Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a
Last Updated: Feb 27 2018 15:37, Started by
schwaig
, Jan 20 2011 15:23
·
0
#5527
Posted 05 December 2015 - 15:07
Am pus pe direct și tot degeaba ...Am dus - o la un mecanic și nu i-ai dat de cap
|
#5528
Posted 05 December 2015 - 15:23
Daca esti sigur ca bobina noua e buna(am avut norocul sa nimeresc una defecta de noua) sunt de acord cu ce a zis Razvan:comutatorul ...poti face un mic test:scoti o fisa(mufa)de la comutator,benzina putina in rezervor si i dai sa porneasca daca porneste ai gasit vinovatul daca nu alta bobina..
ATENTIE!!! Cu mufa scoasa nu o poti opri decat prin: 1.innecare adica tragi șocul (o vei porni mai greu dupa) 2.o lasi sa mearga pana termina gazul apoi remediezi comutatorul (de aceea am zis sa pui putina benzina) Explica ce inseamna pe direct... Eu asa stiu comutatorul pe on(circuitul e intrerupt sa zic asa)..motorul porneste...comutatorul pe off circuitul se inchide la masa(impropriu spus scurtcircuitat la masa) Daca am spus prostii corectati ma va rog |
#5529
Posted 05 December 2015 - 19:47
Nu e de la întrerupător ...da scanteie acum (am schimbat inițial și întrerupătorul ) și tot nu pornește ...mecanicul a curățat carburatorul ..avea rumeguș în carburator...Cum o fi intrat ăla acolo. .nu știu. ..chestia e ca tot nu pornește ..chiar și cu carburatorul curățat. ..
|
#5530
Posted 05 December 2015 - 19:55
Fa rost de o surata chinezoaica asemanatoare functionala si inlocuieste componentele de la cea buna la a ta,stiu ca e cam mult de munca dar in lipsa unor aparate de test adecvate e cam singura cale
|
#5532
Posted 05 December 2015 - 20:00
Poti schimba carburatorul numai daca zici ca ai scanteie ..rumegus a ajuns pe la filtru de aer(defect,crapat sau care nu etanseaza bine si particulele mici se pot strecura(la a mea s a deformat filtru de la caldura apoi a crapat pe dedesubt)
|
#5533
Posted 05 December 2015 - 20:01
Mulțumesc mult ...Am sa-i spun mecanicului recomandarea ta ...
|
#5534
Posted 05 December 2015 - 20:04
Si una noua e o varianta daca ti ai scos banii sau costa mult reparatia....de curiozitate scoate bujia coboara pistonul si vezi daca cilindrul nu are zgaraieturi!
|
#5535
Posted 05 December 2015 - 20:06
Nu știu dacă are mai mult de un an și jumătate ..poate e prea mult. .cred ca cel mult un an din câte îmi aduc aminte
|
#5537
Posted 05 December 2015 - 20:07
Am băgat și ea numai ulei de calitate ..îmi este greu sa cred ca este zgâriat cilindrul
|
#5538
Posted 05 December 2015 - 20:13
Da bujia cauta un unghi de lumina favorabil si uita te ...poti face si ceva poze
|
#5539
Posted 05 December 2015 - 20:13
willrock252000, on 05 decembrie 2015 - 20:00, said:
Poti schimba carburatorul numai daca zici ca ai scanteie ..rumegus a ajuns pe la filtru de aer(defect,crapat sau care nu etanseaza bine si particulele mici se pot strecura(la a mea s a deformat filtru de la caldura apoi a crapat pe dedesubt) L.E. pistonul si cilindru se verifica mai bine demontand toba. Aceasta se demonteaza foarte usor. Edited by RazvanGL1, 05 December 2015 - 20:15. |
#5540
Posted 05 December 2015 - 20:24
Razvane filtrul de benzina e in rezervor care se presupune ca e etans altfel ar curge benzina ...rumegusul nu are pe unde intra decat prin zona filtrului de aer care e aspirat in carburator si cilindrul...daca a gasit in sita mizerii iti dau dreptate filtrul de benzina ..
Si totusi daca ma gandesc bine supapa defecta(blocata pe deschis) a rezervorului ar putea da voie la ceva mizerii in rezervor |
#5541
Posted 06 December 2015 - 12:49
Salut ! Am o husqvarna 346xp am o problema cu ea la cald sta la relanti dar dupa cateva secunde se opreste ( 10 secunde aproximativ ) in rest relantiul e bun ... cand o pornesc la rece relantiul este turat nu mult dar un pic si lantul se invarte destul de tare
Am reglat amestecul lam inchis un pic si am destrans relantiul si tot asa face are toane se mai intampla sa se invarta lantul la relanti si cand este la cald... ce sa fac? |
|
#5542
Posted 06 December 2015 - 13:09
Si daca o intorc pe o parte ba se opreste ba se tureaza
|
#5543
Posted 06 December 2015 - 13:19
D
Uñeiuriile de la Stihl. HP-ULTRA SI HP ULTRA PLUS au in ele stabilizator. Benzina in amestec cu uleiul asta o poti tine un an si nu are nimic. Agiti cnistra bine si ii dai bice. Totul sa fie o canistra netransparenta si sa fie tinuta la loc umbros. Husqvarna, on 06 decembrie 2015 - 13:09, said:
Si daca o intorc pe o parte ba se opreste ba se tureaza Curata carburatorul.Desfa-l tot ai grija de sita fina din el sa nu o sufii sa o pierzi . Spal-o cu putin dizolvent. Sufla carburatorul pe toate orificiile. Monteaza-l si fa proba. Reglajele fale cele originale. Vezi in manual. Daca si asa continua problema vezi sa nu fie fisurat cotul de guma dintre cilindru si carburator . Asta il vezi dupa ce ai scos carburatorul. Sau vre-un furtun de la L sau H. |
#5544
Posted 06 December 2015 - 15:15
Si daca desfac carburatorul nu trebuie sa shimb diafragmele? si cum il desfac ca nu am mai desfacut la asa model mai nou doar la husqvarna 55 )
Edited by Husqvarna, 06 December 2015 - 15:25. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users