Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Bulgaria vrea 140 Km/h pe autostrazi
Last Updated: Apr 25 2012 13:14, Started by
Courage
, Dec 13 2011 21:37
·
0
#109
Posted 16 December 2011 - 20:49
Quote Ce fac si ceilalti,reduci viteza ca nu ai primit mostenire partea respectiva de autostrada.Daca intri in el e vina ta ca n-ai pastrat distanta si aia e. Cam asta e de facut,se invata si la scoala de soferi. Nu indrazniti sa il aprobati pe Nicu ! 80% din scolile de soferi, instructorii nu i-au dus pe autostrada pentru o exercitare. Chiar daca limita este de 90km/h. Este mentionat prin legislatie lucrul acesta, dar scoala de soferi in general nu te invata asta ! Quote @Cornel,daca mergi cu 130km/h ce faci,adica viteza legala de acum ? Din cauza asta prefer mersul relaxat cu 120 km/h pe banda 2, Daca se merge cu 150 km/h va fi un lucru stresant+daca este trafic! ..si vei fi obligat sa alegi banda cu camioane! In 500 km, doar 150 km poti sa mergi cu 150 km/h! restul pe banda cu 80! Stiu eu asta pe experienta mea! Si sunt sigur ca nici legal nu se poate asta fara 3 benzi de circulatie.. |
#110
Posted 16 December 2011 - 21:17
Hai ca nu-i deloc asa cum descriu unii din voi. Banda 1 nu-i ocupata full de camioane la noi. Mergi cu 130 acum pe banda 1 (personal 139 ca nu-i amendabila). Am camion in fata, il depasesc si apoi ma bag la loc pe 1, ca asa am fost invatat...ca poate vine unul din spate cu 150+ si vrea sa ma depaseasca. Personal zic ca-i ok sa faca limita 140, ca tot cu ~ aceeasi viteza as merge. Am consum 10L la 140km/h cu AC. Daca merg cu 180-200 imi creste consumul spre 20 deci nu vad de ce as face-o.
PS Ce ma enerveaza pe mine e cand ii vad pe ciudatii care tin mortis sa mearga prin oras pe banda de langa ax cu 30km/h si toti trebuie sa-i depaseasca prin dreapta...mm lor. Astia mai mult genereaza accidente mergand asa. Sper sa nu-i vedem pe autostrada niciodata mergand cu 70km pe banda a doua....ca ei conduc preventiv. |
#111
Posted 16 December 2011 - 21:26
wall, on 16th December 2011, 20:17, said: Hai ca nu-i deloc asa cum descriu unii din voi. Banda 1 nu-i ocupata full de camioane la noi. Mergi cu 130 acum pe banda 1 (personal 139 ca nu-i amendabila). Am camion in fata, il depasesc si apoi ma bag la loc pe 1, ca asa am fost invatat...ca poate vine unul din spate cu 150+ si vrea sa ma depaseasca. Personal zic ca-i ok sa faca limita 140, ca tot cu ~ aceeasi viteza as merge. Am consum 10L la 140km/h cu AC. Daca merg cu 180-200 imi creste consumul spre 20 deci nu vad de ce as face-o. PS Ce ma enerveaza pe mine e cand ii vad pe ciudatii care tin mortis sa mearga prin oras pe banda de langa ax cu 30km/h si toti trebuie sa-i depaseasca prin dreapta...mm lor. Astia mai mult genereaza accidente mergand asa. Sper sa nu-i vedem pe autostrada niciodata mergand cu 70km pe banda a doua....ca ei conduc preventiv. am mai provocat unul sa ma depaseasca pe dublu line continua deoarece nu ma depasit pe cealalta banda cu gropi |
#112
Posted 16 December 2011 - 21:32
Quote (Exista un stas care prevede in functie de viteza, de tonajul maxim, etc. limite pt diverse, inclusiv pt curbe, cum s-a ajuns la respectivele valori n-as putea sa-ti spun.) ( A nu se intelege ca sunt impotriva marii vitezei, ce spun eu este ca nu-i asa simplu, iar pt CNADR si "simplu" pune probleme ... ) Viteza de proiectare a autostrazii Bucuresti-Ploiesti este de 120 km/h (in functie de zona) Drumurile se realizeaza pe baza unui parametru important numit viteza de proiectare (de referinta sau de baza) .Viteza de proiectare este viteza maxima ce trebuie asigurata unui autoturism in punctele cele mai dificile ale traseului astfel incat circulatia sa se desfasoare in conditii de maxima siguranta si confort presupunand ca starea suprafetei este buna si conditiile climatice favorabile In functie de clasa tehnica a drumului si de conditiile de relief se prevad mai multe categorii de viteze de proiectare. Din punct de vedere tehnic drumurile se clasifica in cinci clase , astfel: -drumuri de clasa tehnica I - trafic foarte intens - autostrazi -drumuri de clasa tehnica II - trafic intens - drumuri cu 4 benzi de circulatie -drumuri de clasa tehnica III - trafic mediu - drumuri cu 2 benzi de circulatie -drumuri de clasa tehnica IV - trafic redus - drumuri cu 2 benzi de circulatie -drumuri de clasa tehnica V - trafic foarte redus - drumuri cu una sau 2 benzi de circulatie Vitezele de proiectare pentru diferitele clase tehnice ale drumurilor publice sunt urmatoarele : pentru drumurile din clasa I : 80-120km/h pentru drumurile din clasa II : 60-100 km/h pentru drumurile din clasa III : 40-80 km/h pentru drumurile din clasa IV : 30-60 km/h pentru drumurile din clasa V : 25-50 km/h Edited by polizei, 16 December 2011 - 21:33. |
#113
Posted 16 December 2011 - 21:48
Eu merg zilnic pe 4 benzi spre casa/oras si intalnesc tot felul de specimene,care nu s-ar da de pe banda 2 nici morti,cel putin cand este radar reduc viteza cu cel putin 20 sub limita,de ce , nu stiu.
@cornel,fiecare cu mersul lui,eu merg relaxat pe autostrazile patriei cu 140km/h,f rar,de fapt nu prea mi se inatmpla sa fiu nevoit sa franez la 80km/h ci mai repede sa accelerz. Oricum si cu limita de 130 si cu 140 cine vrea sa merga cu 120 merge cu 120 cine merge cu 200 tot cu 200 va merge,lucruile nu se vor schimba cu nimic,soferii vor si la fel de atenti sau la fel de neatenti. |
#114
Posted 16 December 2011 - 22:02
Esti un norocos...eu am doar 3 benzi pe drumul casa-oras si in mod constant pe banda a treia merg aia cu viteza mica si daca vreau sa-i depasesc ma duc pe banda intai care e libera libera. Nu dau flashuri, nu claxonez dar macar sa -i injur marunt din buze sper ca am voie.
|
#115
Posted 16 December 2011 - 22:05
Quote @cornel,fiecare cu mersul lui,eu merg relaxat pe autostrazile patriei cu 140km/h,f rar,de fapt nu prea mi se inatmpla sa fiu nevoit sa franez la 80km/h ci mai repede sa accelerz. este misto sa mergi in prezent pe autostrazile Romaniei pe doua benzi , cat nu sunt inca aglomerate chiar si cu 160 ...dar u crezi ca autostrazile din Ro sunt facute doar pentru cateva camionase si "cateva BMW in viteza?" sa vezi ce dezastru cu traficul peste cativa ani ! |
#116
Posted 17 December 2011 - 08:13
CorneliuRos, on 16th December 2011, 20:49, said: Nu indrazniti sa il aprobati pe Nicu ! 80% din scolile de soferi, instructorii nu i-au dus pe autostrada pentru o exercitare. Chiar daca limita este de 90km/h. Este mentionat prin legislatie lucrul acesta, dar scoala de soferi in general nu te invata asta ! Unde vezi tu coloanele alea de tiruri pe banda 1 nu stiu , probabil la tv . |
#117
Posted 17 December 2011 - 08:41
Nu inteleg un lucru.
Daca ti-e greu sa mergi pe autostrada, ia-o pe nationale si ai rezolvat problema. Unul din rolurile autostrazii e exact ala ca iti permite sa rulezi cu viteze care pe alte drumuri nu ar fi posibile. Atata timp cat ai ITP-ul valabil si cunosti legislatia, nu vad care e problema. Evident, vorbim de ridicarea limitei de viteza pe autostrazile care PERMIT acest lucru, sau pe anumite tronsoane. |
#118
Posted 17 December 2011 - 08:50
Cănd ești în curbă trebe să accelerezi.
Ori dacă n-ai motor de 200 cp, cum accelerezi la 150km/h ? |
|
#119
Posted 17 December 2011 - 08:52
Ce vorbesti ?
Cine spune ca trebuie sa accelerezi ? |
#120
Posted 17 December 2011 - 11:05
CorneliuRos, on 16th December 2011, 22:05, said: este misto sa mergi in prezent pe autostrazile Romaniei pe doua benzi , cat nu sunt inca aglomerate chiar si cu 160 ...dar u crezi ca autostrazile din Ro sunt facute doar pentru cateva camionase si "cateva BMW in viteza?" sa vezi ce dezastru cu traficul peste cativa ani ! Pe A2 inclusiv vara,in plin sezon,weekend, se poate merge si tare si incet,nu prea imi amintesc sa fi fost nevoit sa franez brusc nici cand aveam 1.4 si 75cp la 80-90km/h,imi vedeam de drum pe banda 2,chiar daca acceleram un pic,imi calculam timpul incat sa fie bine. |
#121
Posted 17 December 2011 - 11:08
Pana acum n-am avut probleme sa merg tare>foarte tare pe autostrazile de la noi, decat consumul dar asta e alta poveste
|
#122
Posted 17 December 2011 - 11:16
autostrazile din Romania sunt inca o jucarie.
autostrazile din bulgaria sunt si vor deveni o tiganie de chinezarie |
#123
Posted 17 December 2011 - 11:19
|
#124
Posted 17 December 2011 - 19:22
In mod normal pe A cu ~120 , cel mai mult am mers toata autostrada cu 180-185 ca era sa piarda cineva un avion si am ajuns la fix .
|
#125
Posted 02 January 2012 - 14:38
#126
Posted 02 January 2012 - 22:14
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users