Peste 1.000 de romani, blocati in Antalya
#1
Posted 03 September 2011 - 17:10
Quote Peste 1.000 de turisti romani, blocati in Antalya dupa ce agentia turca de unde isi cumparasera pachetele de vacanta a intrat in insolventa. Peste 1.000 de turisti romani sunt blocati in statiunea turca Antalya, dupa ce agentia de turism Premium Holidays, de unde si-au cumparat vacantele, intampina dificultati din cauza problemelor financiare ale partenerului sau din Turcia, relateaza Mediafax. Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism (ANAT) a afirmat ca va solutiona situatia pentru ca turistii aflati in Antalya sa se intoarca in Romania fara probleme. Sorin Vaduvoiu, directorul executiv al Perfect Tours, care are in Turcia 100 de turisti cu pachete ale Premium Holidays, a declarat ca "sunt peste 1.000 de turisti romani blocati in Antalya si toti au probleme cu intoarcerea in tara, pentru ca agentia de turism Premium Holidays nu le-a putut pune la dispozitie un avion cu care sa se intoarca". Vaduvoiu a spus ca, in ultimele zile, turistii au avut probleme si cu cazarea, dupa ce le-au fost cerute garantii suplimentare pentru a putea innopta in hoteluri. Potrivit acestuia, toti turistii care au ajuns in Turcia cu pachete Premium Holidays au probleme cu intoarcerea in tara. "Mai avem 100 de turisti in Antalya si am reusit sa readucem in tara 16 dintre ei. Vor veni si ceilalti in doua zile. Am platit pentru toti inca odata serviciile de transport", a afirmat Vaduvoiu. Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism (ANAT) a anuntat sambata ca orarul mai multor curse charter pentru vacantele in Antalya ale turistilor romani ar putea fi perturbate in perioada urmatoare, ca urmare a dificultatilor pe care le intampina touroperatorul Premium Holidays din cauza problemelor financiare ale partenerului sau turc. ANAT sustine ca a creat un comandament de urgenta la nivelul asociatiei, care monitorizeaza situatia plecarilor si a repatrierilor de pe aceasta destinatie, "In cea mai mare parte, agentiile de turism ANAT din Romania au fost nevoite sa achite inca odata contravaloarea serviciilor de cazare catre hotelurile din Antalya, pentru ca vacantele turistilor romani sa nu fie afectate, ca urmare a neplatii serviciilor de catre touroperatorul turc", se arata intr-un comunicat al ANAT. Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism precizeaza ca va solutiona situatia pentru ca turistii aflati in Antalya sa se intoarca in Romania fara probleme. ANAT recomanda turistilor care au achizitionat vacante pe destinatia Turcia, cu plecari in perioada urmatoare, sa contacteze agentiile de turism, pentru reconfirmarea coordonatelor de vacanta proprii. Hotnews Si cand ma gandesc ca prin Premium Holidays am fost si eu in Turcia, la inceputul verii... |
#2
Posted 03 September 2011 - 22:52
Norocosule
Pe de alta parte, vad ca nimeni nu-si da seama de realitate. E o tzeapa ca multe altele care au fost si care vor urma. Si este, evident , a agentiei romanesti, cu sau fara participarea 3E (nu m-as mira ca unul din actionarii de la 3E sa se regaseasca in actionariatul Premium). Ce treaba are partenerul turc 3E cu plata charterelor (aeronavelor)? Platea cumva Premium la 3E zoborurile si 3E le achita inapoi in Romania la companiile aeriene? Asta se intampla cand din cauze multiple: 1. mentalitatea noastra care ne impinge la superoferte, fara sa gandim o clipa la ce s-ar putea ascunde in spatele acestora. Nimeni nu se gandeste la principiul care spune ca nu exista gratuitati, superoferte, reduceri etc. Cineva, undeva, candva plateste pentru toate astea. 2. lacunele din legislatie care lasa orice SRL cu capitakl de 200 lei, fara sa depuna garabtii serioase sa opereze chartere de sute de mii/milioane de euro. Toate pachetele de vacata au fost incasate de Premium de la turisti direct sau de la revanzatori. Aici ar trebui sa intre pe fir Politia, miroase a penal. Edited by edbica2000, 03 September 2011 - 23:02. |
#3
Posted 04 September 2011 - 06:09
e un zvon in piață care spune ca premium vindea sub prețul de cost, de aici si mega-giga-reducerile iar patronul de la 3E e ruda cu patronul de la premium
|
#4
Posted 04 September 2011 - 10:37
rottweiler2007, on 4th September 2011, 07:09, said: e un zvon in piață care spune ca premium vindea sub prețul de cost, de aici si mega-giga-reducerile iar patronul de la 3E e ruda cu patronul de la premium Iar Badulescu ala ma scoate din minti.... Cica turstii sa fie rerutati pe alte chartere.. Pe banii cui nene? Ai turistilor, ai agentiilor sau alui Premium? Anatul tine in brate in continuare Premium.... |
#5
Posted 04 September 2011 - 10:58
yvonna, on 4th September 2011, 11:37, said: Selciuk a aparur aseara la TVR2.. A vorbit frumos, calm, civilizat dar n-a spus nimic concret.... Iar Badulescu ala ma scoate din minti.... Cica turstii sa fie rerutati pe alte chartere.. Pe banii cui nene? Ai turistilor, ai agentiilor sau alui Premium? Anatul tine in brate in continuare Premium.... |
#6
Posted 04 September 2011 - 12:22
rottweiler2007, on 4th September 2011, 11:58, said: tot nu te-ai linistit? a rasarit soarele si azi, viata merge inainte, iar daca tu acum te consumi si te enervezi nu te ajuta sa iti rezolvi problemele iar cel mai important om din toata poveste asta esti chiar tu, iar sanatatea ta e mult mai importanta decit ce zice selciuc la tv si sa stii ca anti reclama e tot reclama, omul aude si in timp nu mai retine decit numele firmei...asa ca, relax, peace at home, peace in the world Dar asta nu inseamna ca nu mai uit la tv sau nu citesc pe net.... Inca un aspect foarte important: in niciun comunicat sau interviu nu s-a pronuntat cuvantul ramburs.... E totusi cuvantul cheie in acesta ecuatie nu? Anat trebuie sa protejeze toate agentiile nu sa tina premium in brate si sa arunce pisica la noi curte... astia mici si mai fraieri cred ei.... |
#7
Posted 04 September 2011 - 12:29
yvonna, on 4th September 2011, 13:22, said: Cool down, m-am linistit, tocmai am baut o bere si ma duc sa fac plaja ( in spatele casei, la mine in curte)....E soare, e frumos.... Dar asta nu inseamna ca nu mai uit la tv sau nu citesc pe net.... Inca un aspect foarte important: in niciun comunicat sau interviu nu s-a pronuntat cuvantul ramburs.... E totusi cuvantul cheie in acesta ecuatie nu? Anat trebuie sa protejeze toate agentiile nu sa tina premium in brate si sa arunce pisica la noi curte... astia mici si mai fraieri cred ei.... Edited by rottweiler2007, 04 September 2011 - 12:30. |
#8
Posted 04 September 2011 - 12:51
rottweiler2007, on 4th September 2011, 13:29, said: pai cine vrei tu sa iti dea banii inapoi cind agentia din poveste a zis clar ca au intrat in incapacitate de plata? pai daca aveau bani plateau avioanele si hotelurile dar ei au zis ca para yok deci asta e acum, pierzi-cistigi negustor te numesti, mai bei o bere si iti trece si uiti |
#9
Posted 04 September 2011 - 12:56
yvonna, on 4th September 2011, 13:51, said: Pai asta zic si eu, ca nu mai vad niciun ban.. dar ce tupeu ai tu Traian Badulescu - care nu se stie ce face si cum... nu mai e nici macar purtator de cuvant Anat, sa-mi spui tu mie ca agentie de buna credinta sa gasesc solutii... Pai eu imi iau avocat, chem in instanta Premium si ne judecam prosteste... Ce altceva sa fac? iar anat ce sa faca? aici cred ca e treaba politiei Edited by rottweiler2007, 04 September 2011 - 13:01. |
#10
Posted 04 September 2011 - 13:12
rottweiler2007, on 4th September 2011, 13:56, said: ii dai in judecata? mai dai banii si pe avocati plus timp pierdut....tunisiana a mai dat vreun ban inapoi cuiva? cind vindeai pt ag.premium la pret sub pretul pietei nu te-ai gindit ca vorba lui edbica2000, undeva-cindva-cineva va plati nota de plată? apropos, astia de v-au bagat in rahat va cedau si comision ceva?ai avut macar curiozitatea sa verifici cit e pretul oficial venit din turcia pt hoteluri? ai verificat macar cit costa de fapt biletul de avion+taxe+transferuri? ma refer la pretul de cost iar anat ce sa faca? aici cred ca e treaba politiei Stii care e faza foarte tragicomica? Eu n-am avut contract cu Premium pana cand un turist nu mi-a solicitat in mod express o anumita oferta care s-a dovedit a fi oferta lor.. Si atunci am zis, hai sa fac o incercare... Am avut turisti, au calatorit f ok, si acum.... buba.... mare si urata.... Legat de avocat , n-am incotro.... am pierdut destul cu cei care inca mai sunt in Antalya si despre care nu se stie nimic concret inca, e vorba de zilele de miercuri si joi... ca sa-mi mai pot permite sa le dau banii celor care urmau sa plece.... Pana la urma sunt la fel de buna credinta ca si turistii care si-au luat-o..... |
|
#11
Posted 04 September 2011 - 17:22
Costul unui bilet de avion pentru ANTALYA, cu toate taxele incluse nu depaseste 200 EURO, dus intors. Cine plateste acesti bani ca sa fie adusi in tara cei care nu au avion sa vina de acolo? Dupa parerea mea, pasagerul, care vrea sa vina acasa si pe care o sa ii recupereze de la PREMIUM, din cei 50.000 USD acoperiti de asigurare sau dupa ce se judeca. Cred ca o mare vina o au pasagerii, care cauta mereu cea mai buna oferta la RIXOS PREMIUM la pret de MIRACLE dar si agentiile revanzatoare care umpleau avioanele PREMIUM. Oare agentia care avea 100 de persoane in ANTALYA isi platise facturile la timp catre PREMIUM? Si inca ceva...m,ai tineti minte unde erau cozi la targul de turism sa cumpere omul vacanta Antalya cu EARL BOOKING? La toate agentiile care vindeau TURCIA
|
#12
Posted 04 September 2011 - 17:45
sybarino, on 4th September 2011, 18:22, said: Costul unui bilet de avion pentru ANTALYA, cu toate taxele incluse nu depaseste 200 EURO, dus intors. Cine plateste acesti bani ca sa fie adusi in tara cei care nu au avion sa vina de acolo? Dupa parerea mea, pasagerul, care vrea sa vina acasa si pe care o sa ii recupereze de la PREMIUM, din cei 50.000 USD acoperiti de asigurare sau dupa ce se judeca. Cred ca o mare vina o au pasagerii, care cauta mereu cea mai buna oferta la RIXOS PREMIUM la pret de MIRACLE dar si agentiile revanzatoare care umpleau avioanele PREMIUM. Oare agentia care avea 100 de persoane in ANTALYA isi platise facturile la timp catre PREMIUM? Si inca ceva...m,ai tineti minte unde erau cozi la targul de turism sa cumpere omul vacanta Antalya cu EARL BOOKING? La toate agentiile care vindeau TURCIA hai sa nu amestecam toate agentiile in ciorba asta, aici e vorba de agentia P.Holidays si agentiile ei revinzatoare nu e cazul sa amesteci aici agentiile serioase la care iti spun io ca va fi coada si la anul nu le mai face atîta anti-reclama ca pina la urma si anti-reclama e tot reclama, scrie doar PH si gata |
#13
Posted 04 September 2011 - 19:56
Eu zic ca a fost totul o miscare gandita . Prea s-au rostogolit toate dintr-o data. premium si-a luat banii , ei stiu ce au facut cu ei , iar restul treaba lor . La anul sigur o sa apara un alt touroperator care sa aiba in spate oameni de la premium . Nu este primul caz si nici ultimul
|
#14
Posted 04 September 2011 - 20:07
adi_ab, on 4th September 2011, 20:56, said: Eu zic ca a fost totul o miscare gandita . Prea s-au rostogolit toate dintr-o data. premium si-a luat banii , ei stiu ce au facut cu ei , iar restul treaba lor . La anul sigur o sa apara un alt touroperator care sa aiba in spate oameni de la premium . Nu este primul caz si nici ultimul uite aici dar citeste comentariile de sub articol, e cineva acolo care dă niste detalii despre ce si cum http://madalinm.blog...-sau-teapa.html |
#15
Posted 04 September 2011 - 20:53
Comentariul ala l-ai vazut cu presiunile pentru plata la inceput de August ? Eu zic ca asta zice ca ei aveau nevoie de cash si ca poate se stia de mai demult de problema asta .
|
|
#16
Posted 04 September 2011 - 22:05
adi_ab, on 4th September 2011, 19:53, said: Comentariul ala l-ai vazut cu presiunile pentru plata la inceput de August ? Eu zic ca asta zice ca ei aveau nevoie de cash si ca poate se stia de mai demult de problema asta . Evident ca asa a fost. Este schema clasica pentru tzeapa, nicidecum SF. NU e prima, nu e ultima. Si totul se rezuma la legislatie ! ANAT-ul o da in barci cu celula de ciza de parca ar fi Irak, in loc sa puna naibii mana sa afiseze pe site toate agentiile carora li s-a retras licenta si care functioneaza bine mersi in continuare, si sa spuna ne scuzati ca am primit in randul nostru ca membru o asemenea agentie fara o verificare prealabila. Ministerul tace ca mortul in papusoi. Unde e legea turismului ? Unde e prevederea garantiilor? Si culmea, sunt convins ca nici macar acum nu vor adapta legislatia la piata. In loc sa impuna garantii vor mari plafonul de la asigurari. Nu-i asa, doar trebuie sa castige si companiile de asigurari. REzultatul? Tzepele pe aceeasi schema vor conitnua lejer, companiile de asigurari isi vor face suma, si la final cine plateste? Tot....turistul. P.S. Cine stie mai multe sa verifice istoria ALIBABA - Suleyman Selciuc. |
#17
Posted 05 September 2011 - 05:38
@ADI_AB & EDBICA2000
deci voi insinuati ca a fost ceva premeditat de nenea S? io treaba asta nu o cred, dar in fine fiecare crede ce vrea el, sint curios ce se va intimpla si sint curios daca agentiile astea care revind pt altii vor invata ceva de aici si sint curios daca in sfirsit turistii vor invata ca pretul extrem de mic ascunde ceva, nu poate exista o asemenea diferenta de pret intre agentii iar ce s-a intimplat anul ăsta a fost prostitutie, are dreptate cineva intr-un comentariu cel mai nasol e ca in toata ciorba asta cad turistii dar poate si ei sint vinovati ca pun botul la mega-giga-super-reduceri si nu au invatat nimic din țepele cu evo turism si tunisiana travel Edited by rottweiler2007, 05 September 2011 - 05:47. |
#18
Posted 05 September 2011 - 07:36
adi_ab, on 4th September 2011, 20:56, said: Eu zic ca a fost totul o miscare gandita . Prea s-au rostogolit toate dintr-o data. premium si-a luat banii , ei stiu ce au facut cu ei , iar restul treaba lor . La anul sigur o sa apara un alt touroperator care sa aiba in spate oameni de la premium . Nu este primul caz si nici ultimul Premium Holliday isi faceau reclama, sunt sponsori pe saitul Am Fost Acolo, saitul lui Cornel Bociort. Acum nu se scrie nimic pe acel sait despre ce fac sponsorii lor...acum cred ca i-au scos de pe pagina prinicipala. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users