RETENŢIE Telekom România.
Last Updated: Dec 12 2022 14:53, Started by
alecu
, Mar 09 2011 08:17
·
0
#523
Posted 02 January 2019 - 18:05
#524
Posted 02 January 2019 - 18:09
Cartela Smart CAM. O cartela asemănătoare cu cea pe care o pui în decodor dar pe care o pui în televizor. (în spatele lui are slotul). tenie5022, on 02 ianuarie 2019 - 17:09, said:
Nu ai nevoie de 4 decodoare pentru a vedea la 4 televizoare decât dacă ai IPTV sau antena satelit . https://www.google.c...biw=360&bih=560 Edited by heinz, 02 January 2019 - 18:11. |
#525
Posted 02 January 2019 - 18:52
Telekom nu ofera Cartele SMART CAM pentru Satelit sau IPTV.
|
#526
Posted 02 January 2019 - 18:54
Știu, Orange sunt singurii care oferă aceasta facilitate.
|
#527
Posted 02 January 2019 - 20:22
Pai ce oferta ar fi prins ala de are 4 receivere si Net L la pretul ala?
Maine ii sun, ca am dat SMS la un numar de pe pliante sa il intreb ce pot sa fac si nu a raspuns.Pana acum raspundea si zicea sa il caut pe el cand se apropie contractul de final acum nimic. Am trimis azi dimineata mail la [email protected] si la fel nimic, raspund destul de greu. Edited by smiley2, 02 January 2019 - 20:23. |
#528
Posted 02 January 2019 - 22:37
smiley2, on 02 ianuarie 2019 - 18:05, said: Pai atunci cum?De ce am nevoie pentru mai multe televizoare? Dar posturile nu o sa se schimbe la toate televizoarele daca schimb pe unul? |
#529
Posted 06 January 2019 - 12:31
Am primit un raspuns cu mare greu pe mail, dupa ce le-am trimis doua tickete.Le-am dat codul de abonat, ca numarul si CNP-ul nu ma avant sa le dau.
Mi s-a spus sa fac reziliere daca vreau sa renunt la telefonul fix, insa i-am intrebat de ce as face asta daca imi expira contractul si nu am primit inca raspuns. Este indata o saptamana de cand am trimis primul mail si nu am aflat mai nimic. Inca nu stiu cum ar fi mai bine, vecinul meu spunea ca i-a expirat contractul si a facut altul, a predat echipamentele. Eu zic asa ca, daca mai am 20 de zile din contractul actual mai are rost sa fac rezilieri si chestii de genul asta decat sa le predau echipamentele astea cu tehnologie veche si sa trec pe FO dar fara telefon fix?Mi se pare absurd si fara logica de ce as face reziliere si as astepta 30 de zile pe cand mie imi expira contractul si predau echipamentele. S-ar putea ca o vreme sa raman fara servicii in acest caz? |
#530
Posted 08 January 2019 - 12:29
Raspuns de la Telekom Romania:
"Conform procedurilor, pentru rezilierea contractului este necesar sa trimiteti cerere scrisa. Serviciile nu se reziliaza automat dupa expirarea perioadei contractuale." Ce sa inteleg eu de aici?Ca oricum trebuie sa fac cerere de reziliere la serviciile actuale sa pot renunta la telefonul fix? Sa migrez catre fibra optica se va face automat si prelungire de contract sau cum sta treaba? Migrez catre fibra, da?Imi va ramane automat si telefonul fix ca ei nu scot telefonul fara reziliere din cele spuse de ei prin mail.Bun, fac reziliere la telefonul fix si voi plati atat cat scrie in contract cu tot cu telefonul fix poate mai mult, nu? Odata ce faci un contract nou prelungesti serviciile, clar nu?In contract va aparea fixul si va fi logic ca il voi plati mai departe pentru ca am continuat cu el. Ce sa mai intelegi de aici si cum sa faci sa fie bine? Edited by smiley2, 08 January 2019 - 12:55. |
#532
Posted 08 January 2019 - 12:57
Partea mai interesanta e ca la migrarea pe fibra optica iti prelungesc contractul.
Bun, eu prelungesc contractul dar daca nu mai folosesc telefonul de ce as continua cu el si nu as putea renunta oricand? Peste contract daca fac reziliere la un serviciu de unde stiu eu cat vor scadea ei pretul pentru telefonul fix sau cat imi vor pune plus? Chiar nu stiu cum sa procedez, ei mi-au zis ca daca las serviciile sa expire nu se reziliaza si contractul, trebuie sa fac cerere de reziliere. Daca fac rezilierea la telefon, tehnologia asta ADSL prin care e netul va fi oprita pentru ca vine prin linia de la telefon deci automat trebuie sa astept cateva zile sau luni pana aduc fibra optica in casa. Edited by smiley2, 08 January 2019 - 12:59. |
|
#533
Posted 09 January 2019 - 23:03
Orice migrare către ftth implică perioada contractuală. In cazul tau e nevoie de migrare 3p catre 2p cu desfiintare ltp. Daca vrei sa scapi de fix e musai sa depui cerere de reziliere ori in magazin, ori trimiti mail, cu specificatia ca vrei sa desfiintezi fixul. Te suna cineva de la rezilieri si le spui oful si negociezi. Dacă nu faci pasul ăsta nu se va intampla nimic.
Si nu ramai fara internet deoarece modificarea se va face cand va veni tehnicianul pt inlocuirea echipamentelor. Edited by floreen, 09 January 2019 - 23:08. |
#534
Posted 10 January 2019 - 16:25
Trimiți cerere de reziliere pt tot, apoi te sună un nene/o doamna și negociezi cu ei noul contract. Practic se înlocuiește actualul cu viitorul contract.
|
#535
Posted 15 January 2019 - 18:01
Am facut cerere de reziliere la telefonul fix iar serviciile TV + Net sa le mute pe fibra.
Nu ar fi ok asa cum am procedat? De ce sa mai desfac contractul si sa fac altul nou daca imi vor da ei alta oferta la prelungire? Doar de telefon fix nu am nevoie pentru ca eram nevoit la vechea tehnologie sa il instalez. |
#536
Posted 15 January 2019 - 18:03
smiley2, on 15 ianuarie 2019 - 18:01, said:
Am facut cerere de reziliere la telefonul fix iar serviciile TV + Net sa le mute pe fibra. Nu ar fi ok asa cum am procedat? De ce sa mai desfac contractul si sa fac altul nou daca imi vor da ei alta oferta la prelungire? Doar de telefon fix nu am nevoie pentru ca eram nevoit la vechea tehnologie sa il instalez. |
#537
Posted 18 January 2019 - 19:44
La ce se refera astia prin justa despagubire a perioadei minima contractuala?
Mai vor bani in plus daca reziliez telefonul fix? Attached Files |
|
#538
Posted 18 January 2019 - 23:31
taie si tu cu o linie mesajul respectiv si apoi trimite cererea la Telekom. daca te suna, le spui ca nu esti de accord sa achiti niciun tip de penalizare sau despagubire si daca o tin pe linia lor cu asemenea aberatii, le transmiti ca apelezi la ANPC si apoi nu te vor obliga sa platesti acele sume astronomice, inventate de o minte bolnava.
|
#539
Posted 19 January 2019 - 12:47
Pai am completat deja cererea la magazinul Telekom, apoi am vazut acasa cererea aia.
Cererea de reziliere/desfiintare o am in format pdf. Daca o faceam pe o foaie A4 la imprimanta/xerox imi trebuia iar scanner sa o fac imagine, sa convertesc pdf si apoi sa le trimit. M-as fi complicat prea mult asa ca am mers la magazin, am complet si o trimit ei. Daca tai ce rezolvi?Ei o stiu pe a lor, ca pot modifica contractul chiar daca mie imi expira. PS. Mai nou, am o televiziune reziliata la alta casa pentru ca titularul contractului e decedat.Bun am reziliat contractul, urma sa ma sune dar nu au sunat.Am mers la magazin sa ii intreb si au zis ca e acceptata cererea dar se mira cum de nu m-au sunat. Surpriza, mi-a venit o factura dupa ca trebuie sa platesc serviciul )) Culmea, cu echipamentele predate trebuie sa mai platesc.Cine eu sau decedatul?Am fost la magazin si a inchis plata. Peste inca o luna mai vine un plic, zic astia is nebuni.Ma uit sa vad ce mi-a venit si surpriza mai mare: am de platit in jur de 400 lei vechi.Pentru ce?Citesc mai atent, echipamente nepredate si ca pot veni cu mandat judecatoresc sa recupereze echipamentele si ca trebuie sa platesc factura aia de aproximativ 400 lei.Bai oameni buni, sunteti nebuni la cap?Eu am predat echipamentele de 2 luni si voi imi spuneti ca nu le-am predat?Dorm in papucii statului si nu ma pun ei acum sa umblu pe drumuri? De la astia te poti astepta de la orice, daca mai primesc astfel de plicuri renunt si aici la ei dupa prelungirea contractului si merg sa vorbesc cu un sef mai mare de la Telekom, apoi daca vor fi aceleasi probleme vor raspunde la ANPC.Is neseriosi. Edited by smiley2, 19 January 2019 - 13:00. |
#540
Posted 20 January 2019 - 18:48
creeaza o cerere la anpc prin care le expui problema relatata mai sus, le trimiti copie scanata dupa factura telekom, certificat de deces, proces verbal de predare echipamente. sigur vei rezolva.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users