Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Noua magistrala M Otopeni
#1
Posted 16 December 2011 - 15:56
http://economie.hotn...openi.htm?cfnl=
Deci daca pleci de la Universitate cu autobuzul faci 45-60 minute pana la Aeroportul Otopeni, cu M-ul ai avea 21 de statii si 2 schimbari deci clar mai mult timp Singura posibilitate decenta de a calatori este de a cobora la Aviatorilor din M2 si de a o lua pe jos sau cu autobuzul pana la statia Herastrau de pe magistrala de Otopeni, deci la noi ca la nimeni, mergem cu M-ul dar schimbam cu autobuzul ! era oare asa greu sa lege linia noua de M2 la Aviatorilor sau Aurel Vlaicu ? Edited by banat, 16 December 2011 - 15:57. |
#3
Posted 16 December 2011 - 16:17
Complet aiurea. Ar trebui să existe şi o linie P-ţa Victoriei 1 - Arcul de Triumf - P-ţa Presei Libere (P.P.L.) sau Aviatorilor 2 - Arcul de Triumf - P-ţa Presei Libere (P.P.L.).
|
#4
Posted 16 December 2011 - 16:20
Numa' experti p'aci. Si sa streseze santierele pe mofturosii din Kiseleff si Aviatorilor? Pana si pensionarii nesimtiti de unde intra vantul in Buchale s-au declarat nemultumiti de deranj. Era normal sa aiba capatul la Victoriei ca sa poti schimba si cu M1 si cu M2. Da' daca dati si solutia tehnica ar fi perfect, ca si asa acolo e ramat Bucurestiul ca nicaieri. Cum ar sta o imensa groapa timp de cativa ani fi cat latul Bd. Aviatorilor la capul dinspre Victoriei?? Rute ocolitoare?
Edited by ParapantaFlavia, 16 December 2011 - 16:22. |
#5
Posted 16 December 2011 - 16:23
eiffel, on 16th December 2011, 16:08, said: Normal ca era mai greu - costa mai putin... Ai nostrii is atat de prosti de nu fac un plan cum trebuie. ParapantaFlavia, on 16th December 2011, 16:20, said: Numa' experti p'aci. Si sa streseze santierele pe mofturosii din Kiseleff si Aviatorilor? Pana si pensionarii nesimtiti de unde intra vantul in Buchale s-au declarat nemultumiti de deranj. Era normal sa aiba capatul la Victoriei ca sa poti schimba si cu M1 si cu M2. Da' daca dati si solutia tehnica ar fi perfect, ca si asa acolo e ramat Bucurestiul ca nicaieri. Cum ar sta o imensa groapa timp de cativa ani fi cat latul Bd. Aviatorilor la capul dinspre Victoriei?? Rute ocolitoare? |
#6
Posted 16 December 2011 - 16:25
banat, on 16th December 2011, 16:23, said: bine ca nu l-au facut legat de Pantelimon pe langa frumoasa salba de lacuri Colentina - a nu, acolo voiau telegondola Nu este o solutie decenta asta actuala dar... Moftul si catacombele de "centru" au prioritate din pacate. Era mai frumos un tronson de la ASE pe sub tot Dorobantiul, apoi Arcul de Triumf, Lomonosovu' plagiat si mai departe spre aeroport. Edited by ParapantaFlavia, 16 December 2011 - 16:30. |
#7
Posted 16 December 2011 - 16:32
Tu ziceai "cum ar sta o groapa cativa ani la Aviatorilor", pai si ce, vrei sa zici ca la capatul dinspre 1 Mai n-o sa fie groapa? Ca pe undeva trebuie sa intra/sa iasa utilajul de sapat. Sau la Eroilor 2, sau Universitate 2?
|
#8
Posted 16 December 2011 - 16:35
Problema e ca Aurel Vlaicu e cel mai aproape de aeroport dintre statiile existente. Si e legat direct la Piata Victoriei - tronson mai scurt si mai rapid de executat.
Daca vroiau pe urma puteau sa adauge si tronson pe la Piata "Scanteii". |
#9
Posted 16 December 2011 - 16:39
Este vorba de "pretentii". Mi-ar place sa zic ca Kiseleff e tot una cu Piata Domenii sau Aviatorilor cu Turda sau Herastrau cu Mihalache. Da stim cu totii care sunt diferentele. Sa pleci de la Victoriei cu santierul e ca si cum i-ai cere lu' Boc sa isi modifice coloana oficiala intr-una aeropurtata. Compromisuri de rahat. Asa se intampla cand completezi imbunatatirirle funciare si infrastructurile din mers si nu le faci la inceputul urbei cu cap.
eiffel, on 16th December 2011, 16:35, said: Problema e ca Aurel Vlaicu e cel mai aproape de aeroport dintre statiile existente. Edited by ParapantaFlavia, 16 December 2011 - 16:45. |
#10
Posted 16 December 2011 - 16:44
ParapantaFlavia, on 16th December 2011, 16:39, said: Si p'unde scoti pamantul? Ai mai trecut de curand p'acolo? A facut Oprescu un pod misto. Unde mai pui ca-i ajuta si pe multinationali sa fie la 15 min de aeroport, asa de la Pipera cu M-ul pana la aeroport faci mai mult timp decat pe jos |
|
#11
Posted 16 December 2011 - 16:44
ideea e sa lege noua magistrala de la aeroport cu gara de nord in mod direct cu costuri mai mici; evident ca un santier de tip sant prin zona zero e exclus; s-a facut pe Aviatorilor inainte de 1989; tot bulevardul Avaitorilor de la statuia Aviatorilor pina la parcul Herastrau a fost excavat.
|
#12
Posted 16 December 2011 - 16:48
banat, on 16th December 2011, 16:44, said: Cel mai simplu era sa prelungeasca M Pipera duceau M2 la Otopeni pe langa vile, sosele, baroni ca tot amarasteanu din Berceni sa se suie in M si sa plece dracului intr-o ora din tara asta. P.S. Oricum se face degeaba ca nu pleaca nimeni din tara trambalat prin RATB sau metrou. mihai_atanasiu, on 16th December 2011, 16:44, said: ideea e sa lege noua magistrala de la aeroport cu gara de nord in mod direct cu costuri mai mici; Edited by ParapantaFlavia, 16 December 2011 - 16:52. |
#13
Posted 16 December 2011 - 16:55
poate pe viitor se face si prelungirea de la Pipera spre Otopeni pe magistrala asta noua;
Oricum sa vedem cind se apuca de treaba; am vazut ca la linia din Drumul Taberei au inceput. |
#15
Posted 16 December 2011 - 17:11
Faza e ca in proportie de 90% pe aceasta magistrala vor calatori doar aia care vor sa ajunga de la Gara de Nord la aeroport si invers, fara sa coboare la statiile alea intermediare din Otopeni. Si nu-i vad eu pe oamenii de afaceri din Otopeni sau Baneasa sa mearga cu metroul la aeroport, renuntand la taxi, sincer. Mai bine terminau intai de la cap la coada Dr. Taberei-Pantelimon, decat se se apuce de mai multe magistrale deodata.
Edited by duculeana, 16 December 2011 - 17:11. |
|
#16
Posted 16 December 2011 - 17:20
Stai linistit ca nu se apuca. Deocamdata au platit doarstudiul de fezabilitate. Abia prin 2013-2014 o sa inceapa poate ceva lucrari.
|
#17
Posted 16 December 2011 - 18:09
Ce draci de planificare e asta?
Piata Scanteii - Gara Baneasa - Cartier Baneasa - Aeroport Baneasa - Baneasa Institut - Baneasa Meteo - Privighetorilor - Padina - Centura ?? Ce naiba e metroul, tramvai? Cum naiba sa ai CINCI statii intre Aeroport si centura? Astea sunt statii de autobuz, nu de metrou. Banuiesc ca e o gluma. LE: Vor sa faca o statie la Cora, una la academia de politie si una INTRE? Edited by rbruma, 16 December 2011 - 18:17. |
#18
Posted 16 December 2011 - 19:23
Statiile inca nu sint clare, nu cred ca vor fi mai mult de 2 intre aero Baneasa si centura.
Traseul asta teoretic atrage mai multi pasageri, trecind si prin ceva cartiere, si aduce metrou si la Piata Presei, unde ajung destule mijloace de transport importante. Si mie mi s-ar fi parut mai OK de la Aurel, dar se pare ca a contat mult legarea de gara. Oricum, in viitor, traseul o ia de la gara spre Hasdeu - Chirigiu - Eroii Revolutiei - Giurgiului, deci va avea legatura directa cu M5 (DT) la Hasdeu, cu viitoarea M7 (cred - Rahova) la Chirigiu, si cu M2 la Eroii Revolutiei. Avind in vedere ca majoritatea pasagerilor pt aeroport sint turisti, care au treaba acolo de 1 - 2 ori pe an, nu e chiar un mare deranj schimbatul metroului de 2 ori. Cu ocazia asta face interesant si Otopeniul. Sacrificind statiile de metrou din nord, se puteau construi vreo 2 km de cale ferata, de la Balotesti pina la o noua statie linga/sub aeroport, si baga trenuri directe aeroport - Gara de Nord (directe, nu cu microbuz, ca acum, si la 15 minute, nu la o ora). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users