DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a
Last Updated: Feb 27 2018 15:37, Started by
schwaig
, Jan 20 2011 15:23
·
0
#5311
Posted 20 September 2015 - 09:39
De asta ce ziceti http://www.stihl.ro/combustibilii.aspx
Edited by george19755, 20 September 2015 - 09:40. |
#5313
Posted 20 September 2015 - 13:40
La cantitatea de amestec 1:25 pe care o reconanda pt utilajele lor folosid alt brend decat al lor
|
#5314
Posted 20 September 2015 - 17:15
Eu cred ca am fost destul de explicit in cea ce am scris ... am dat niste date reale , ce ar mai fi de adaugat ?
Recunosc ca nu m-am documentat ce uleiuri mai folosesc astazi procentul de 1:25 .... dar se poate afla usor cu mister "GOAGLE" care le stie pe toate Poate din nou sa subliniez ca-i bine de folosit in primul rand tipul de ulei recomandat de catre producatorul de utilaj ??? Sau n-are rost ... pana la urma fiecare intelege , face , si crede cum socoteste ca-i este mai bine . Sa fim sanatosi ! |
#5315
Posted 20 September 2015 - 17:54
Pai tocmai asta este problema, toti producatori de utilaje recomanda ULEI 2T si atit ,nu spacifica nimeni : mineral,sintetic sau semisintetic
De aici si nedumerirea multora la dozaj ulei/benza Asa si Stihl : recomanda 20 ml ulei Stihl (de parca ar fi cel mai bun dupa planeta ) si restul uleiurilor ( mai proaste: Makita, Hitachi ..... etc ) 40 ml Edited by george19755, 20 September 2015 - 17:51. |
#5316
Posted 20 September 2015 - 18:15
si uite asa se invarte roata (adica se reia istoria cu uleiurile de acum 1 an si ceva de pe motocoase,dar si de aici )
cineva avea o vorba,cum ca "prostia ramane,duar oamenii se schimba" ,asta asa ca sa nu jignesc pe nimeni.Sau "un prost arunca o piatra si 10 inteligenti nu o pot scoate". Deh,lenea si google sint prea tari. EU bag cam 15 ml ulei (de duzina,de la taraba) la fiecare 600ml de benzen,si inca merge... Altii,mai pro,recomanda 22-23 ml la litru la utilaje mai de vapor,dar ulei de calitate.Cei cu stelute (scule mai de top) sa bage cit zice prospectul+1-2ml peste ,asa,ca sa se simta ei bine. Daca totusi insistati sa isi asume altii riscul amestecului "necorespunzator",puneti sculele in cui sau vitrina si dati banii la altii pentru aceleasi lucrari. Edited by alexbjorg, 20 September 2015 - 18:14. |
#5317
Posted 20 September 2015 - 19:54
In primul rand, eu nu am cerut sfatul ce mix sa folosesc
In primul rand, eu nu am cerut sfatul ce mix sa folosesc, dar nu mai conteaza atat cat citim forumurile pe sarite si ne dam cu parera dupa ureche |
#5318
Posted 20 September 2015 - 19:55
Ma refeream la discutie in general.Daca s-a simtit altfel,imi pare nespus de rau.
|
#5319
Posted 21 September 2015 - 11:31
Salut, tocmai am cumparat si eu o drijba(china) si cam inegreste bujia si trebuie sa o scot mereu sa o curat. Sa fie de la ulei, pun prea mult ca scoate si fum?
|
#5320
Posted 21 September 2015 - 13:39
Pune o bujie NGK, aia de prim montaj e slaba rau.
|
|
#5321
Posted 21 September 2015 - 15:26
Am uitat sa specific ca folosesc 35ml ulei la 1 litru benzina.
|
#5322
Posted 21 September 2015 - 16:32
35ml/L mi se pare cam mult...Mai ales ca-i mineral, rezulta si calamina pe piston. Pe cutie cit zice sa pui? Incearca sa scazi la 30, apoi la 25 sa vezi daca mai afuma.
|
#5323
Posted 21 September 2015 - 17:18
Si ngk se inegreste in timp dar porneste mai usor cu ea decat cu cea din china
|
#5324
Posted 21 September 2015 - 18:28
Am si eu o problema la o drjba chinezeasca cu sticker sthil....cumparata la colt de strada.....
Merge normal, porneste usor cu bujie ngk.....dar cand tai cu ea intoarsa invers sau pe lateral, curge benzina. Nu am avut timp s'o verific pt ca am taiat pomii in graba fiind presat de timp dar am putut observa ca nu curge pe la buson.....iar furtunele dintre rezervor si carburator nu sunt crapate.....a mai intalnit careva problema asta? |
#5325
Posted 21 September 2015 - 18:34
salut vreau sa iau si eu o drujba ~ 2000 ron ,intentionez sthil ,pareri modele?am un oleomac 940 dar sunt dezamagit, as vrea un 241 ,251,261!!!am folosit un 230 si e cu mult peste oleomac
|
|
#5326
Posted 21 September 2015 - 19:12
#5327
Posted 21 September 2015 - 19:57
#5328
Posted 21 September 2015 - 20:18
@mettre daca zici ca pe la buson nu curge ..ma gandesc asa:rezervor fisurat,orificiu pe unde iese furtunasul nu e etans,posibil supapa de vid defecta si am mai intalnit o ciudatenie la h136 - arunca prin carburator afara,pe la orificiu unde vine filtru de aer ,nu exagerat dar se aduna ...
Sfatul meu e sa o pornesti cu capacul de deasupra dat jos,scoti si filtrul de aer si observi ce si cum Totusi banuiala e la supapa sau orificiu furtunasului Edited by willrock252000, 21 September 2015 - 20:12. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users