Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Dezghetarea caroseriei si a geamurilor
Ultima postare: feb 13 2011 16:44, Inițiat de
drciprian
, ian 31 2011 23:32
·
0
#19
Publicat: 01 februarie 2011 - 17:25
Nu distruge parbrizul, dar se pune o mazga unsuroasa pe el si se curata greu. Uzeaza rapid si lamelele stergatoarelor. Eu mi-am luat o folie din dedeman, argintie pe o parte, neagra pe cealalta, pe care o prind cu usile, parbrizul nu are nici pe naiba. A costat vreo 9 lei, se prinde cu usile si se lasa stergatoarele peste partea de jos. In felul asta nu se lipesc de geam si nici folia nu zboara daca bate vantul. Poate zbura daca ai vecini de treaba, dar asta e alta discutie.
Mai dadeam cu lichid de parbriz (jetix din ala de -30 grade), rezultate slabute, dar mai bune decat daca racaiam. La un moment dat parbrizul se va zgaria si nu va fi prea placut. Eu am garaj, nu ar trebui sa ma pasioneze chestiuni de genul asta, insa uneori masina ramane in curte si dimineata- surprize-surprize. Si nu placute. Iarasi e utila folia cand las masina in fata la servici, dupa 6 ore numai curat nu e parbrizul daca ninge. Chederele am uitat sa le dau cu glicerina (si cand mi-am adus amine, nu mai gaseam flacoanele), mi-au inghetat de cateva ori si era sa le rup. In rest- conteaza sa porneasca masina, daca e pe benzina, in maxim un sfert de ora se incalzeste bine si poti porni dejivrarea, topesti lejer gheata groasa. Fericiti aia cu parbrizele atermice, ei nu au probleme de genul celei in cauza. |
#20
Publicat: 04 februarie 2011 - 10:19
[ http://3.bp.blogspot.com/_mmBw3uzPnJI/TUtv2VHgcdI/AAAAAAAB5XA/Fr8W7dRU49k/s1600/blizzaster_of_2011_22.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#21
Publicat: 04 februarie 2011 - 11:15
Niciodata apa calda nu va fisura un parbriz. Decat daca, poate arunci ca inecatul o galeata cu apa fiarta pe un parbriz supraracit dar fara urme de gheata pe el. De ani de zile pun cu o sticla de 2 l apa calduta usurel pe parbriz si nu am reusit sa sparg niciunul si am folosit metoda la cel putin 6 tipuri de masini. Nu stiu de unde vine legenda asta urbana cu spartul parbrizului. Asta ar insemna ca de cate ori spalam masina cu jet pe o zi torida ori sare apa rece dintr-o baltoaca pe parbriz ar trebui sa dam fuga sa schimbam parbrizul...nu?!
Editat de alexpet, 04 februarie 2011 - 11:16. |
#23
Publicat: 04 februarie 2011 - 11:38
1. nu am auzit niciodata de asa ceva. dar daca exista fenomenul probabil ca numai din cauza unui defect de fabricatie.
2. pai probail de aici si legenda. Evident ca daca parbrizul este ciobit/fisurat ori are un defect ascuns il condamni definitiv si nu mai din cauza diferentelor de temperatura, sunt suficiente vibratiile ori torsiunea caroseriei....Eu vorbeam de un parbriz bun, fara fisuri ori ciobituri. Am mentionat ca trebuie tinut cont si de cum o faci, cat si cum torni. Eu o fac cu grija. 3. stiu ca unora le pare greu de crezut. Eu v-am impartasit experienta proprie (vad ca si alti softpedisti au aceasi experienta, deci nu sunt un caz special). Cine vrea sa creda bine, cine nu, nu, ori il invit sa ma vada. Pot sa fac si un filmulet daca este cazul. Editat de alexpet, 04 februarie 2011 - 11:41. |
#24
Publicat: 04 februarie 2011 - 11:38
@alexpet daca parbrizul este in stare foarte buna, o sa reziste la schimbari bruste de temperatura. Daca este putin ciupit, chiar si de ordinul unei microfisuri, o sa cedeze. Eu am spart parbriz cu apa rece, deci nu vorbesc din legende. Era deja ciupit in partea de jos, si la contactul cu apa, s-a facut pomisor.
|
#26
Publicat: 04 februarie 2011 - 11:52
Exact. Asta am spus si eu. Numai ca nici nu mi-am pus problema ca cineva care stie ca are parbrizul fisura va adopta aceasta metoda, desi oricum mai devreme ori mai tarziu fisura aia tot se va extinde. Daca nu din cauza apei calde din varii alte motive. Adica vreau sa spun ca la un parbriz fisurat/ciobit daca vrei sa mai tregi nitel de timp trebuie sa te porti cu maxima bagare de seama. Aici includ si protectia de socuri termice. Numai ca eu consider un parbriz fisurat deja spart. Deci nu ai cum sa-l mai spargi odata :-)
Evergreen, on 4th February 2011, 11:45, said: alexpet 1. esti ardelean? ca numa astia au ideea asta, daca nu vad/stiu ei inseamna ca nu exista (defect de fabricatie e atunci cind face poc din prima...) 2. patit ca tchoara dar la mine s-a dus fisura din dreapta jos curbat spre coltul din dreapta sus 2. a se vedea punctul 1 si primul paragraf. Editat de alexpet, 04 februarie 2011 - 11:58. |
#28
Publicat: 04 februarie 2011 - 12:00
Daca cumparam la 1-2 luni o solutie de dezghetat de parbrize de la Real, Cora, benzinarii nu e mai simplu? Eu am un bidonas de 500ml cumparat din Real cu pompitza ca la solutiile de curatat geamuri si dezgeata de rupe. Ma tine mai mult de o luna si dezghet in fiecare dimineata si tinand cont ca am campul aproape de casa ghiata de pe parbriz chiar nu se compara cu ce aveam cand stateam in Bucuresti.
Editat de filipxxx, 04 februarie 2011 - 12:00. |
|
#29
Publicat: 04 februarie 2011 - 12:12
e mai simplu dar este mai ineficient, sincer ce solutie folosesti? ca eu am luat doua tipuri, Dr. nu stiu cum (Marcus parca, a costat vreo 15 lei) si una mai ieftina care chiar nu-mi aduc aminte cum se numeste, dar ambele au o eficienta limitata. Cu apa calda pot sa am si gheata de un cm pe parbriz ca in 2 minute sunt deja pe drum, cu parbrizul intreg desigur :-).
Editat de alexpet, 04 februarie 2011 - 12:19. |
#30
Publicat: 04 februarie 2011 - 12:28
Nu crapa parbrizul cu apa calduta (nu fierbinte)
Cea mai buna metoda e sa pui pe parbriz acea folie argintie, cum tia zis si Lucian mai sus. E ca un palasolar care se prinde cu urechile intre usi. Dimineata o dai jos si parbrizul e curat ca vara Eu folosesc asa ceva si nu am nici o bataie de cap, oricat ar fi de frig. Pentru geamurile laterale am un sprey de dezghetat, il folosesc de 2 ani si nu sa terminat, ca pulverizezi putin. Editat de wegviLVGAsdf, 04 februarie 2011 - 12:29. |
#31
Publicat: 04 februarie 2011 - 12:57
Exact, e o solutie simpla si ieftina. Daca nu se doreste a cheltui 9 lei pe folia aia, se poate pune folie de parchet sau nailon transparent/negru/albastru etc. Important e sa fie CEVA pe parbriz. Am dat cu apa calda (de la boiler) doar pe usile din spate, nu am gresat chederele cu glicerina si, de revelion, refuzau a se deschide. In rest, tata a zis ca e mai bine sa nu incerc cu apa, poate sa mearga, dar se poate sa ma coste un parbriz nou. Acuma, eu as cam vrea sa schimb parbrizul (e oleaca zgariat si are si o ciobitura mica), insa nu prea ma incalzeste sa dau vreo 200 euro pentru urmatorul proprietar. Daca o fi sa cedeze sau sa mi-l sparga cineva... e alta poveste.
Eu am folosit cu maxim succes o patura veche, un pres si chiar o geaca amarata. Dar eu stau la curte si nu ma doare undeva de vecinii care ar rade de mine. Desigur, puteam sa o bag in garaj, dar uneori lenea e maaaaaare... Chiar si o bucata de folie de cort (fâș) e buna, insa recomand folia aia neagra/argintie, nu se prinde gheata de ea si se usuca repede. |
#34
Publicat: 04 februarie 2011 - 14:30
Lucian_M, on 4th February 2011, 13:15, said: ......... daca facem un top "Cea mai murdara masina"- a mea iese pe loc fruntas. A se vedea ce mult mi se rupe mie de rusine . Stai la rand.....ca pe "caldura" asta clar nu ma pun sa spal masina.... Poate pe luni, daca-si mai revine vremea. Pt dezghetat, mai am inca de la fosta firma, ceva spray Johnson DeIcer, si e ok. Editat de calinkgb, 04 februarie 2011 - 14:31. |
#35
Publicat: 04 februarie 2011 - 16:52
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi