Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Adio inmatriculari de masini in Bulgaria!
Last Updated: Dec 15 2011 14:57, Started by
floryyn
, Jul 14 2011 06:09
·
0
#19
Posted 14 July 2011 - 08:26
De parca procura aia nu s-ar putea inoi la fiecare 3 luni... politisti idioti.
|
#20
Posted 14 July 2011 - 08:27
Aici trebuie vazut ambele fete ale problemei. Pe de o parte, e problema acestor masini despre care nu se stie daca au RCA valabil, cui apartin, daca sunt inmatriculate si conduse in general de niste morometi rupti in gura de foame, care insa cand ii vezi zici ca ar conduce cel putin un Maseratti QuatroPorte (nu generalizez). Pe alta parte, nici in Germania, nici Belgia, nici in Olanda, nu o sa vezi masini inmatriculate in Bulgaria pentru simplu motiv ca acolo nu vei intalni taxe de poluare/inmatriculare care sa ajunga la jumatate din valoarea de piata a masinii.
|
#21
Posted 14 July 2011 - 08:28
akeem, on 14th July 2011, 09:25, said: Banuiesc ca tu ai avut meciul in romaneste.... Procura ar putea fi scrisa in bulgareasca? Chiar una asa... mai de coltul tarii... Contractul (de inchiriere) pe care nu reuseau sa-l priceapa, era si in romana si in franceza. Intelegeam daca era numai in franceza, dar wtf, nici in romana sa nu te descurci????? Edited by calinkgb, 14 July 2011 - 08:29. |
#22
Posted 14 July 2011 - 08:30
Din nenorocire, statul este un hot si-un borfas de duzina...Nimic, dar absolut nimic nu sint in stare guvernantii sa faca asa cum trebuie.Singura lor preocupare este sa jefuiasca cit mai mult, pentru a-si finanta propriile nevoi.Chiar poate cineva sa creada ca, daca nu se pot inmatricula SH-uri ieftine, va creste cererea de masini noi?? O laie...Prieteni, daca cetateanul X are fix 2000 euro, sa zicem, pai atita are!!! Isi ia omul un SH,sau nu-si mai ia nimic.Este evident ca aceste masini au si dezavantaje, ca inmatricularea pe BG,UKR,MD,HU,etc isi are dezavantajele ei evidente, dar NU asta este solutia, anume incercarea de-a o interzice, ci modificarea legislatiei noastre,astfel incit aceasta inmatriculare sa nu mai fie RENTABILA.Orice alta actiune este gargara politica si incercare de-a justifica furtul din buzunarul cetateanului.
|
#24
Posted 14 July 2011 - 08:51
O amică a avut un mic incident săptămâna trecută cu un BMW cu numărul "P 0709 something" înscris în Bulgaria. Am fost cu ea în mașină și reținusem tot numărul atunci, pentru asigurări sau poliție...
Vina a fost a ei, încerca să iasă dintr-o parcare (avea foarte puțini centimetri atât în față cât și în spate) și a atins bara din față a BMW-ului care era aproape lipit de ea în spate. A ieșit până la urmă, am lăsat un număr de telefon la ștergatorul BMW-ului bulgăresc și două rânduri în engleză în care prietena mea își cerea scuze pentru incident și am plecat mai departe... După vreo câteva ore o sună un tip pe prietena mea: "Tu mi-ai zgâriat bara? De ce p**a mea n-ai scris în română, până am găsit unul să înțeleagă ce ai scris tu acolo am umblat jumătate de oraș". I-a explicat politicos că nu știe bulgară și s-a gândit că e mult mai probabil ca șoferul mașinii să înțeleagă limba engleză. L-a invitat pe bulgar la asigurări să facă o constatare amiabilă și să-și repare zgârietura pe asigurarea RCA a ei, dar ăsta a refuzat. Motivul: omul a recunoscut că nu are toate actele în regulă, asigurările îi vor trimite la poliție și a dat de dracu'. Dacă însă accidentul se producea invers, sau era mai grav... ce făcea prietena mea? Multe mașini înmatriculate în Bulgaria au actele în neregulă, sunt sigură de asta, așa că o măsură ar fi binevenită. Deși parcă văd că toți își vor face și buletine/pașapoarte bulgărești și vor fi bulgari cu acte în regulă. |
#25
Posted 14 July 2011 - 09:00
chiar sunt curios cati din astia le duc la bulgari cand le vine timpul de ITP sa-l faca pe bune. cum stau in nordul tarii, insemna o zi pe drum dus, o zi pe drum intors si ce te faci daca o gasesc cu probleme si trebuiesc remediate + cheltuieli combustibil si cazare.
Edited by Fane, 14 July 2011 - 09:02. |
#26
Posted 14 July 2011 - 09:04
Exact @inside_spy, mai degraba ne "bulgarizam" decit sa platim taxe aberante,doar pentru ca alesii neamului sa se plimbe prin insule exotice sau sa-si mai "traga" cite-o vila/limuzina...Este extrem de neplacut sa fii implicat intr-un incident cu o masina inmatriculata la vecini, dar asta este rezultatul politicii de nepasare,diletantism si jaf duse de politicienii nostri.
|
#28
Posted 14 July 2011 - 09:08
Nu prea-i am la suflet pe "bulgarii" astia dar e un principiu care zice ca mai bine scapa 10 vinovati decat sa pedepsesti un nevinovat.
Cu siguranta magaria asta va pedepsi mai mult de un nevinovat. |
|
#30
Posted 14 July 2011 - 09:19
dakian67, on 14th July 2011, 10:04, said: Exact @inside_spy, mai degraba ne "bulgarizam" decit sa platim taxe aberante,doar pentru ca alesii neamului sa se plimbe prin insule exotice sau sa-si mai "traga" cite-o vila/limuzina...Este extrem de neplacut sa fii implicat intr-un incident cu o masina inmatriculata la vecini, dar asta este rezultatul politicii de nepasare,diletantism si jaf duse de politicienii nostri. |
#31
Posted 14 July 2011 - 09:23
LOL, initial ma intrebam daca prostul e ala din militie care a "gandit" chestia asta sau ala care a scris articolul. Avand in vedere ca sursa e cancan, m-am lamurit - nu are rost sa compari IQ-uri negative.
Daca masina e inmatriculata pe numele lui Gigel Bulgaru, nu e nici o problema sa faci cate 4 procuri antedatate in fiecare an, cand oricum trebuie sa te duci pana in Bg pt ITP si RCA. Daca e inmatriculata pe firma, abia astept sa vad reactia tuturor firmelor de la noi si din afara cand o sa afle ca trebuie sa faca procuri tuturor soferilor la cate 3 luni. Daca ai firma de transport cu 10 masini si 10 soferi, deja ai ajuns la 100 de procuri (ca sa poata conduce orice sofer orice masina). RATB-ul s-a scos, trebuie sa-si faca divizie de notari deja Iar daca de inmatriculata pe numele tau, ca rezident bulgar, sunt curios ce procura ar vrea sa ai. In conditiile in care cheltui probabil peste 20 mil pe an pe armotizoare, bucsi, cruci cardanice si alte daravele din cauza minunatiilor de drumuri pe care merg, statul roman are mult tupeu (sau mai degraba prostie) sa creada ca o sa le platesc vreodata cei ~80 mil/an cat s-au gandit ei sa fie impozitul pe masina aia. |
#32
Posted 14 July 2011 - 09:30
Si in Belgia ,am impresia ca, maxim 6 luni poti sa circuli cu numere straine.Dupa 6 luni ar trebuii sa o inscrii pe Belgia.Evident si aici exista taxa de inmatriculare si impozit anual care nu sunt deloc de neglijat.Ca sa nu ne mai plangem ca numai la noi statul ne ciuguleste de bani.Nu am nimic cu masinile inscrise pe Bulgaria cat timp au asigurarea si inspectiile la zi.Problema e ca 90% dintre ele sunt niste cazane cu emblema.
|
#33
Posted 14 July 2011 - 09:35
dan84, on 14th July 2011, 07:24, said: Si oricum e o vrajeala. Atata timp cat Ro e in UE nu are ce face ca altfel incalca principiile UE si o gramada de state membre inclusiv Bulgaria vor acuza Ro de discriminare. Danemarca: If you take up residence in Denmark and bring a vehicle to Denmark the vehicle must be registered to Danish license plates within 14 days of arrival and you must pay registration tax. To register a motor vehicle in Denmark, you must first take out an aliability insurance. Contact an insurance company if you need further information. http://ism.ku.dk/transportation/ Olanda: If you own a foreign car, and want to bring it to the Netherlands when you move here, be aware that you may do so only if you register the car in the Netherlands. Driving a car with a foreign license plate in the Netherlands is not allowed if you are here for longer than 2 weeks. http://julesmaastric...he-netherlands/ Austria: If a primary residence or residence is established in Austria, the vehicle with the foreign licence plates may be used for one month in Austria. It is therefore legally assumed that the vehicle is permanently used in Austria. http://www.help.gv.a...00.html#Driving si asa mai departe... In concluzie, nu vad nicio problema in a amenda drastic pe cei ce au rezidenta in Romania, dar conduc in tara o masina cu numere straine pe numele lor (chiar daca se apeleaza la smecherii cu procuri). Ideea cu verificarea datei de pe procura este foarte buna, insa termenul ar trebui redus, de la trei luni la 1-2 luni maxim. Quote In conditiile in care cheltui probabil peste 20 mil pe an pe armotizoare, bucsi, cruci cardanice si alte daravele din cauza minunatiilor de drumuri pe care merg, statul roman are mult tupeu (sau mai degraba prostie) sa creada ca o sa le platesc vreodata cei ~80 mil/an cat s-au gandit ei sa fie impozitul pe masina aia. ajaccio, on 14th July 2011, 10:30, said: Problema e ca 90% dintre ele sunt niste cazane cu emblema. |
|
#34
Posted 14 July 2011 - 09:40
Din punctul meu de vedere mi se pare o ilegalitate toata faza asta cu masinile inmatriculate in Bulgaria... SUnt multiple motive pentru care chestia asta trebuie sa ia sfarsit... In primul rand sa te fereasca Dumnezeu sa ai accident cu vreunul ca daca nu ai CASCO masina o sa ti-o repari singur... Deasemenea am foarte mari dubii vis-a-vis de conditiile tehnice in care functioneaza respectivele cazane cu emblema...
Si apropos, eu zic ca inainte sa mai vorbiti de taxele din Romania sa studiati putin problema vis-a-vis de taxele din strainatate la masini... Daca s-ar aplica regulile din Tarile de Jos (de exemplu) in Romania cred ca jumatate din soferii de azi ar merge cu autobuzul... In consecinta, sper sa se termine odata cu aceste inamtriculari si sper ca statul Roman sa fie suficient de intelept incat sa gaseasca o metoda de taxare a poluarii care sa fie nediscriminatorie si in acelasi timp decenta... Personal am considerat ca plata unui impozit anual in functie de gradul de poluare este cea mai corecta metoda... Spun asta pentru ca poate ca eu nu am chef sa merg cu masina 1 an si o tin in parcare, deci nu platesc taxele, dar anul urmator cand vreau sa ma plimb cu ea sa platesc taxele si sa merg... Deasemenea poate eu am chef sa am o masina cu motor Euro 1 veche de 20 de ani... atunci platesc taxa si asta e... |
#35
Posted 14 July 2011 - 09:54
un prost oarecare, on 14th July 2011, 10:35, said: Asa sparte cum sunt drumurile, unii platesc taxele. Daca n-ar fi fost acesti fraieri, tu ai fi mers cu cazanul tau bulgaresc pe drumuri de pamant. Ah, ma scuzi, tu ejti smecheras mancatz-as, nu platesti taxe insa vrei loc de parcare si drumuri. Hai sictir. Iar cu drumurile de pamant - pai exact pe asa ceva merg mestere, doar ca ca se cheama drumuri comunale, judetene, si chiar nationale unele. Ca sunt tot felul de imbecili care merg cu numere straine false (sau invalide), fara asigurare - e adevarat. Dar masuri precum cea de fata nu rezolva cu nimic problema. Si nici nu se va ameliora cu nimic situatia cata vreme statul vrea sa faca haiducie impozitand aberant volumul unor gauri din motor. A, si ca sa nu mai aud si aberatia cu poluarea, invit pe oricine cu un Logan (n-am nimic cu masina, doar ca e cea mai raspandita) de 5 ani vechime (eventual un diesel) sa vedem daca dihania mea pe gaz de peste 3 ori mai veche (si cu de tot atatea ori mai mare cilindrea) face mai mult sau mai putin fum decat a lui. |
#36
Posted 14 July 2011 - 09:58
_bcristian_, on 14th July 2011, 10:54, said: Cata vreme numai la motocicleta platesc mai multi bani pe taxe decat unul cu un Logan, jet cu argumentul asta. Iar cu drumurile de pamant - pai exact pe asa ceva merg mestere, doar ca ca se cheama drumuri comunale, judetene, si chiar nationale unele. Ca sunt tot felul de imbecili care merg cu numere straine false (sau invalide), fara asigurare - e adevarat. Dar masuri precum cea de fata nu rezolva cu nimic problema. Si nici nu se va ameliora cu nimic situatia cata vreme statul vrea sa faca haiducie impozitand aberant volumul unor gauri din motor. A, si ca sa nu mai aud si aberatia cu poluarea, invit pe oricine cu un Logan (n-am nimic cu masina, doar ca e cea mai raspandita) de 5 ani vechime (eventual un diesel) sa vedem daca dihania mea pe gaz de peste 3 ori mai veche (si cu de tot atatea ori mai mare cilindrea) face mai mult sau mai putin fum decat a lui. corect ar fi sa existe o perioada limita pentru circulatia in tara cu numere straine dupa care sa fi obligat sa inmatriculezi masina sau sa pleci din tara... asa e in toate tarile mai serioase din Europa... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users