Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
R.C.S. & R.D.S. vs. UPC vs. Telekom vs. Akta vs. INES - Discuţii generale despre firmele de cablu.
#73
Posted 10 February 2011 - 11:00
ai intrebat in pop de receptoare hd ?
in bucuresti de exemplu se gasesc stb-uri hd daca ai televizor cu tunner dvb-c mpeg 4 prinzi direct cu el 9 canale HD (codate fiind doar HBO HD si Super One HD) ! |
#74
Posted 10 February 2011 - 11:31
RDS-ul e de kkt ca si serviciu mai nou.
Am RDS in doua locatii. Am avut si RDS si UPC si Romtelecom. RDS-ul este cel mai futut din punct de vedere al serviciului mai nou. E bataie de joc. In locatia noua se deconecteaza din server si da eroarea "691". A facut asta probabil zilnic in ultimele 30 de zile. Trebuie sa stai zilnic 20-30 minute sa intri cu cineva de la suport si sa-ti spuna aceeasi gargara ca pune x... "nu e vina noastra"... Procedezi fix cum vor ei si ajungi iarasi in punctul 0 de unde au plecat. Nu vor sa trimita o echipa tehnica sa remedieze problema sub nici o circumstanta. Prietena mea are internet mobil de la RDS si mai mult NU are internet decat are internet. Daca mai de mult RDS-ul erau poate cei mai buni, acum sunt praf! Le zici in fata la support ca dom'le... nu vine echipa tehnica.. ma dezabonez... ei cica nu pot sa trimite echipa tehnica... chiar daca vad clar problemele interminabile de 30 de zile. De evitat. |
#75
Posted 10 February 2011 - 11:44
catalinman, on 10th February 2011, 11:00, said: ai intrebat in pop de receptoare hd ? in bucuresti de exemplu se gasesc stb-uri hd daca ai televizor cu tunner dvb-c mpeg 4 prinzi direct cu el 9 canale HD (codate fiind doar HBO HD si Super One HD) ! Nu stiu ce e pop. Mi-a spus agentul cu care am vorbit de oferta precum si un operator pe care l-am sunat ca nu au receptoare HD. Din pacate, tv-ul meu nu are tuner dvb-c . |
#76
Posted 10 February 2011 - 11:58
#77
Posted 10 February 2011 - 12:01
tudor_ionutz2000, on 10th February 2011, 11:44, said: Nu stiu ce e pop. Mi-a spus agentul cu care am vorbit de oferta precum si un operator pe care l-am sunat ca nu au receptoare HD. Din pacate, tv-ul meu nu are tuner dvb-c . intreaba si acolo, oricum decodorul hd se ridica ulterior ! cand se semneaza contractul se poate opta din start pentru pachet digital, dar cu stb sd, sd-ul se aduce la instalarea catv, hd-ul se ridica pe urma din casierie ! in cele 30 de zile de demo o sa gasesti sigur cristi0304, on 10th February 2011, 11:58, said: Cred ca sunt punctele de lucru (sedii) RCS-RDS. |
#78
Posted 10 February 2011 - 23:59
wtv, on 10th February 2011, 11:31, said: RDS-ul e de kkt ca si serviciu mai nou. Am RDS in doua locatii. Am avut si RDS si UPC si Romtelecom. RDS-ul este cel mai futut din punct de vedere al serviciului mai nou. E bataie de joc. In locatia noua se deconecteaza din server si da eroarea "691". A facut asta probabil zilnic in ultimele 30 de zile. Trebuie sa stai zilnic 20-30 minute sa intri cu cineva de la suport si sa-ti spuna aceeasi gargara ca pune x... "nu e vina noastra"... Procedezi fix cum vor ei si ajungi iarasi in punctul 0 de unde au plecat. Nu vor sa trimita o echipa tehnica sa remedieze problema sub nici o circumstanta. Prietena mea are internet mobil de la RDS si mai mult NU are internet decat are internet. Daca mai de mult RDS-ul erau poate cei mai buni, acum sunt praf! Le zici in fata la support ca dom'le... nu vine echipa tehnica.. ma dezabonez... ei cica nu pot sa trimite echipa tehnica... chiar daca vad clar problemele interminabile de 30 de zile. De evitat. Daca tu acasa cu tot cu suportul telefonic al rds nu esti in stare sa iti setezi conexiunea la internet atunci cei care sunt de acord ca sa iti mai livreze semnal de internet sunt de vina ca te mai suporta si ca nu ti-au taiat macaroana pina acuma !!! Tu de fapt nici macar nu stii ce inseamna acea eroare "691"!!! Edited by adicorp, 11 February 2011 - 00:03. |
#79
Posted 11 February 2011 - 00:11
adicorp, on 10th February 2011, 23:59, said: Daca tu acasa cu tot cu suportul telefonic al rds nu esti in stare sa iti setezi conexiunea la internet atunci cei care sunt de acord ca sa iti mai livreze semnal de internet sunt de vina ca te mai suporta si ca nu ti-au taiat macaroana pina acuma !!! Tu de fapt nici macar nu stii ce inseamna acea eroare "691"!!! Ei, cum spune cineva ceva de rau despre RDS, ii dati in cap ... Daca nu se pricepe omul nu inseamna ca nu trebuie sa fie ajutat sau, chiar mai rau, nu mai are dreptul sa utilizeze internetul .... Dar serviciul tehnic la ce e bun dupa parerea ta ? Presupun ca primesc si salariu ... To wtv: Pana vin baietii, n-ar strica sa verifici de virusi/spyware calculatorul (sau sa apelezi la cineva sa te ajute), s-ar putea ca asta sa fie cauza ! Atentie la limbaj, noi nu suntem de vina ca tu esti suparat ! |
#80
Posted 11 February 2011 - 00:27
genial! n-am nici upc, nici rds, doar internet de la o retea de cartier. pe net am toate posturile tv importante moka pt abonatii providerului meu, si stiti ceva? nu face buffering! niciodata! de 3 ani nu am cablu si nu am murit ba chiar ma uit la ce vreau, atunci cand vreau. plus o antena satelit cu motoras si o antena uhf/dvbt. ce ziceti? ca sa nu mai spun ca in metropolitan imi merge in orice retea cu 100 de mega, mai putin serviciile gazduite la operatorii pe care i-ati enumerat voi aici, care merg jalnic, la orice ora din zi sau din noapte.
|
#81
Posted 11 February 2011 - 00:28
bgs1000, on 11th February 2011, 00:11, said: Ei, cum spune cineva ceva de rau despre RDS, ii dati in cap ... Daca nu se pricepe omul nu inseamna ca nu trebuie sa fie ajutat sau, chiar mai rau, nu mai are dreptul sa utilizeze internetul .... Dar serviciul tehnic la ce e bun dupa parerea ta ? Presupun ca primesc si salariu ... To wtv: Pana vin baietii, n-ar strica sa verifici de virusi/spyware calculatorul (sau sa apelezi la cineva sa te ajute), s-ar putea ca asta sa fie cauza ! Atentie la limbaj, noi nu suntem de vina ca tu esti suparat ! Pai ar trebui sa ii explici ce inseamna acea eroare si abia dupa aia sa ma atentionezi pe mine de limbaj pentru ca nu cred ca am folosit vreun cuvint injurios la adresa nimanui!!! P.S. Nu cred de fapt ca stii ce inseamna acea eroare!!! Edited by adicorp, 11 February 2011 - 00:34. |
#82
Posted 11 February 2011 - 00:39
adicorp, on 11th February 2011, 00:28, said: [/b] Pai ar trebui sa ii explici ce inseamna acea eroare si abia dupa aia sa ma atentionezi pe mine de limbaj pentru ca nu cred ca am folosit vreun cuvint injurios la adresa nimanui!!! P.S. Nu cred de fapt ca stii ce inseamna acea eroare!!! Dupa cum poti vedea, daca citesti mai bine, nu tie iti era adresata partea cu limbajul ! PS: nu crede |
|
#83
Posted 11 February 2011 - 00:41
@adicorp: @bgs1000 se referea la userul @wtv.
Daca te uiti mai atent vei observa ca prima parte a mesajului ti se adreseaza tie apoi a scris To wtv si in continuare i-a scris lui. Se pare ca ti-a explicat el inaintea mea. Edited by Grelper, 11 February 2011 - 00:46. |
#84
Posted 11 February 2011 - 00:43
Grelper, on 11th February 2011, 00:41, said: . Ms Sa-l iertam ca la ora asta mai fug randurile ... to wtv: (daca tot se cere) de regula, eroarea 691 apare cand: 1. ai introdus user/parola gresit 2. ai schimbat cablul de la un pc/router la altul si nu ai dat disconnect la conexiunea anterioara. 3. mai sunt situatii cand ai restrictii de la ei (tot pe baza de user sau parola), nu se stie din ce cauza ... Edited by bgs1000, 11 February 2011 - 01:00. |
#85
Posted 11 February 2011 - 00:48
bgs1000, on 11th February 2011, 00:43, said: Ms Sa-l iertam ca la ora asta mai fug randurile ... Apropo abia am ajuns de la un chef asa ca am o scuza !!! Si la fel m-am adresat gresit cu partea cu eroarea !SCUZE! Edited by adicorp, 11 February 2011 - 00:51. |
#86
Posted 11 February 2011 - 01:02
#87
Posted 11 February 2011 - 01:06
|
#88
Posted 12 February 2011 - 18:51
Vad ca iar sunt probleme pe la RCS.....restartari.....posturi lipsa....
Cand se rezolva aceste neajunsuri? De ce nu este stabila platforma TV? |
#89
Posted 12 February 2011 - 19:31
feribalint, on 12th February 2011, 18:51, said: Vad ca iar sunt probleme pe la RCS.....restartari.....posturi lipsa.... Cand se rezolva aceste neajunsuri? De ce nu este stabila platforma TV? De exemplu la mine in zona nu am avut probleme pe digital si nu mi s-au restartat stb-urile decit atunci cind si-au facut updateul de soft si de cind il am cel HD cred ca s-a restartat de 2 sau 3 ori. Stb-ul humax SDl doar la update iar hyundaiul s-a blocat si a trebuit sa il restartez de vreo 4-5 ori in 2,5 ani.Si nici nu am avut probleme cu semnalul totusi aici trebuie sa spun ca dat fiind faptul ca am o retea de distributie la mai multe tv-uri folosesc la intrarea in apartament un amplificator catv (e drept ma ajuta mai mult la canalele analogice ). Edited by adicorp, 12 February 2011 - 19:34. |
#90
Posted 12 February 2011 - 22:07
Multumesc mult moderatorilor ca au mutat inapoi acest topic.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users