Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Mersul Trenurilor si alte chestiuni feroviare
Last Updated: Sep 06 2012 00:06, Started by
BlueSky2009
, Dec 07 2010 02:26
·
0
#55
Posted 07 May 2011 - 15:03
#56
Posted 07 May 2011 - 15:24
Personalele erau oricum pentru distante scurte, nu pentru lungi! Odata cu noul mers si redenumirea trenurilor, sper sa se scoata si trenurile personal din Bucuresti Nord, ca ne facem de ras in Europa! De aia exista Gara Obor, sa fie directionate acolo, ca de-aia a fost creata gara aia, pentru trenurile personale! Si-asa a fost descurajata in ultimii 20 de ani!
In Gara de Nord sa circule doar accelerate, rapide si IC! Si sa se hotarasca la IC si la rapiduri, ori cu oprire in toate statiile ca acceleratul, si atunci sa le schimbe denumirea si pretul, ori sa circule ca lumea, doar in garile mari! Fiindca o diferentiere trebuie sa existe, e absurd sa opreasca toate trenurile in exact aceleasi gari! Oare in Spania sau Germania cum o fi cu trenurile alea de super-viteza, tot asa opresc in toate statiile? |
#57
Posted 07 May 2011 - 15:41
duculeana, on 7th May 2011, 16:24, said: Odata cu noul mers si redenumirea trenurilor, sper sa se scoata si trenurile personal din Bucuresti Nord, ca ne facem de ras in Europa! De aia exista Gara Obor, sa fie directionate acolo, ca de-aia a fost creata gara aia, pentru trenurile personale! Si-asa a fost descurajata in ultimii 20 de ani! In Gara de Nord sa circule doar accelerate, rapide si IC ! Buc Obor a fost creata pt magistrala 800 si linia 801. Unde bagi toate trenurile P care vin din directia Craiova - prin Rosiori sau Pitesti, Ploiesti ( Brasov sau Buzau ) si Galati ( Urziceni ) ? Basarab e mic pt a face fata la aceste trenuri. |
#58
Posted 09 May 2011 - 22:22
Eu sunt de acord sa circule personale, de ce ne-am face de ras cu personalele ? Nu sunt tot trenuri ? Doar ca mult mai ieftine.
|
#59
Posted 28 June 2011 - 00:25
Am avut drum recent la Brasov si la informatii in gara, am intrebat : Mersul Trenurilor sezonier, cand apare ?
Raspuns : Nu mai apare, nu sunt bani. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Astazi eram cu treaba prin oras si, am vazut cu uimire, si apoi, amaraciune, ca au transformat amplasamentul vechii linii in alee pietonala. Am facut cateva poze, pe care le atasez aici. Attached FilesEdited by BlueSky2009, 28 June 2011 - 00:39. |
#60
Posted 24 August 2012 - 19:50
Companiile de trasport calatori CFR, Regiotrans, Servtrans ar trebui obligate sa afiseze un "Mersul Trenurilor" comun online ! Eu n-am gasit pe net pana acum un "Mersul Trenurilor" complet in care sa introduc punctul de plecare si destinatia si sa obtin toate informatiile necesare depre tren, pret, distanta, orar etc
http://www.infofer.ro/ http://www.regiotran...-decembrie-2011 http://www.servtrans...erire_nationala Edited by costables, 24 August 2012 - 19:50. |
#61
Posted 26 August 2012 - 09:13
costables, on 24th August 2012, 20:50, said: Companiile de trasport calatori CFR, Regiotrans, Servtrans ar trebui obligate sa afiseze un "Mersul Trenurilor" comun online ! Eu n-am gasit pe net pana acum un "Mersul Trenurilor" complet in care sa introduc punctul de plecare si destinatia si sa obtin toate informatiile necesare depre tren, pret, distanta, orar etc http://www.infofer.ro/ http://www.regiotran...-decembrie-2011 http://www.servtrans...erire_nationala Pai de ce? Sunt companii diferite... Biletele Regiotrans nici macar nu se vand la casele de bilete ale CFR. |
#62
Posted 26 August 2012 - 13:10
MrJack, on 26th August 2012, 10:13, said: Pai de ce? Nu cred ca autoritatea in domeniu le-ar produce vreun prejudiciu si nici n-ar incalca legile liberului comert. Tie ti se pare normal ca daca te deplasezi din punctul 1 in punctul 4 cu trenul, via puntul 2 si 3 sa nu poti obtine informatii cum ajungi in puntul 3 decat daca intrebi lumea pe strada?! Da! Sunt rute in tara asta unde schimbi de 3 ori trenul pe o distanta de 300Km, faci 8 ore pe hartie si platesti cat la avion de scump! Si te mai si debarca intr-un al patrulea punct sa te plimbe pana in altul ca e nu stiu ce pod stricat de 20 de ani! Edited by costables, 26 August 2012 - 13:14. |
#63
Posted 26 August 2012 - 21:06
costables, on 26th August 2012, 14:10, said: Nu cred ca autoritatea in domeniu le-ar produce vreun prejudiciu si nici n-ar incalca legile liberului comert. Din ce spui tu, ar trebui ca la o cautare pe site-ul Tarom sa iti returneze si cursele Blue Air si Wizz Air. Parerea mea este ca nu se va intampla asta niciodata. Poate vrei sa spui ca nu a fost nimeni (privat) interesat sa creeze pentru rutele din Romania un motor de cautare care pentru x puncte date sa iti returneze ce companii feroviare circula... |
#64
Posted 06 September 2012 - 00:06
Wrong, un astfel de site exista de cel putin un an si ceva, uite adresa: http://merstrenuri.ro/
Site-ul afiseaza mersul trenurilor de la orice operator si posibilitatea de a avea legaturi cu trenuri de la alt operator. Edited by LunaCrystal, 06 September 2012 - 00:07. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users