Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS
 Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?
 Nelamurire legalitate TVA casa noua

Huawei P20 Lite, ecran negru la a...

Bibelorui, macrameuri si altele

Inventia secolului din Afganistan?
 G84 - pro și contra

Masina de familie,buget 11000-120...

In ce situatii cereti o a doua op...

DigiMobil - IP public?
 

Antifurt cadru

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
sidd

sidd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 22.05.2009
Vreau să îmi măresc raza de acțiune, eventual ceva supermarket. Și îmi trebuie antifurt. Unul va fi un ULock. Al doilea s–ar putea să fie un antifurt de cadru (frame lock). Folosește cineva? Experiențe practice cu așa ceva? Mi se pare foarte practic și rapid, chiar dacă are problema că nu ancorează cadrul de ceva fix.

#2
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Fii atent că la unele modele cheia rămîne blocată în încuietoare cînd e descuiat (marcate de obicei NKR "Non Key Release") spre deosebire de cele la care se poate scoate oricînd (KR, "Key Release"). Mie de exemplu nu-mi plac cele NKR pentru că prefer să țin cheile de antifurt pe breloc împreună cu toate celelalte.

Ca siguranță îți închipui și tu cît sînt de utile, e o neplăcere pentru hoț în măsura în care vrea să plece călare în loc să ia bicicleta în spate. Dacă-l dublezi cu un u-lock sau lanț serios poate fi o combinație utilă.

Dacă iei frame lock pe spate atunci poate preferi un cablu pe față în loc de u-lock, că u-lock e mai nepractic pe cadru și roata față.

Ce buget ai? Frame lock de calitate găsești pe la 100 de lei, U-lock sau cablu pe la 240.

http://www.bike24.co...;pgc=;orderby=3

#3
Super Chief

Super Chief

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,491
  • Înscris: 21.08.2007
Un lant de otel galvanizat cu veriga de 5-6 mm e vreo 10 lei metrul, poate si mai putin. Faci rost, cumperi, croiesti o protectie din material sintetic sa nu zgaraii cadrul. Iar un lacat bun, cu protectii, rezistent la umezeala si inghet si cu cheie destul de smechera, nu depaseste 50-60 lei. Sunt cateva modele si cu alarma inclusa la fantasticul pret de 40 lei. Iar veriga de inchidere e de 7 mm grosime si aliaj cu detoate+crom si molibden, corpul din otel cu tot felul de protectii interne din titan.

Alea de se vand expres cica pentru antifurt, poate ca sunt mai bune decat varianta de mai sus, dar cu cat si la ce diferenta de pret? Iar legat de desing & shit, hmmm, sa nu uitam ca traim in romania.

#4
sidd

sidd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 22.05.2009

 wirespot, on 23rd December 2011, 15:43, said:

Fii atent că la unele modele cheia rămîne blocată în încuietoare cînd e descuiat (marcate de obicei NKR "Non Key Release") spre deosebire de cele la care se poate scoate oricînd (KR, "Key Release"). Mie de exemplu nu-mi plac cele NKR pentru că prefer să țin cheile de antifurt pe breloc împreună cu toate celelalte.

Ca siguranță îți închipui și tu cît sînt de utile, e o neplăcere pentru hoț în măsura în care vrea să plece călare în loc să ia bicicleta în spate. Dacă-l dublezi cu un u-lock sau lanț serios poate fi o combinație utilă.

Dacă iei frame lock pe spate atunci poate preferi un cablu pe față în loc de u-lock, că u-lock e mai nepractic pe cadru și roata față.

Ce buget ai? Frame lock de calitate găsești pe la 100 de lei, U-lock sau cablu pe la 240.

http://www.bike24.co...;pgc=;orderby=3

Da–da, am fost pus în gardă cu sistemele astea cu cheie. Sincer, nu văd de ce ar fi cu cheia lăsată în. Există riscul să te faci cu o cheie foarte murdară și cu ceva care se întinde pe haine la sfîrșitul unui drum. În plus, dacă uiți cheia acasă e una, dacă uiți cheia înautru riști să te trezești cu un banc prost. Oricum, sfatul este priceless, pentru că dacă nu remarci poți să te frigi cu minunăția. Chiar dacă e mai sigur unul din sisteme, mai bine il alegi pe ala mai prost cît de cît în cunoștință de cauză.

Cît despre neplăcere, știu și eu? Cam 16 kile. Plus un kil antifurtul de cadru am ajuns la 17. Eu sigur n–aș putea să plec în pas alert cu ea în spinare, dar ăsta nu e un argument. Lanțurile îmi par tare incomode și cam vulnerabile. De ce zici că Ulock e nepractic pe cadru si roată față?

Bugetul nu e o problemă. Dacă pariul e corect și marfa sigură, se pot transfera la următoarea bicicletă. Am în plan Abus, dacă le cunoști. Am văzut că se deschide încuietoarea destul de repede, dar trebuie puțină experiență.

#5
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
@Super Chief, ce au în comun toate variantele enumerate de tine este că se pot tăia în 10 secunde cu unelte simplu de procurat. Sau se pot deschide cu metode gen pix înfipt în încuietoare sau băț trecut prin cablu și răsucit pînă cedează. Dacă îți trebuie doar cît stai la o terasă cu bicicleta la doi pași sau dacă ai dat 100 de lei pe bicicletă atunci sînt foarte ok.

@sidd, Abus aș recomanda și eu, la minim Steel-o-Flex 1000 pentru cablu sau Granit X-Plus 54 pentru u-lock, dacă n-ai probleme de buget vezi că sînt modele și mai șmechere. Pentru frame lock este Amparo 4850. E drept ca lanțurile în general sînt mai greu de securizat decît u-lock și trebuie să plătești mai mult pentru același nivel de securitate.

Încuietorile de la Abus se pot deschide fără cheie dar asta o face un profesionist, cu scule speciale create de el.

U-lock pe față îți cam reduce posibilitățile de montare la o singură poziție, vezi poza. Practic depinzi de găsirea unui element fix care să treacă exact printr-o anumită zonă de lîngă roată+cadru, la o anumită înălțime și relativ vertical. Pe spate poți pune u-lock la diverse unghiuri și înălțimi, prin diverse tije ale cadrului și/sau părți din roată.

[ http://2.bp.blogspot.com/_rACO4bPfSs8/THdggMK8wII/AAAAAAAAHCM/ZmCxASlbvUA/s1600/P1010815.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#6
sidd

sidd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 22.05.2009

 Super Chief, on 23rd December 2011, 16:32, said:

Un lant de otel galvanizat cu veriga de 5-6 mm e vreo 10 lei metrul, poate si mai putin. Faci rost, cumperi, croiesti o protectie din material sintetic sa nu zgaraii cadrul. Iar un lacat bun, cu protectii, rezistent la umezeala si inghet si cu cheie destul de smechera, nu depaseste 50-60 lei. Sunt cateva modele si cu alarma inclusa la fantasticul pret de 40 lei. Iar veriga de inchidere e de 7 mm grosime si aliaj cu detoate+crom si molibden, corpul din otel cu tot felul de protectii interne din titan.

Alea de se vand expres cica pentru antifurt, poate ca sunt mai bune decat varianta de mai sus, dar cu cat si la ce diferenta de pret? Iar legat de desing & shit, hmmm, sa nu uitam ca traim in romania.

Se taie frate! Se taie instant. Și oamenii nu reacționează. Plus că mobilitatea aia a lanțului îl face teribil de incomod: eu nu am portbagaj, de greutatea lui vreau sa pun blocajul asta pentru rama. Un Ulock poate sa se prinda pe cadru cu o jucărie mică de plastic.

Iar diferența de preț e cam așa: bicicletă de 250€, antifurt de 100€. Dacă ține înseamnă că mă întorc acasă mai repede decît pe jos. Dacă ține astea se dau jos și se pun pe următoarea. Ce zici tu ține la oportuniști: trece pe lîngă și vede că e nepăzită. Dar sînt soluții mult mai elegante decît să ți se bălăngăne un kil de lanț în coșul de cumpărături.

 wirespot, on 23rd December 2011, 17:26, said:

@Super Chief, ce au în comun toate variantele enumerate de tine este că se pot tăia în 10 secunde cu unelte simplu de procurat. Sau se pot deschide cu metode gen pix înfipt în încuietoare sau băț trecut prin cablu și răsucit pînă cedează. Dacă îți trebuie doar cît stai la o terasă cu bicicleta la doi pași sau dacă ai dat 100 de lei pe bicicletă atunci sînt foarte ok.

@sidd, Abus aș recomanda și eu, la minim Steel-o-Flex 1000 pentru cablu sau Granit X-Plus 54 pentru u-lock, dacă n-ai probleme de buget vezi că sînt modele și mai șmechere. Pentru frame lock este Amparo 4850. E drept ca lanțurile în general sînt mai greu de securizat decît u-lock și trebuie să plătești mai mult pentru același nivel de securitate.

Încuietorile de la Abus se pot deschide fără cheie dar asta o face un profesionist, cu scule speciale create de el.

U-lock pe față îți cam reduce posibilitățile de montare la o singură poziție, vezi poza. Practic depinzi de găsirea unui element fix care să treacă exact printr-o anumită zonă de lîngă roată+cadru, la o anumită înălțime și relativ vertical. Pe spate poți pune u-lock la diverse unghiuri și înălțimi, prin diverse tije ale cadrului și/sau părți din roată.

Ar mai fi de completat că dacă te lasă fără mijloc de transport un șmecher, l–or prinde ei mai încolo. Poate îți și recuperează bicicleta în stare bună. Dar banii de pe taxiul inapoi acasa nu îi mai vezi. Dacă faci o socoteală mai bine te riști cu ceva mai organizat. Dar atenție la cheile circulare: nu contează cît de gros e fieru'.

Am deja un Granit. Și mi se pare mai confortabilă asta de cadru decît un al doilea. Iar chestia pentru care întreb este precis acel 4850!

Știu partea cu limitarea la montare. În plus, dacă nu ai parking și trebuie să te pui la stîlp, lanțul poate să te ajute puțin, că felinare stradale prin care să prind Granitu' nu am văzut, iar la semnul de cedează trecerea se scoate stîlpul pur și simplu. Aș completa că ar merge cumva pus Ulockul să bată cu încuietoarea în jos. Nu de alta, dar dacă e unul cu mîini dibace să aibă niște minute în plus la mînăreală.

#7
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Granit e versatil, am văzut oameni care-l țin agățat de cadru cu benzi velcro. Aud că agățătoarea lui originală nu e prea rezistentă, s-au plîns mai mulți că se rupe după un timp. Eu nici nu mi-am mai luat, îl țin cu vîrful în jos în triunghiul din față de la cadru și cu baza în afară, sprijinită pe tijele portbagajului, nu se bălăngăne, n-are treabă.

Personal am mers pe u-lock Granit pe spate și un cablu Protago 820 pe față. Cablul e mediu, nici extraordinar nici de duzină, ca asigurare secundară mi s-a părut mai versatil, plus faptul că mai ai un punct de ancorare. Ca preț e cam tot în zona lui Amparo 4850, dar Amparo are 2 niveluri de securitate peste el.

Altă chestii utile pot fi un set QR antifurt și/sau un cablu lung pe care să-l treci prin diverse chestii (cască, șa, ambele roți, portbagaj etc.)

#8
sidd

sidd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 22.05.2009

 wirespot, on 23rd December 2011, 21:21, said:

Granit e versatil, am văzut oameni care-l țin agățat de cadru cu benzi velcro. Aud că agățătoarea lui originală nu e prea rezistentă, s-au plîns mai mulți că se rupe după un timp. Eu nici nu mi-am mai luat, îl țin cu vîrful în jos în triunghiul din față de la cadru și cu baza în afară, sprijinită pe tijele portbagajului, nu se bălăngăne, n-are treabă.

Personal am mers pe u-lock Granit pe spate și un cablu Protago 820 pe față. Cablul e mediu, nici extraordinar nici de duzină, ca asigurare secundară mi s-a părut mai versatil, plus faptul că mai ai un punct de ancorare. Ca preț e cam tot în zona lui Amparo 4850, dar Amparo are 2 niveluri de securitate peste el.

Altă chestii utile pot fi un set QR antifurt și/sau un cablu lung pe care să-l treci prin diverse chestii (cască, șa, ambele roți, portbagaj etc.)

La mine a venit „la ofertă”, așa că o să țină cît o să țină și după aia arici scrie pe el. Personal am o jenă cu cablurile: mai bine ii prind o sîrmă să–l fentez pe măgar. Iar cu lanțurile, și astea sînt usor de eliminat. Unde mai pui că lanțul ajunge pe jos, deci e și mai vulnerabil. Înseamnă că o să iau și Amparo în final. Ulock pe roata față și cadru și Amparo pe spate să țină cadrul și roata. Ar fi un fel de ancorare 1,5, dar puțin mai ușor de cărat și instalat decît 2 Ulocks.

Poți să mă luminezi ce e cu QR? Eu nu scot nimic niciodată. Am reglat șaua în magazin și atît. Dar am QR pe ambele roți și la șa. Să le înlocuiesc cu d'astea ordinare cu șurub? Alea de care zici sînt la fel de loterie ca și cu încuietoarea Abus: dacă tipul are ceva care să țină loc de levierul lipsă înseamnă că nu mai ai din componente.

Ideea cu cablul este foarte bună și o voi nota. Cască am, dar nu ajung să o port, portbagaj nu am, șaua e de gel, e mișto, dar e deja julită ceea ce îi scade din vandabilitate zic eu. Bine că nu trăiesc în Olanda!

#9
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
QR antifurt e ca să reducă posibilitatea de a ți se fura șaua sau roata față (mai rar roata spate). Dacă pui frame lock pe spate și u-lock pe față devine mai puțin important pentru roți, iar șaua o poți asigura fie cu cablu fie cu șurub normal. Aici depinde și ce fel de șa este, a mea a costat vreo 50 de lei deci un șurub normal mi s-a părut suficient.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate