DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a
Last Updated: Feb 27 2018 15:37, Started by
schwaig
, Jan 20 2011 15:23
·
0
#5545
Posted 06 December 2015 - 15:26
#5547
Posted 06 December 2015 - 21:45
Buna colegi.Desi nu sunt expert pentru domnul Maxddm sa verifice si simeringurile de la volanta, si schimbat rulmentii si etansarile daca pistonul si camasa este oK.Eu am demontat l o motocosa carburator si toba si am vazut canasa si cilindrul,am curatat carburator si reglat si merge bine.
Spor la treaba si numai bine!!!!! |
#5548
Posted 06 December 2015 - 22:38
Husqvarna, on 06 decembrie 2015 - 15:15, said:
Si daca desfac carburatorul nu trebuie sa shimb diafragmele? si cum il desfac ca nu am mai desfacut la asa model mai nou doar la husqvarna 55 ) |
#5549
Posted 07 December 2015 - 08:46
Nu e carburator de husqvarna dar poate ajuta.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Jl88F_uv8C0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] De verificat si ca a spus zippo68. |
#5550
Posted 07 December 2015 - 14:11
techmaster35, on 06 decembrie 2015 - 21:45, said:
Buna colegi.Desi nu sunt expert pentru domnul Maxddm sa verifice si simeringurile de la volanta, si schimbat rulmentii si etansarile daca pistonul si camasa este oK.Eu am demontat l o motocosa carburator si toba si am vazut canasa si cilindrul,am curatat carburator si reglat si merge bine. Spor la treaba si numai bine!!!!! Edited by maxddm, 07 December 2015 - 14:13. |
#5551
Posted 07 December 2015 - 14:34
am si eu o intrebare pentru cunoscatori: ce pas de lant este mai bun pentru feliat lemne de foc, aici ma refer la 3/8 sau 0.325. am intrebat pe cineva si mi-a spus ca 3/8 este mai bun atat la taiat lemne de foc cat si la doborat, dar nu a stiut sa ma lamureasca pana la capat. cu toate ca eu ma gandeam ca 0.325 ar trebui sa taie mai bine avand in vedere ca, la aceeasi lungime a sinei, are mai multi dinti taietori fata de 3/8, dar repet, aceasta era doar un argument d-al meu.
|
#5552
Posted 07 December 2015 - 18:19
Intrebare reluata:merita sau nu tuningul evacuarii,in conditiile in care se pastreaza rpm original?Sau acest tuning este valabil doar pentru a ridica rpm?
In cazul mentinerii rpm,se simte o usoara crestere in "putere" sau este doar un mit,in masura in care practic se ajuta eliminarea gazelor arse prin marirea sau inmultirea acelor gauri de evacuare? Va rog,specificati clar,nu "ca tiganul" sau ca politicienii (10minute de povesti fara a spune practic nimic). |
#5553
Posted 07 December 2015 - 18:30
prin eliminarea evacuarii doar vei ajunge mai repede la rpm mai ridicate (unde ai putere si cuplu), castig efectiv in CP si Nm nu prea ai. Practic "urca in ture" mai rapid.
|
#5554
Posted 07 December 2015 - 18:52
zippo68, on 06 decembrie 2015 - 22:38, said:
Se desface ca la restul. Membranele daca le scoti finut nu e nevoi. Cu un cutit fin si bine ascutit le desprinzi. Sa le montezi corect. Scoti si cuiul ponton. Daca nu e carburatorul nici cotul de guma dintre cilindru si carburator or fi semeringuriile. |
|
#5555
Posted 07 December 2015 - 21:06
alexbjorg, on 07 decembrie 2015 - 18:19, said:
Intrebare reluata:merita sau nu tuningul evacuarii,in conditiile in care se pastreaza rpm original?Sau acest tuning este valabil doar pentru a ridica rpm? In cazul mentinerii rpm,se simte o usoara crestere in "putere" sau este doar un mit,in masura in care practic se ajuta eliminarea gazelor arse prin marirea sau inmultirea acelor gauri de evacuare? Va rog,specificati clar,nu "ca tiganul" sau ca politicienii (10minute de povesti fara a spune practic nimic). Mai nou am vazut ca exista si chinezarii ce au evacuare dubla. Am avut ocazia sa reglez si apoi sa tai cu una dintr-asta. E mai agresiva fata de cea cu evacuare simpla. Dupa modificare, obligatoriu se regleaza carburatorul pentru a revenii a turatiile normale. Parerea mea e ca nu merita facut acest upgrade la drujbele chinezesti din cauza materialelor slab calitative. Dupa |
#5556
Posted 07 December 2015 - 21:17
RazvanGL1, on 07 decembrie 2015 - 21:06, said:
Dupa modificare, obligatoriu se regleaza carburatorul pentru a revenii a turatiile normale. Cam mare topicul pentru a cauta de a ceea intreb si eu la rindul meu:avind 3 jigloare,H,L si T e corect daca spun ca H este pentru inalte (turatie maxima),L este pentru amestec bogat-sarac si T este pentru relanti (sa nu se invarta lantul) ??? Sau L si T sint exact invers? Am desfacut-o si pusa inapoi in cutie,deci nu prea am cum sa verific pana nu o fac inapoi si fac amestec. Edited by alexbjorg, 07 December 2015 - 21:47. |
#5557
Posted 07 December 2015 - 21:49
Mersi oricum,am gasit de la dolmarfan de anul trecut.
alexbjorg, on 07 decembrie 2015 - 21:17, said:
Intrebare teoretica:a mea avind amestec bogat (daca accelerez prea repede,brusc,da sa se balbaie,daca accelerez mai incet (normal) se accelereaza frumos si constatnt)...e bogat sau e sarac amestecul? |
#5558
Posted 08 December 2015 - 11:18
am si eu o intrebare pentru cunoscatori: ce pas de lant este mai bun pentru feliat lemne de foc, aici ma refer la 3/8 sau 0.325. am intrebat pe cineva si mi-a spus ca 3/8 este mai bun atat la taiat lemne de foc cat si la doborat, dar nu a stiut sa ma lamureasca pana la capat. cu toate ca eu ma gandeam ca 0.325 ar trebui sa taie mai bine avand in vedere ca, la aceeasi lungime a sinei, are mai multi dinti taietori fata de 3/8, dar repet, aceasta era doar un argument d-al meu.
|
#5560
Posted 08 December 2015 - 16:06
#5561
Posted 08 December 2015 - 16:27
Eu as merge pe 0.325 e mai usor pentru drujba.Parerea mea.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users