Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

telefon vechi cu baterie moarta -...

Cum scot un sender din “upd...

Flori ca muscatele? Sa dureze toa...
 Intretinere BMW E46 320D

Acoperire canale radio !

Masuratori teren cadastru

Schema RR Gloria 1-2-3 cu rezolut...
 Windows 10 sau alta aplicatie fol...

Sfat achiziție laptop

Motocoasa pe acumulatori erbauer

Aplicare la concurs pe un post AN...
 Infecție care tot reapare

telefon copil - 1200 -1300 lei

Whatsapp web pe pc

Sfat achizitionare un laptop din ...
 

Administrarea suplimentelor

- - - - -
  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#37
registermagister

registermagister

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 227
  • Înscris: 04.08.2011
prima data invata sa scrii. dupa aia nu mai lua rahaturi din astea ca sunt inutile, doar ca te caci mai vartos.

#38
dgamma

dgamma

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,989
  • Înscris: 02.09.2011
@registermagister
:roflmaofast: :roflmao:

#39
atc

atc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 26.02.2009

Vizualizare mesajregistermagister, pe 23rd October 2011, 10:53, a scris:

prima data invata sa scrii. dupa aia nu mai lua rahaturi din astea ca sunt inutile, doar ca te caci mai vartos.



.... sa nu uiti sa tragi apa dupa tine !

#40
ssergiu

ssergiu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 498
  • Înscris: 03.08.2006
Imi vine greu sa cred ca trebuie luat inainte de culcare... Cel mai probabil trebuie la trezire, pe stomacul gol si imediat dupa antrenament. Dar tre sa iti explice si pe ambalaj...

#41
deejayanonim

deejayanonim

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 23.10.2011

Vizualizare mesajbobill, pe 23rd October 2011, 10:37, a scris:

Salut. Mi-am cumparat recent o galeata de Gigant Pro Mass si doresc sa ma informez corect asupra consumarii acestuia. Cum trebuie luat in cursul zilei? Tin sa mentionez ca i-au de 2 ori pe zi (deci 4 cupe in total) si le i-au dupa antrenament si seara inainte de culcare. Un prieten insa mi-a spus sa nu mai i-au seara ca mi se pune direct pe burta! Este adevarat? Astept parerile voastre. Multumesc anticipat.

Vrajeala ! Se iau inainte si dupa antrenament sau in timpul antrenamentului ! Dar sa nu neglijezi mesele zilnice ... Cel mai bine e sa faci antrenamentul dimineata sau la pranz ... Bafta !

#42
mr_alexino

mr_alexino

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,090
  • Înscris: 20.09.2009
cu apa sau cu lapte se iau...

#43
marmota05

marmota05

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 24.04.2006
cele cu absorbtie rapida se iau dupa antrenament (zer sau whey) iar cele cu absorbtie lenta (milk & egg) se iau inainte de culcare. laptele cu cat este mai greu cu atat absorbtia devine mai lenta.
Eu nu inteleg cum prina data cumperi si apoi te informezi, da tu stii mai bine.

#44
bobill

bobill

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 29.06.2010
Pe cutie n-am gasit nimic, o sa mai ma uit poate n-am fost atent.

Scuzati-mi greselile baieti ... sunt doar un om.  :deadtongue:

@delta_d  - eu prizam pana acum , mersi ca mai lamurit !

Si multumesc tuturor care au participat la acest topic, a fost foarte folositor, imi place ca romanii au simtul umorului dezvoltat  :thumbup: poate prea dezvoltat  :lol: :lol: :lol:

Edited by bobill, 23 October 2011 - 20:19.


#45
atc

atc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 26.02.2009

Vizualizare mesajgealatu, pe 14th October 2011, 23:00, a scris:

ajung acasa la 6pm de la servici cand mananc si la o ora dupa incep antrenamentul. Nu prea mai am cand sa iau shake inainte cu o ora de antrenament.


Redu cantitatea de alimente pe care o mananci la jumatate si iei si shake-ul imediat dupa masa, inainte de antrenament !

#46
atc

atc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 26.02.2009

Vizualizare mesajcostevlad, pe 24th October 2011, 13:09, a scris:

Proteinele si de obicei suplimentele se iau intre mese si imedeat dupa antrenament cand absortia este mai puternica.


... de obicei suplimentele se iau conform indicatiilor dupa prospect, si nu dupa "ureche" !  :nonobad:

#47
atc

atc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 26.02.2009
Prin exprimarea ta ....  "si de obicei suplimentele" ai generalizat toate suplimentele incluzand aici si creatina si fat burner si energizantele, care majoritatea se iau inainte de efortul fizic. Referindu-te strict la WG sau suplimente proteice sunt de acord cu tine cu toate ca majoritatea producatorilor recomanda o doza inainte si una dupa antrenament. Iar pentru performante maxime ar trebui sa urmezi indicatiile producatorului si nu a medicului.

Edited by atc, 24 October 2011 - 13:32.


#48
atc

atc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 26.02.2009
Redis nu este o solutie pentru sportivi la fel ca si orice alt supliment proteic, de exemplu, care costa 1 kg sub 100 lei. Ar mai fi in aceasta categorie si Pro Nutrition. Sunt bani dati pe o faina de proasta calitate ambalata frumos ! Daca vrei performanta apelezi la BSN, Muscletech, Waider, Universal, Gaspari iar daca vrei sa te constipi pe termen lung apelezi la Redis sau Pro Nutrition

#49
eugen1985

eugen1985

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 31.01.2008
Cateva chestii pe care le-am citit pe net:


- suplimente cu concentratie mare de carbohidrati (peste 70%) si mica de proteine (10-25%) recomandate in special celor care vor sa ia rapid in greutate. Ele sunt bogate in calorii si sunt foarte utile in special ectomorfilor (tip slab, longilin, care ia greu in greutate), carora li se recomanda doua-trei doze pe zi din aceste produse. Ele sunt utile si celorlalte categorii, insa numai o doza imediat dupa antrenament, pentru a nu se ingrasa. In aceasta categorie intra Mega Mass, Gain Fast

- suplimente cu concentratie medie de proteine si carbohidrati (proteine 30-50%, carbohidrati 40-60%), ce contin si o cantitate apreciabila de fibre vegetale si care sunt considerate a fi utile atat sportivilor cat si celor care doar vor sa-si mentina o sanatate perfecta, deoarece prin compozitia echilibrata reprezinta un inlocuitor excelent al meselor traditionale, fiind aproape de compozitia lor, fara a avea insa nedoritele grasimi si colesterol. Ele sunt acum in voga in America, fiind considerate un mod eficient de a preveni si combate prin alimentatie diferite boli precum arterioscleroza, obezitatea, diabetul etc. Cel mai bine vandut supliment alimentar in America este din aceasta categorie si se numeste Met-RX. Pe piata romaneasca avem din aceasta categorie Siluet-R, produs care, dupa ultimele informatii, pare sa fie, de asemenea, cel mai cumparat. Din aceasta categorie fac parte si Mass-R2, Super Mass-R

- Suplimente cu o concentratie mare de proteine si mica de carbohidrati (proteine 60-99%, carbohidrati 0-35%). Acest tip de produse este recomandat sportivilor cu necesitati crescute de proteine (culturisti, halterofili, luptatori, canotori etc. – sportivi de forta in general), care nu-si pot asigura din alimentatie cantitatea necesara, ori care trebuie sa mentina sau sa construiasca masa musculara fara a acumula grasime, stiut fiind ca, in general, alimentele bogate in proteine au ti grasimi (carnea de porc, vita, oul, laptele etc.). Acest tip de produse este util in special endomorfilor (tip cu oase groase, scurte, cu tendinte de ingrasare), dar si celorlalte categorii in momentul in care doresc sa reduca stratul adipos pentru un concurs, de exemplu. In aceasta categorie intra Ideal Protein, Milk & Egg, Prot-R 65, Prot-R 85 si Super Protein -R 90.

- aminoacizii liberi se gasesc sub forma de capsule, pastile, sub forma de pudra sau, mai rar, lichide. Avantajul major al acestora fata deconcentratele proteice este acela ca, fiind deja desfacuti din proteina, corpul nu trebuie decat sa-i absoarba, ceea ce dureaza aproximativ cinci minute, comparative cu aproximativ 30 in cazul concentratelor proteice. Prin folosirea aminoacizilor liberi se scurteaza deci timpul dintre sfarsitul antrenamentului, moment in care nevoia de aminoacizi a organismului este acuta si momentul absortiei acestora, comparative cu cazul utilizarii proteinelor. Diferenta devine si mai mare, dramatica chiar, daca o comparam cu utlizarea unui aliment obisnuit, cum ar fi de exemplu carnea (usor digerabila, de altfel), care trebuie mai intai „prelucrata” mecanic in gura si apoi in stomac (mecanic si chimic), abia dupa aceea avand loc absortia aminoacizilor din proteinele carnii. Sa mai tinem cont ti de faptul ca, imediat dupa antrenament, alimentele introduse in stomac nu sunt digerate, stomacul neindeplinindu-si functiile normale un timp (mergand pana la o ora), deoarece sangele se afla in muschii solicitati in timpul antrenamentului pentru diferite procese (de refacere) absolut prioritare. Deci e posibil ca aminoacizii din carne sa fie absorbiti doar dupa doua pana la patru ore. Comparati asta cu cele cinci minute necesare absorbirii aminoacizilor sub forma de pastile si veti observa diferenta.

Pe piata romaneasca se gasesc produsele (marca Universal) – Amino 2700 si Amino-R (Redis Nutritie). El este recomandat tuturor tipurilor somatice (ectomorfi, endomorfi, mezomorfi) cel putin o doza (patru-opt pastile, in functie de greutatea corporala) imediat dupa antrenament, dar mai poate fi util si in alte momente ale zilei, cand este necesar un aliment cu viteza mare de asimilare – la trezire, cand corpul este „flamand” dupa opt ore de somn in care nu a fost hranit, chiar inainte de culcare, cand nu este indicat sa consumam alimente deoarece in timpul somnului stomacul nu-si indeplineste functiile si deci mancarea nu e digerata, si chiar inainte de antrenament, stiut fiind ca atunci nu aveti voie sa consumati alimente deoarece un stomac plin ingreuneaza antrenamentul. In afara de faptul ca, folosind aceste suplimente nutritive, introduceti in organism proteine de inalta calitate fara a introduce in acelasi timp nedoritele grasimi, alt avantaj este posibilitatea de a avea o sursa de hrana usor de transportat, datorita concentratiei si usor de folosit. In general, concentratele proteice sunt fortificate cu vitamine, saruri minerale si uneori cu stimulenti ai hormonilor metabolici de asimilatie. Daca insa nu sunteti siguri ca aveti asigurate cantitatile zilnice necesare de vitamine si saruri minerale, puteti folosi un concentrat polivitaminizant si polimineralizant. Produsul american Spa-Pak le contine in proportii ideale pentru necesitatile sportivilor de performanta din sporturile de forta, fiindu-le deci recomandat. Pentru a va putea alcatui un program alimentar eficient, trebuie sa stiti cu precizie ce contine fiecare aliment pe care-l consumati.

Care aveti cunostinte despre suplimente va rog postati cate o parere fata de cele pe care le luati. Din cate am citit eu pe net mi-au atras atentia urmatoarele produse:  Cell Tech Hardcore Pro Series  si  Mass-Tech   ...ar mai fi si Anator P70 toate de la MuscleTech insa nu am intalnit pe nimeni care sa le fi folosit si sa imi spuna opinia lui despre ele. Ca si regula importanta recomand consumul de suplimente dupa 6 luni de sala, eu sunt la inceput cu sala.

Edited by eugen1985, 05 November 2011 - 13:11.


#50
atc

atc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 26.02.2009
In primul rand trebuie stabilit un lucru deosebit de important de la bun inceput : majoritatea exemplelor date fac parte din gama REDIS care produce doar suplimente deosibit de ieftine si deosibit de proaste in acelasi timp (specific lucrului romanesc !). In aceiasi categorie de "malai ieftin" putem incadra Pronutrition si Nutritech care mie personal mi-au dat un mare disconfort gastric iar ca efect sa-u apropiat de zero. In concluzie : REDIS, PRONUTRITION si NUTRITECH = bani aruncati + efecte Zero !

In prezent lucrez cu UNIVERSAL si sunt foarte multumit ! Au produse foarte eficace atat pentru masa musculara cat si pentru slabire, vitaminizare, etc. Sunt mai scumpe insa efectul este net superior "malaiului" prezentat mai sus !

#51
cocodilu

cocodilu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 07.11.2011
Salut, am 18 ani 1,80m si am 60kg :|
Am inceput sa fac sala de circa 1 luna si as vrea sa fac cumva sa cresc in masa musculara... sa ma ingras putin :D vreo 10-15kg zic eu ca ar fi bine.
Niste sfaturi? Se merita sa iau proteine sau ceva de genu? sau is doar prosti alea... ?

#52
micutzulvrajitor

micutzulvrajitor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 206
  • Înscris: 02.11.2011
cel mai repede te ingrasi daca bei bere, cel putin 3 beri pe zi. si cel mai important si mai important, sa nu dai drumu' la bashinile care iti vin dupa ce bei. iei imediat in greutate.

#53
S3Se7

S3Se7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,073
  • Înscris: 17.12.2009
Mda.. dar iei grasime in greutate, ceea ce nu cred ca vrei. Baga carne si proteine in tine, mananca cam tot ce apuci si nu e gras sau fast food :D.

#54
cocodilu

cocodilu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 07.11.2011
proteine naturale in ce pot gasi? ma refer la alimente de toate zilele ....

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate