Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
“Dubito ergo cogito. Cogito ergo sum. Sum ergo Deus est.”
Last Updated: Feb 04 2012 20:16, Started by
timpuri_noi
, May 13 2011 20:15
·
0
#73
Posted 16 May 2011 - 10:34
TOPCATBV, on 16th May 2011, 11:29, said: Sa inteleg ca in faptul ca nu exista nimic gasesti un sens? Nu. In fata nimicului, ideea de sens e lipsita de sens. Nu poti vorbi de sens in fata neantului. Problema sensului nu poate aparea decat acolo unde ratiunea se confrunta cu ceva, in primul rand cu ea insasi, apoi cu lucrurile exterioare ei. |
#74
Posted 16 May 2011 - 10:38
ioana_c, on 16th May 2011, 11:34, said: Nu. In fata nimicului, ideea de sens e lipsita de sens. Nu poti vorbi de sens in fata neantului. Problema sensului nu poate aparea decat acolo unde ratiunea se confrunta cu ceva, in primul rand cu ea insasi, apoi cu lucrurile exterioare ei. |
#75
Posted 16 May 2011 - 10:38
TOPCATBV, on 16th May 2011, 11:29, said: As vrea sa stiu daca iti mentii parerea cum ca ai avea o abordare de tip stiintific a lumii. Nota: Daca ai dubii, iti pot explica, in opinia mea, de ce le ai ... Edited by Billy, 16 May 2011 - 10:40. |
#76
Posted 16 May 2011 - 10:42
Billy, on 16th May 2011, 11:38, said: Da, fara nici cea mai mica retinere, imi mentin afirmatia ca am o abordare de tip stiintific a lumii si ca aceasta este unul dintre cele mai importante criterii pe calea unei cunoasteri serioase a lumii. Nota: Daca ai dubii, iti pot explica, in opinia mea, de ce le ai ... |
#77
Posted 16 May 2011 - 10:42
TOPCATBV, on 16th May 2011, 11:38, said: Si daca nici existenta si nici inexistenta nu au sens, de ce spui ca nimicul e mai probabil? Dar n-am spus ca existenta si inexistenta nu au sens si nici ca nimicul e mai probabil. Nu stiu de unde ai inteles asta. Am spus ca atunci cand o minte care gandeste la lucrurile astea nu poate gasi un sens in ceea ce exista, apare ideea ca ar fi fost mai plauzibil sa nu nu existe nimic, tocmai pentru ca tindem sa cautam si sa gasim un sens in ceea ce exista. Asadar, dat fiind ca exista totusi ceva, ne gandim ca exista un sens aici. Ma refer la un sens "absolut", exterior noua si lucrurilor, pentru ca despre asta era vorba. Ei, si de aici putem specula in ce anume consta acest sens. |
#78
Posted 16 May 2011 - 10:47
Stokkolm, on 14th May 2011, 22:14, said: Care este adevarata solutie? ioana_c, on 16th May 2011, 11:42, said: Dar n-am spus ca existenta si inexistenta nu au sens si nici ca nimicul e mai probabil. Nu stiu de unde ai inteles asta. Am spus ca atunci cand o minte care gandeste la lucrurile astea nu poate gasi un sens in ceea ce exista, apare ideea ca ar fi fost mai plauzibil sa nu nu existe nimic, tocmai pentru ca tindem sa cautam si sa gasim un sens in ceea ce exista. Asadar, dat fiind ca exista totusi ceva, ne gandim ca exista un sens aici. Ma refer la un sens "absolut", exterior noua si lucrurilor, pentru ca despre asta era vorba. Ei, si de aici putem specula in ce anume consta acest sens. |
#79
Posted 16 May 2011 - 10:50
ioana_c, on 16th May 2011, 11:42, said: Am spus ca atunci cand o minte care gandeste la lucrurile astea nu poate gasi un sens in ceea ce exista, apare ideea ca ar fi fost mai plauzibil sa nu nu existe nimic, tocmai pentru ca tindem sa cautam si sa gasim un sens in ceea ce exista. Si ideea asta chiar nici nu-i asa de rara, atata timp cat omul insusi este de multe ori dezorientat, in ceea ce priveste existenta si conditia lui, din varii motive, si nu-si gaseste sensul... Pur si simplu duce ideea mai departe... |
#80
Posted 16 May 2011 - 10:51
TOPCATBV, on 16th May 2011, 11:47, said: Asa e, aveam impresia ca era parerea ta, am recitit si banuiesc ca ai spus ca filozofii cred asta, cum ca nimicul ar fi mai probabil si deci "mai degraba" sa existe. Scuze Filozofia a ridicat intrebarea asta - de ce exista ceva si nu nimic. Din cate stiu eu, pana acum n-a gasit un raspuns definitiv. |
#81
Posted 16 May 2011 - 11:09
#82
Posted 16 May 2011 - 11:16
|
#83
Posted 16 May 2011 - 11:18
Stokkolm, on 14th May 2011, 23:36, said: Tare greu... si despartirea.... nu ma pot impaca cu gandul ca o voi vedea pe mama in cosciug, cu toate ca, daca traiesc, e cel mai sigur lucru care mi se va intampla! De ce? ioana_c, on 16th May 2011, 12:16, said: Dar poate ca unele intrebari nici nu au raspuns in viata asta. Ce zici? |
#84
Posted 16 May 2011 - 11:23
#85
Posted 16 May 2011 - 11:25
#86
Posted 16 May 2011 - 11:28
TOPCATBV, on 16th May 2011, 11:42, said: Da, explica-mi te rog. Quote Rationamentul bayesian reprezinta o inlantuire de serii ce pornesc de la dovada, continua cu constructia de ipoteze si validarea lor logica prin capacitatea de a explica dovada (probabilitatea ei de aparitie in diversele ipoteze imaginate). Cred ca diferentele dintre noi, in privinta celor doua abordari stiintifice ale lumii (a ta si a mea), consta in principal in faptul ca avem capacitati si resorturi diferite in legatura cu "constructia de ipoteze", cum bine spui mai sus, cat si in legatura cu "validarea lor logica" in procesul de "explicare a dovezii". Atata vreme cat vei vedea ipoteza Divinitatii STRICT prin prisma conceptului popular, banalizat, biblic ori de alta confesiune strict literal, nu vei reusi sa "construiesti ipoteze" de alta natura decat naturalista. Cand vei reusi sa intuiesti faptul si sa intelegi ca religia poate fi si probabil ca si este mai degraba o consecinta, un efect produs in constiinta umana de o cauza inca neidentificata de catre stiinta si nu te vei mai lasa prada stereotipiei unor explicatii usuratice gen "opiu pentru mase", atunci, in sfarsit, vei vedea ca rationamentul bayesian nu mai este atat de preferential naturalist si ca acesta nu mai elimina atat de usor ipoteza Divinitatii. |
#87
Posted 16 May 2011 - 11:29
ioana_c, on 16th May 2011, 12:23, said: Atunci ce sens are sa punem intrebarile in cauza? Suntem niste nefericiti condamnati sa se intrebe fara sa existe sansa unui raspuns care sa ne satisfaca. Ferice de prostii fara dubii si fara intrebari ... |
|
#88
Posted 16 May 2011 - 11:30
#89
Posted 16 May 2011 - 11:31
Ovidiu93, on 14th May 2011, 18:17, said: Nu, raspunsul este tot timpul acolo. Tu pur si simplu ai abandonat acel raspuns si iti induci o stare de "Am facut alegerea corecta". Ovidiu93, on 14th May 2011, 19:38, said: Una din diferentele importante dintre atei si restul este chiar asta, voi va lasati pe mana "spiritualului", va eliminati orice dubiu pentru a-L intelege si dupa ce faceti asta, chiar credeti ca L-ati inteles, cand de fapt ar trebui sa perseverati tot mai mult pentru a putea ajunge la o concluzie, oricare ar fi ea. |
#90
Posted 16 May 2011 - 11:32
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users