Carlig pentru jetta
Last Updated: Oct 15 2011 20:14, Started by
Lucian_M
, Sep 26 2011 12:18
·
0
#19
Posted 28 September 2011 - 15:21
buna vorba asta.
Sunt tare curios ce iese la final, sper sa fie ok. Sa ne tii la curent |
#20
Posted 29 September 2011 - 21:19
Daca nu merge ceva la montaj este un electrician care a mai facut operatii de genul si are si scule pt VAG.Este un parc auto pe fermelor langa Praktiker si acolo are "sediul".
De ceva trimit pe privat nume + telefon insa speram ca nu se ajunge acolo. |
#21
Posted 30 September 2011 - 06:56
nu mai tin minte cum a rezolvat problema colegul cu Seat (de la Sibiu parca)
computerul ala stie cind cuplezi remorca si atunci taie becuri de pe masina (probabil consum, probabil regulamente de pe la altii) Lucian_M, on 28th September 2011, 14:29, said: Pentru alimentare consumatori se va folosi o cupla zdravana, cablu de cel putin 5mm luat direct de la baterie, cu o siguranta de vreo 40 A. Pe saptamana viitoare asteptam jucaria. Vom incerca mai intai cu becuri normale, daca face figuri, punem cu led. Intai sa vina acasa cosmelia. cit despre leji, pune-i direct pe rulota si lasa becurile pe masina ca sa nu iti dea erori in bord |
#22
Posted 30 September 2011 - 07:06
A, exclus bobor in trascaneta, nu de alta, daca cedeaza racordul, macar sa scape masina ). Sunt curios cum are becurile in spate, cred ca pe saptamana viitoare vine omul cu atelaju'. Poze n-am cu ea, nici tatei nu i-o venit in minte sa o pozeze.
|
#23
Posted 30 September 2011 - 07:07
pai cum sa le aiba: frine, pozitii, semnalizari, ceata si mers inapoi
|
#24
Posted 30 September 2011 - 07:09
Asta stiu, dar ma gandesc poate are lampile cu becuri separate. No, zic si eu.
|
#25
Posted 30 September 2011 - 11:06
Lucian_M, on 28th September 2011, 14:34, said: Da-i in ma-sa, e posibil sa-i montez eu si carligul, dar si cupla, sa vedem intai coletul acasa. Sigurantele de "putere", adica alea pe care le pui langa baterie si care aduna consumul general nu trebuie sa fie mai mari de 20A pentru ca ai nevoie si de protectie, totusi. Aia de 40A e prea mare. |
#26
Posted 30 September 2011 - 11:20
se scoate bumperul pentru ca se inlocuieste traggerul
cristi.r, exista sigurante si mai mari pe motor, (de fapt pe acumulator) in jur de 150A cea mai mare si 30A cea mai mica |
#27
Posted 30 September 2011 - 11:37
Quote se scoate bumperul pentru ca se inlocuieste traggerul Quote cristi.r, exista sigurante si mai mari pe motor, (de fapt pe acumulator) in jur de 150A cea mai mare si 30A cea mai mica smile.gif Edited by cristi.r, 30 September 2011 - 11:40. |
#28
Posted 30 September 2011 - 11:39
absolut deloc (nimeni nu stie ce consumatori vor fi in rulota), dar fie asa cum zici tu
|
|
#29
Posted 30 September 2011 - 11:44
Da, asa e ! Cine stie cu cate resouri o sa se incalzeasca la iarna ... La un consum de 40A, prima care se topeste este cupla de la carlig, iar in functie de modul de conectare, "topeala" pleaca pe unul din cabluri in directia corespunzatoare. La 5A/mmp de cupru multifilar, o sa-l ajunga mai mult cablul decat rulota. Dar este si asta o posibilitate.
Edited by cristi.r, 30 September 2011 - 11:45. |
#30
Posted 30 September 2011 - 11:52
cupla de conectare se foloseste doar pentru luminile masinii. punct.
[ http://classiccar.3xforum.ro/img/pics/classiccar.3xforum.ro/ok_40028.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] pentru restul exista visa si mastercard (precum o alta cupla, dedicata rulotei ce rezista la resou, plita, frigider, cana de cafea...) Edited by Evergreen, 30 September 2011 - 12:00. |
#31
Posted 30 September 2011 - 11:55
#32
Posted 30 September 2011 - 12:02
pff, daca rulota are alimentare la 220V, o avea si un redresor sa incarce acumulatorul ?
|
#33
Posted 30 September 2011 - 12:04
Cupla "12N", pusa de Evergreen, se foloseste DOAR pentru partea de lumini. Pentru restul consumatorilor, se pune de obicei una suplimentara, "12S"
Trailer_20wiring_20sockets_jpg_for_web_large.jpg 52.03K 33 downloads Asta, daca vrei sa folosesti consumatorii respectivi, in timpul in care rulota e atasata la masina. Edited by calinkgb, 30 September 2011 - 12:06. |
|
#34
Posted 30 September 2011 - 15:04
Cascarabeta are incalzire pe gaz.
Curent pentru diverse chestii se va trage de la baterie direct, se va alimenta doar cand stationeaza. Multam si pentru schema! |
#35
Posted 30 September 2011 - 19:45
Atata timp cat ai nevoie de:
- pozitii - semnal stanga - semnal dreapta - ceata - stop frana - masa (-) deci in total 6 fire separate, iar cupla aia are 7 pini, nu vad de ce n-ai folosi tot cupla aia si pentru alimentarea frigiderului (respectiv incarcarea bateriei rulotei) pe acelasi fir, evident dimensionat corespunzator. Bineinteles si firul de masa trebuie sa fie mai gros, deoarece alimentarea de "forta" se inchide tot pe acolo. Imi place ca puneti scheme, dar va rog, nu mai porniti de la premiza ca interlocutorul este prost si nu stie ce vorbeste !!! Va expuneti la riscul poluarii topicului cu discutii inutile si bazate strict pe serciul de goagle si mai putin pe experienta practica !!! Eu m-am ocupat in mod direct si nemijlocit de treaba asta la instalatia electrica a rulotei din dotare si m-a interesat in mod la fel de direct sa n-am probleme de niciun fel. Si am facut ceva drumuri in ultimii ani si n-am avut nicio problema cu partea electrica, interioara sau exterioara. Mai mult decat atat, carligele "de origine" pentru autoturisme nu poseda loc pentru montarea a doua cuple distincte. Si mai mult decat atat, majoritatea rulotelor care au cupla cu 7 pini au tras unul dintre cele 7 fire special in rulota pentru consumatorii din interior care merg pe 12V. Luciane, aia cu incalzirea la resou a fost o gluma, sa stii, nici eu nu folosesc electricitatea pentru incalzire, e prea periculos, insa frigiderul este construit pentru a fi alimentat din 3 surse distincte de energie: 12Vcc, 220Vca si gaz. Iar in timpul mersului si numai in timpul mersului (functionarea motorului) poti tine berea la rece in rulota ! Iar majoritatea redresoarelor care incarca bateria rulotei la 220V au posibilitatea conectarii si la alternatorul masinii pentru incarcare. Bine, daca bateria rulotei are peste 80Ah, si este incarcata de acasa full rezista bine. Eu am folosit una de 100Ah si m-a tinut 1 saptamana in regim de folosire moderata, in conditiile in care nu era la prima tinerete. Deci nu e nevoie neaparat de asa ceva, dar exista si posibilitatea asta. Luciane, te sfatuiesc calduros sa schimbi firele de masa si de alimentare frigider care pornesc dinauntrul masinii si ajung la cupla, cu unele de sectiune cel putin dubla fata de cele pe care le vei gasi la pachetul primit. Fa asa si nu vei avea nicio problema. Acum cea mai mare smecherie ar fi sa ai cupla cu 13 pini la rulota, iar noi sa ne tocim tastaura degeaba . Apropos, din ce an e droscuta ? Edited by cristi.r, 30 September 2011 - 19:51. |
#36
Posted 30 September 2011 - 19:50
Merci inca o data de sfaturi.
Cica e de prin 86 sau ceva de jenul, adusa din Belgia, in stare foarte buna, o singura osie, vreo 4 m lungime, cu multiple dotari (ce am auzit si eu- scriu aici). Ce nu are- butoane la aragaz si un blat care va veni in curand (ceva in forma de U, la masa- ma rog, mai multe informatii nu am). Sper/cred sa aiba cupla cu 7 pini, il pun pe tata acusi sa intrebe. Daca are cu mai multi pini, cred ca se cam complica treaba... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users