Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Autostrazile din Romania
Last Updated: Apr 26 2024 22:41, Started by
unic_jul
, Aug 28 2011 20:19
·
37
#6103
Posted 13 January 2023 - 06:47
Oarecum legat de asta
https://www.digi24.r...-guvern-2189873 România va fi conectată de Ungaria printr-un drum expres. Memorandumul a fost aprobat de Guvern https://hirado.hu/20...mit-unda-verde/ Péter Szijjártó a punctat că în 2010, între Ungaria şi România nu a existat nici măcar o singură şosea de mare viteză; astăzi sunt în funcţiune două, iar cea de-a treia se construieşte acum, prin extinderea autostrăzii M49, cu punctul de trecere la Csenger-Petea, acum fiind aprobată şi o a patra astfel de conexiune. |
#6104
Posted 15 January 2023 - 22:29
#6105
Posted 20 January 2023 - 00:13
Si inca unu' - acum incep sa ma gandesc ca e prea frumos ca sa fie adevarat, daca se vor face toate proiectele astea chiar o sa iesim din rahat din punct de vedere al infrastructurii.
"Drum Expres Ploiești – Găești: A fost avizat traseul. Va avea 81,5 km și 46 de poduri și pasaje" - deci urmeaza sa se dea in licitatie. https://www.economic...aje_640436.html |
#6106
Posted 20 January 2023 - 01:34
Se. misca lucrurile intr o viteza in care nu suntem obișnuiți )
|
#6107
Posted 20 January 2023 - 06:49
Va dati seama ce ar fi insemnat sa nu avem fonduri europene si PNRR la dispozitie?
Cat misca aceste fonduri industria pe orizontala? Aduceti-va aminte cat construia Romania inainte de aderarea la UE... |
#6108
Posted 20 January 2023 - 07:30
Un segment scurt, dar foarte util
https://www.opiniati...ului/19/01/2023 Edited by Wotan, 20 January 2023 - 07:30. |
#6109
Posted 20 January 2023 - 07:39
Wotan, on 20 ianuarie 2023 - 07:30, said:
De remarcat comentariile sceptice. Si mi se pare normal avand in vedere ca a durat atat de mult ca Tirrena Scavi sa fie data afara de pe atatea santiere https://adevarul.ro/...-a-2229717.html |
#6110
Posted 20 January 2023 - 07:41
Se fac, dar...., romanii cred ca au un fetis cu sensurile giratorii. Vezi pasajul de la Drajna care cica o sa faca parte din viitorul drum expres Braila-Slobozia-A2, se termina intrun sens giratoriu . Oare chiar asa scump era sa mai faca o trecere peste A2 .
Si cred ca sunt multe altele asemanatoare. Edited by CGDBZ, 20 January 2023 - 07:42. |
#6111
Posted 20 January 2023 - 09:59
Kokoshmare, on 20 ianuarie 2023 - 07:39, said:
De remarcat comentariile sceptice. Si mi se pare normal avand in vedere ca a durat atat de mult ca Tirrena Scavi sa fie data afara de pe atatea santiere https://adevarul.ro/...-a-2229717.html |
#6112
Posted 20 January 2023 - 10:13
Wotan, on 20 ianuarie 2023 - 09:59, said:
Drumul expres A1-Aeroport TSR si Centura Sud sunt doua proiecte diferite. |
|
#6113
Posted 20 January 2023 - 12:15
Exemplul asta arata ca autoritatile locale pot si ca de obicei e mult mai rapid decat in cazul ineptelor administratii centrale.
Drumul expres Arad – Oradea a obținut avizul tehnic. Timisorenii au acelasi potential, trebuie doar sa preia modelul. Sunt lucruri care se pot invata. La ministerul transporturilor e de obicei vorba si de dezinteres, vorbim de functionari complet deconectati de ce se intampla in cealalta parte a tarii. P.S. Grindeanu nu e banatean... |
#6114
Posted 20 January 2023 - 14:42
In ceea ce priveste proiectele de infrastructura am impresia ca este foarte importanta continuitatea la guvernare sau chiar continuitate in componenta consiliilor locale/judetene/etc.
Ca exemplu concret, in constructia pasajului de la Doamna Ghica (care m-a interesat in mod direct - locuind in zona) activittea pe santier a fost constanta in timpul mandatului Firea, insa dupa ce a venit ND la primarie s-au schimbat toti oamenii. Cel putin 1 an nu s-a intamplat nimic pe santier - pana si strazile din zona au fost abandonate. In ceea ce priveste CNAIR, unde probabil numirile sunt facute politic de catre administratia centrala, daca schimbam din 4 in 4 ani toata echipa... o sa fie jale. La fel si cu toate proiectele astea de drumuri expres sau alte diverse proiecte (tip centuri/drumuri ocolitoare). |
#6115
Posted 20 January 2023 - 15:22
Mai degraba sa ai o administratie capabila:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/oV7WxQungvg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#6116
Posted 20 January 2023 - 15:36
#6117
Posted 23 January 2023 - 18:54
Este foarte interesant ce se intampla pe loturile Focsani-Bacau.
Ritmul in care se lucreaza este incredibil: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/eyh_9TjUbjo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ...iar contractul a fost semnat in 15 Decembrie. Edited by revenco_andrei, 23 January 2023 - 18:54. |
|
#6118
Posted 25 January 2023 - 11:23
Umbrarescu e moldovean. Cred ca lua anitnevralgice in fiecare zi cand vedea ca politicienii ignora Moldova cu desavarsire. Am inteles ca "a castigat" mai toate proiectele din zona.
Si-o fi bagat toata firma pe modul racheta. Are si el demnitatea lui de moldovean. |
#6119
Posted 25 January 2023 - 11:39
E firesc sa vrei sa te afirmi in zona ta. Poate e eventual si un prim pas spre o cariera politica.
|
#6120
Posted 28 January 2023 - 12:53
Primii am fost. Primii vom fi
Autostrada București – Pitești ar putea fi lărgită la trei benzi pe sens. CNAIR va contracta un studiu de fezabilitate |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users