Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 

Peste 1.000 de romani, blocati in Antalya

- - - - -
  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#37
rottweiler2007

rottweiler2007

    iubirea-i mare

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,881
  • Înscris: 13.12.2007
ar fi bine sa cititi si aici sa vedeti ce inseamna mega-giga-super ofertele la REDUCEREEEEE

http://forum.softped...howtopic=545153

#38
sybarino

sybarino

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 303
  • Înscris: 21.03.2005
Sa ii alegem pe cei mai mari, de la rasarit ...TEZ :P

 rottweiler2007, on 5th September 2011, 14:02, said:

3E nu e singura agentie din turcia...


#39
rottweiler2007

rottweiler2007

    iubirea-i mare

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,881
  • Înscris: 13.12.2007

 sybarino, on 5th September 2011, 15:24, said:

Sa ii alegem pe cei mai mari, de la rasarit ...TEZ :P
mai bine v-ati gasi o agentie din turcia si nu una care e aici pe piata romaneasca, nu mai asteptati la cedarea de comision a astora, incercati sa fiti independenti, pe picioarele voastre sa nu atirnati la unul si altul sa fiti vasalii lor

#40
NextGeneration

NextGeneration

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 242
  • Înscris: 11.12.2005

 yvonna, on 4th September 2011, 12:51, said:

Pai asta zic si eu, ca nu mai vad niciun ban.. dar ce tupeu ai tu Traian Badulescu - care nu se stie ce face si cum... nu mai e nici macar purtator de cuvant Anat, sa-mi spui tu mie ca agentie de buna credinta sa gasesc solutii... Pai eu imi iau avocat, chem in instanta Premium si ne judecam prosteste... Ce altceva sa fac?

Doresc sa precizez ca turistii care urmeaza sa plece catre Antalya prin Premium sunt sfatuiti sa apeleze la agentiile de turism revanzatoare, potrivit comunicatului de presa emis de ANAT. Am oferit aceasta informatie potrivit comunicatului. Legea spune ca agentia de turism revanzatoare raspunde in fata clientului in functie de tipul de contract cu agentia touroperatoare. Dar agentia revanzatoare e prima structura care comunica, fireste, cu clientul. Daca in contract se precizeaza ca responsabilitatea revine touroperatorului, revanzatorul il va redirectiona catre touroperator.
Eu sunt un om al comunicarii permanente si nu ma ascund niciodata. Imi asum declaratiile. Si nu am tupeu, am transmis televiziunii ce s-a discutat in grupul de lucru. Sunt membru ANAT, editor de reviste de turism, consultant si jurnalism de turism. Stiu ca situatia nu este deloc usoara, nici pentru clienti, nici pentru revanzatori, nici pentru Premium si nici pentru ANAT. DAR amintesc ca asemenea cazuri s-au intamplat si in Marea Britanie, cu zeci de mii de turisti. Marea lor majoritate au fost despagubiti sau s-a platit pentru ei. Toata lumea spera ca Premium Holidays sa identifice resursele pentru a acoperi toate aceste pachete turistice. ANAT este in legatura si cu asociatia de profil a agentiilor de turism din Turcia - TURSAB. Amintesc, de asemenea, ca si catre Premium sunt datoare alte agentii revanzatoare din Romania, cu sume mari. Deci, este un cerc vicios, un lant al slabiciunilor. Din pacate, dupa izbucnirea crizei au exista si la noi cateva cazuri de acest gen. Pentru ca orice afacere se bazeaza pe rulaj, iar din cauza crizei exista sincope.
Va asigur ca am facut acele declaratii pe TV responsabil, dupa ce m-am sfatuit cu touroperatori si cu colegi de breasla jurnalisti. Rog sa urmariti comunicatul de presa ANAT si articolele din mass-media, unde sunt precizate mai multe amanunte privind situatia. Nu am iesit din linia acelui comunicat, dar fireste ca mi-am dat si eu cu parerea, ca si consultant. La ANAT se lucreaza permanent si s-a creat o linie telefonica de urgenta.
Pana la urma, puteam sa nu apar pe TV si sa imi vad doar de declaratiile mele linistite, despre mersul turismului... Dar nu sunt las, consider ca e cazul sa ma implic si in astfel de situatii.
Dupa cum vedeti, urmaresc tot ce se discuta si intervin. Si nu ma ascund in spatele anonimatului, asa cum fac multi. Cu siguranta ca situatia se va clarifica si se va vedea cine este vinovatul. Insa in niciun caz nu putem vorbi despre o teapa. Teapa implica agentiile fantoma, care emit vouchere si apoi dispar. La Premium se sta in permanenta, iar proprietarul se afla acolo zi si noapte si COMUNICA. E clar ca sunt probleme de management si vulnerabilitati, insa tind sa cred ca nu e vorba de rea vointa. Eu de obicei nu acuz pana nu se elucideaza situatia, pana cand nu vin dovezi. Am si eu prieteni in Antalya care si-au platit pentru a mai beneficia de continuarea concediului, urmand sa recupereze sumele de la Premium. In cazul altor clienti, au platit agentiile revanzatoare inca o data, urmand sa se regleze cu Premium. Nu e usor, dar eu zic sa nu arunce nimeni cu piatra pana nu se clarifica situatia. Exista oare multe agentii si in general firme, la noi, care sa nu fi avut probleme mai mari sau mai mici si sincope? Normal ca acum lumea este nervoasa si pe buna dreptate. Pe de alta parte, din fericire, in Romania au fost doar cateva cazuri de situatii de criza la capitolul mari touroperatori, mai putine decat in Vest, in Turcia sau in alte tari...

Traian Badulescu, consultant turism

#41
abalex79

abalex79

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 30.10.2007
Vreau sa sustin ca sunt 99% convins caci nu e teapa. Sunt inca in Antalya doar ca acum stim la ce ora vom fii preluati de la resort si la ce ora vom fii imbarcati.Daca era teapa ,PH cred ca nu mai raspundeau la telefon , etc . Sunt totusi curios cine se face vinovat de aceaste neplaceri . Spunea mai sus cineva ca noi turistii am fii de vina ca am luat ieftin ,etc ...insa vreau sa il intreb pe impertinent cat e dispus el sa plateasca - de la 4400 euro si ceva  aproape 4500 scazand 1800 cat am platit la resort , tot nu e suficient pentru  adaosuri  si transport ?

Dupa aceasta excursie cu peripetii am invatat un lucru .Pe viitor o sa imi organizez eu singur excursiile viitoare. Adaos nu imi percep , plata o pot face in mediu sigur (paypal,etc ) bilete de avion pot si singur sa imi rezerv ,asigurare de sanatate oricum imi fac , iar internetul este o buna unealta prin care pot sa gasesc amanunte despre destinatii.

#42
rottweiler2007

rottweiler2007

    iubirea-i mare

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,881
  • Înscris: 13.12.2007

 abalex79, on 5th September 2011, 16:57, said:

Vreau sa sustin ca sunt 99% convins caci nu e teapa. Sunt inca in Antalya doar ca acum stim la ce ora vom fii preluati de la resort si la ce ora vom fii imbarcati.Daca era teapa ,PH cred ca nu mai raspundeau la telefon , etc . Sunt totusi curios cine se face vinovat de aceaste neplaceri . Spunea mai sus cineva ca noi turistii am fii de vina ca am luat ieftin ,etc ...insa vreau sa il intreb pe impertinent cat e dispus el sa plateasca - de la 4400 euro si ceva  aproape 4500 scazand 1800 cat am platit la resort , tot nu e suficient pentru  adaosuri  si transport ?

Dupa aceasta excursie cu peripetii am invatat un lucru .Pe viitor o sa imi organizez eu singur excursiile viitoare. Adaos nu imi percep , plata o pot face in mediu sigur (paypal,etc ) bilete de avion pot si singur sa imi rezerv ,asigurare de sanatate oricum imi fac , iar internetul este o buna unealta prin care pot sa gasesc amanunte despre destinatii.
eu am pus o singura intrebare, nu am folosit niciun epitet la adresa ta, deci cit ar fi costat vacanta ta la o alta agentie ai carei turisti se cazeaza si vin acasa fara probleme discutind strict de hotelul in care stai

de ce intreb? pt ca PH se pare ca vindea pachete sub pretul de cost, adica vindea rixos la pret de miracle
deci daca e o diferenta foarte mare intre ce ai platit tu la PH si pretul unei alte agentii ai carei turisti nu au probleme inseamna ce ceva e putred

nu te mai enerva ca exista viata si dupa incidentul asta, sint probleme mai mari in lume decit asta

daca era teapa, nenea SS disparea asa cum au facut alte agentii anii trecuti, el insa nu a disparut, ceea ce e de bine
vreau insa sa verific exact daca zvonul asta cum ca PH vindea sub pretul de cost se verifica sau nu, atit si nimic mai mult

ps - daca mie imi zici ca sint impertinent sint curios ce epitete ai folosit la adresa celor care ti-au provocat neplacerile :coolspeak:
si da, ai dreptate, sint impertinent - http://dexonline.ro/...tie/impertinent

Edited by rottweiler2007, 05 September 2011 - 16:10.


#43
yvonna

yvonna

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 310
  • Înscris: 29.01.2008
Pentru Next generation- alias TRAIAN BADULESCU - va rog sa ma informati pe aceasta cale cum vor reveni in tara turistii care au avut plecare in 31.08 cu retur peste 2 zile, miercuri 7 septembrie....

#44
rottweiler2007

rottweiler2007

    iubirea-i mare

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,881
  • Înscris: 13.12.2007

 yvonna, on 5th September 2011, 17:15, said:

Pentru Next generation- alias TRAIAN BADULESCU - va rog sa ma informati pe aceasta cale cum vor reveni in tara turistii care au avut plecare in 31.08 cu retur peste 2 zile, miercuri 7 septembrie....

se va gasi o solutie, punem pariu? :thumbup: maine pe vremea asta vei afla de la PH, mergi pe mina mea

#45
yvonna

yvonna

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 310
  • Înscris: 29.01.2008

 yvonna, on 5th September 2011, 17:15, said:

Pentru Next generation- alias TRAIAN BADULESCU - va rog sa ma informati pe aceasta cale cum vor reveni in tara turistii care au avut plecare in 31.08 cu retur peste 2 zile, miercuri 7 septembrie....
Pe site-ul Anat nu se pomeneste nimic de ei.....

#46
NextGeneration

NextGeneration

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 242
  • Înscris: 11.12.2005

 yvonna, on 5th September 2011, 16:15, said:

Pentru Next generation- alias TRAIAN BADULESCU - va rog sa ma informati pe aceasta cale cum vor reveni in tara turistii care au avut plecare in 31.08 cu retur peste 2 zile, miercuri 7 septembrie....

Pentru 7 si 8 septembrie, ANAT se afla, din ce stiu, in discutii cu Ministerul Transporturilor si cu TAROM. Deocamdata, s-a rezolvat revenirea turistilor pana pe 6 septembrie (deci maine - marti). Sun si eu permanent la ANAT si ma informez. Vreau sa se inteleaga ca sunt un om de comunicare si incerc sa mediez si sa transmit mai departe informatiile primite din toate sursele mele. Atat pot sa fac si eu.

#47
yvonna

yvonna

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 310
  • Înscris: 29.01.2008

 rottweiler2007, on 5th September 2011, 17:19, said:

se va gasi o solutie, punem pariu? :thumbup: maine pe vremea asta vei afla de la PH, mergi pe mina mea
Le-am luat deja bilete la linie.....

 NextGeneration, on 5th September 2011, 17:20, said:

Pentru 7 si 8 septembrie, ANAT se afla, din ce stiu, in discutii cu Ministerul Transporturilor si cu TAROM. Deocamdata, s-a rezolvat revenirea turistilor pana pe 6 septembrie (deci maine - marti). Sun si eu permanent la ANAT si ma informez. Vreau sa se inteleaga ca sunt un om de comunicare si incerc sa mediez si sa transmit mai departe informatiile primite din toate sursele mele. Atat pot sa fac si eu.
Multumesc mult... Le-am luat deja bilete pe Turkish... As dori ceva informatii concrete... Nu cred ca veti lasa oamenii acolo, este inuman...
Inca odata multumim de implicare si de raspunsul prompt.

#48
abalex79

abalex79

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 30.10.2007

 rottweiler2007, on 5th September 2011, 17:03, said:

eu am pus o singura intrebare, nu am folosit niciun epitet la adresa ta, deci cit ar fi costat vacanta ta la o alta agentie ai carei turisti se cazeaza si vin acasa fara probleme discutind strict de hotelul in care stai

de ce intreb? pt ca PH se pare ca vindea pachete sub pretul de cost, adica vindea rixos la pret de miracle
deci daca e o diferenta foarte mare intre ce ai platit tu la PH si pretul unei alte agentii ai carei turisti nu au probleme inseamna ce ceva e putred

nu te mai enerva ca exista viata si dupa incidentul asta, sint probleme mai mari in lume decit asta

daca era teapa, nenea SS disparea asa cum au facut alte agentii anii trecuti, el insa nu a disparut, ceea ce e de bine
vreau insa sa verific exact daca zvonul asta cum ca PH vindea sub pretul de cost se verifica sau nu, atit si nimic mai mult

ps - daca mie imi zici ca sint impertinent sint curios ce epitete ai folosit la adresa celor care ti-au provocat neplacerile :coolspeak:
si da, ai dreptate, sint impertinent - http://dexonline.ro/...tie/impertinent


Ok scuze ... dar am fost si inca sunt un pachet de nervi !Nu as vrea sa fi in situatia mea . Suntem cu 3 copii sub 2 ani jumatate . La sosire am fost nevoiti sa innoptam  pe canapele in receptie(cei de la receptie nu au vrut sa ne dea macar o camera ca sa poata dormii copiii - contracost binenteles , 7 zile sau nimic ) . Apoi de 3 zile nu am avut nici o informatie exacta legata de plecare . Pentru noi adultii nu e chiar o tragedie insa pentru copiii este destul de tragic . De la ora 12 azi de cand am eliberat camerele stam prin lobby . Poate ca tur operatorii , agentiile de tursim si cei ce mai sunt implicati in organizarea unor excursii au sincope , insa cel mai tragic este pentru turisti.

Concluzia :

Un concediu pe care vreau sa il uit cat mai repede

#49
rottweiler2007

rottweiler2007

    iubirea-i mare

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,881
  • Înscris: 13.12.2007

 abalex79, on 5th September 2011, 17:59, said:

Ok scuze ... dar am fost si inca sunt un pachet de nervi !Nu as vrea sa fi in situatia mea . Suntem cu 3 copii sub 2 ani jumatate . La sosire am fost nevoiti sa innoptam  pe canapele in receptie(cei de la receptie nu au vrut sa ne dea macar o camera ca sa poata dormii copiii - contracost binenteles , 7 zile sau nimic ) . Apoi de 3 zile nu am avut nici o informatie exacta legata de plecare . Pentru noi adultii nu e chiar o tragedie insa pentru copiii este destul de tragic . De la ora 12 azi de cand am eliberat camerele stam prin lobby . Poate ca tur operatorii , agentiile de tursim si cei ce mai sunt implicati in organizarea unor excursii au sincope , insa cel mai tragic este pentru turisti.

Concluzia :

Un concediu pe care vreau sa il uit cat mai repede
o să treacă totul iar peste ani o sa-ti aduci aminte si vei zimbi, sint sigur de asta, nu te mai enerva ca nu rezolvi nimic, si important e sa nu tipi la cei care te-au suparat, fii relaxat si incearca sa judeci la rece

ziceai ca nu vei mai apela la agentiile de turism

hai sa iti povestec o intimplare...

in decembrie 2008 am ajuns in tokyo avind rezervare facuta printr-un sait celebru de rezervari online, dupa un zbor de 13 ore istanbul - tokyo si inca vreo ora de mers cu busul de la aeroport la hotel am ajuns in receptie iar fata de acolo mi-a zimbit asa cum zimbesc japonezele si mi-a spus ca nu am rezervare la ei in hotel :thumbup:

in fine, dupa primul moment de stupoare, am intrat in discutie cu ea, si a vazut ca de fapt am rezervare la ei pt camerele tip club (cele mai scumpe din hotel) dar ca au over-booking si imi vor da camera standard si diferenta de bani inapoi.

ce faceai acum daca ajungeai la hotel in turcia si iti spuneau ca nu ai rezervare acolo? ii sunai pe cei de la saitul de rezervare online cumva? nuuu!!  asa macar ai avut pe cine sa iti descarci nervii si sa mai stii un amanunt, saiturile de rezervari online au preturi ffff mari pt resorturile din turcia iar bilet de avion linie buc-antalya nu exista

ai vazut filmul ala buletin de bucuresti? numara pina la 5 si respira adinc :thumbup:

viata e greaaaa, dar trece sa stii! sus inima romani! :peacefingers:

#50
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu prea se aseamana deloc situatia ta :-)

#51
rottweiler2007

rottweiler2007

    iubirea-i mare

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,881
  • Înscris: 13.12.2007

 MembruAnonim, on 5th September 2011, 19:40, said:

Nu prea se aseamana deloc situatia ta :-)

eu nu am zis ca e identica dar am vrut sa spun ca nici saiturile astea de rezervari online nu-s niste Dumnezei...

sint multe cauze care au dus la situatia asta....multe si incurcate...

#52
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Corect, cel mai bine ar fi sa abandonati subiectul ca nu sta in puterea voastra sa aflati dedesubturile afacerii si o sa ajungeti la cearta

#53
rottweiler2007

rottweiler2007

    iubirea-i mare

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,881
  • Înscris: 13.12.2007
http://madalinm.blog...-sau-teapa.html

cititi comentariile facute sub acest articol....sînt un deliciu, mamaliga explodează :lol:

cineva mai sus a spus ca e tragic pt turisti....pai tragedie e altceva...tragedie inseamna moarte! a murit careva?

http://www.dictionar...e.ro/tragic.htm

A o lua în tragic = a acorda unei întâmplări (neplăcute) o gravitate exagerată

sus inima romani! faceți si voi haz de necaz că nu a murit nimeni

Edited by rottweiler2007, 06 September 2011 - 05:31.


#54
Ravy

Ravy

    Don't be sad, get MAD!

  • Grup: Moderators
  • Posts: 16,226
  • Înscris: 05.01.2006

 rottweiler2007, on 5th September 2011, 18:27, said:

ce faceai acum daca ajungeai la hotel in turcia si iti spuneau ca nu ai rezervare acolo? ii sunai pe cei de la saitul de rezervare online cumva? nuuu!!  asa macar ai avut pe cine sa iti descarci nervii si sa mai stii un amanunt, saiturile de rezervari online au preturi ffff mari pt resorturile din turcia iar bilet de avion linie buc-antalya nu exista
Siturile online au un contract cu hotelierii care-i obliga pe hotelieri la anumite lucruri. Daca nu gasesti locuri unde te-ai cazat intr-un loc mergi in alta parte si in plus majoritatea sistemelor online au si call center unde ii poti suna si pot pot interveni ei la hotel conform contractului dintre ei si hotel, etc.
Daca nu ai bilet de avion chiar nu mai poti face nimica. Daca-ti rezervi un bilet de avion online pe situl companiei ai garantia ca ajungi unde doresti si inapoi si in majoritatea cazurilor in caz de un delay mare ti se asigura si cazare. In plus, noua politica a companiilor aeriene face de multe ori ca orice agentie clasica de turism sa nu-ti poata oferi pretul care-l poti lua tu singur de la acea companie... Deci, ce ziceai de pret? Bine, recunosc, ca si aici sunt anumite linii la care nu ai acces pe siturile online si poti plati mult mai mult mai ales in destinatii mai exotice.

Nu zic ca este mai bine, mai sigur sau mai ieftin online dar in nici un caz neaparat mai nesigur, mai scump. Singura "problema" este ca pe online decizia o iei tu ce servicii alegi si esti responsabil pentru deciziile luate si nu mai este responsabil(a) acea_agentie/acea_pipita/etc... ca te-a sfatuit gresit si vezi Doamne nu mai ai pe cine sa dai vina.

:tomato:

Edited by Ravy, 06 September 2011 - 10:27.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate