Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...
 Se poate imbunatati o poza sa se ...

Folosește cineva syncthing? ...

Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...
 smart switch fara neutru

Ierbicid pentru parul porcului.

Smecher de talie grea

PH apa plata
 Recomandare Mocheta -pe suport pa...

ram upgrade asus rog strix

Alegere memorie USB

Manere clasice mobila sau push to...
 

Manual de limba engleza pentru un incepator

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
sebastian_vlad

sebastian_vlad

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 17.10.2011
Sunt incepator si doresc sa invat engleza, am inteles ca exista un manual ,,Engleza fara profesor", e bun de ceva? Sau ce manual mi-ati recomanda?
P.S: Am nevoie de un manual care sa includa si lucruri elementare, adica sa o i-au practic de la zero, sau aproape.
Multumesc anticipat,

Edited by sebastian_vlad, 15 November 2011 - 19:14.


#2
sebastian_vlad

sebastian_vlad

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 17.10.2011
Ma poate ajuta cineva?
P.S: Am cumparat acum un an si jumatate un dictionar roman-englez, englez-roman, dar degeaba... nu s-a prins nimic de mine.

#3
nmirela

nmirela

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 19.02.2008
Inteleg ca vrei sa faci asta pe cont propriu.... Evident, cu un profesor ti-ar fi mai usor pentru ca s-ar ocupa el de toate aspectele organizatorice, dar cu putin efort se poate si de unul singur.

Sunt enorm de multe manuale pe piata acum, nu doar cele de tip vechi, gen "Engleza fara profesor". Parerea mea este ca se poate invata engleza din absolut orice fel de manual, numai sa iti dedici timp de studiu in mod consecvent pentru asta. Consecventa este cheia.