Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Putere Vs Cuplu
#56
Publicat: 17 octombrie 2011 - 13:24
Sutelosbo, pe 17th October 2011, 14:19, a scris: Viteza maximă e turația maximă în ultima treaptă. Sa mori tu? SonyAD, pe 17th October 2011, 14:22, a scris: Marea majoritate a mașinilor nu au nevoie de limitare electronică. Neputiința motorului este suficientă și cutia este etajată după impotența fiecăruia. Nu ma refeream la limitarea vitezei maxime, ci la limitarea turatiei maxime a motorului. |
#59
Publicat: 17 octombrie 2011 - 13:35
Pai uite asa, ca e altfel. Pe scurt: viteza maxima a masinii, este data de viteza de rotatie a rotilor, nu de turatia motorului. Intre cele doua, exista acele subansamble , generic comprimate sub titlul de...transmisie. Una din proprietatile transmisiei, proprietate despre care s-a rasdiscutat destul de mult pe acilisea, este (de)multiplicarea, adica, pe scurt, schimbarea valorilor unor.....tadaaaaaa : turatii.
|
#62
Publicat: 17 octombrie 2011 - 13:47
richelieu, pe 17th October 2011, 14:42, a scris: Hai ca iara o iei pe camp...Ce dreaq e asa de greu de priceput? Editat de Sutelosbo, 17 octombrie 2011 - 13:48. |
#63
Publicat: 17 octombrie 2011 - 13:54
Sutelosbo, pe 17th October 2011, 14:41, a scris: Crește viteza mașinii fără să crească turația ??!?!?!?!? La hidramate, uneori (în pante cu ambreiajul decuplat). Alteori crește turația fără să crească viteza (în rampe, cu ambreiajul decuplat). Sutelosbo, pe 17th October 2011, 14:47, a scris: Nu știu... viteza crește direct proporțional cu turația. Nu poți avea viteze diferite cu aceeași turație sau turații diferite cu aceeași viteză în aceeași treaptă. [ http://www.forumsextreme.com/images/sSc_scarednervous.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ba da. Dacă ai cuplaj fluid între motor și restul transmisiei (hidramtă cu ambreiajul decuplat) sau îți alunecă ambreiajul. Uite aici cât de mult urcă turația fără ca viteza să crească pe măsură: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-lYOdEpcUGg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cutia este, bineînțeles, o scârboșenie de hidramată. |
#65
Publicat: 17 octombrie 2011 - 13:54
SonyAD, pe 17th October 2011, 14:09, a scris: Vezi-?i de aparatele foto ?i lasă aria Auto. 1. În primul rând tura?ia maximă este unde intervine limitatorul de tura?ie. 2. Majoritatea ma?inilor chiar ating viteza maximă constructivă în ultima treaptă, adică NU AU OVERDRIVE FOR FUCK'S SAKE! Nu au nici treaptă overdrive (treaptă după cea de viteză maximă constructivă) ?i nici angrenaj de overdrive, între cutia de viteze ?i diferen?ial. Poate-ti incalci "bunele" obiceiuri si-mi argumentezi de ce ar fi gresita afirmatia mea reala; adica sa-mi demonstrezi cum majoritatea masinilor isi ating viteza maxima in ultima treapta la turatia maxima (i.e. limitare). Ca sa recunosti ca ai nimerit-o ca nuca-n perete si sa-ti ceri scuze, as cere prea mult de la unul ca tine. Editat de Kunzite, 17 octombrie 2011 - 13:57. |
#67
Publicat: 17 octombrie 2011 - 14:06
SonyAD, pe 17th October 2011, 14:54, a scris: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-lYOdEpcUGg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cutia este, bineînțeles, o scârboșenie de hidramată. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JXA8iyJWr_Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Întotdeauna am aceeași viteză la aceeași turație, nici nu mai trebuie să ma uit la vitezometru... Știu ce viteză am după turometru. |
#68
Publicat: 17 octombrie 2011 - 14:07
Nu înțeleg de unde a intrat turația maximă în discuție sau cine a adus vorba de ea.
Sutelosbo, pe 17th October 2011, 15:06, a scris: Întotdeauna am aceeași viteză la aceeași turație, nici nu mai trebuie să ma uit la vitezometru... Știu ce viteză am după turometru. Ai o cutie manuală pilotată. Nu o hidramată. Cuplaj mecanic între motor și restul transmisiei, ca la cutiile obișnuite. |
#69
Publicat: 17 octombrie 2011 - 14:14
Sutelosbo: "Viteza maximă e turația maximă în ultima treaptă. "
Dar poate e doar o exprimare ambigua, si vorbeste nu de turatia maxima posibila pentru motorul respectiv (limitare) ci de turatia maxima pe care masina o poate atinge in ultima treapta (facand abstractie de overdrive, hidramate&co). Editat de Kunzite, 17 octombrie 2011 - 14:15. |
|
#70
Publicat: 17 octombrie 2011 - 14:14
SonyAD, pe 17th October 2011, 15:07, a scris: Nu în?eleg de unde a intrat tura?ia maximă în discu?ie sau cine a adus vorba de ea. Si era vorba de aceeași turație a motorului cu roți diferite, mai mari. Editat de Sutelosbo, 17 octombrie 2011 - 14:15. |
#71
Publicat: 17 octombrie 2011 - 14:16
Sutelosbo, pe 17th October 2011, 14:47, a scris: Nu știu... viteza crește direct proporțional cu turația. Nu poți avea viteze diferite cu aceeași turație sau turații diferite cu aceeași viteză în aceeași treaptă. [ http://www.forumsextreme.com/images/sSc_scarednervous.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mai geniule, ce legatura are ce spui tu, cu faptul ca o masina poate atinge viteza maxima, neatingand turatia maxima a motorului? |
#72
Publicat: 17 octombrie 2011 - 14:19
Kunzite, pe 17th October 2011, 15:14, a scris: Sutelosbo: "Viteza maximă e turația maximă în ultima treaptă. " Dar poate e doar o exprimare ambigua, si vorbeste nu de turatia maxima posibila pentru motorul respectiv (limitare) ci de turatia maxima pe care masina o poate atinge in ultima treapta (facand abstractie de overdrive, hidramate&co). richelieu, pe 17th October 2011, 15:16, a scris: Mai geniule, ce legatura are ce spui tu, cu faptul ca o masina poate atinge viteza maxima, neatingand turatia maxima a motorului? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi