prostia mea le-a fost fatala mai bine zis ! ... Attached FilesEdited by 9victor, 12 August 2014 - 18:53. |
#692
Posted 12 August 2014 - 19:05
Eu majoritatea bateriilor le-am revigorat cu tensiuni de 15,6v sau chiar 16, si ca sa nu mai spuna altii ca vorbesc aberatii mi-am cumparat cel mai bun redresor din lume, dupa cum i se face reclama, ctek mxs 5.0 are vreo 8 pasi de incarcare, pasul 6 fiind reconditionare si surpriza in cartea lui spune ca la pasul respectiv incarca la 15,8v
DSCN2589.JPG 111.65K
35 downloads
DSCN2588.JPG 208.77K
37 downloads
|
#693
Posted 12 August 2014 - 19:22
CostyOK, on 12 august 2014 - 18:24, said:
Pe 20 septembrie 2014 exact asa zice Victor. Azi 12 august 2014 o tine precum cucul pe craca cu sarea miraculoasa. Pentru cei interesati ii rog sa citeasca pagina 16 a acestui forum. Multa lume incearca sa fie lideri de opinie. Asa se intampla de mii de ani, s-au format organizatii secrete, secte, etc, etc. Oamenii care nu au in ce sa creada, cred in spusele acestora, fie ca au sau nu viabilitate. Restul oamenilor care probeaza contrariul cu dovezi si experimente fizice sunt arsi pe rus. Diverse personaje spun ca magantii pentrolului nu doresc dezvoltarea acumulatorilor, masinilor electrice, etc. Sa gandim putin matur si logic si vom observa ca posesorii autovehiculelor nu doresc masini electrice. De ce ? 1. Cum sa merg eu cu o masina care e mai grea cu o tona din cauza acumulatorilor ? 2. Un plin pentru rezervor il fac in doua minute, ce rost are sa stau cateva ore pentru un plin electric ? 3. Ce fac iarna, nu am caldura in masina de la motorul termic. 4. Autonomia e groaznica, alimentez de 10 ori electric si o data la benzinarie la aceiasi numar de km. 5. dupa 10 ani arunc rezervorul electric ? ! Rezervorul clasic il tin o viata, daca se sparge e de 1000 ori mai ieftin decat cel electric. Pur si simplu consumatorul final nu doreste acest lucru, asta e parerea mea. care oricum nu te intereseaza ptr ca sunt prea scumpi ptr tine ! ... asta cu magnatii si cu dezvoltarea bateriilor este subiect greu ptr tine ! ... tu du-te la "pompa" si baga benzina super "accizata" si asteapta sa vezi ce se intampla ! ... cine stie poate nu se intampla nimic ! ... vom fi nemuritori, exact cum este planeta Terra ! daniel200777, on 12 august 2014 - 19:05, said:
Eu majoritatea bateriilor le-am revigorat cu tensiuni de 15,6v sau chiar 16, si ca sa nu mai spuna altii ca vorbesc aberatii mi-am cumparat cel mai bun redresor din lume, dupa cum i se face reclama, ctek mxs 5.0 are vreo 8 pasi de incarcare, pasul 6 fiind reconditionare si surpriza in cartea lui spune ca la pasul respectiv incarca la 15,8v DSCN2589.JPG DSCN2588.JPG rusman, on 12 august 2014 - 15:59, said:
Eu am incercat pe doua baterii sare Epsom si pot sa va spun ca e frectie la picior de lemn. Edited by 9victor, 12 August 2014 - 19:26. |
#694
Posted 12 August 2014 - 20:11
CostyOK, on 12 august 2014 - 18:24, said: Sa gandim putin matur si logic si vom observa ca posesorii autovehiculelor nu doresc masini electrice. De ce ? 1. Cum sa merg eu cu o masina care e mai grea cu o tona din cauza acumulatorilor ? 2. Un plin pentru rezervor il fac in doua minute, ce rost are sa stau cateva ore pentru un plin electric ? 3. Ce fac iarna, nu am caldura in masina de la motorul termic. 4. Autonomia e groaznica, alimentez de 10 ori electric si o data la benzinarie la aceiasi numar de km. 5. dupa 10 ani arunc rezervorul electric ? ! Rezervorul clasic il tin o viata, daca se sparge e de 1000 ori mai ieftin decat cel electric. Pur si simplu consumatorul final nu doreste acest lucru, asta e parerea mea. Pai dupa gandirea ta. Dai in bippp pe copii ca nu mai au nevoie de planeta so poluam la maxim. Las ca se muta pe Marte!!! Edited by st3fan19, 12 August 2014 - 20:15. |
|
#695
Posted 12 August 2014 - 21:02
st3fan19, on 12 august 2014 - 20:11, said:
Pai dupa gandirea ta. Dai in bippp pe copii ca nu mai au nevoie de planeta so poluam la maxim. Las ca se muta pe Marte!!! Stefan, mergi cu mine ? Deja nu prea mai sunt terenuri de cumparat "la strada" acolo. http://www.gadgetrep...e-spatiu-video/ Edited by CostyOK, 12 August 2014 - 21:04. |
#696
Posted 12 August 2014 - 21:46
@ pisicamatache si lestef: Eu am decis sa iau de test 8 buc LiFePO4 CALB de 20Ah. Voi merge cu ei pe bicicleta printr-un flyback sa scot 48V din 24 sau din 12 in functie de ce distanta vreau sa parcurg la plecarea de acasa. Cand va decideti si voi, facem comanda
|
#697
Posted 12 August 2014 - 21:57
9victor, on 11 august 2014 - 21:40, said:
nu sunt spiritual! ... sunt realist! ...uite aici un link ! http://www.bioportal...ign=direct_link te costa 60 EUR kg ... o sa zici ca-mi bat joc de tine ! |
#698
Posted 12 August 2014 - 22:49
vis-a-vis de reciclare baterii de orice fel, am gasit o firma care imi da 1,5 ron/kg de baterie (greutate integrala, cu electrolit cu tot) - imi ia si bateria veche auto, si cele de ups, etc.
credeti ca gasesc vreo oferta mai buna? vreau sa scap de deseuri si nu sunt suficient de motivat sa le "resuscitez"... |
#699
Posted 12 August 2014 - 22:57
Baieti, nu va mai certati, solutia este LiFePo4 !
Un blog unde puteti afla tot ce aveti nevoie despre aceasta tehnologie: http://gwl-power.tumblr.com/ |
|
#700
Posted 12 August 2014 - 23:31
lestef, on 12 august 2014 - 22:57, said:
Baieti, nu va mai certati, solutia este LiFePo4 ! Un blog unde puteti afla tot ce aveti nevoie despre aceasta tehnologie: http://gwl-power.tumblr.com/ eu unu, am salar de 1300 EUR, si nu-mi pot permite un banc de baterii de vreo 10 kWh ! ... care costa vreo 4500 EUR cu controlele si cablaraie ! am platit vreo 1200 EUR, ptr 8 kWh la 24V de NiFe second-hand ! ... sunt super multumit ! la autoturismul electric da! ... "musai" sa cumpar vreo 20 kWh la 110V ! ... LiFePO4 este "rege" la capitolul energie electrica portabila ! ... sorinzaharie, on 12 august 2014 - 21:57, said:
Acum intelegi de ce am intrebat.Cosmeticele astea le-am gasit si eu. am reinviat "cateva baterii" ! ... ptr clienti cu bani mai multi decat mine ! ... urmeaza sa-mi plateasca manopera dupa un an de exploatare ! ... bineinteles ca m-au ajutat patronii mei, sa gasesc clienti ! ... oricum bateriile erau ptr schimbat (aruncat) ! [ http://www.rebacas.com/537-thickbox_default/bateria-de-ocasion-carretilla-elevadora.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by 9victor, 12 August 2014 - 23:34. |
#701
Posted 13 August 2014 - 00:32
Dar ce faci cu 10kWh? (utilizabili sau doar capacitatea full?). Mie mi se pare mult, in momentul de fata deja e mai eficienta o arie de fotovoltaice care sa-ti produca pe timp noros energia totala de care ai nevoie in 24 de ore, iar aceasta rareori ar depasi 1kWh. Well, depinde si de nr de persoane, desigur.
Edited by addysoftware, 13 August 2014 - 00:32. |
#702
Posted 13 August 2014 - 02:14
addysoftware, on 13 august 2014 - 00:32, said:
Dar ce faci cu 10kWh? (utilizabili sau doar capacitatea full?). Mie mi se pare mult, in momentul de fata deja e mai eficienta o arie de fotovoltaice care sa-ti produca pe timp noros energia totala de care ai nevoie in 24 de ore, iar aceasta rareori ar depasi 1kWh. Well, depinde si de nr de persoane, desigur. aiba inmagazinata energia electrica ptr o saptamna ! ... eu am socotit vreo 2000 Wh pe zi ! ... plus ca folositi cu aceasta descarcare pot functiona multi ani ! (care este cel mai important ) Edited by 9victor, 13 August 2014 - 02:19. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users