Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebare motor auto

Opel Astra K

Probleme sistem audio mașina

Radio care se incinge
 problema -amplificator cu tranzis...

Retragere bani din cont inainte d...

Plata cu cardul si bacsisul

Primire bani din Danemarca prin N...
 Alerta securitate Fedora Linux 40...

Problemuțe sistem audio ma&#...

Renovare balcon

installation has failed there was...
 Montura polara.....

Sfat inchiriere locuinta unei per...

Sursa stereo -> amplif mono

Dan Blondu vs. Marian Piciu
 

Cazane Lemne cu gazeificare (Seria 2, 2011-.2013..)

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
6325 replies to this topic

#4789
SYL

SYL

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,311
  • Înscris: 01.06.2006
Pana facem pozele, daca presupun ca ai cum stiu eu ca e la aspiro, peste fumuri sunt doua jumatati (din fonta cromata) care formeaza catalizatorul inferior ca un semicerc. Astea trebuie sa stea impinse la maxim in spate. Inainte curata bine fumurile, si mai ales in spate, ca sa poata duce pana in spate catalizatorii inferiori. (ca idee la fel e si la Turbogen). Iar peste catalizatorii inferiori, exista catalizatorul superiod (Turbogen nu are asa ceva), si care e mai plat, si asta trebuie sa stea tras in fata, sa fie impins cu usa => se realizeaza astfel cele 3 trasee de fum (1-peste catalizatorul superior, din fata in spate; 2-intre catalizatorul superios si cei inferiori din spate in fata; 3 - sub catalizatorii inferiori, printre fumuri, din fata in spate). Daca fumurile nu sunt curatate si catalizatorii nu sunt asezati cum trebuie, centrala nu prea cum trebuie caldura degajata de gazele arse (deci nu se incalzeste cum trebuie), iar temepratura fumului va creste f mult (deci va afecta si ventilatorul si se pierde caldura pe cos).

#4790
DominteEusebiu

DominteEusebiu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 08.12.2012

 SYL, on 28 ianuarie 2013 - 23:02, said:

Pana facem pozele, daca presupun ca ai cum stiu eu ca e la aspiro, peste fumuri sunt doua jumatati (din fonta cromata) care formeaza catalizatorul inferior ca un semicerc. Astea trebuie sa stea impinse la maxim in spate. Inainte curata bine fumurile, si mai ales in spate, ca sa poata duce pana in spate catalizatorii inferiori. (ca idee la fel e si la Turbogen). Iar peste catalizatorii inferiori, exista catalizatorul superiod (Turbogen nu are asa ceva), si care e mai plat, si asta trebuie sa stea tras in fata, sa fie impins cu usa => se realizeaza astfel cele 3 trasee de fum (1-peste catalizatorul superior, din fata in spate; 2-intre catalizatorul superios si cei inferiori din spate in fata; 3 - sub catalizatorii inferiori, printre fumuri, din fata in spate). Daca fumurile nu sunt curatate si catalizatorii nu sunt asezati cum trebuie, centrala nu prea cum trebuie caldura degajata de gazele arse (deci nu se incalzeste cum trebuie), iar temepratura fumului va creste f mult (deci va afecta si ventilatorul si se pierde caldura pe cos).
In
Chiar asa sunt pusi .Unde te referi la fumurile din spate ? Jos la cenusar , nu ? In spatele centralei nu am pe unde sa o curat. Astazi am curatat si ventilatorul ; avea putina funingine pe el....

#4791
SYL

SYL

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,311
  • Înscris: 01.06.2006
Da, in partea de jos. Dai toti catalizatorii la o parte, cureti bine fumurile, si in spate (adica in fund, scuze de expresie, nu stiu cum sa zic) sa ai grija cum cureti, ca e mai greu sa cureti excat la capatul fumurilor spre partea din spate, si daca ramane cenusa, bucati de jar, etc. nu se "lipesc" bine catalizatorii de jos de partea din spate...
Poate un aspirator de cenusa ar fi util...eu tot zic ca imi iau asa ceva :D

Evident sa nu uiti sa cureti cenusa si pe la usitele anti-explozie.

#4792
DominteEusebiu

DominteEusebiu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 08.12.2012

 SYL, on 29 ianuarie 2013 - 00:24, said:

Da, in partea de jos. Dai toti catalizatorii la o parte, cureti bine fumurile, si in spate (adica in fund, scuze de expresie, nu stiu cum sa zic) sa ai grija cum cureti, ca e mai greu sa cureti excat la capatul fumurilor spre partea din spate, si daca ramane cenusa, bucati de jar, etc. nu se "lipesc" bine catalizatorii de jos de partea din spate...
Poate un aspirator de cenusa ar fi util...eu tot zic ca imi iau asa ceva Posted Image

Evident sa nu uiti sa cureti cenusa si pe la usitele anti-explozie.
Nu te scuza de expresie Posted Image am inteles. O sa curat cat de bine pot si o sa imping catalizatorul ala mai drept cu usa ( asa am facut si pana acum ). La usitele anti-explozie curat in fiecare zi cenusa .
Daca nu merge nici asa o sa te rog sa-mi arati cum ai pus samotele , poate da randament si la mine ;)

Edited by DominteEusebiu, 29 January 2013 - 00:31.


#4793
SYL

SYL

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,311
  • Înscris: 01.06.2006
Uite aici o poza, nu stiu cat iti dai seama din ea...
Attached File  Re-exposure of IMG_2293.JPG   334.25K   113 downloads

#4794
melinter2000

melinter2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 255
  • Înscris: 29.09.2005

 SYL, on 29 ianuarie 2013 - 00:24, said:


Poate un aspirator de cenusa ar fi util...eu tot zic ca imi iau asa ceva Posted Image

Evident sa nu uiti sa cureti cenusa si pe la usitele anti-explozie.

Buna seara , poate aveti vreun model de aspirator de cenusa demn de recomandat si la un pret cit de cit decent? Mi-as lua si eu asa ceva.
Multumesc

#4795
SYL

SYL

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,311
  • Înscris: 01.06.2006
Eu ma gandeam la ceva cat mai ieftin, si cel mai iefin model care l-am gasit ar fi  Lavor ASHLEY 16  (cu pret sub 100 lei), dar trebuie legat la alt aspirator (nu are propiul sau motor)...Uitandu-ma pe net am descoperit in seara asta modelul Einhell BT-VC 500 (care are propriul sau motor)...
Sincer si eu sunt in mare dilema ce sa imi iau, daca e cineva care se pricepe la asa ceva sau a folosit sa ne zica pararile )pozitive si/sau negative).

#4796
ggelu

ggelu

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,318
  • Înscris: 21.01.2009
L-am folosit eu pe cel din Baumax, cu motor - o marca proprie a lor.  Cu exceptia faptului ca i-au sarit rotile din prima  dar il folosesc doar la cazan si nu alerg cu el prin garaj  nu am ceva sa-i reprosez.  Atentie ca nu sunt facute sa aspiri  toata cenusa pentru ca filtrul se infunda foarte repede  - dar se poate spala . Cand il mai folosesc curat conventional ( perie, faras,....)  pe unde pot si doar in final aspir.  Daca e sa trag toata cenusa de pe o saptamana  atunci filtrul  de pasla se infunda aproape imediat.

#4797
Costi_68

Costi_68

    Membru de o r o a r e

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,452
  • Înscris: 03.11.2009
Intrebare de baraj: cam dupa cat timp incepe de fapt sa lucreze gazeificarea?

Fapte...


1. Am la vremea asta o autonomie de 17-18 ore, adica atunci cand reincarc centrala inca mai am jar suficient, nu trebuie sa fac iar focul, pufferul inca are o temperatura peste 70 grade C la varf.

2. Realimentez, deci lemnul este uscat cat poate el fi dupa un an si ceva... si la prima pornire a ventilatorului am o flacara maaaare, rosie si urata, deci aia nu este gazeificare

3. Dupa un timp (vezi intrebarea de mai sus...) reinspectez centrala si gasesc o flacara faina, albastra, cu mama ei de gazeificare... mai mare dragul, adica lemnul a trecut deja prin chimia necesara gazeificarii.

==========

Revin... dupa cat timp apare practic gazeificarea daca folosim un lemn cu 20% umiditate?

#4798
bogdy_a

bogdy_a

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 187
  • Înscris: 01.05.2006

 ggelu, on 30 ianuarie 2013 - 08:29, said:

L-am folosit eu pe cel din Baumax, cu motor - o marca proprie a lor.  Cu exceptia faptului ca i-au sarit rotile din prima  dar il folosesc doar la cazan si nu alerg cu el prin garaj  nu am ceva sa-i reprosez.  Atentie ca nu sunt facute sa aspiri  toata cenusa pentru ca filtrul se infunda foarte repede  - dar se poate spala . Cand il mai folosesc curat conventional ( perie, faras,....)  pe unde pot si doar in final aspir.  Daca e sa trag toata cenusa de pe o saptamana  atunci filtrul  de pasla se infunda aproape imediat.


Si eu mi-am luat acelasi tip dar nu sunt foarte multumit. Se infunda filtrul repede si trebuie sa-l folosesti doar la curatarea finala. Grosul il iei tot cu maturica/perie etc. Recomand unul de putere mai mare.

#4799
DANIELBUZDUGAN

DANIELBUZDUGAN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 721
  • Înscris: 28.01.2008

 costicucu, on 30 ianuarie 2013 - 11:50, said:


Revin... dupa cat timp apare practic gazeificarea daca folosim un lemn cu 20% umiditate?

Si eu patesc cu flacara la fel.Cam dupa 10 min se transforma in culoare albastra.
Toate astea se intampla la centrala cu aer insuflat.

#4800
Costi_68

Costi_68

    Membru de o r o a r e

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,452
  • Înscris: 03.11.2009

 DANIELBUZDUGAN, on 30 ianuarie 2013 - 12:16, said:

Si eu patesc cu flacara la fel.Cam dupa 10 min se transforma in culoare albastra.
Toate astea se intampla la centrala cu aer insuflat.

Eu am alimentat azi pe la ora 10.00 si acum 5 minute inca mai aveam flacara rosie... ceea ce inseamna mult combustibil... putin aer, culmea e ca la cos nu iese fum... ba chiar nu se vede nimic! Am mai deschis totusi putin aerul primar... ma mai uit peste vreo jumatate de ora... o ora

Si centrala mea e cu aer insuflat... dar n-am idee de ce s-ar intampla  fenomenul tocmai la astea

#4801
DANIELBUZDUGAN

DANIELBUZDUGAN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 721
  • Înscris: 28.01.2008

 costicucu, on 30 ianuarie 2013 - 12:44, said:


Si centrala mea e cu aer insuflat... dar n-am idee de ce s-ar intampla  fenomenul tocmai la astea

Si eu pateam cand aveam aer primar reglat prea putin

Celalalte modele cu exhaustor au majoritatea clapeta termoregulatoare care inchide aerul in functie de temperatura

Edited by DANIELBUZDUGAN, 30 January 2013 - 12:58.


#4802
Costi_68

Costi_68

    Membru de o r o a r e

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,452
  • Înscris: 03.11.2009

 DANIELBUZDUGAN, on 30 ianuarie 2013 - 12:52, said:

Si eu pateam cand aveam aer primar reglat prea putin

Celalalte modele cu exhaustor au majoritatea clapeta termoregulatoare care inchide aerul in functie de temperatura

Functie de tempeartura gazelor la cos... sau temperatura iesire agent din centrala?

#4803
DominteEusebiu

DominteEusebiu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 08.12.2012

 SYL, on 29 ianuarie 2013 - 01:57, said:

Uite aici o poza, nu stiu cat iti dai seama din ea...
Re-exposure of IMG_2293.JPG
SYL, am facut cum ai spus : am scos catalizatorii si am curatat cu o perie ,, fundul `` centralei, am impins cu usa primul catalizator, si a urcat centrala fara probleme la temp setata de 75 grd fara sa se mai reduca ventilatorul, iar temp fumului nu a urcat mai mult de 160 grd ( astept sa vad cum se comporta si in seara asta ) si am observat ca am avut o autonomie mai mare fata de obicei ( vreo 6 ore ). Acum daca o sa montez pufferul de 400 l , cam cata autonomie o sa am ?
Tin sa mai spun ca reglajele aerului primar si secundar le-am lasat la minim.

Attached Files


Edited by DominteEusebiu, 30 January 2013 - 13:07.


#4804
Fontanero

Fontanero

    Nemesis Team Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,681
  • Înscris: 02.07.2011

 costicucu, on 30 ianuarie 2013 - 13:01, said:

Functie de tempeartura gazelor la cos... sau temperatura iesire agent din centrala?

http://www.tehnicain...rt.asp?artnr=05

#4805
SYL

SYL

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,311
  • Înscris: 01.06.2006
Va invidiez (glumesc, evident), la centrala mea flacara e galbena si cel mult cu tente albastrui, nu reusesc sa o fac albastra, nu mai zic de rosu...Chiar daca aerul secundar e inchis complet, si primarul e facut mai minim decat minimul cat permite reglajul normal al centralei (care poti sa micsorezi primarul cam pana la 1/3), adica i-am mai lipit o banda de scoci pe gura de admisie si astfel fanta de admisie aer primar acum e f mica...Costi stie pb mea, daca mai au si altii alte idei sunt binevenite...


Eusebiu (iti zic asa ca presupun ca asta ti-e prenumele si Domite numele), ai curata f bine (cel putin asa apare in poza). Ai mare grija sa fie curatat in spate si catalizatorii inferiori sa fie bine "lipiti" de samota din fund/spate ca sa nu scape gazele arse direct pe acolo pt ca o sa "arunci" caldura pe cos (adica automat randament mai mic centrala si consum mai mare) si plus ca o sa creasca prea mult temperatura gazelor la cos si de aici problemele care cred ca le stii. Daca zici ca e de ajuns cata caldura ai poti sa lasi asa reglajul la aer, dar cand o sa fie prea frig posibil sa trebuiasca sa maresti aerul primar (chiar sa scoti de tot acea tablita).
Cu pufferul nu stiu, ca nu am, dar la cat de mic e fata de necesarul tau cred ca mai rau te complici cu el...poate nici o ora in plus nu iti va da autonomie.

Edited by SYL, 30 January 2013 - 13:13.


#4806
DANIELBUZDUGAN

DANIELBUZDUGAN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 721
  • Înscris: 28.01.2008

 costicucu, on 30 ianuarie 2013 - 13:01, said:



Functie de tempeartura gazelor la cos... sau temperatura iesire agent din centrala?

Temperatura agentului din centrala, de exemplu Atmos

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate