Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
curs filmare- ajutor !
Last Updated: Sep 07 2005 16:57, Started by
campianradu
, Sep 04 2005 22:00
·
0
#19
Posted 07 September 2005 - 11:06
Ankh, on Sep 7 2005, 12:03, said: .....cu cea mai mare placere...... :inlove: |
#20
Posted 07 September 2005 - 11:16
Ankh, on Sep 7 2005, 11:06, said: .....acuma pe bune...hai sa facem ceva cu chestia asta.....un ghid de genul: nu exista 4-5 reguli....ci 1000, sau nu poti invata de pe un forum ce inveti la scoala...etc...... later edit: Asta ar fi una, care sunt celelalte 3-4? :eek: Edited by Night Elf, 07 September 2005 - 11:19. |
#21
Posted 07 September 2005 - 11:22
Night Elf, on Sep 7 2005, 11:16, said: da si prima dintre ele apropo de transuri@zoom-uri ar spune ca orice miscare de camera trebuie sa fie motivata... :rolleyes: later edit: Asta ar fi una, care sunt celelalte 3-4? :eek: Eu v-am spus citeva spune-ti voi restul pina la 1000. |
#22
Posted 07 September 2005 - 11:24
Hai pe bune chiar sunt curios...poate mai vin si cu niste completari
|
#23
Posted 07 September 2005 - 11:36
videostar, on Sep 7 2005, 11:24, said: Hai pe bune chiar sunt curios...poate mai vin si cu niste completari |
#24
Posted 07 September 2005 - 11:40
Night Elf, on Sep 7 2005, 11:36, said: Alta... Sa nu incerci niciodata sa filmezi fara caseta in camera ca muncesti in zadar... :coolspeak: Pe bune? ...pe asta chiar nu o stiam... eu stiam alta sa nu filmezi niciodata fara obiectiv ca vezi negru in fata ochilor |
#25
Posted 07 September 2005 - 12:36
eu unul nu ma pricep deloc, de asta ghidul meu se rezuma la:
1. buy camera 2. turn it on 3. remove lens cap 4. press rec 5. look through viewfinder eu folosesc un Canon S2, ce ziceti - sa ma bag si eu la nunti, vad ca ma pricep :lol: :naughty: :peacefingers: |
#26
Posted 07 September 2005 - 12:49
glumetu, on Sep 7 2005, 12:36, said: eu unul nu ma pricep deloc, de asta ghidul meu se rezuma la: 1. buy camera 2. turn it on 3. remove lens cap 4. press rec 5. look through viewfinder eu folosesc un Canon S2, ce ziceti - sa ma bag si eu la nunti, vad ca ma pricep :lol: :naughty: :peacefingers: Daca sunteti asa de profesionisti cum ironizati aceasta chestiune a tehnicii de filmare de ce nu dati citeva idei precum o faceti in celebrele voastre ghiduri ba cum sa cumperi o camera, ba cum sa cumperi un DVD, ba cum sa pui un material filmat pe PC. Profesionalismul se vede in orice subiect filmat indiferent ca este nunta, botez, reportaj, film sau documentar, tehnica este aceeasi. Ba chiar as spune ca la o nunta trebuie sa fi mai profesionist si mai artistic pentru ca este vorba de imortalizarea unui moment important in viata unor oameni iar pe linga tehnica de filmare importanta este si imaginatia celui care filmeaza. Daca filmezi ca un bezmetic sau daca stai intr-un loc ca un popandau aia nu se numeste ca esti profesionist. Sau daca filmezi cu nu stiu ce scula de jde mii de para crezi ca esti profesionist? |
#27
Posted 07 September 2005 - 13:00
videostar, on Sep 7 2005, 13:49, said: Daca sunteti asa de profesionisti cum ironizati aceasta chestiune a tehnicii de filmare de ce nu dati citeva idei precum o faceti in celebrele voastre ghiduri ba cum sa cumperi o camera, ba cum sa cumperi un DVD, ba cum sa pui un material filmat pe PC. si, repet, una e sa sfatuiesti pe un om ce camera/dvd/pc sa-si ia si alta e sa-l inveti meserie. asa, daca vine unul si ma intreaba 'cum investesc la bursa sa scot banu' mare?' tu cred ca eu o sa ma apuc sa-i explic pe un forum cate in luna si-n stele (lucruri pe care eu le-am invatat in ani de zile de cercetari, despre modelare cu retele neurale si sisteme fuzzy si automate celulare si algoritmi genetici si ani de statistica robusta in spate). Daca prin absurd ar fi in stare sa invete, din reply-ul meu, tot ce stiu eu, tu crezi ca eu sunt prost sa-l las pe el sa-mi strice piata? Nu vreau sa spun ca acelasi lucru se intampla cu filmarile, ci doar vreau sa ilustrez ca unele cereri sunt pur si simplu absurde... |
#28
Posted 07 September 2005 - 13:12
glumetu, on Sep 7 2005, 13:00, said: mosule, you missed my point. Eu CHIAR NU MA PRICEP LA FILMARI! :lol: Daca prin absurd ar fi in stare sa invete, din reply-ul meu, tot ce stiu eu, tu crezi ca eu sunt prost sa-l las pe el sa-mi strice piata? Nu vreau sa spun ca acelasi lucru se intampla cu filmarile, ci doar vreau sa ilustrez ca unele cereri sunt pur si simplu absurde... Si daca omul face bani buni din conversiile invatate din ghidul tau? |
|
#29
Posted 07 September 2005 - 13:14
Dar am impresia ca am atins o coarda sensibile al acestui topic...
|
#30
Posted 07 September 2005 - 13:36
videostar, eu am deschis acest topic tocmai fiindca m-a amuzat insistenta cu care se cereau unele informatii, care de obicei se acumuleaza in ani. Ok, am inteles ca ai studiat biblioteca TVR-ului, foarte frumos. Sa spunem ca ai invatat teoretic ceva de imagine, dar ce facem cu partea aia numita practica. Nu poti sa zici ca esti un profesionist, daca stii tipurile de cadre si regulile elementare de imagine. Mai e ceva... ochiul de operator, ochiul care se formeaza in ani... Tu poti sa mergi cu mine intr-un loc si sa faci un cadru perfect din punct de vedere teoretic, dar stii lumea nu este ideala si lucrurile nu se rezuma doar la teorie, si dupa ce ai facut in cadru perfect, din puntul tau de vedere, dar din punctul de vedere al unui profesionist (nu neaparat eu) :first: poate fi de kkt pentru ca nu are acel ceva care il personalizeaza si il face placut la ochi. Iti dau si un exemplu: te duci tu si iei un PG cu o farmacie si faci o inadrare corecta. Acel cadru desi este corect incadrat este un cadru mort daca nu contine miscare. Cum face un cameraman profi, simplu, asteapta sa intre cineva in acea farmacie si ia acel cadru cu aceeasi incadrare ca si tine, dar care contine miscare in cadru static ca sa zic asa. Ala numai este un cadru mort in acel moment. Acea persoana care se misca in acel cadru ii da viata. Ai inteles acum care e diferenta dintre unul profi si unul care se vrea profi peste noapte ;) Atentia la detalii nu o capeti citind cursuri, ci lucrand efectiv. Si asta e doar unul din miile de exemple. :)
|
#31
Posted 07 September 2005 - 13:49
videostar, on Sep 7 2005, 14:12, said: Si daca omul face bani buni din conversiile invatate din ghidul tau? insa daca face bani BUNI din conversiile AVI to DVD, inseamna ca-s MULTI fraieri in Romania! (poate c-ar trebui sa-mi deschid firma de conversii AVI>DVD... :lol: :lol: :lol: ) |
#32
Posted 07 September 2005 - 13:49
Night Elf, on Sep 7 2005, 13:36, said: videostar, eu am deschis acest topic tocmai fiindca m-a amuzat insistenta cu care se cereau unele informatii, care de obicei se acumuleaza in ani. Ok, am inteles ca ai studiat biblioteca TVR-ului, foarte frumos. Sa spunem ca ai invatat teoretic ceva de imagine, dar ce facem cu partea aia numita practica. Nu poti sa zici ca esti un profesionist, daca stii tipurile de cadre si regulile elementare de imagine. Mai e ceva... ochiul de operator, ochiul care se formeaza in ani... Tu poti sa mergi cu mine intr-un loc si sa faci un cadru perfect din punct de vedere teoretic, dar stii lumea nu este ideala si lucrurile nu se rezuma doar la teorie, si dupa ce ai facut in cadru perfect, din puntul tau de vedere, dar din punctul de vedere al unui profesionist (nu neaparat eu) :first: poate fi de kkt pentru ca nu are acel ceva care il personalizeaza si il face placut la ochi. Iti dau si un exemplu: te duci tu si iei un PG cu o farmacie si faci o inadrare corecta. Acel cadru desi este corect incadrat este un cadru mort daca nu contine miscare. Cum face un cameraman profi, simplu, asteapta sa intre cineva in acea farmacie si ia acel cadru cu aceeasi incadrare ca si tine, dar care contine miscare in cadru static ca sa zic asa. Ala numai este un cadru mort in acel moment. Acea persoana care se misca in acel cadru ii da viata. Ai inteles acum care e diferenta dintre unul profi si unul care se vrea profi peste noapte ;) Atentia la detalii nu o capeti citind cursuri, ci lucrand efectiv. Si asta e doar unul din miile de exemple. :) Eu filmez din 92 ...stiu ce inseamna un cadru mort si unul in care incerci sa-i dai viata dar asta o faci cu tehnici de filmare... analizezi ca sa spun asa in timp real cadrul care vrei sa-ti iasa si tragi acel cadru. Poti da viata unui subiect si peisajului din jurul sau care sta si nu se afla in miscare si in care tu faci doar 2 pasi. Dar chestiunile acestea vor si altii sa le invete azi ii spui un cadru maine ii spui alt cadru si asa se invata exact ca pasii din ghidurile de conversie. |
#33
Posted 07 September 2005 - 13:55
videostar, on Sep 7 2005, 14:14, said: Dar am impresia ca am atins o coarda sensibile al acestui topic... |
|
#34
Posted 07 September 2005 - 13:58
videostar, on Sep 7 2005, 13:49, said: Eu filmez din 92 ...stiu ce inseamna un cadru mort si unul in care incerci sa-i dai viata dar asta o faci cu tehnici de filmare... analizezi ca sa spun asa in timp real cadrul care vrei sa-ti iasa si tragi acel cadru. Poti da viata unui subiect si peisajului din jurul sau care sta si nu se afla in miscare si in care tu faci doar 2 pasi. Dar chestiunile acestea vor si altii sa le invete azi ii spui un cadru maine ii spui alt cadru si asa se invata exact ca pasii din ghidurile de conversie. |
#35
Posted 07 September 2005 - 14:22
videostar, on Sep 7 2005, 13:49, said: Profesionalismul se vede in orice subiect filmat indiferent ca este nunta, botez, reportaj, film sau documentar, tehnica este aceeasi. Ba chiar as spune ca la o nunta trebuie sa fi mai profesionist si mai artistic pentru ca este vorba de imortalizarea unui moment important in viata unor oameni iar pe linga tehnica de filmare importanta este si imaginatia celui care filmeaza. Daca filmezi ca un bezmetic sau daca stai intr-un loc ca un popandau aia nu se numeste ca esti profesionist. Sau daca filmezi cu nu stiu ce scula de jde mii de para crezi ca esti profesionist? Later edit: mai, nu te cunosc....dar sa sti ca tin in spate cameramani care filmeaza din '85, si care habar nu au sa ia un cadru mai klumea....iar eu filmez numai de vreo 4 ani si ii cam nenorocesc cand vine vorba de filmare.....:) |
#36
Posted 07 September 2005 - 15:39
Ankh, on Sep 7 2005, 14:22, said: ...zau....daca chiar apreciezi profesionalismul...atunci de ce nu vrei sa platesti pt. el. Later edit: mai, nu te cunosc....dar sa sti ca tin in spate cameramani care filmeaza din '85, si care habar nu au sa ia un cadru mai klumea....iar eu filmez numai de vreo 4 ani si ii cam nenorocesc cand vine vorba de filmare.....:) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users