Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?
 Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF
 Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...
 Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 

DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a

* * * * * 3 votes
  • This topic is locked This topic is locked
10482 replies to this topic

#5545
Jexy

Jexy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 955
  • Înscris: 11.10.2010
poate intereseaza pe cineva:
http://olx.ro/oferta...html#50cf814989

#5546
corsica

corsica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,945
  • Înscris: 13.04.2007
Da, sa fim seriosi in mesaje!

#5547
techmaster35

techmaster35

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 02.02.2014
Buna colegi.Desi nu sunt expert pentru domnul Maxddm sa verifice si simeringurile de la volanta, si schimbat rulmentii si etansarile daca pistonul si camasa este oK.Eu am demontat l o motocosa carburator si toba si am vazut canasa si cilindrul,am curatat carburator si reglat si merge bine.
Spor la treaba si numai bine!!!!!

#5548
zippo68

zippo68

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,745
  • Înscris: 10.11.2008

View PostHusqvarna, on 06 decembrie 2015 - 15:15, said:

Si daca desfac carburatorul nu trebuie sa shimb diafragmele? si cum il desfac ca nu am mai desfacut la asa model mai nou doar la husqvarna 55 Posted Image)
Se desface ca la restul. Membranele daca le scoti finut nu e nevoi. Cu un cutit fin si bine ascutit le desprinzi. Sa le montezi corect. Scoti si cuiul ponton. Daca nu e carburatorul nici cotul de guma dintre cilindru si carburator or fi semeringuriile.

#5549
dolmarfan

dolmarfan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 24.01.2012
Nu e carburator de husqvarna dar poate ajuta.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Jl88F_uv8C0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
De verificat si ca a spus zippo68.Posted Image

#5550
maxddm

maxddm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 424
  • Înscris: 12.06.2012

View Posttechmaster35, on 06 decembrie 2015 - 21:45, said:

Buna colegi.Desi nu sunt expert pentru domnul Maxddm sa verifice si simeringurile de la volanta, si schimbat rulmentii si etansarile daca pistonul si camasa este oK.Eu am demontat l o motocosa carburator si toba si am vazut canasa si cilindrul,am curatat carburator si reglat si merge bine.
Spor la treaba si numai bine!!!!!
Mecanicul a reusit sa-i dea de cap...avea cilindrul spart... l-am inclocuit ....acum merge..nu stiu cat..insa ma apuc sa strang bani pt o drujba  mai pricopsita.....

Edited by maxddm, 07 December 2015 - 14:13.


#5551
mallibu

mallibu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 14.06.2011
am si eu o intrebare pentru cunoscatori: ce pas de lant este mai bun pentru feliat lemne de foc, aici ma refer la 3/8 sau 0.325. am intrebat pe cineva si mi-a spus ca 3/8 este mai bun atat la taiat lemne de foc cat si la doborat, dar nu a stiut sa ma lamureasca pana la capat. cu toate ca eu ma gandeam ca 0.325 ar trebui sa taie mai bine avand in vedere ca, la aceeasi lungime a sinei, are mai multi dinti taietori fata de 3/8, dar repet, aceasta era doar un argument d-al meu.

#5552
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007
Intrebare reluata:merita sau nu tuningul evacuarii,in conditiile in care se pastreaza rpm original?Sau acest tuning este valabil doar pentru a ridica rpm?
In cazul mentinerii rpm,se simte o usoara crestere in "putere" sau este doar un mit,in masura in care practic se ajuta eliminarea gazelor arse prin marirea sau inmultirea acelor gauri de evacuare?
Va rog,specificati clar,nu "ca tiganul" sau ca politicienii (10minute de povesti fara a spune practic nimic).

#5553
l_stoian79

l_stoian79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,780
  • Înscris: 29.08.2006
prin eliminarea evacuarii doar vei ajunge mai repede la rpm mai ridicate (unde ai putere si cuplu), castig efectiv in CP si Nm nu prea ai. Practic "urca in ture" mai rapid.

#5554
Husqvarna

Husqvarna

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 17.08.2015

View Postzippo68, on 06 decembrie 2015 - 22:38, said:

Se desface ca la restul. Membranele daca le scoti finut nu e nevoi. Cu un cutit fin si bine ascutit le desprinzi. Sa le montezi corect. Scoti si cuiul ponton. Daca nu e carburatorul nici cotul de guma dintre cilindru si carburator or fi semeringuriile.
Am sa desfac carburatorul vineri cand merg acasa dar daca nu sunt alea problema semeringurile ce rol au?

#5555
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 25.03.2010

View Postalexbjorg, on 07 decembrie 2015 - 18:19, said:

Intrebare reluata:merita sau nu tuningul evacuarii,in conditiile in care se pastreaza rpm original?Sau acest tuning este valabil doar pentru a ridica rpm?
In cazul mentinerii rpm,se simte o usoara crestere in "putere" sau este doar un mit,in masura in care practic se ajuta eliminarea gazelor arse prin marirea sau inmultirea acelor gauri de evacuare?
Va rog,specificati clar,nu "ca tiganul" sau ca politicienii (10minute de povesti fara a spune practic nimic).
clar exista o diferenta intre ''stock'' vs ''muffler mod''(cauta pe youtube sa vezi filmata aceasta diferenta). Eu la a mea i-am facut. Asa cum spune si @l_stoian79 creste mai repede in ture si trage mai bine. Va creste si consumul din cauza ca, simplist spunand, vor exista mai multe ''gaze'' nearse.
Mai nou am vazut ca exista si chinezarii ce au evacuare dubla. Am avut ocazia sa reglez si apoi sa tai cu una dintr-asta. E mai agresiva fata de cea cu evacuare simpla.
Dupa modificare, obligatoriu se regleaza carburatorul pentru a revenii a turatiile normale.
Parerea mea e ca nu merita facut acest upgrade la drujbele chinezesti din cauza materialelor slab calitative.
Dupa

#5556
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007

View PostRazvanGL1, on 07 decembrie 2015 - 21:06, said:

Dupa modificare, obligatoriu se regleaza carburatorul pentru a revenii a turatiile normale.
Intrebare teoretica:a mea avind amestec bogat (daca accelerez prea repede,da sa se balbaie,daca accelerez mai incet (normal) se accelereaza frumos si constatnt) mai trebuie ajustata (dupa tuning)?
Cam mare topicul pentru a cauta  de a ceea intreb si eu la rindul meu:avind 3 jigloare,H,L si T e corect daca spun ca H este pentru inalte (turatie maxima),L este pentru amestec bogat-sarac si T este pentru relanti (sa nu se invarta lantul) ???

Sau L si T sint exact invers?
Am desfacut-o si pusa inapoi in cutie,deci nu prea am cum sa verific pana nu o fac inapoi si fac amestec.

Edited by alexbjorg, 07 December 2015 - 21:47.


#5557
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007
Mersi oricum,am gasit de la dolmarfan de anul trecut.

View Postalexbjorg, on 07 decembrie 2015 - 21:17, said:

Intrebare teoretica:a mea avind amestec bogat (daca accelerez prea repede,brusc,da sa se balbaie,daca accelerez mai incet (normal) se accelereaza frumos si constatnt)...e bogat sau e sarac amestecul?


#5558
mallibu

mallibu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 14.06.2011
am si eu o intrebare pentru cunoscatori: ce pas de lant este mai bun pentru feliat lemne de foc, aici ma refer la 3/8 sau 0.325. am intrebat pe cineva si mi-a spus ca 3/8 este mai bun atat la taiat lemne de foc cat si la doborat, dar nu a stiut sa ma lamureasca pana la capat. cu toate ca eu ma gandeam ca 0.325 ar trebui sa taie mai bine avand in vedere ca, la aceeasi lungime a sinei, are mai multi dinti taietori fata de 3/8, dar repet, aceasta era doar un argument d-al meu.

#5559
dolmarfan

dolmarfan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 24.01.2012
Depinde si de cine invarte lantul.

#5560
mallibu

mallibu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 14.06.2011

View Postdolmarfan, on 08 decembrie 2015 - 15:06, said:

Depinde si de cine invarte lantul.

sa luam ca exemplu acelasi model de drujba pe care se poate pune si lant cu 0.325 si 3/8, cu cele negesare( lama, pinion ) etc la aceasi lungime a lamei.

multumesc

#5561
dolmarfan

dolmarfan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 24.01.2012
Eu as merge pe 0.325 e mai usor pentru drujba.Parerea mea.

#5562
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Si eu tot pe .325 as merge.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate