Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
skoda superb 2 vs. opel insignia
Ultima postare: mar 07 2014 20:17, Inițiat de
mihaita_pascal
, ian 08 2011 15:33
·
0
#19
Publicat: 09 ianuarie 2011 - 15:13
Cel mai bine este sa vezi oferta de la ambele masini , ce reduceri iti ofera , motorizari , dotari etc.
Acum nu poti zice Superb este mai buna ca Insignia si invers , legat de fiabilitate totusi exagerati sunt masini noi nu cred ca se pune problema sa se strice si sa ramai pe marginea drumului. Cel mai important este sa faci un drive test !!!! Editat de adi1, 09 ianuarie 2011 - 15:17. |
#20
Publicat: 09 ianuarie 2011 - 18:50
csi1, on 9th January 2011, 14:45, said: ce stiu de Insignia e ca tocmai a iesit pe locul 1 alaturi de a 6 la defecte masini noi in ultimii 2 ani. http://www.automarke...ecte-35204.html Te-ai citit dupa ce ai scris ? Mai bine dai Ctrl+V si e mai sigur. Spre exemplu: Quote |
#21
Publicat: 10 ianuarie 2011 - 15:21
De regula, la o firma, masinile sunt frecate mult, mai ales prin oras, unde dieselul este clar peste benzinar, din toate punctele de vedere.Cred ca as opta pentru Skoda din motive de fiabilitate.Cat ar fi o masina de simpatica nu ai vrea sa te lase in momentul cand ai mai tare nevoie de ea.In fond, lasand figurile si fitele(atat de specifice noua romanilor, si latinilor in general)principala functie a unui autoturism este totusi sa te duca din punctul A in punctul B, in deplina siguranta, si oferindu-ti cat mai mult confort, daca este posibil.
Insignia, in varianta diesel, nu stiu cum se prezinta, dar as prefera-o, in fata versiunii pe benzina. |
#22
Publicat: 10 ianuarie 2011 - 16:41
#23
Publicat: 10 ianuarie 2011 - 17:40
eu zic ca ar trebui studiata problema mai in profunzime. am inteles ca bugetul alocat este de 25 k euro. sunt o droaie de oferte bune in clasa medie care se incadreaza in banii astia, dar e o oferta anume care le devanseaza pe toate pur si simplu. e vorba de Renault Laguna GT dci 4 control cu motorizarea diesel de top (2.0 dci) de 180 cp.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/QaTnd3ozcaE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] imaginile vorbesc de la sine... sa nu mai zic de confort, dotari, calitatea asamblarii si a materialelor. in plus, masina a trecut printr`un usor facelift, a adoptat in sfarsit si Renault tehnologia led. deci masina arata mai bine ca oricand. iar motorul dci de 180 de cp pur si simplu nu are rival in contextul asta. LE: eu zic sa faci un test cu aceasta masina. nu vei mai vrea Superb sau Insignia crede-ma. |
#24
Publicat: 10 ianuarie 2011 - 17:52
sistemul ala e (ar fi) tare cand (daca) lucreaza cu esp-ul si vireaza rotile spate si cand ai volanul drept.
oricum, masina din topic e masina de serviciu si multe firme agreeaza doar 1-2 constructori ca sa nu fie o adunatura pestrita in parcare deci nu-l ajuti cu nimic. Editat de undercoverbrother, 10 ianuarie 2011 - 17:54. |
#25
Publicat: 12 ianuarie 2011 - 12:32
Laguna este ok ca performante si atat !
- cea mai urata din clasa ei; - fiabilitate indoielnica deja tipica constructorului in cauza; - piese schimb cu preturi colosale, peste concurenta; - filmuletul de pe youtube este realizat de Reno, so, go figure; Revenind la topic, Insignia are un mare dezavantaj: devalorizare de N ori mai rapida decat Superb 2. |
#28
Publicat: 12 ianuarie 2011 - 12:56
Zvastrici, on 12th January 2011, 12:32, said: Laguna este ok ca performante si atat ! - cea mai urata din clasa ei; -discutabil - fiabilitate indoielnica deja tipica constructorului in cauza; -mit - piese schimb cu preturi colosale, peste concurenta;- in service de marca nu, aftermarket (piese de calitate indoielnica) VW sta mai bine, Ford de exemplu nu! - filmuletul de pe youtube este realizat de Reno, so, go figure; Revenind la topic, Insignia are un mare dezavantaj: devalorizare de N ori mai rapida decat Superb 2. Insignia ofera prestanta Skoda ofera "popularitate". Gandeste-te si in ce masina vor clientii sa te vada. Este un aspect important! |
|
#29
Publicat: 12 ianuarie 2011 - 13:04
Quote Laguna este ok ca performante si atat ! - cea mai urata din clasa ei; -discutabil - dar REAL - fiabilitate indoielnica deja tipica constructorului in cauza; -mit - discutabil - sa zic ca da, mit - piese schimb cu preturi colosale, peste concurenta;- in service de marca nu, aftermarket (piese de calitate indoielnica) VW sta mai bine, Ford de exemplu nu! - discut de piese de origine, de la constructor - Reno ii face pe toti la capitolul asta ! - indiscutabil ! Laguna 3 sta bine pe roti dar incercarea nereusita cu mixarea designului de a aduce aerul directiei revolutionare nu are priza la vanzari, verificati va rog ce vanzari are Renault la Laguna 3. |
#30
Publicat: 12 ianuarie 2011 - 13:24
Zvastrici, on 12th January 2011, 13:04, said:
OFF. Dar platesc la POLO pentru o revizie+ placute fata 1800LEI (Midocar) iar pentru Laguna 650 lei (fara discuri) - Serus;pentru distributie Polo- 3200lei (Midocar) - Laguna - 2200lei (Serus) Polo 1.4 16V, Laguna 2.0 T. ON. Repet: alege masina in care vor clientii sa te vada (vezi ce masini conduc ei). Este mai important pentru imaginea bussines-ului. Daca era masina personala eu as fi ales Opel. |
#31
Publicat: 12 ianuarie 2011 - 14:57
Nu stiu ce si cum cu Insignia, asa ca nu zic nimic de ea.
Stiu insa de Superb 2, si pot zice asa: Daca e masina de firma si strict pentru utilizare in interes de servici, ia o Insignia bine configurata sau intreaba de un Mondeo. Daca o vei lua pe contract de comodat (parca asa functiona?) si o vei putea folosi si ca masina personala, atunci Skoda Superb 2 fara discutie. De preferat una fara pachet de drumuri grele (o inalta nejustificat) si cu o culoare mai inchisa (neagra sau ideal visina putreda). Am avut ocazia sa "vand" una (poveste lunga ) si trebuie sa spun ca spre final imi doream si eu una. Este extrem de confortabila, foarte bine gandita(tot felul de detalii geniale, de la felul cum sunt asezate suporturile paharelor, la perdelutele din spate, la umbrelele din portiere) si parca tot ce ar vrea sa faca e sa manance km. Se simte mai bine la drum intins decat in oras, dar in 25k euro are trebui sa scoti una foarte foarte bine dotata (cea cu care am avut eu de-a face avea pret de 24800euro si chiar nu mai era nimic relevand de adaugat la ea). Configurata corect arata a masina sobra si eleganta. Multi nu cred ce marca e cand o vad. Quote Laguna 3 sta bine pe roti dar incercarea nereusita cu mixarea designului de a aduce aerul directiei revolutionare nu are priza la vanzari, verificati va rog ce vanzari are Renault la Laguna 3. Editat de Rapier, 12 ianuarie 2011 - 14:59. |
#32
Publicat: 12 ianuarie 2011 - 15:10
Skoda mi se pare groteasca la exterior comparata cu Insignia care are prestanta si linie. In noul Superb nu am mers deci nu ma pronunt, insa nasi-meu are Insignia de la serviciu si m-am plimbat cu ea. 4x4 benzina turbo automata si simti ca ai masina sub tine. Interiorul are gadgeturi de iti trebuie manual ca sa le inveti pe toate: iti vorbeste daca ai lasat semnalizarea pornita dar mergi drept, bordul si schimba culoarea in rosu cand dai cutia pe sport, suspensia se adapteaza la apasare de buton de zici ca ai alta masina sub tine, farurile schimba directia in curba, etc. Masina cu adevarate pretentii de premium.. ca pentru un director. Nu a avut nici o problema cu ea intr-un an de folosinta iar masina a preluat-o de la altul care a plecat.
Skoda nu da prestanta unui director asa cum o da Insignia orice ati spune. La noi Skoda inseamna taxiuri, distributie, si masina familiei medii din Romania. Chiar daca Superb joaca in alta liga, e greu sa depasesti conditia marcii Skoda. |
#33
Publicat: 12 ianuarie 2011 - 15:23
e greu sa depasesti conditia marcii Skoda daca nu ti-o poti depasi pe a ta.
[ http://img836.imageshack.us/img836/7168/dsc5578.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] hai ca nu e chiar asa de urata, mai ales daca iei cioara verde de pe emblema. dizalu de 160 cp de la Opel e mia slab decat asta de 170 de la VW. |
|
#34
Publicat: 12 ianuarie 2011 - 16:07
o gramada de offtopic.
laguna 3 nu e deloc o stricaciune dar oricum nu e subiectul topicului. devalorizarea de N ori mai mica a skodei se rezuma de fapt la chestia ca se cere cu 2000 de euro in plus la vanzare (pe care probabil ca oricum ii dai de la inceput peste pretul unui opel) dar nu prea ti-i da nimeni ca in aceeasi bani isi ia un Audi cu 1-2 ani mai vechi. dar cum nu da el banii pe masina nu cred ca-l intereseaza prea mult. motorul de 160 de cai o fi mai slab decat cel de 170 (ca-n reclama Kia cu 7 e mai mare ca 2) dar nu e subiectul topicului, Insignia zice ca va avea motor pe benzina. de 180 de cai? sunt si eu curios ce va alege pentru ca spre deosebire de restul topicurilor nu va tine cont de multe chestii de multe ori hotaratoare cum ar fi intretinerea, consumul si devalorizarea. Editat de undercoverbrother, 12 ianuarie 2011 - 16:10. |
#36
Publicat: 12 ianuarie 2011 - 16:54
Rapier, on 12th January 2011, 14:57, said: Laguna 3 Coupe FTW . Cand o vezi in realitate iti pica plombele. Nu am cum sa o vad pentru ca nu pot sa ma uit la ea, ma ard ochii ca la aparatul de sudura numai cand incerc sa-i arunc o privire... undercoverbrother, on 12th January 2011, 16:07, said: o gramada de offtopic. Nu este nicio gramada de offtopic. Macar daca topicul a inceput foarte prost, macar acum sa avem ceva utilitate daca tot scriem pe el. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi