Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere

Casa noua finisata, teava incalzi...

Ce marca si model de DVD-RW sa cu...
 Achizitie camera video auto (II)

Baza de date cu imagini pe bani

Robotul martian european, revigor...

Are cineva o inregistrare Radio R...
 Geoana: „Sistemul de vot es...

Imprimare mai multe pagini intr-o...

trebuie sa depun declaratie unica...

Ruse vs Rusesti
 Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...

Se poate imbunatati o poza sa se ...
 

Consum ulei mare Skoda Octavia Tour

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
48 răspunsuri în acest subiect

#19
sunshine88

sunshine88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 44
  • Înscris: 06.05.2011

View PostFAP, on 8th May 2011, 19:59, said:

Test VAG COM ! Test fum la teava de esapament ! La km care ii ai daca masina a fost forjata = segmentare ! Daca masina este cumparata de afara mai adauga minimum 50.000 KM in plus pentru real !(sau mai bine 100.000 km)



Km sunt reali..cel putin asa mi s`a spus la reprezentanta....si tot acolo imi spusese de sonda lambda care am inlocuit`o...si..na...cam ce a fost pe acolo...am schimbat...tot

#20
sunshine88

sunshine88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 44
  • Înscris: 06.05.2011
Gata baieti...ieri am ridicat`o de la reprezentanta. In primul rand am facut testul de compresie, iar unul era la limita inferioara. Am hotarat sa o las pt investigatii. In final: segmenti, chiuloasa, semeringuri, schimb ulei. 48 de mil pe factura. Inauntru era plin de ulei..arata ca naiba...

#21
uzzy_77

uzzy_77

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 228
  • Înscris: 05.07.2009
de banii aia luai o gramada de ulei,cum puteti sa bagati atatia bani intr-o masina veche?o vindeai ,mai puneai ceva si luai una mai noua
acuma sa tii cont daca mai haleste ulei

#22
sunshine88

sunshine88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 44
  • Înscris: 06.05.2011

View Postuzzy_77, on 29th May 2011, 12:56, said:

de banii aia luai o gramada de ulei,cum puteti sa bagati atatia bani intr-o masina veche?o vindeai ,mai puneai ceva si luai una mai noua
acuma sa tii cont daca mai haleste ulei


Nush daca o vindeam chiar asa usor...si na..

#23
sunshine88

sunshine88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 44
  • Înscris: 06.05.2011
baieti..trebuie sa rectific. Reprezentanta nu a schimbat segmentii....a schimbat doar chiuloasa si inca un termostat sau ceva de genu`(responsabil de temperatura motorului)...in urmare...masina mananca ulei in continuare. Am mers la ei...s`au eschivat ca e necesara segmentare si ca ei nu fac asa ceva. O sa le fac o reclamatie la opc pt ca de la bun inceput eu m`am dus cu problema de consum de ulei...si culmea...dupa 145 de km s`a aprins becu` iar la ulei pe galben. M`am intors ...era alt mecanic...au zis ca e nevoie de segmentare si ca ei nu fac asa ceva...ei doar inlocuiesc. Precizez ca eu le`am spus ca imi mananca ulei si daca pot sa imi remedieze problema ...cat ma costa...si daca primesc vreo garantie. M`am gandit sa fac o plangere la OPC pt ca efectiv mi`au luat 48 de mil...si masina mananca in continuare ulei. Voi ce ma sfatuiti?

#24
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 28.558
  • Înscris: 06.02.2006
Pana la urma exact ce scrie pe factura aceea? Si de ce au schimbat chiuloasa?

#25
Highlander91

Highlander91

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.015
  • Înscris: 05.09.2007

View Postsunshine88, on 1st June 2011, 16:22, said:

baieti..trebuie sa rectific. Reprezentanta nu a schimbat segmentii....a schimbat doar chiuloasa si inca un termostat sau ceva de genu`(responsabil de temperatura motorului)...in urmare...masina mananca ulei in continuare. Am mers la ei...s`au eschivat ca e necesara segmentare si ca ei nu fac asa ceva. O sa le fac o reclamatie la opc pt ca de la bun inceput eu m`am dus cu problema de consum de ulei...si culmea...dupa 145 de km s`a aprins becu` iar la ulei pe galben. M`am intors ...era alt mecanic...au zis ca e nevoie de segmentare si ca ei nu fac asa ceva...ei doar inlocuiesc. Precizez ca eu le`am spus ca imi mananca ulei si daca pot sa imi remedieze problema ...cat ma costa...si daca primesc vreo garantie. M`am gandit sa fac o plangere la OPC pt ca efectiv mi`au luat 48 de mil...si masina mananca in continuare ulei. Voi ce ma sfatuiti?
Un motor nou care mananca ulei trebuie inlocuit. Nu e vorba de segmenti, ci este iesit din cote. Si cand se inlocuieste, se inlocuieste tot blocul motor, cu toate angrenajele de pe el.
Desigur, daca uleiul se pierde in cilindri. Daca intra in apa de racire, turbina, etc e altceva

Le:// acum oberv ca e o bunicuta de 10 ani. Pune un ulei mineral, ieftin, mai vascos sa consume mai putin si daca nu se vede fum vindeo! Daca nu, segmenteaza, repara, etc. Probababil are 300-400k km, super afacere ce sa zic. Daca nu esti constrans de garantie si te adresezi reprezentantei platesti o taxa numita taxa de prostie.

Reprezentantele sunt populate de pile, si tot felul de idioti care stiu doar sa inlocuiasca. Cand e in garantie e simplu, motorul ajunge in fabrica, il reconditioneaza aia si il vezi iar ca nou. Insa asa...

Editat de Highlander91, 01 iunie 2011 - 15:36.


#26
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.929
  • Înscris: 09.12.2004
cum ai ajuns in reprezentanta de la ce ai scris in #4.....

#27
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.747
  • Înscris: 24.03.2006
Daca facea macar ce i-am spus eu in #6 stia din prima ca este de la segmenti si scapa cel mai probabil cu ~1000 ron + manopera (in astia 1000 ron intra segmenti, garnitura de chiulasa, ulei si filtru pentru schimbul de ulei). Daca se mai strangea putin punea si cuzineti noi (150-200 ron cel mai probabil) si cu manopera tot nu ajungea la 4000+ RON.

#28
sunshine88

sunshine88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 44
  • Înscris: 06.05.2011

View PostRealThing, on 1st June 2011, 16:27, said:

Pana la urma exact ce scrie pe factura aceea? Si de ce au schimbat chiuloasa?


pt ca avea grad de uzura...:)

View PostEvergreen, on 1st June 2011, 18:41, said:

cum ai ajuns in reprezentanta de la ce ai scris in #4.....



pt ca am zis ca e cel mai sigur acolo...sincer am dat peste mecanici numa` aiurea...care pun piese naspa...zau e super naspa cu masina SH...niciodata nu am fost pentru....mereu stiam ca daca e nou e cel mai bine...si uite ca am avut dreptate...

View PostDarkAngelBv, on 1st June 2011, 20:11, said:

Daca facea macar ce i-am spus eu in #6 stia din prima ca este de la segmenti si scapa cel mai probabil cu ~1000 ron + manopera (in astia 1000 ron intra segmenti, garnitura de chiulasa, ulei si filtru pentru schimbul de ulei). Daca se mai strangea putin punea si cuzineti noi (150-200 ron cel mai probabil) si cu manopera tot nu ajungea la 4000+ RON.



sunt dispus sa fac si alea....acum...si la inceput am crezut ca o sa faca acelasi lucru in reprezentanta...dar se pare ca nu a fost asa... Sunt doar curios daca se mai merita sa fac segmentarea aia...sau sa renunt la masina de tot. De vandut nu pot sa pacalesc pe altcineva pt ca nu imi sta in caracter. Dar sunt curios daca dupa segmentare si celelalte o sa mai fie probleme. Stiu ca zicea ca e un joc mic sau ceva de genu`..pe la camasi? cred ca am inteles gresit sau nush...ceva joc ceva camasi de pistoane. Lucru pe care mi l`au spus a 2a oara cand am mers sa le zic " frate..tot mananca"...in prima faza nu mi`a zis asa ceva..

Si as vrea sa va mai intreb ceva... Un motor nou de unde mai exact se poate cumpara? ma gandesc ca daca as cumpara tot motoru`...ar fi ok...si na...masina nu`i lovita...arata super bine in interior..si la mers e ok....doar ca mananca ulei...si...da..nu scoate fum negru decat atunci cand trece de 5000 de ture.

#29
Solvogn

Solvogn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 177
  • Înscris: 17.10.2007
Ai luat o teapa tipic romaneasca. Pana si la compresie ai luat teapa. Un test de compresie complet si facut ca la carte iti poate spune daca ai probleme la segmenti sau la simeringuri supape. Acest test se face cu motorul rece, apoi cald iar al treilea test e cel de care spunea un coleg aici foarte bine. Se toarna un pic de ulei in capul pistonului si daca acel cilindru are aceeasi valoare ca in testul initial atunci e clar ca e vorba din simeringuri; daca ai o valoare a compresiei mai mare atunci e din segmenti.

In cazul tau daca era din segmenti atunci ar fi trebuit sa ai fum alb-albastrui cu miros specific de ulei ars. E foarte posibil sa ai un motor foarte obosit. Singurul sfat al meu e sa-i pui un ulei cuW50 in coada. Acesta e mai vascos la temperatura de lucru a motorului, implicit sansele ca el sa scape printre piesele uzate sunt mult mai mici.

#30
sunshine88

sunshine88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 44
  • Înscris: 06.05.2011

View PostSolvogn, on 1st June 2011, 22:13, said:

Ai luat o teapa tipic romaneasca. Pana si la compresie ai luat teapa. Un test de compresie complet si facut ca la carte iti poate spune daca ai probleme la segmenti sau la simeringuri supape. Acest test se face cu motorul rece, apoi cald iar al treilea test e cel de care spunea un coleg aici foarte bine. Se toarna un pic de ulei in capul pistonului si daca acel cilindru are aceeasi valoare ca in testul initial atunci e clar ca e vorba din simeringuri; daca ai o valoare a compresiei mai mare atunci e din segmenti.

In cazul tau daca era din segmenti atunci ar fi trebuit sa ai fum alb-albastrui cu miros specific de ulei ars. E foarte posibil sa ai un motor foarte obosit. Singurul sfat al meu e sa-i pui un ulei cuW50 in coada. Acesta e mai vascos la temperatura de lucru a motorului, implicit sansele ca el sa scape printre piesele uzate sunt mult mai mici.


ok ....mi`am dat si eu seama ca am luat teapa cu masina...dar....am postat aici doar ca sa intreb daca are vreun rost sa merg mai departe sa mai fac ceva...ca vad ca peste tot iau tepe...unde anume sa ma duc sa fie ok?:))) sau asa e romania noastra draga?

#31
Solvogn

Solvogn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 177
  • Înscris: 17.10.2007

View Postsunshine88, on 2nd June 2011, 03:18, said:

ok ....mi`am dat si eu seama ca am luat teapa cu masina...dar....am postat aici doar ca sa intreb daca are vreun rost sa merg mai departe sa mai fac ceva...ca vad ca peste tot iau tepe...unde anume sa ma duc sa fie ok?:))) sau asa e romania noastra draga?

Din punctul meu de vedere ai doua optiuni:

a. II pui un ulei mai gros (gen W50) si vezi daca se remediaza consumul de ulei. Chiar daca problema se rezolva tu ramai cu un motor destul de uzat asa ca solutia ar fi sa o mariti repede.

b. Solutia costisitoare si la care apelezi doar daca tii prea mult la masina asta si o vrei sa o ai mult timp: Se desface motorul si se masoara piesele de la care poate sa vina consumul asta: pistoane, cilindri, segmenti. E foarte posibil sa nu fie in cote si sa trebuiasca sa schimbi din ele. Daca vrei sa-i faci RK complet motorului ar trebui verificat si starea cuzinetilor sau chiar cotele arborelui cotit dar asta implica deja sa dai motorul complet jos. Te alegi totusi cu un motor la cotele de fabrica, adica "brand new". Tot balamucul asta la un service romanesc te duce la mai multi bani decat valoarea masinii de aceea cred ca varianta a. este mai potrivita pt. tine.

Meseriasi de bun simt sunt mituri in ziua de azi dar totusi se mai gasesc. Eu mi-am refacut motorul la un Renault 21 pe injectie cu 10 mil manopera la reparatiile enumerate de mine mai sus + valoarea pieselor care daca le cumperi tu iesi mai ieftin si cu 25-50% decat daca ii lasi pe cei din service sa-ti faca shopingul.

Concluzia mea: Fa-i vant. Repede.

P.S. Referitor la tipul de la service care ti-a spus ca motorul nu se segmenteaza ci se reface cu totul - e un inept: segmentii sunt consumabile, se uzeaza, se inlocuiesc. Socrumiu la Mobra schimba si doi segmenti pe an din cauza ca erau foarte prosti lucrati iar uleiul era jalnic. Daca era sa se ia dupa tipul de la service ar fi trebuit sa schimbe motorul cu totul in fiecare an.

Editat de Solvogn, 02 iunie 2011 - 08:08.


#32
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.929
  • Înscris: 09.12.2004
io zic sa mori cu reprezentanta de git; daca nu poti cere ajutorul OPC

defectul semnalat persista, ai platit bani ampulea
si sa dea ei in scris ca nu se schimba segmenti/pistoane daca sint asa de handicapati
dar fa totul in scris, cu nr de inregistrare ca sa ai dovezi la opc

succesuri

#33
Highlander91

Highlander91

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.015
  • Înscris: 05.09.2007

View PostSolvogn, on 2nd June 2011, 09:05, said:

Din punctul meu de vedere ai doua optiuni:

a. II pui un ulei mai gros (gen W50) si vezi daca se remediaza consumul de ulei. Chiar daca problema se rezolva tu ramai cu un motor destul de uzat asa ca solutia ar fi sa o mariti repede.

b. Solutia costisitoare si la care apelezi doar daca tii prea mult la masina asta si o vrei sa o ai mult timp: Se desface motorul si se masoara piesele de la care poate sa vina consumul asta: pistoane, cilindri, segmenti. E foarte posibil sa nu fie in cote si sa trebuiasca sa schimbi din ele. Daca vrei sa-i faci RK complet motorului ar trebui verificat si starea cuzinetilor sau chiar cotele arborelui cotit dar asta implica deja sa dai motorul complet jos. Te alegi totusi cu un motor la cotele de fabrica, adica "brand new". Tot balamucul asta la un service romanesc te duce la mai multi bani decat valoarea masinii de aceea cred ca varianta a. este mai potrivita pt. tine.

Meseriasi de bun simt sunt mituri in ziua de azi dar totusi se mai gasesc. Eu mi-am refacut motorul la un Renault 21 pe injectie cu 10 mil manopera la reparatiile enumerate de mine mai sus + valoarea pieselor care daca le cumperi tu iesi mai ieftin si cu 25-50% decat daca ii lasi pe cei din service sa-ti faca shopingul.

Concluzia mea: Fa-i vant. Repede.

P.S. Referitor la tipul de la service care ti-a spus ca motorul nu se segmenteaza ci se reface cu totul - e un inept: segmentii sunt consumabile, se uzeaza, se inlocuiesc. Socrumiu la Mobra schimba si doi segmenti pe an din cauza ca erau foarte prosti lucrati iar uleiul era jalnic. Daca era sa se ia dupa tipul de la service ar fi trebuit sa schimbe motorul cu totul in fiecare an.
Scuze, dar ai spus mai multe aberatii. Un motor care nu e in cote, sau e la limita, nu rezista 10k km. cam 2 la mie din motoare pica inca de la proba pe banc, unde se gripeaza. Un motor care a mers 10 ani e foarte bun, insa are altceva numit uzura. Uzura e normala, asa cum am zis, nu e iesit din comun ca acel motor sa aiba 300-400k km, asta insemnand doar 30-40k an afara, ceea ce e putin.

Un motor nou poti achizitiona doar contactand reprezentanta Skoda, si vei avea garantie la el cat la o masina normala...
Totusi il poti repara, mai merge o tura. abia la milionul de km sa trebuiasca alezate pistoanele, arborele, ceea ce e mai naspa
Un 1.6 16V nu trebuie sa coste mai mult de 3000 euro fara taxe. Ar trebui sa iti faca buy back la motor.

In cazul serviceului, daca ai dovada a refuzului lor privind refuzul de a repara defectul semnalat, te poti adresa instantei. Vei primi integral suma cheltuita pe rezolvarea defectelor imaginare.

Editat de Highlander91, 02 iunie 2011 - 11:07.


#34
Solvogn

Solvogn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 177
  • Înscris: 17.10.2007

View PostHighlander91, on 2nd June 2011, 12:04, said:

Scuze, dar ai spus mai multe aberatii. Un motor care nu e in cote, sau e la limita, nu rezista 10k km. cam 2 la mie din motoare pica inca de la proba pe banc, unde se gripeaza. Un motor care a mers 10 ani e foarte bun, insa are altceva numit uzura. Uzura e normala, asa cum am zis, nu e iesit din comun ca acel motor sa aiba 300-400k km, asta insemnand doar 30-40k an afara, ceea ce e putin.

Un motor nou poti achizitiona doar contactand reprezentanta Skoda, si vei avea garantie la el cat la o masina normala...
Totusi il poti repara, mai merge o tura. abia la milionul de km sa trebuiasca alezate pistoanele, arborele, ceea ce e mai naspa
Un 1.6 16V nu trebuie sa coste mai mult de 3000 euro fara taxe. Ar trebui sa iti faca buy back la motor.

In cazul serviceului, daca ai dovada a refuzului lor privind refuzul de a repara defectul semnalat, te poti adresa instantei. Vei primi integral suma cheltuita pe rezolvarea defectelor imaginare.

Imi cer scuze si eu ca m-am grabit. Si eu m-am referit tot la uzura, uzura care de altfel se poate masura (pt. asta exista micrometre, ceas comparator etc.). In mod normal ar trebui sa masoare sa vada gradul de ovalizare al cilindrului, pistoanelor, starea segmentilor, cotele la arborele cotit, cuzinetii etc. Valorile standard sunt date de fabrica iar piesele care nu mai sunt in gradul de toleranta din carte trebuiesc inlocuite. Astfel se poate aduce un motor la starea initiala. Acuma toata tarasenia asta este foarte costisitoare plus ca e nevoie de oameni care chiar stiu ce fac; de asta am recomandat vanzarea.

Dupa cum am mai spus, daca piesele ti le cumperi singurt ajungi muuuult mai ieftin decat cumparate prin service. Ex. concret - parbriz Renault Laguna 2 din 2001 heliomat cu senzori de ploaie la reprezentanta 1400 de lei - la piese auto primele doua magazine intalnite in cale: 700, respectiv 600 lei (mentionez ca produs tot original si nu facatura).

La faza cu 3000 de E un motor ma cam indoiesc (numai arborele cotit il ajunge vreo 800E) dar chiar si asa inca 3000 de euro pt. o masina de 10 ani deja e prea mult.

Editat de Solvogn, 02 iunie 2011 - 13:42.


#35
sunshine88

sunshine88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 44
  • Înscris: 06.05.2011
si in final...are rost sa o segmentez? motoru` nu bate se aude bine...se merita sa o segmentez sau sa incerc sa o vand?

#36
ady_77

ady_77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.126
  • Înscris: 05.02.2009

View Postsunshine88, on 2nd June 2011, 16:58, said:

si in final...are rost sa o segmentez? motoru` nu bate se aude bine...se merita sa o segmentez sau sa incerc sa o vand?


eu zic sa te linisteti! nu merita segmentat motorul cand la cateva sute de euro cumperi unul sh. la ce mecanici intalnesti in romania problemele o sa tot apara. repet,un motor benzinar nu e scump,iei unul ok si gata!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate