Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...
 Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil
 

WORK AND TRAVEL

- - - - -
  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1
saracbogdan

saracbogdan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 22.06.2011
Buna la toti!
Sunt student si ma aflu in SUA la munca prin programul WORK an Travel
perioada este de pe 22 mai 2011 pana pe 12 septembrire 2011, de fapt m-ar interesa cum as putea sa revin acasa mai devreme (sa avansez data de revenire pe biletul avionului fara a fi obligat sa cumpar bilet nou care este tare scump) cu 10 - 15 zile, fiindca cei de la agentia care mi-a organizat contractul nu vor sa colaboreze in acest sens spunand ca: mi-am asumat raspunderea pana pe acea data si ca daca si as fi dorit sa revin mai devreme m-ar costa foarte scump comisionul pentru decalarea datei pe biletul la avion, as vrea sa stiu daca exista vre-un regulament al programului Work an travel si daca sunt specificate in el cazuri in care se poate avansa data de revenire acasa, sau daca nu, cine stie rog sa ma indrumati, fiindca am nevoie neaparat sa ajung acasa pentru un eveniment important!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.