Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Elicopter
Last Updated: Feb 14 2018 00:09, Started by
Highlander91
, Jun 18 2011 22:17
·
0
#1
Posted 18 June 2011 - 22:17
Cat costa un elicopter din asta mic? De ce nu merg "oamenii de afaceri" frecvent cu asa ceva? E fenomenal!
helicopter3.jpg 293.1K
205 downloads
Edited by Highlander91, 18 June 2011 - 22:18. |
#2
Posted 18 June 2011 - 22:25
Un elicopter d'ala "mic" am vazut ca e vreo 800.000 de euro si pare-mi-se ca era si la SH. Si asta nu e nimic, costurile importante sunt la intretinere care era vreo 1.500 euro/ora.
|
#3
Posted 18 June 2011 - 22:28
Costa cat o colectie de Porsche si Lamborghini , consuma enorm, costurile de mentenanta sunt pe masura, face zgomot mult (poluare fonica), si in plus este ilegal de aterizat/decolat in afara aeroportului, plus obligatoriu program de zbor aprobat in avans de autoritatea aeronautica, care program trebuie respectat cu strictete atat ca ruta cat si ca orar de zbor.
Numai zmurd are voie sa aterizeze in drum, si oricum cu aprobari. In toata lumea sunt regulile si legile astea, altfel apareau pana acum masini zburatoare. Exista solutii (exotice sau semiexotice deocamdata) pt. portanta si propulsie eficienta, gabarit redus, consum mic, viteza mare, zgomot redus, chiar si costuri mici - atat initiale cat si de utilizare, insa legile internationale de zbor nu sunt de natura sa stimuleze aparitia lor, ba chiar din contra. Legile au si ele motivatia lor, pt. siguranta si protectie, in primul rand pt. limitarea prabusirilor in zone populate, cat si a altor accidente de zbor, inclusiv aer-aer, insa o sa trebuiasca gasita o cale de rezolvare a problemelor - altfel chiar este mare pacat. Atatea filme SF, si atata imaginatie stimulata degeaba... Edited by loock, 18 June 2011 - 22:35. |
#4
Posted 18 June 2011 - 22:30
loock, on 18th June 2011, 23:28, said: Costa cat o colectie de Porsche si Lamborghini , consuma enorm, face zgomot mult (poluare fonica), si in plus este ilegal de aterizat/decolat in afara aeroportului, plus obligatoriu program de zbor aprobat in avans de autoritatea aeronautica, care program trebuie respectat cu strictete atat ca ruta cat si ca orar de zbor. Numai zmurd are voie sa aterizeze in drum, si oricum cu aprobari. In toata lumea sunt regulile si legile astea, altfel apareau pana acum masini zburatoare. Să-i vezi pe brașovenii Nicolae și Butuza ce se mai plimbă. Nicolae are helidrom la biroul de la Roman și unul acasă. Îmi fâlfâie zilnic pe la fereastră. |
#5
Posted 18 June 2011 - 22:36
O lista frumoasa cu elicoptere de vanzare!
<a href="http://www.jameslist...licoptersnumele hotului e:icon" target="_blank">Link Heli</a> Spor la licitat! LE De ce naiba nu pot posta link-uri? Anyway click pe FOR SALE - Helicopters Edited by stylus93, 18 June 2011 - 22:43. |
#6
Posted 18 June 2011 - 22:54
Highlander91, on 18th June 2011, 23:17, said: Cat costa un elicopter din asta mic? De ce nu merg "oamenii de afaceri" frecvent cu asa ceva? E fenomenal! Nu ma refer la Blejnar, cei din CNADR, Oprisan, Dragnea, Mircea Basescu, Becali, etc. Robinson R44 Raven I/Clipper I NOU costa ~ 400.000 $. http://www.robinsonh...1_pricelist.pdf Am fost eu la un pas de a-mi lua. Intretinerea unui elicopter e mai scumpa decat unui X5 sa avion (usor). |
#7
Posted 18 June 2011 - 23:14
Multumesc pt raspunsuri!
in legatura cu pretul, 370.000usd mi se pare putin. Ma asteptam ca unul decent, cu fuzelaj complet si 5 locuri in spate sa treaca de 1 milion. Pe cladirile inalte nu poti construi heliport? nu poti ateriza "pe camp". Cat de mult poate consuma? 100l/h?? stiu, reviziile costa de rup ca sunt oficiale si includ taxe de prostie. in fond si la masini e diferenta intre piesele "de origine" In SUA am impresia ca legislatia pt elicopterele mici e mult mai usoara. Poti sa ti-l pilotezi singur si permisul il iei usor. |
#8
Posted 19 June 2011 - 00:37
evident ca poti ateriza pe camp ca nu te vede nimeni
si intr-un satuc sau orasel mai mic... si daca a vb de Romania poti ateriza linistit si in centrul bucurestiului ca politia ar crede ca esti o pers f importanta si nu te-ar deranja |
#9
Posted 24 June 2011 - 10:15
[quote name='Nemesis-'
si daca a vb de Romania poti ateriza linistit si in centrul bucurestiului ca politia ar crede ca esti o pers f importanta si nu te-ar deranja [/quote] Ba s-avem pardon.In Bucuresti nu se poate decat la margine 'ca inca n-a ingropat primaria cablurile si o sa atinga cu elicea.O sa le ingroape odata cu noi.Plus ca e posibil sa aterizezi peste vreun smecher cu X6 si sa vezi ce te da ala cu capu de mansa ca i-ai julit full options'u cu numar de de la guvern si sticker de la politia romana. Una peste alta ...tu-ti dai seama cat costa filtrele si distributia la un elicopter?unde mai pui ca tre sa platesti vreo 4 locuri de parcare la primarie...si sa iei in fiecare seara palele de elice in casa, ca ti le ia nabii vreun colorat.La stergatoare e posibil sa n ajunga deci nu ti face griji ptr ele..si oricum nu se cauta. |
#11
Posted 04 July 2011 - 20:08
am vazut ca nu-s asa de scumpe. Cele mai populare sunt Robinsonurile, cele cu piston.
R22 si R 44. 44 costa 300k euro, ceea ce nu mi se pare mult, si excluzand costul de achizitie ora de zbor e estimata la 100 euro. la 20 de ore trebuie schimbat uleiul si filtrul, iar reviziile se fac la 100, ceea ce mi se pare decent. Concluzia mea e ca "afaceristii" sunt prea fraieri! Totusi, am vazut ca Robinson vinde elicoptere cu carburator, care mai e si incalzit electric. imi poate cineva explica mai exact aceasta "anomalie"? Edited by Highlander91, 04 July 2011 - 20:08. |
#12
Posted 08 July 2011 - 09:00
Pai e cam logic, la 4000-5000 metri altitudine e destul de rece aerul incat sa inghete benzina pe diuzele din carburator.
|
#13
Posted 08 July 2011 - 09:20
Da, la altitudine mare aerul este mult mai rece.Oricum, Robinson-urile au plafon maxim aprox. 10000ft( cam 3000m) iar altitudinea lor de zbor obisnuita este sub 1000m.
|
#14
Posted 14 February 2018 - 00:09
avio-elicopterul valor mi se pare instabil,cu elicile pe marginea aripilor.
nu se pot pune elicile in fata si in spate,aproape de centrul de greutate(asa cum are elicopterul chinook)? in plus,elicile astea mari sunt ineficiente in modul avion. daca elicile sunt fata spate ,una din ele se poate strange ,putand fi folosita doar una din ele,crescand eficienta . https://en.wikipedia...ell_V-280_Valor |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users