Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Probleme senzor Nikon D7000 murdar

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
81 replies to this topic

#73
adoase

adoase

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 289
  • Înscris: 13.08.2006

View PostKunzite, on 20th November 2011, 16:30, said:

Orice-ai zice pur si simplu nu cred ca au smuls lamelele cu patentul fara a demonta obturatorul, cum spui tu; poate, nervos cum erai, ai inteles gresit. Prin inflorituri ma refer exact la chestii de genul chestiei cu patentul care, iata, acum aflu ca a fost o presupunere de-a ta.
Apropo, lamelele alea sunt foarte sensibile; ele trebuie sa incheie o cursa completa in 1/8000 secunde si sa revina in sub 1/6, timp de 150.000 de cadre. Sunt convins ca obturatorul acela era terminat; iar daca puneau lamela aia inapoi exista riscul ca la o declansare sa sara si sa zgarie senzorul.

Nu cred nici ca ai fost prea politicos, la cum i-ai balacarit de la primul post. De fapt tu insuti ai recunoscut ca te-ai certat cu ei... era cumva o cearta politicoasa?

Greseala cu seria e a lor 100%, dar iata ca a lucrat in favoarea ta.

Nu tu pui diagnosticul; in primul rand pentru ca nu ai cunostintele necesare pentru asa ceva, si in al doilea pentru ca nu tu, ci service-ul isi asuma responsabilitatea ca poate repara aparatul pentru suma X; iar prin reparat se intelege aducerea totala in specificatii. Nu inteleg de ce trebuie discutat un lucru atat de simplu; crezi ca service-ul Nikon din Germania te crede pe tine, un om neinstruit, capabil sa precizezi fix ce componente au fost afectate (inclusiv cele care nu se vad)? Pe hartiuta aia doar le spui unde sa caute.
Ce s-ar fi intamplat daca senzorul ar fi fost zgariat? OPC, scandal? Posturi furibunde pe Softpedia, cum "Gigeii si Doreii" ti-au zgariat senzorul cand au bagat patentul in aparat?


Pai, eventual poate ai cunostinte la Skin de le iei partea, poti cere sa vezi lamelele shutterului ca au ramas la ei, sa vezi cum aratau de am zis ca au fost smulse cu patentul. Cuvintele lor au fost exact asa "nu putem pune lamelele inapoi pentru ca au fost smulse". Cand i-am pus sa confrunte cum aratau lamelele in punga cu poza pe care am pus-o si in postul anterior, nu stiau ce sa mai zica. De-asta le-am dat si varianta, ori mi le fac asa cum erau ori mi-l schimba. N-oi fi eu specialist, dar am vazut si aparate desfacute si cand dai un shutter jos nu-i deteriorezi lamelele in halul asta.

Sa stii ca eu sunt foarte politicos cand vorbesc direct cu oamenii si nu-i jignesc, insa sunt destul de intepator. Pe forum imi expun ceea ce gandesc, ca sincer nu eram nebun sa ma cert cu omul de la receptie (care el singur a zis ca nu se pricepe decat sa primeasca si sa predea aparatele, nu stie chestii tehnice) si nici cu specialistul venit sa-mi raspunda la intrebari (care nu parea un Dorel care curata senzori pe 80 cu update gratis), pentru ca nu el a umblat in aparat, omul doar incerca sa-si scoata echipa cumva, ca batea la ochi ceea ce incercau ei sa sustina.

Iar chestia cu verificatul senzorului, pai eu le zic sa nu umble in aparat, ei tot umbla, eu le zic sa lase aparatul asa, ei il asambleaza, si colac peste pupaza vroiau sa-mi dea si lamelele deteriorate in punga. De ce nu au verificat senzorul cum se face, puneau lamela aia la loc (ca banuiesc ca e flexibila din moment ce a sarit asa), vedeau senzorul si gata. Sau dadeau frumos shutterul jos, vedeau senzorul, imi spuneau ca ma costa atat, eu le spuneam ca nu platescc, puneau shutterul la loc si ridicam aparatul pe propria raspundere nereparat. Cei din Germania sigur s-ar fi uitat poate cu lupa atent sa vada ca lamelele alea erau neatinse si ar fi tras concluzia avand o baza, nu asa ochiometric cum au facut-o ai nostri. De ce nu mi-au aratat, uite, ba, Gogule, aici e urma ca ai bagat matura-n senzor si a sarit lamela? Asa nu mai aveam ce zice... Repet, tu daca ti-ai duce un aparat in service, sau orice produs, nu un aparat foto, ai fi de acord sa-l iei mai defect decat l-ai dus? Gandeste-te bine si raspunde sincer!

Din punctul meu de vedere, si nu vad de ce ar fi deplasat, eu as fi procedat asa: Gogule, ne-am uitat la aparat si se pare ca tu ai bagat drujba-n el, deci nu intra pe garantie. Posibil sa fi atins si senzorul cand taiai lemne pe-acolo... Shutterul costa 600 lei, ai bani? Vrei sa ti-l schimbam pe bani? Daca vrei, noi bagam patentu-n el sa ne uitam si la senzor, daca nu vrei, vino si i-ati gunoiul...! Simplu si fara batai de cap! Nu umblau la suruburi sa zic eu dupa aia ca cine stie ce au facut ei acolo de mi-au stricat aparatul (ca lamelele se vedeau prin gaura), nu munceau cine stie cat sa le para rau ca au pierdut timpul, era mult mai profesional asa si mai diplomatic. De-asta ii numesc Dorei si Gigei.

Pentru mine nu era o problema pretul, aparatul si-a scos banii in astea 20.000 cadre. Puteau sa-mi spuna ca ma costa 600 lei ca mi-au sters capacul la body sau ca mi-l dau cu 1 zi mai devreme decat era normal, dar cand stiu cum am umblat cu aparatul si cum l-am folosit, nu suport sa fiu prostit. Iar aparatul ala n-a vazut curatare senzor in viata lui, ca pe el sta 98% din cazuri un obiectiv wide si foarte rar (cred ca nu au fost mai mult de 10 cazuri) am pus un 50mm. Deci asta nu o inghiteam ca eu am deteriorat shutterul nici daca o spunea Dumnezeu!!! Ca doar nu-l tragea curentul cand am schimbat obiectivul si de-asta i-a sarit lamela! Asta i-am cerut si specialistului, sa-mi arate urme ca eu am scos lamela aia, ca doar nu eram magician si o scoteam prin levitatie!

Referitor la service-ul Canon, eu am avut parte de experiente in mare parte pozitive, numai ca eu am mers cu camere video la ei. Ce le-as putea reprosa e ca nu au fost in stare sa-mi puna ambele sisteme pe camere (PAL si NTSC) desi la altii se poate, la una am schimbat capacul de la caseta ca se rupsese o urechiusa de la curea si dupa ce am luat camera de la ei am constat ca lipsea un capac de pe fundul camerei, dar oricum, lucruri marunte. Dar despre ceea ce au reparat, nu am cuvinte de repros, ce au spus ca fac au facut, pretul mi l-au comunicat dinainte, s-au uitat atent la camere cand le-am predat, probe cu casetele lor sa vada ca functiona in parametri, la fel probe la predare sa ma conving ca erau reparate si ca nu existau alte defecte din cauza lor etc. Stiau sa vorbeasca cu oamenii iar atunci cand tipul de la receptie nu stia ceva chema imediat pe cineva care se pricepea si plecam dumirit de-acolo!

Dar, hai ca oricum sunt cam offtopic cu problema mea la shutter, acum sunt si mai offtopic cu serviceul Canon. Oricum nu cred ca-mi iau vreodata dslr Canon...

Una peste alta D7000 e un aparat ok, service-ul oricum are suficienti clienti cu compacte si putin ii doare de cei care castiga bani din asta, asa ca ne uzam tastaturile degeaba... Aaa, apropo de asta, tot offtopic sunt, de cate ori mi-am dus camerele ca service-ul Canon s-au miscat foarte repede, chiar ei mi-au spus ''tu cu ea muncesti, deci o zi fara ea e pierdere, incercam sa o facem cat mai repede". La Skin abia dupa 2-3 zile dupa ce am vazut pe net stadiul reparatiei (ca nu zicea nicaieri ca tre sa-i sun eu), am pus eu mana pe telefon si i-am intrebat ce mai face aparatul meu. Asa puteam astepta sa treaca alea 6 luni si apoi aveau ei dreptul sa-l trimita la fier vechi, ca ei tot nu ma sunau...

#74
Kunzite

Kunzite

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,002
  • Înscris: 12.06.2004

View Postadoase, on 21st November 2011, 21:24, said:

Pai, eventual poate ai cunostinte la Skin de le iei partea, poti cere sa vezi lamelele shutterului ca au ramas la ei, sa vezi cum aratau de am zis ca au fost smulse cu patentul.
De fapt eu sunt seful de service, doar ca Skin n-a aflat inca :rolleyes: De unde beep sa am acces in service-ul Skin? (nici macar client nu le sunt, sa intru macar de partea cealalta a biroului de la receptie)
Ti-am explicat ca nu au incotro, trebuie sa investigheze; te-am intrebat si ce te face sa fii asa sigur ca aparatul nu a fost demontat - dar vad ca n-am cu cine discuta.

P.S. Tu insuti ai spus ca te-ai certat, si pe specialistul respectiv l-ai numit Dorel. Acum te contrazici?

P.P.S. Scopul interventiei mele nu e acela de a te ataca in vreun fel, ci doar de a-ti arata ca din start ai pornit la "razboi" - pe care-l continui aici, pe Softpedia. Nu imi pari deloc interesat sa intelegi ca, desi au gresit in unele privinte, in altele cam au dreptate.

Edited by Kunzite, 21 November 2011 - 22:15.


#75
adoase

adoase

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 289
  • Înscris: 13.08.2006

View PostKunzite, on 21st November 2011, 21:48, said:

De fapt eu sunt seful de service, doar ca Skin n-a aflat inca :rolleyes: De unde beep sa am acces in service-ul Skin? (nici macar client nu le sunt, sa intru macar de partea cealalta a biroului de la receptie)
Ti-am explicat ca nu au incotro, trebuie sa investigheze; te-am intrebat si ce te face sa fii asa sigur ca aparatul nu a fost demontat - dar vad ca n-am cu cine discuta.

P.S. Tu insuti ai spus ca te-ai certat, si pe specialistul respectiv l-ai numit Dorel. Acum te contrazici?

P.P.S. Scopul interventiei mele nu e acela de a te ataca in vreun fel, ci doar de a-ti arata ca din start ai pornit la "razboi" - pe care-l continui aici, pe Softpedia. Nu imi pari deloc interesat sa intelegi ca, desi au gresit in unele privinte, in altele cam au dreptate.

:thumbup: Pai, ce mai astepti, cumpara-ti un D7000, ai parte si de ulei in plus fata de cat platesti, plus asistenta la standarde europene...  :P

Sunt asa sigur ca aparatul nu a fost demontat (sau poate a fost demontat dar nu cum trebuie, sau nu suficient) deoarece lamelele shutterului pe care ei vroiau sa mi le dea la punga erau MULT mai sifonate decat in poza atasata, or asa ceva nu se obtine la o demontare corecta. Si oricum, nu aveau de ce sa scoata DOAR lamelele si nu tot ansamblul shutterului, clar!!!

De certat, poate am exagerat, ti-am zis ca-s calm de felul meu, ti-am zis ca vorbesc frumos si pe ton adecvat, dar stiu sa-mi sustin convingerile si ceea ce stiu si nu ma las combatut cu argumentele Doreilor.

Si, recunosc, nu reusesc sa inteleg unde au dreptate cei de la Skin, ca au stricat aparatul mai rau decat era incercand sa verifice ei senzorul. Daca procedura era cea descrisa de mine la postul anterior, nu aveam ce comenta. Cand lasi un produs la ei sunt obligati sa se uite la ce primesc si sa noteze pe procesul verbal de predare ce au constatat. Se putea uita un Dorel la aparat, eventual cu lupa, vedea ca nu am bagat eu surubelnita in el de a sarit lamela si il faceau pe garantie. Daca din contra vedea vreo urma suspecta, imi spunea, vezi ghilbane ca nu intra pe garantie, vrei sa ma mai uit si la senzor (si te costa 600 interventia de schimbat) sau ti-l iei acasa si e moca!

#76
Kunzite

Kunzite

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,002
  • Înscris: 12.06.2004
Imi pot imagina frustrarea celor de la service, incercand sa-ti explice lucruri pe care ei le considera evidente. Mi se pare amuzant si trist in acelasi timp cum un om fara absolut nici o pregatire, ce probabil n-a vazut in viata lui un interior de aparat sau o diagrama explodata intra intr-un service cu convingerea ca o sa discute doar cu "Dorei" si "Gigei".
Da, am inteles; tii cu dintii de ideile formate inainte de a-ti duce aparatul in service si nu te intereseaza nici un argument ce nu corespunde acelor idei, oricat de bun si oricine ti l-ar oferi.

Apropo, sunt in continuare convins ca aparatul a fost demontat pentru inspectia senzorului (OK, o fi "smuls" apoi lamelele "cu patentul", ca sa nu puna inapoi un obturator - care era deja defect si nu putea fi reparat - cu ceva lamele atarnand). Sa bagi patentul prin camera oglinzii si sa prinzi niste lamele care sunt aproape lipite de senzor, mai greu de crezut.
N-o sa te intreb din ce componente consta "ansamblul shutterului" si de ce anume este el prins, ca n-are rost.

#77
adoase

adoase

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 289
  • Înscris: 13.08.2006

View PostKunzite, on 24th November 2011, 12:50, said:

Imi pot imagina frustrarea celor de la service, incercand sa-ti explice lucruri pe care ei le considera evidente. Mi se pare amuzant si trist in acelasi timp cum un om fara absolut nici o pregatire, ce probabil n-a vazut in viata lui un interior de aparat sau o diagrama explodata intra intr-un service cu convingerea ca o sa discute doar cu "Dorei" si "Gigei".
Da, am inteles; tii cu dintii de ideile formate inainte de a-ti duce aparatul in service si nu te intereseaza nici un argument ce nu corespunde acelor idei, oricat de bun si oricine ti l-ar oferi.

Apropo, sunt in continuare convins ca aparatul a fost demontat pentru inspectia senzorului (OK, o fi "smuls" apoi lamelele "cu patentul", ca sa nu puna inapoi un obturator - care era deja defect si nu putea fi reparat - cu ceva lamele atarnand). Sa bagi patentul prin camera oglinzii si sa prinzi niste lamele care sunt aproape lipite de senzor, mai greu de crezut.
N-o sa te intreb din ce componente consta "ansamblul shutterului" si de ce anume este el prins, ca n-are rost.

Inainte sa continui, iti sugerez sa incerci sa corectezi, daca mai poti, replica "fara absolut nici o pregatire" pentru ca, din pacate pentru tine si din fericire pentru mine, am pregatire intr-un alt domeniu ce poate nu are nimeni din neamul tau si, tot din pacate pentru tine, am si pregatire tehnica dar nu la nivel de master. Asta ca sa stii ca nu sunt un X care mi-am luat aparat foto dslr. Si, intr-adevar, poate nu am vazut diafragme explodate, dezvirginate sau cine mai stie ce picanterii pentru ca eu utilizez aparatul foto pentru fotografie, am grija de trusa mea si din fericire nu am avut ocazia sa-mi pice in asa hal un aparat si nici nu am avut ocazia sa desfac singur un aparat pentru ca nu am mai dus pana acum nici un aparat la Skin. De acum inainte sigur ca voi desface unul din aparatele vechi sa vad ce e pe-acolo ca oricum sunt mult mai atent decat Gigeii si Doreii de la Skin. Si macar nu incerc sa "ma ard" singur la buzunar.

Precis esti si tu specialist! Nu te pot numi Dorel sau Gigel ca poate chiar esti bun, dar, pentru Dumnezeu, nu e posibil ca dupa ce duci un produs intr-un service sa ti-l iei mai sifonat decat l-ai lasat. Cel putin il iei inapoi la fel.
Si daca tu esti de acord ca trebuia stricat aparatul meu mai mult decat era, macar spune-ne la ce service lucrezi si ce produse repari, sa stim sa nu calcam pe-acolo vreodata!

Si, ca sa stii si tu pentru cultura ta generala, am incercat cu toate dslr-urile Nikon pe care le am: ridic oglinda sa curat senzorul, shutterul este deschis, scot bateria in timp ce aparatul e pornit cu oglinda ridicata si shutterul deschis (ca sa simulez ce ai zis tu ca defectul asta apare cand se termina bateria), shutterul se inchide perfect, nu se incaleca nici o lamela, oglinda ramane ridicata, apare pe ecran err cand introduc bateria, oglinda ramane ridicata chiar daca sting aparatul si il repornesc, dar cand apas shutterul oglinda coboara la loc si totul merge ok. La mine, dupa ce am ridicat oglinda sa ma uit la senzor (ca eu banuiam ca e ceva in neregula cu senzorul) am vazut minunea, am inchis aparatul, am pus obiectivul la loc si oglinda ramasese intepenita si nu mai cobora nici cand incercam sa declansez, deci aparatul nici nu mai declansa.

Daca lucrai la Skin, esti sigur ca asa scrie in regulamentul intern la un service, sa strici mai rau un produs decat este el cand vine in service? Esti sigur ca asta e procedura, iei produsul omului, constati ca nu mai intra la garantie, nu informezi omul, il desfaci de capul tau, il strici mai rau decat era si dupa aia astepti sa te sune el sa i-l dai la punga?

Poate nu am vazut un shutter in viata mea si putem presupune ca nici nu stiam ce e defect la aparatul meu, dar daca eu duc in service aparatul si le arat ca e sarita lamela aia (care poate era suficient de elastica incat sa fie pusa inapoi si sa nu se fi deformat sau cel putin puteam eu sa hotarasc daca vreau operatiunea asta si sa-mi asum riscul pentru ca oricum in opinia lor aparatul iesise din garantie) nu sunt de acord, oricat de needucat as fi, chiar si cu 4 clase, sa-mi dea inapoi aparatul mai defect decat l-am lasat.

Apropo, raspunde-mi sincer, tu ce-ai fi facut in locul meu daca erai ferm convins ca nu din vina ta a sarit lamela aia? Si erai prost ca mine, fara nici o pregatire... Sa presupunem ca, din diverse motive (nu aveai sau nu vroiai sa cheltui), nu puteai plati operatiunea daca nu intra pe garantie... Erai multumit ca ti l-au stricat mai rau dar macar erai impacat cu ideea ca au verificat senzorul si era ok? Sau "te certai" cu ei pana in panzele albe?

Te rog sa raspunzi!

Later edit: Am verificat si numarul de cadre si acum sunt 31.000, deci erau 28.000-29.000 cand a fost aparatul in service.

Edited by adoase, 27 November 2011 - 02:08.


#78
shmu

shmu

    Clickahoolic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,460
  • Înscris: 09.01.2008

View Postadoase, on 27th November 2011, 02:05, said:

Later edit: Am verificat si numarul de cadre si acum sunt 31.000, deci erau 28.000-29.000 cand a fost aparatul in service.
deja o dai in balarii. intr-adevar ei au facut 2-3k poze cu shutterul defect. esti genial.... pardon. PENIBIL!
asta e.. nu esti primul si nici ultimul care nu e multumit de service. daca vrei intr-adevar sa faci ceva, du-te la protectia consumatorului, scrie mailuri "mai sus" etc...
nu te vaita ca un copil mic aici si nu-ti varsa frustrarea pe altii.

PS: in locul tau NU AS FI AVUT CURAJUL sa folosesc acel shutter REPARAT. pentru ca a 2-a oara probabil facea mai multe stricaciuni.
PS2: ti-ai dat ultimii banutzi pe aparat si acum mucesti ca sclavu pe platatie sa-ti platesti ratele? sau ce? ca asa te vaiti pe aici de 5-6 mil. asta e... nu e vina ta, daca vrei ACTIONEZI in real life si nu pe forum, daca nu, plateste si taci din gura.

Edited by shmu, 27 November 2011 - 09:44.


#79
Kunzite

Kunzite

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,002
  • Înscris: 12.06.2004
Credeam ca-i la mintea cocosului ca vorbim strict de un anumit domeniu. :rolleyes:
Nici macar eu nu am aroganta de-a pretinde ca pot discuta de la egal la egal cu un specialist Nikon (dintre cei bine pregatiti ;) ), pentru ca nu am pregatirea corespunzatoare (desi am diploma de licenta si-un master, plus experienta practica de ani de zile - dar nu in reparatul aparatelor foto). Pe de alta parte, mi-am insusit unele lucruri, am o idee despre cum functioneaza un aparat si pot sa-mi dau seama foarte usor cand sunt luat in barci sau cand un forumist abereaza.
Tu, insa, esti deopotriva habarnist si extrem de arogant (vezi "Gigei", "Dorei"). Observ ca nici macar termenul de diagrama explodata nu ti-e familiar... uite un exemplu de aparat simplu:
http://nikonfan.coco...8/12/29/fm2.jpg

Pentru cultura ta generala, ai uitat sa introduci o spatula cu care tocmai in momentul acela curatai senzorul. Lamelele obturatorului, evident, incearca sa se inchida peste spatula; surprins, tragi de ea si, voila! lamele scoase. Nu zic ca s-a intamplat asa, dar e o teorie plauzibila - si se intampla destul de des (problema nu e ca spui ca nu asta s-a intamplat, ci ca incerci sa ma convingi c-ar fi imposibil, o inventie a "Gigeilor" si "Doreilor" si alte bazaconii d-astea). Probabil lor li s-a parut mai plauzibila (adauga si-un client habarnist dar cu gura mare - apropo, rar client care sa recunoasca atunci cand a comis-o) decat un obturator de 150.000 cadre care "explodeaza" la 29.000.
Oglinda ramane ridicata pentru ca obturatorul nu poate sa-si incheie cursa (de ce oare?), apropo. Iar scenariul de mai sus explica si de ce acea lamela ar fi suficient de deteriorata ca sa nu poti sa o pui pur si simplu inapoi.

Pentru ultima data (stiu, astea-s vise): aparatul a fost dus in service cu un obturator defect, si-a fost ridicat cu un obturator defect. Nu a fost stricat mai rau!
E mai mult decat ridicol sa pretinzi ca Skin nu-i un service serios pentru ca nu face carpeli, sau ca un service mai serios ar accepta improvizatii.

Iar in locul tau n-o sa fiu vreodata; nu am obiceiul de a-mi forma niste idei fixe si sa tin cu dintii de ele (rejectand cu ura orice contraargument mi s-ar prezenta), fara a avea habar despre subiect.

shmu, ce sa faca in real life? Aparatul i-a fost reparat gratuit si reintrodus in garantie, pentru ca un neatent de la Skin a trecut seria gresita in acte... de ce anume sa se planga?

Edited by Kunzite, 27 November 2011 - 10:22.


#80
shmu

shmu

    Clickahoolic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,460
  • Înscris: 09.01.2008

View PostKunzite, on 27th November 2011, 10:20, said:

shmu, ce sa faca in real life? Aparatul i-a fost reparat gratuit si reintrodus in garantie, pentru ca un neatent de la Skin a trecut seria gresita in acte... de ce anume sa se planga?
asadar are aparatul reparat si tot mai face gura? omg.   :wallbash:
nu cred ca am citit tot. probabil mi-a scapat partea in care a zis ca aparatul e ok.

#81
adoase

adoase

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 289
  • Înscris: 13.08.2006

View Postshmu, on 27th November 2011, 09:42, said:

deja o dai in balarii. intr-adevar ei au facut 2-3k poze cu shutterul defect. esti genial.... pardon. PENIBIL!
asta e.. nu esti primul si nici ultimul care nu e multumit de service. daca vrei intr-adevar sa faci ceva, du-te la protectia consumatorului, scrie mailuri "mai sus" etc...
nu te vaita ca un copil mic aici si nu-ti varsa frustrarea pe altii.

PS: in locul tau NU AS FI AVUT CURAJUL sa folosesc acel shutter REPARAT. pentru ca a 2-a oara probabil facea mai multe stricaciuni.
PS2: ti-ai dat ultimii banutzi pe aparat si acum mucesti ca sclavu pe platatie sa-ti platesti ratele? sau ce? ca asa te vaiti pe aici de 5-6 mil. asta e... nu e vina ta, daca vrei ACTIONEZI in real life si nu pe forum, daca nu, plateste si taci din gura.


:)) Penibil esti tu, pardon! Unde am zis ca au facut ei 2-3k de cadre cu aparatul meu? Are cam 31.000 acum si am tras eu 2-3 mii de cand l-am luat! Dar, daca taceai, filosof ramaneai. Asa te-ai cam facut de caca, scuza-mi expresia maro!

Nici eu nu as fi avut curajul sa folosesc acel shutter, dar daca imi luam aparatul neumblat in el il trimiteam la service in afara, macar era aparatul "virgin" cand il dezvirginau nemtii si ar fi vazut ca nu era atins shutterul. Asa, cu Doreii si Gigeii de la Skin, lamelele erau foarte sifonate.
Cand nu e vina mea, poate sa fie si 1 leu, sunt banii mei si eu decid cum ii dau si cui ii dau. Iar in real life eu am actionat si am obtinut ce-am vrut. Si unda inca se propaga! Apropo, in ianuarie suntem deja 8 fotografi care trimitem aparatura la revizie in Germania, deci Skinul a pierdut revizia la cel putin 16 aparate si obiective. Dar oricum sunt atatia care nu actioneaza nici pe forum si nici in real life, le plang de mila dar si-o merita daca apeleaza la Skin, care-si rotunjesc veniturile nemuncit. Ca, de, la noi sunt multi, da' prosti, de ce sa nu profite cineva de pe urma lor?
Dar pacat de sclavii care stau bine cu banii si cotizeaza la Skin, cand ar putea rezolva mult mai bine...


View PostKunzite, on 27th November 2011, 10:20, said:

Credeam ca-i la mintea cocosului ca vorbim strict de un anumit domeniu. :rolleyes:
Nici macar eu nu am aroganta de-a pretinde ca pot discuta de la egal la egal cu un specialist Nikon (dintre cei bine pregatiti ;) ), pentru ca nu am pregatirea corespunzatoare (desi am diploma de licenta si-un master, plus experienta practica de ani de zile - dar nu in reparatul aparatelor foto). Pe de alta parte, mi-am insusit unele lucruri, am o idee despre cum functioneaza un aparat si pot sa-mi dau seama foarte usor cand sunt luat in barci sau cand un forumist abereaza.
Tu, insa, esti deopotriva habarnist si extrem de arogant (vezi "Gigei", "Dorei"). Observ ca nici macar termenul de diagrama explodata nu ti-e familiar... uite un exemplu de aparat simplu:
http://nikonfan.coco...8/12/29/fm2.jpg

Pentru cultura ta generala, ai uitat sa introduci o spatula cu care tocmai in momentul acela curatai senzorul. Lamelele obturatorului, evident, incearca sa se inchida peste spatula; surprins, tragi de ea si, voila! lamele scoase. Nu zic ca s-a intamplat asa, dar e o teorie plauzibila - si se intampla destul de des (problema nu e ca spui ca nu asta s-a intamplat, ci ca incerci sa ma convingi c-ar fi imposibil, o inventie a "Gigeilor" si "Doreilor" si alte bazaconii d-astea). Probabil lor li s-a parut mai plauzibila (adauga si-un client habarnist dar cu gura mare - apropo, rar client care sa recunoasca atunci cand a comis-o) decat un obturator de 150.000 cadre care "explodeaza" la 29.000.
Oglinda ramane ridicata pentru ca obturatorul nu poate sa-si incheie cursa (de ce oare?), apropo. Iar scenariul de mai sus explica si de ce acea lamela ar fi suficient de deteriorata ca sa nu poti sa o pui pur si simplu inapoi.

Pentru ultima data (stiu, astea-s vise): aparatul a fost dus in service cu un obturator defect, si-a fost ridicat cu un obturator defect. Nu a fost stricat mai rau!
E mai mult decat ridicol sa pretinzi ca Skin nu-i un service serios pentru ca nu face carpeli, sau ca un service mai serios ar accepta improvizatii.

Iar in locul tau n-o sa fiu vreodata; nu am obiceiul de a-mi forma niste idei fixe si sa tin cu dintii de ele (rejectand cu ura orice contraargument mi s-ar prezenta), fara a avea habar despre subiect.

shmu, ce sa faca in real life? Aparatul i-a fost reparat gratuit si reintrodus in garantie, pentru ca un neatent de la Skin a trecut seria gresita in acte... de ce anume sa se planga?


Pai, daca nu stii sa vorbesti romaneste... Normal ca se intelege altceva!
Nici eu nu am aroganta de a pretinde ca discut de la egal la egal cu un specialist, dar sunt mai sus decat Doreii si Gigeii.
Si, poate ca sunt habarnist, dar mie nu prea-mi ies diagramele explodate, cum iti ies tie de stii de ele, ti-am zis, nu umblu in aparate, eu le folosesc! Credeam ca esti suficient de inteligent sa vezi ca fac referire la chestii tehnice (de surubait), unde, intr-adevar, nu stiu ce cheie se potriveste sa desfaci shutterul, dar din fericire pentru mine, stiu cum functioneaza diverse subamsabluri ale aparatului. Si, in plus, sunt suficient de neexperimentat incat sa nu fi ajuns in stadiul sa curat senzorul cu spatula, are cine sa se ocupe de asta!
Si esti ridicol sa pretinzi ca intre un aparat sigilat, cu shutterul defect, si un aparat desigilat cu lamelele shutterului sifonate si in punga nu este diferenta de cat de stricat este!!!
Eu nu-mi formez idei fixe, eu stiu ca nu am umblat in aparat si ca le-am cerut sa nu-mi umble in aparat cand mi-au spus ca nu intra pe garantie. Ca atare, eu atat vroiam, ori sa-mi repare produsul pe garantie, ori sa mi-l iau inapoi exact in starea in care l-am lasat si sa-l trimit la altii care, poate dupa parerea mea, repara mai bine! Si, in plus, era treaba mea ce faceam cu el mai departe daca oricum era scos din garantie, poate prajeam peste cu uleiul de lubrifiere!

Si, ca sa vedeti cat de prosti sunt unii de la Skin, nici sa copieze o serie de pe aparat nu sunt in stare! Numai ca specialistii respectivi nu au gresit cand au copiat seria, ei au luat seria de la alt aparat! Situatia e ca a unui doctor care opereaza pacientul cu fisa altui pacient care poate are alta "buba" la acelasi organ! Deci va dati seama ce ordine si disciplina este la Skin si cum sunt ordonate produsele voastre in service daca un aparat cu un defect e reparat dupa constatarea la un alt aparat cu alt defect! SERVICE LA STANDARDE EUROPENE!!! SPECIALISTI DE SPECIALISTI, mastere peste mastere!

Asta dovedeste inca o data ca am dreptate cu Doreii si Gigeii! Dar stiu, voi ziceti ca se poate intampla oricui, ca mai greseste omul! Dar intr-un domeniu exact si strict, doar Doreii si Gigeii gresesc...

Edited by adoase, 28 November 2011 - 14:10.


#82
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,239
  • Înscris: 24.02.2007
Hai sa luam o pauza de publicitate

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate