Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tractorase facute acasa
Last Updated: Apr 11 2024 11:35, Started by
alexbjorg
, Oct 06 2011 10:37
·
8
#307
Posted 27 March 2013 - 21:43
alexbjorg, on 27 martie 2013 - 21:04, said: Arata bine.Sa ai noroc de el. Da, am inteles faza cu "jenti intoarse" Paune,daca te rog a 2a poza din cele 4 sa o pui la accesorii mtosape,ea reprezentand un alt model de plug de scos cartofi.Pls...... alexbjorg, on 27 martie 2013 - 21:26, said:
Best-of Pui randurile mai late Scuzati-mi gluma,dar este deja ultima varianta ce o vad. cristian68n, on 27 martie 2013 - 21:07, said:
O sugestie ar fi sa cauti alte roti mai inalte(sau sa construiesti asa cum ai zis din metal cara sa-ti asigure incalecarea a 1-2 rinduri ) ori dupa modelul de aici: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7nsEiSQcEd4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#308
Posted 27 March 2013 - 21:44
#309
Posted 27 March 2013 - 21:45
#310
Posted 27 March 2013 - 21:46
addyyyOO7, on 27 martie 2013 - 21:26, said:
@ Paun vrea sa intre cu motocultorul pe 1 singur interval (intre 2 randuri de porumb) cu ambele roti, daca am inteles eu bine... adica sa aiba latimea maxima 60-65 cm... Cand porumbul este mic poate sa incalece randurile, insa daca porumbul are inaltimea mai mare decat garda la sol a motocultorului deja risca sa rupa plantele... ...Solutia ar fi sa confectioneze niste roti metalice inguste, eventual cu partea care se prinde de butuc putin concava, astfel incat cand sunt intoarse sa intre cat mai in interior ( in fuctie de cat ii este permis) Cam asa as vrea sa fac rotile. Attached Files |
#311
Posted 27 March 2013 - 21:52
Ion_Bumbu, on 27 martie 2013 - 21:44, said:
Corect , rezolva problema virarii intr`un fel si simplifica sist de pirghii de comanda a CV fiind sasiul fix. Ramine senila de guma care nu`i chiar ieftina .... Oricum mai gindim.... Grig Dar poti face cu 3 axe (6 roti) sau 2 (cu 4) iar ca senile scarita din lant care se intinde si se fixeaza cind umfli rotile fata-spate.Erau pe undeva pe aici sau la motosape modele de senile homemade,inclusiv taiate din cauciuc de tractor Sau la motoroto vs tractoras?!?! Paun_Duti, on 27 martie 2013 - 21:46, said:
Ai inteles perfect. Cam asa as vrea sa fac rotile. O sugestie doar,nimic altceva. Edited by alexbjorg, 27 March 2013 - 22:07. |
#312
Posted 27 March 2013 - 21:56
#313
Posted 27 March 2013 - 22:05
#314
Posted 27 March 2013 - 22:10
E o idee buna. Folosesc o treapta de viteza mai mica si am viteza de deplasare asemanatoare.
Trebuie sa studiez problema. Edited by Paun_Duti, 27 March 2013 - 22:11. |
#315
Posted 28 March 2013 - 08:52
Dupa cateva ore de lucru in Excel am reusit sa-mi fac o imagine despre potentialul motorului de care dispun... am sa atasez fisierul...
Am luat in calcul: - cuplul maxim la 2400 rpm si la 2250 rpm (la 75% din turatia maxima) in conditii ideale (fara uzura) dar si cu o uzura de 25% - pt forta de tractiune am luat in considerare atat randament de 100%, cat si randament de 75% - viteza de deplasare intre 2 si 10 km/h - roata cu diametrul de 63 cm ...astfel considerand uzura de 25% (putere in jur de 4,5CP, cuplu max la 2250 rpm si un randament de 75% - coloana cu fundal albastru) a rezultat ca pt o viteza de 2 km/h forta de tractiune la roata ar fi de 445 kgf... deci teoretic are ceva potential Practic... in functie de uzura motorului si de randamentul transmisiei cred ca ma pot astepta la o forta de tractiune la roata de ~ 450 - 500 kgf la o viteza mai mare de 2 km/h... Ramane sa mai fac un rand de calcule in legatura cu diametrele fuliilor de care mai am nevoie pt reductie la intrarea in cutie astfel incat in treapta 1 sa am o forta de tractiune de minim 450 kgf si o viteza mai mare de 2-3 km/h ..si acum ma duc sa ma apuc de treaba...sa mestersc cutia de viteze Attached FilesEdited by addyyyOO7, 28 March 2013 - 09:10. |
#316
Posted 28 March 2013 - 13:08
@addyyyOO7
Eu cel putin ma bucur ca te-am "virusat" cu virusul asta al calculelor Parca te apuci de fiare cu alt curaj, nu-i asa? Oricum, realitatea va fi diferita de ce ti-a iesit din calcule, dar macar ai prins un capat de ata. Dupa ce realizezi ce ti-ai propus verifica ce ai calculat. Asa vei sti unde ai gresit si ce trebuie sa corectezi. SUCCES ! |
|
#317
Posted 28 March 2013 - 17:49
addyyyOO7
Fain tabelul.Asa ceva are trebui sa aiba orice motor. ,Mai ramane graficul curbei Cu tata rusinea dar tot te intreb:mai faci unul,cu datele mele? Fara supar de refuz. |
#318
Posted 28 March 2013 - 18:13
Ramane de vazut ce o sa iasa
Intre timp am mai mesterit ceva azi...poze mai tarziu... Ce ma intereseaza momentansunt 2 aspecte... 1. Am 2 fulii pt curea trapezoidala... unde trebuie sa masor diametrul pt a putea sa vad ce raport de reductie pot obtine? diametrul exterior sau diametrul la baza canalului in care intra cureaua? 2. Latimea maxima nu vreau sa depaseasca 100 sau 110 cm... cam ce lungime ar trebui sa am? (mi-e lene sa merg sa masor tractorul u 650 ca sa-mi fac o idee) Vreau sa fac un desen la scara 1:10 (1cm pe foaie echivalentul a 10cm in realitate) @Alex am sa incerc sa convertesc fisierul excel in format 2003 ..pt ca nu imi dadea voie sa incarc in format 2007... Edited by addyyyOO7, 28 March 2013 - 18:33. |
#319
Posted 28 March 2013 - 19:14
@addyyyOO7
1. dupa cum probabil stii, curelele trapezoidale se numesc in stilul "13 (latimea) x 8 (inaltimea) x lungimea". masoara cu sublerul unde are 13 mm - de obicei este un pic mai jos decat suprafata exterioara. Acolo ar trebui sa calculezi diametrele. Dar daca masori rotile la exterior nu e nici o tragedie, eroarea este foarte mica, neglijabila. 2. cauta niste caracteristici tehnice de tractoare si iti vei face o idee despre raportul lungime-latime uzual. Desenul poti sa-l faci la ce scara vrei, doar sa incapa pe hartie Dar scara 1:10 este comoda, intradevar. |
#320
Posted 28 March 2013 - 20:21
@ Alex - am convertit fisierul in format pt office 2003 si a fost acceptat... de acum e floare la ureche doar schimbi anumiti parametrii si se vor modifica automat rezultatele..am folosit formule de calcul
In primul tabel daca introduci alta valoare pt putere, iti va calcula cuplul max pt 2400 si 2250 rpm, si totodata pt o uzura de 25%... Daca vrei sa iti calculeze cuplul la alta turatie, atunci trebuie sa modifici formula de calcul inlocuind cu valorile dorite de tine... In al 2-lea tabel e suficient doar sa introduci ce diametru doresti In al 3-lea tabel trebuie doar sa modifici formulele de calcul pe coloanele, cu, cuplul la roata unde randamentul este 100%, introducand valorile cuplului pe care ti le da in primul tabel, si apoi se vor modifica automat ...apoi doar interpretezi datele ...iti dai tu seama despre ce e acolo @ Mivol - Latimea o stiu sigur.. nu vreau sa fie mai mare de 100, max 110 cm... Lungimea o estimez pe la 160-180 cm.. Am masurat diametrul fuliilor la baza canalului in care intra cureaua si cea mare are 60 mm, iar cea mica 25 mm, cu o eventuala eroare de 1-2 mm => raportul de reductie este 60/25=2,4 Am sudat si diferentialul azi...am pus si ulei in cutie... am scurtat palnetarele... Attached FilesEdited by addyyyOO7, 28 March 2013 - 20:25. |
#321
Posted 28 March 2013 - 22:03
Am facut si schema... cam asa va arata sasiul cu elementele montate pe el...
Daca aveam si cealalta planetara, intorceam invers ansamblul format din motor si cutie de viteze, ordinea fiind, motor-> cutie viteze -> cardan -> diferential Sasiul va avea dimensiunile: L = 160, l = 60. Greutatea sasiului o estimez undeva la 40 kg. Garda la sol va fi ~ 25 cm. Pe puntea fata greutatea este ~ 50 kg, iar pe puntea spate ~ 70 kg... greutatea motorului, fiind amplasat central, se va distribui pe ambele punti... Attached Files |
|
#322
Posted 29 March 2013 - 05:13
1. Este musai sa blochezi diferentialul din CV, altfel cardanul nu se va invarti neam.
2. Incearca sa tii cardanul cat mai drept. E facut el sa preia diferentele de coaxialitate, dar eforturile in el cresc pe masura ce este din ce in ce mai "stramb". 3. Pt a realiza pct.2 va trebui sa inghesui transmisia de curea/lant ca sa dai CV cat mai la stanga. Poti face o transmisie pinion de lant (pe motor) + lantul montat direct pe roata de la CV. E cea mai compacta varianta, relativ usor de facut. 4. Diferenta de inaltime dintre roti banuiesc ca o completezi cu mecanismul de directie? 5. "Computerul" sta intre rotile din spate ? |
#323
Posted 29 March 2013 - 07:03
@ Mivol
1 - Tocmai de asta am sudat diferentialul nu e ceve pro, dar am intarit destul de bine, cred 2 - Din pacate cardanul cam asa va sta nu prea am multe variante in combinatia asta.. mi-ar fi trebuit cutia de viteze pt masini cu tractiune spate... dar nu e bai cardanul, diferentialul si planetarele provin de pe masina de ~2t cu motor 4000 cm3, 286 cp la 5800 rpm si cuplu 400 Nm la 4500 rpm... deci nu se pune problema de rezistenta... 3 - Pt a realiza punctul 2 (cardanul sa fie cat mai drept) mai pot face o mica modificare fixez motorul putin mai sus sasiu si il trag mai spre stanga, iar cutia o rotesc putin astfel incat partea cu diferentialul sa fie cat mai spre mijloc... dar va trebui sa folosesc alte roti pt puntea fata (cred ca roti de tico/matiz) pt a mari garda la sol... 4 - Absolut 5 - Clar ... peste diferential va trebui sa fac un cadru pe care sa prind sinele scaunului... ... intre timp m-am mai jucat putin in excel si am realizat un fel de calculator doar introduci datele si iti calculeaza automat... |
#324
Posted 29 March 2013 - 08:29
Am terminat si calculatorul
Acum trebuie numai sa puneti in loc de 1 valorile specifice: - motorului vostru ( putere, turatie max, turatia la care este cuplul max), - raportul reductiei dinainte de cutia de viteze ( daca exista... daca nu lasati 1) - rapoartele din cutie pt fiecare treapta de viteza (v1-v4), - raportul diferentialului, - turatia la care lucrati - viteza pe care o doriti - diametrul rotii - randamentul... ... si apoi interpretati rezultatele Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users