Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Factura electricitate
Last Updated: Aug 09 2011 21:37, Started by
AMETHIST
, Aug 09 2011 19:12
·
0
#1
Posted 09 August 2011 - 19:12
Nu stiu daca e cel mai potrivit loc sa postez aici, daca nu, rog un moderator sa mute topicul in aria potrivita.
Sa incep cu inceputul. Eu stau la tara si aici odata la 6 luni vine cineva de la electrica sa citeasca contorul de curent, in restul lunilor factura facandu-se dupa media consumului si la fiecare 6 luni se faceau eventualele corectii. in general aveam de platit maxim 50-60 ron in plus sau in minus. Luna trecuta (fiind prima factura dupa ce au citit ei contorul) mi-a venit factura cu minus. m-am gandit ca am consumat mai putin in ultimele 6 luni decat de obicei. aseara ma trezesc cu o factura de 700 ron. Am sunat la electrica si mi-au zis ca de un an si 2 luni cei care au venit sa citeasca contorul nu l-au inregistrat si ca trebuie sa platesc factura pana la 1 octombrie. Eu nu imi permit sa platesc atatia bani intr-un timp atat de scurt. Vina nu e a mea ca ei au angajati incapabili, pot face ceva in aceasta situatie? Multumesc anticipat. |
#2
Posted 09 August 2011 - 19:18
Daca nu vine un angajat sa citeasca contoarul in fiecare luna, la 3 luni sau 6(in cazul tau), in cazul Enel poti sa trimiti telefonic indexul. Si astfel lunar o sa fie consumul real, nu cel aproximat de calculator.
http://www.enel.ro/c...a_indexului.htm Edited by crysty2k5, 09 August 2011 - 19:18. |
#3
Posted 09 August 2011 - 19:27
chestia e ca a venit, a citit contoarul, am primit luna trecuta factura cu consumul actualizat "la zi" si acum luna asta imi spune ca ei l-au citit dar nu l-au inregistrat de un an si ceva.
|
#4
Posted 09 August 2011 - 19:38
Pai eu tocmai de aia iti spun. Sistemul prin telefon asigura introducerea automata a datelor in calculator de catre tine. Asa cand citeste angajatul, sigur se mai pierd datele scrise de el cu pixul pe foaie.
Ia ultima factura cu minus si factura cu 700 lei + fa o poza cu telefonul la contoar sa se vada indexul si mergi la ei. Ii arati factura cu minus de la regularizare, ii arati indexul de pe factura cu 700 lei si din poza indexul curent. Si ii pui sa se uite in calculator ce consum mediu ai. Si bineinteles le explici ca nu ai cum sa consumi energie de suma aia intr-o luna. Nu garantez ca iti anuleaza factura, dar la nevoie ameninti si tu cu un proces, protectia consumatorilor etc. Vezi ce zic si ne spui si noua |
#5
Posted 09 August 2011 - 19:39
Si mie mi-a venit in iarna o regularizare de 2390 lei !
Am fost la ei. Initial am vorbit frumos dar mi-au zis ca nu e nicio eroare,nimic..Totul e OK si eu trebuie sa platesc 2400 lei..Asta dupa ce platesc lunar 150-180 lei. Am facut circ/scandal/panarama/caterinca.. (spune-i cum vrei).. S-au deplasat la mine, au deconectat TOT de la contor..si normal, inca se invartea. I-am intrebat de ce, iar ei mi-au raspuns : Asa trebuie sa faca ! Asa sunt ele proiectate. Dupa inca o serie de scandal si amenintari cu judecata, mi-au schimbat contorul, urmand sa achitam 50-50% . Au venit de la Bacau niste "domni", au schimbat contorul..Dar si asta face la fel. Deconectat, se invarte. Incet,dar sigur |
#6
Posted 09 August 2011 - 19:49
Si mie mi se pare dubios, sa raspunzi tu pentru atributia lor .
Daca ai facturile vechi pe ultimul an ( dovezile ) , mergi in audienta cu ele , la cineva din conducerea Electrica . Daca nu rezolvi in audienta , ai tot dreptul sa actionezi in Instanta . |
#7
Posted 09 August 2011 - 19:51
vezi ca sigur iti fura vreunul curentul
sau ai pe un consumator de care nu stii im mod normal nu are de ce sa inregistreze contuarul daca nu se consuma! |
#8
Posted 09 August 2011 - 19:53
A fost un caz de asta la mine in Neamt si a facut omul un scandal...a venit smecherul care nu-i de la E-On (ca s-au externalizat serviciile) si a gresit un punt. Si i-a venit omului cateva mii de lei.
Edited by December, 09 August 2011 - 19:54. |
#9
Posted 09 August 2011 - 21:37
Verifica index-ul. Daca cel din factura mare e cel corect (sau apropiat) atunci nu ai de ales: plateste
Cat despre invartit contorul fara consumatori, toate fac asta. Oprit 100% nu exista. Smecheria lor e ca nu inregistreaza consumul decat de la o anumita turatie in sus. Un inginer poate explica exact, e o chestiune de fizica/electricitate |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users