Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Hyundai Santa Fe/Kia Sorento/Mazda CX-9 vs. VW Touareg
Last Updated: Jan 24 2012 08:47, Started by
Ionelissy
, Nov 25 2010 23:51
·
0
#37
Posted 19 December 2010 - 03:52
ionut_ionut, on 12th December 2010, 14:00, said: din cate stiu cx 60 la 29900ddp vine cu fwd deci este un mare ... Ceea ce NU este rau, daca nu exista iluzii de off-road, zapezi nebune sau tractari de barci sau alte chestii. Edited by SuperDuper, 19 December 2010 - 03:53. |
#38
Posted 19 December 2010 - 11:10
La bugetu asta nu m-as uita la o koreana, indiferent cat de accesorizata ar fi.
Curios cat mai iei pe ea dupa 4-5 ani. Un sh de doi max trei ani, km putini, puternic accesorizata. |
#39
Posted 20 December 2010 - 03:35
#40
Posted 14 January 2011 - 23:39
Santa Fe
Cel mai bun raport pret calitate. Poate avea probleme cu volanta, sau nu. Si consuma mai mult decit scrie in carte. Ia pe motorina. Cu toate astea, merita in fata unui Touareg la mina a doua (alea vechi nu sint niste reusite, pe cind SF-urile noi au mai reparat bug-uri), iar Mazdele nu sint populare. Nu stiu cit de bine o sa mearga, si ce probleme pot aparea. Si SF e mai buna decit Kia la clasa ei fara discutie |
#41
Posted 15 January 2011 - 00:00
masini normale bune poate face oricine incepand cu Kia si terminand cu ... Hyundai dar suvuri si pe deasupra si 4wd am niste retineri in legatura cu anumite marci. poate unele, printre care si coreenele, sa fi invatat ceva din greseli si astea noi gen ix35 sa fie ok. in rest, un suv (bun) e o ideea mai greu de facut decat un turism si nu ii iese oricui din prima. sau din a 2a. nu mai zic ca una e cand un suv a fost proiectat de la inceput ca si suv si alta e cand are la baza o platforma de turism modificata.
|
#42
Posted 16 January 2011 - 22:12
jafo, on 14th January 2011, 23:39, said: Santa Fe Cel mai bun raport pret calitate. Poate avea probleme cu volanta, sau nu. Si consuma mai mult decit scrie in carte. Ia pe motorina. Cu toate astea, merita in fata unui Touareg la mina a doua (alea vechi nu sint niste reusite, pe cind SF-urile noi au mai reparat bug-uri), iar Mazdele nu sint populare. Nu stiu cit de bine o sa mearga, si ce probleme pot aparea. Si SF e mai buna decit Kia la clasa ei fara discutie SantaFe in echiparea premium,5 locuri costa 33900e ddp,ti se pare ieftin ? sa nu mai zic ca dupa un an nu mai face nici 20k euro. SuperDuper, on 19th December 2010, 03:52, said: Pai ce, Kia si Huyndai vin altfel la pretul ala? Eu am probat recent un Santa Fe 2011 si... este autoturism de strada. Supersized. Ceea ce NU este rau, daca nu exista iluzii de off-road, zapezi nebune sau tractari de barci sau alte chestii. Un fwd nu se compara cu un awd,indiferent ca te prost este sistemul awd.Ar fi penibil sa ai "jeep" si sa ramai intepenit in parcare. Edited by ionutMembruAnonimut, 16 January 2011 - 22:10. |
#43
Posted 21 January 2011 - 09:19
ionut_ionut, on 16th January 2011, 22:12, said: SantaFe in echiparea premium,5 locuri costa 33900e ddp,ti se pare ieftin ? sa nu mai zic ca dupa un an nu mai face nici 20k euro. Un fwd nu se compara cu un awd,indiferent ca te prost este sistemul awd.Ar fi penibil sa ai "jeep" si sa ramai intepenit in parcare. Nu mi se pare ieftin 33900 dar de ce compari tu varianta premium? In cazul asta, VW Touareg cit ma e? Nu ajunge cumva pe la 45000? Si tot cam atita pierzi dupa un an. Eu zic ca daca nu tii mortis sa-ti scriw VW in frunte, Hyundai Santa Fe e un model foarte reusit. Un model normal la 5 locuri vine cam la 25000. Lasa premiumurile pentru aia care au bani... sa-si ia aia Cayenne si Q7 |
#44
Posted 24 January 2011 - 17:25
Revin cu noi informatii
Din pacate Hyundai SF mai costa 25000 doar in SF = sci-fi... Am fost azi la dealer: pleaca de la 28000. Se termina la 34000-36000 in functie de ce mai vrei La banii astia, sa si-o tina pentru ei. Am fost dezamagit nu numai de pret, ci si de atitudinea vinzatorului. Il durea undeva daca o sa cumpar sau nu. M-am dus la Mitsubishi: vinzatorul nici macar nu era la servici. Am fost rugat sa revin, daca chiar vreau sa cumpar ceva. La Ford mi-au spus clar ca n-au decit Ranger, si numai din aprilie. Vinzatorul de la Toyota cred ca era frate cu ala de la Mitsubishi, pentru ca nu era nici el la servici. Eu nu stiu cu ce traiesc astia, dar masina de la astfel de pampalai nu iau. O sa ma duc si la VW sa vedem cit mai e un Touareg nou |
#46
Posted 24 January 2011 - 19:17
Nasoala experienta !
Santa fe ul are suspernsia rigida ! si asta nu intr un sens sportiv ci in sensul ca nu este prea confortabila .In rest nu stiu sa fie o masina rea. la Touareg 3.0 tdi nu o sa scapi fara 13 15 l /100km in bucuresti .Plus impozit de vreo 22 mil pe an . Daca nu vrei off road nu merita din punctul meu de vedere ! Am auzit de bine de Kia Sorento.2.2 motorina inseamna impozit de vreo 8 mil pe an ! In comparative iese destul de bine ! Pacat de sangyoung ! dintre coreeni aveau Rexton ul care ultimul model era un mix bun cu motor de ML model vechi , cutie automata de pe S ul din 1990(balena )..in fine . Parerea mea incearca un test drive cu Kia Sorento ! Incearca un test drive cu toate ! Numai bine ! |
|
#47
Posted 25 January 2011 - 16:31
jafo, on 24th January 2011, 17:25, said: Revin cu noi informatii Din pacate Hyundai SF mai costa 25000 doar in SF = sci-fi... Am fost azi la dealer: pleaca de la 28000. Se termina la 34000-36000 in functie de ce mai vrei La banii astia, sa si-o tina pentru ei. Am fost dezamagit nu numai de pret, ci si de atitudinea vinzatorului. Il durea undeva daca o sa cumpar sau nu. M-am dus la Mitsubishi: vinzatorul nici macar nu era la servici. Am fost rugat sa revin, daca chiar vreau sa cumpar ceva. La Ford mi-au spus clar ca n-au decit Ranger, si numai din aprilie. Vinzatorul de la Toyota cred ca era frate cu ala de la Mitsubishi, pentru ca nu era nici el la servici. Eu nu stiu cu ce traiesc astia, dar masina de la astfel de pampalai nu iau. O sa ma duc si la VW sa vedem cit mai e un Touareg nou Eu nu am zis ca touareg merita cu varf si indesat,dar decat sa dau 34-36k euro pe Santa Fe mi se pare mai justificat sa dau o caciula de bani pe un touareg; vezi si: new x3 -pleaca de la 41k euro ddp,motor de 2000cm,audi q5 sau de ce nu un Subaru forester mihai86ro, on 24th January 2011, 19:17, said: Nasoala experienta ! Santa fe ul are suspernsia rigida ! si asta nu intr un sens sportiv ci in sensul ca nu este prea confortabila .In rest nu stiu sa fie o masina rea. la Touareg 3.0 tdi nu o sa scapi fara 13 15 l /100km in bucuresti .Plus impozit de vreo 22 mil pe an . Daca nu vrei off road nu merita din punctul meu de vedere ! Am auzit de bine de Kia Sorento.2.2 motorina inseamna impozit de vreo 8 mil pe an ! In comparative iese destul de bine ! Pacat de sangyoung ! dintre coreeni aveau Rexton ul care ultimul model era un mix bun cu motor de ML model vechi , cutie automata de pe S ul din 1990(balena )..in fine . Parerea mea incearca un test drive cu Kia Sorento ! Incearca un test drive cu toate ! Numai bine ! in conditiile in care touaregul papa 15% si santaFe-ul o sa sara de 12% |
#48
Posted 25 January 2011 - 17:53
Rangerul e marfa pentru padurari, stiu 2 care merg ca tractorul in of road. Nu stiu daca merita on road.
|
#49
Posted 25 January 2011 - 18:17
Nu am inteles exact prin ce criteriu ai ajuns la masinile din titlu .Trebuie sa stii ca majoritatea oamenilor din tarile mai civilizate decat noi...ca sa nu zic altfel..incep sa schimbe x5 cu x3 , q7 le cu q5 , ml ul cu GLK si tot asa. Ce vreau sa spun este ca daca vrei o masina cat mai completa pe genul SUV (4*4 si spatiu relativ mare plus o pozitie de sofat mai inalta in trafic) incearca sa mergi la Mitsubishi.ASX ul asta nou e foarte corespunzator zilelor noastre.Motor cu impozit mic consum mic si foarte rafinat (1.8 did ), fiabilitate recunoscuta plus un pret de 27 500 E pt varianta de varf(cu tichete rabla).Asa ca daca NU ai peste 1 94 m inaltime mergi si vezi daca ti place ! (mie personal mi a placut dar la 1 94m ajung sa stau cu capul lipit de plafon desi scaunul este reglat la minim in jos ).Alte dezavantaje : lipsa cutie automata ,calitatea materialelor discutabila desi la varianta de varf ai un display mare si cateva comenzi pt climatizare.
Numai bine ! |
#50
Posted 24 January 2012 - 00:56
ionut_ionut, on 16th January 2011, 22:12, said: SantaFe in echiparea premium,5 locuri costa 33900e ddp,ti se pare ieftin ? sa nu mai zic ca dupa un an nu mai face nici 20k euro. Curios ca nu am vazut la vanzare Santa Fe din 2009,2010,2011...oare de ce? |
#52
Posted 24 January 2012 - 08:47
valiradut20007, on 24th January 2012, 00:56, said: hai arata-mi unul! Sub 20k nu gasesti decat din 2009 poate, dar nici macar asa. Curios ca nu am vazut la vanzare Santa Fe din 2009,2010,2011...oare de ce? Ca nu sunt in mon de fata pe autovit este altceva,insa erau,in ianuarie nu se prea vand masini,ai rabdare sa repara si progr remat,in noiembrie luai SantaFe nou,diesel,4wd cu 25k euro. 2008-urile vad ca au preturi incepand cu 11k euro,crezi ca un 2009 se va vinde la pret dublu? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users