Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...

Eroare steering

Recomandare service pentru repara...
 Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315
 Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...
 Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...
 

Tractorase facute acasa

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
3832 replies to this topic

#307
Paun_Duti

Paun_Duti

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 190
  • Înscris: 02.07.2009

View Postalexbjorg, on 27 martie 2013 - 21:04, said:


Arata bine.Sa ai noroc de el.
Da, am inteles faza cu "jenti intoarse"
Paune,daca te rog a 2a poza din cele 4 sa o pui la accesorii mtosape,ea reprezentand un alt model de plug de scos cartofi.Pls......
Multumesc. O sa atasez poza cu plugul de scos cartofi.

View Postalexbjorg, on 27 martie 2013 - 21:26, said:

Best-of  Pui randurile mai late Posted Image
Scuzati-mi gluma,dar este deja ultima varianta ce o vad.

Sa stiti ca m-am gandit si la varianta cu randurile la 75-80, dar chiar ar fi ultima...

View Postcristian68n, on 27 martie 2013 - 21:07, said:

O sugestie ar fi sa cauti alte roti mai inalte(sau sa construiesti asa cum ai zis din metal cara sa-ti asigure incalecarea  a 1-2 rinduri )
ori dupa modelul de aici:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7nsEiSQcEd4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Roti mai mari ar fi fost mai bine. As fi crescut si randamentul lucrand cate doua randuri la o trecere, dar cat de mari? Ale mele sunt pe 18" (au 800mm in diametru),iar garda la sol masurata in cel mai jos punct e de 280 mm.

#308
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,668
  • Înscris: 31.01.2010

View Postalexbjorg, on 27 martie 2013 - 21:26, said:

Grig,cu 2 moto de 8cp faci senilata cu comanda cu parghii ....


Corect , rezolva problema virarii intr`un fel si simplifica sist de pirghii de comanda a CV fiind sasiul fix.
Ramine senila de guma care nu`i chiar ieftina ....
Oricum mai gindim....

Grig

#309
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007

View PostaddyyyOO7, on 27 martie 2013 - 21:26, said:

@ Alex ala cu 6,5 cai se misca destul de bine Posted Image si are si viteza la arat Posted Image deci se poate Posted Image
Asta voiam sa spun,dar gata filmat Posted Image
Si se poate si ca mine,celalalt clip,dar asa,mai... "ardeleneste" Posted Image

Edited by alexbjorg, 27 March 2013 - 21:45.


#310
Paun_Duti

Paun_Duti

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 190
  • Înscris: 02.07.2009

View PostaddyyyOO7, on 27 martie 2013 - 21:26, said:

@ Paun vrea sa intre cu motocultorul pe 1 singur interval (intre 2 randuri de porumb) cu ambele roti, daca am inteles eu bine... adica sa aiba latimea maxima 60-65 cm...

Cand porumbul este mic poate sa incalece randurile, insa daca porumbul are inaltimea mai mare decat garda la sol a motocultorului deja risca sa rupa plantele...

...Solutia ar fi sa confectioneze niste roti metalice inguste, eventual cu partea care se prinde de butuc putin concava, astfel incat cand sunt intoarse sa intre cat mai in interior ( in fuctie de cat ii este permis)

Ai inteles perfect.
Cam asa as vrea sa fac rotile.

#311
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007

View PostIon_Bumbu, on 27 martie 2013 - 21:44, said:

Corect , rezolva problema virarii intr`un fel si simplifica sist de pirghii de comanda a CV fiind sasiul fix.
Ramine senila de guma care nu`i chiar ieftina ....
Oricum mai gindim....

Grig
Vezi ca stii?acuma chiar senile de cauciuc,n-ai bani de ele,garantat.Vezi la tractorase de zapada (sau cum se numesc alea,acum imi scapa) ce scoruri au,sa te crucesti nu alta.Am studiat si posibilitatea asta.
Dar poti face cu 3 axe (6 roti) sau 2 (cu 4) iar ca senile scarita din lant care se intinde si se fixeaza cind umfli rotile fata-spate.Erau pe undeva pe aici sau la motosape modele de senile homemade,inclusiv taiate din cauciuc de tractor Posted Image Sau la motoroto vs tractoras?!?!

View PostPaun_Duti, on 27 martie 2013 - 21:46, said:

Ai inteles perfect.
Cam asa as vrea sa fac rotile.
Sau le cumperi de-a gata de pe tractoras.ro.Au telefon.Dar nu stiu diametrul.Da' stiu baietii Posted Image
O sugestie doar,nimic altceva.

Edited by alexbjorg, 27 March 2013 - 22:07.


#312
Paun_Duti

Paun_Duti

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 190
  • Înscris: 02.07.2009

View Postalexbjorg, on 27 martie 2013 - 21:52, said:


Sau le cumperi de-a gata de pe tractoras.ro.Au telefon.Dar nu stiu diametrul.Da' stiu baietii Posted Image
O sugestie doar,nimic altceva.
Nu gasesc la diametrul de 800mm.
O sa le fac singur.

#313
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007

View PostPaun_Duti, on 27 martie 2013 - 21:56, said:

Nu gasesc la diametrul de 800mm.
O sa le fac singur.
Si daca le faci la diametru mai mare are ceva?900-1000,creste viteza de deplasare,da la ce motor ai,zic ca ar duce.
Dar e numai o parere proprie.

Edited by alexbjorg, 27 March 2013 - 22:06.


#314
Paun_Duti

Paun_Duti

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 190
  • Înscris: 02.07.2009
E o idee buna. Folosesc o treapta de viteza mai mica si am viteza de deplasare asemanatoare.
Trebuie sa studiez problema.

Edited by Paun_Duti, 27 March 2013 - 22:11.


#315
addyyyOO7

addyyyOO7

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 31.10.2008
Dupa cateva ore de lucru in Excel am reusit sa-mi fac o imagine despre potentialul motorului de care dispun... am sa atasez fisierul...

Am luat in calcul:
- cuplul maxim la 2400 rpm si la 2250 rpm (la 75%  din turatia maxima) in conditii ideale (fara uzura) dar si cu o uzura de 25%
- pt forta de tractiune am luat in considerare atat randament de 100%, cat si randament de 75%
- viteza de deplasare intre 2 si 10 km/h
- roata cu diametrul de 63 cm
...astfel considerand uzura de 25% (putere in jur de 4,5CP, cuplu max la 2250 rpm si un randament de 75% - coloana cu fundal albastru) a rezultat ca pt o viteza de 2 km/h forta de tractiune la roata ar fi de 445 kgf... deci teoretic are ceva potential Posted Image

Practic... in functie de uzura motorului si de randamentul transmisiei cred ca ma pot astepta la o forta de tractiune la roata de ~ 450 - 500 kgf la o viteza mai mare de 2 km/h...

Ramane sa mai fac un rand de calcule in legatura cu diametrele fuliilor de care mai am nevoie pt reductie la intrarea in cutie astfel incat in treapta 1 sa am o forta de tractiune de minim 450 kgf si o viteza mai mare de 2-3 km/h

..si acum ma duc sa ma apuc de treaba...sa mestersc cutia :D de viteze

Attached Files


Edited by addyyyOO7, 28 March 2013 - 09:10.


#316
mivol

mivol

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 01.01.2013
@addyyyOO7

Eu cel putin ma bucur ca te-am "virusat" cu virusul asta al calculelor :)

Parca te apuci de fiare cu alt curaj, nu-i asa?

Oricum, realitatea va fi diferita de ce ti-a iesit din calcule, dar macar ai prins un capat de ata.

Dupa ce realizezi ce ti-ai propus verifica ce ai calculat. Asa vei sti unde ai gresit si ce trebuie sa corectezi.

SUCCES !

#317
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007
addyyyOO7 Posted Image

Fain tabelul.Asa ceva are trebui sa aiba orice motor.
,Mai ramane graficul curbei :D

Cu tata rusinea dar tot te intreb:mai faci unul,cu datele mele?Posted Image
Fara supar de refuz.

#318
addyyyOO7

addyyyOO7

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 31.10.2008
Ramane de vazut ce o sa iasa :D
Intre timp am mai mesterit ceva azi...poze mai tarziu...

Ce ma intereseaza momentansunt 2 aspecte...

1. Am 2 fulii pt curea trapezoidala... unde trebuie sa masor diametrul pt a putea sa vad ce raport de reductie pot obtine? diametrul exterior sau diametrul la baza canalului in care intra cureaua?

2. Latimea maxima nu vreau sa depaseasca 100 sau 110 cm... cam ce lungime ar trebui sa am? (mi-e lene sa merg sa masor tractorul u 650 :D ca sa-mi fac o idee)

Vreau sa fac un desen la scara 1:10 (1cm pe foaie echivalentul a 10cm in realitate)

@Alex am sa incerc sa convertesc fisierul excel in format 2003 ..pt ca nu imi dadea voie sa incarc in format 2007...

Edited by addyyyOO7, 28 March 2013 - 18:33.


#319
mivol

mivol

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 01.01.2013
@addyyyOO7

1. dupa cum probabil stii, curelele trapezoidale se numesc in stilul "13 (latimea) x 8 (inaltimea) x lungimea". masoara cu sublerul unde are 13 mm - de obicei este un pic mai jos decat suprafata exterioara. Acolo ar trebui sa calculezi diametrele. Dar daca masori rotile la exterior nu e nici o tragedie, eroarea este foarte mica, neglijabila.
2. cauta niste caracteristici tehnice de tractoare si iti vei face o idee despre raportul lungime-latime uzual.

Desenul poti sa-l faci la ce scara vrei, doar sa incapa pe hartie :)
Dar scara 1:10 este comoda, intradevar.

#320
addyyyOO7

addyyyOO7

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 31.10.2008
@ Alex - am convertit fisierul in format pt office 2003 si a fost acceptat... de acum e floare la ureche Posted Image doar schimbi anumiti parametrii si se vor modifica automat rezultatele..am folosit formule de calcul Posted Image

In primul tabel daca introduci alta valoare pt putere, iti va calcula cuplul max pt 2400 si 2250 rpm, si totodata pt o uzura de 25%... Daca vrei sa iti calculeze cuplul la alta turatie, atunci trebuie sa modifici formula de calcul inlocuind cu valorile dorite de tine...

In al 2-lea tabel e suficient doar sa introduci ce diametru doresti Posted Image

In al 3-lea tabel trebuie doar sa modifici formulele de calcul pe coloanele, cu, cuplul la roata unde randamentul este 100%, introducand valorile cuplului pe care ti le da in primul tabel, si apoi se vor modifica automat Posted Image...apoi doar interpretezi datele Posted Image

...iti dai tu seama despre ce e acolo Posted Image

@ Mivol - Latimea o stiu sigur.. nu vreau sa fie mai mare de 100, max 110 cm... Lungimea o estimez pe la 160-180 cm..

Am masurat diametrul fuliilor la baza canalului in care intra cureaua si cea mare are 60 mm, iar cea mica 25 mm, cu o eventuala eroare de 1-2 mm => raportul de reductie este 60/25=2,4

Am sudat si diferentialul azi...am pus si ulei in cutie... am scurtat palnetarele...

Attached Files


Edited by addyyyOO7, 28 March 2013 - 20:25.


#321
addyyyOO7

addyyyOO7

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 31.10.2008
Am facut si schema... cam asa va arata sasiul cu elementele montate pe el...

Daca aveam si cealalta planetara, intorceam invers ansamblul format din motor si cutie de viteze, ordinea fiind, motor-> cutie viteze -> cardan -> diferential

Sasiul va avea dimensiunile: L = 160, l = 60. Greutatea sasiului o estimez undeva la 40 kg. Garda la sol va fi ~ 25 cm. Pe puntea fata greutatea este ~ 50 kg, iar pe puntea spate ~ 70 kg... greutatea motorului, fiind amplasat central, se va distribui pe ambele punti...

Attached Files

  • Attached File  s.jpg   232.7K   54 downloads


#322
mivol

mivol

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 01.01.2013
1. Este musai sa blochezi diferentialul din CV, altfel cardanul nu se va invarti neam.
2. Incearca sa tii cardanul cat mai drept. E facut el sa preia diferentele de coaxialitate, dar eforturile in el cresc pe masura ce este din ce in ce mai "stramb".
3. Pt a realiza pct.2 va trebui sa inghesui transmisia de curea/lant ca sa dai CV cat mai la stanga.
Poti face o transmisie pinion de lant (pe motor) + lantul montat direct pe roata de la CV. E cea mai compacta varianta, relativ usor de facut.
4. Diferenta de inaltime dintre roti banuiesc ca o completezi cu mecanismul de directie?
5. "Computerul" sta intre rotile din spate ?

#323
addyyyOO7

addyyyOO7

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 31.10.2008
@ Mivol

1 - Tocmai de asta am sudat diferentialul :) nu e ceve pro, dar am intarit destul de bine, cred :D

2 - Din pacate cardanul cam asa va sta :( nu prea am multe variante in combinatia asta.. mi-ar fi trebuit cutia de viteze pt masini cu tractiune spate... dar nu e bai ;) cardanul, diferentialul si planetarele provin de pe masina de ~2t cu motor 4000 cm3, 286 cp la 5800 rpm si cuplu 400 Nm la 4500 rpm... deci nu se pune problema de rezistenta...

3 - Pt a realiza punctul 2 (cardanul sa fie cat mai drept) mai pot face o mica modificare ;) fixez motorul putin mai sus sasiu si il trag mai spre stanga, iar cutia o rotesc putin astfel incat partea cu diferentialul sa fie cat mai spre mijloc... dar va trebui sa folosesc alte roti pt puntea fata (cred ca roti de tico/matiz) pt a mari garda la sol...

4 - Absolut ;)

5 - Clar :D ... peste diferential va trebui sa fac un cadru pe care sa prind sinele scaunului...


... intre timp m-am mai jucat putin in excel si am realizat un fel de calculator :D doar introduci datele si iti calculeaza automat...

#324
addyyyOO7

addyyyOO7

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 31.10.2008
Am terminat si calculatorul :)

Acum trebuie numai sa puneti in loc de 1 valorile specifice:
- motorului vostru ( putere, turatie max, turatia la care este cuplul max),
- raportul reductiei dinainte de cutia de viteze ( daca exista... daca nu lasati 1)
- rapoartele din cutie pt fiecare treapta de viteza (v1-v4),
- raportul diferentialului,
- turatia la care lucrati
- viteza pe care o doriti
- diametrul rotii
- randamentul...

... si apoi interpretati rezultatele

Attached Files



Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate