Biciclete
#5149
Posted 04 May 2017 - 08:24
#5150
Posted 04 May 2017 - 09:42
Alea sunt bicicletele de oraș, cine știe ce OZN-uri au acasă pasionații
Da, există cei care își cumpără bicicletă de 1000+€ și nu o folosesc la adevărata valoare... Doar un exemplu, dar am multe: Știu unul cu FS de 1500€ care merge la ture de 1 zi îmbrăcat în trening ieftin de bumbac, culmea țărăniei imo, dar omul e de treabă. Nu mai spun că se descurca și cu bicicletă cu zero suspensii la cât de încet merge... E habarnist ? Sigur. A fost eficient cu banii lui ? Nu, dar ce_mi pasă mie cât timp nu încurcă pe nimeni, nu poluează că merge pe bicicletă, n-am treabă cu el/ ei. De fapt e și mai satisfăcător când depășești un din ăsta, deci Edited by sirgoofy, 04 May 2017 - 09:58. |
#5151
Posted 04 May 2017 - 19:27
lucifer76, on 04 mai 2017 - 08:01, said:
De ce, un cauciuc de 200 lei nu face pana? Intradevar, o bicicleta mai scumpa este mai calitativa, dar probleme tot apar si cine nu stie sa le rezolve, merge pe langa bicicleta. Pretul nu e neaparat un indicator pt cat de des face pana un cauciuc, sunt cauciucuri care sunt scumpe din alte motive (greutate redusa, tractiune imbunatatita); dar exista cauciucuri care sunt concepute astfel incat sa fie rezistente la pene. Zona de rulare contine diverse straturi care sunt greu de penetrat, dar aceste cauciucuri costa mai mult decat cele "normale" In ultimul timp au aparut cauciucurile tubeless pt bicicleta care deasemenea sunt foarte reziste, acestea sunt deasemenea mai scumpe decat cele normale: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LOi4czjB1No?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] lucifer76, on 04 mai 2017 - 08:24, said:
Ca numar, nu ca pret pe bucata. Nu le prea ai cu limbile straineze, dar poate imaginea te ajuta. Graficul arata pretul mediu al bicicletelor in Europa in anul 2015, Niederlande inseamna Olanda. Capture.JPG 77.9K 24 downloads lucifer76, on 04 mai 2017 - 08:24, said:
Nu prea se vad Trekuri sau canondale in poze, nu? Nu se vad pentru ca oameni in vest au inteles ca o cursiera sau un MTB nu sunt practice in oras. Edited by pro-e, 04 May 2017 - 19:30. |
#5152
Posted 05 May 2017 - 07:23
pro-e, on 04 mai 2017 - 19:27, said:
Zona de rulare contine diverse straturi care sunt greu de penetrat, dar aceste cauciucuri costa mai mult decat cele "normale" pro-e, on 04 mai 2017 - 19:27, said:
In ultimul timp au aparut cauciucurile tubeless pt bicicleta care deasemenea sunt foarte reziste, acestea sunt deasemenea mai scumpe decat cele normale: pro-e, on 04 mai 2017 - 19:27, said:
Nu se vad pentru ca oameni in vest au inteles ca o cursiera sau un MTB nu sunt practice in oras. |
#5153
Posted 05 May 2017 - 08:22
lucifer76, on 05 mai 2017 - 07:23, said:
Nu rezista. Poate la vreun spin micut, dar cand dai de ceva ma solid, se penetreaza. Am vazut cu ochii mei cum o asazisaprotectie de asta a cedat cand un destept a trecut peste sarma ghimpata. Rezista la chestii la care un cauciuc simplu nu rezista. Punct. Binenteles ca nu sunt indestructibile. lucifer76, on 05 mai 2017 - 07:23, said:
Faci o mica confuzie, nu cauciucul este indestructibil, ci lichidul din interior. Dar trebuie janta speciala, lichid adaugat periodic, nu e chiar ieftina distractia. Desi am ambele jante tubeless-ready, nu m-a interesat deloc ideea. Nu am afirmat niciodata ca ar fi indestructibile, am spus ca ofera o rezistenta sporita. Cum fac asta e o alta treaba. lucifer76, on 05 mai 2017 - 07:23, said:
Deci ramane cum am stabilit, marea majoritate a bicicletelor olandeze sunt ieftine, de oras. Sa ii informezi si pe olandezi despre ce ai stabilit tu, ca ei inca nu stiu. lucifer76, on 05 mai 2017 - 07:23, said:
Deci ramane cum am stabilit, marea majoritate a bicicletelor olandeze sunt ieftine, de oras. Ca un individ da 10 000 euro pe o bicicleta, si 9999 cumpara modele de 200 euro, nu inseamna decat ca am dreptate. Revin totusi la ideea initiala, de ce olandezii au inteles ca in oras e ok sa mergi cu ceva ieftin, dar la noi se recomanda biciclete superechipate pentru acelasi lucru? Daca ajungi prin Olanda, intra in 1-2 magazine de biciclete si spunene si noua cate biciclete de 200€ ai vazut. lucifer76, on 05 mai 2017 - 07:23, said:
dar la noi se recomanda biciclete superechipate pentru acelasi lucru? Nu am mai fost de mult timp in Romania, dar daca zici tu ca romanii au numai biciclete superechipate in ultimu timp, eu chiar ma bucur pt ei. |
#5154
Posted 05 May 2017 - 10:56
lucifer76, on 05 mai 2017 - 07:23, said:
Nu rezista. Poate la vreun spin micut, dar cand dai de ceva ma solid, se penetreaza. Am vazut cu ochii mei cum o asazisaprotectie de asta a cedat cand un destept a trecut peste sarma ghimpata. E drept, nu ma plimb pe sarma ghimpata ca acel destept, si evit cioburile cat pot. Odata la cateva luni inspectez fiecare cauciuc, si am scos pietricele, bucati de sticla, chiar si o mica sarma dintr-unul. Astea taie banda de rulare dar sunt oprite de banda antipana, iar apoi cad ori raman in cauciuc. Probabil am avut si noroc, cu o bicicleta mai veche am dat intr-un cui, acolo nu te ajuta nici o protectie Edited by sirgoofy, 05 May 2017 - 11:07. |
#5155
Posted 05 May 2017 - 13:13
pro-e, on 03 mai 2017 - 20:12, said:
Acest argument e destul de slabut. Durata de folosire a unui produs nu este neaparat reflectata in garantia oferita de producator pentru acel produs. Dupa logica asta nu ar merita cumparat nici un automobil care are o vechime mai mare de 2 ani daca producatorul ofera numai 2 ani garantie. Merida este unul dintre cei mai mari producatori de biciclete la nivel mondial. As indrazni sa spun ca joaca intr-o liga superioara fata de BTwin. Daca ofera garantie pe viata din 2015 sigur au facut inainte studii pe tema asta si au ajuns la concluzii diferite de ale tale in ceea ce priveste imbatranirea carbonul. confunzi calitatea cu fiabilitatea. clasic... uite inca un argument "destul de slabut": Not suitable for bikes with carbon frames. To carry a bike with a carbon frame, please use the Thule Sprint XT fork mount bike rack. de la thule citire... |
#5156
Posted 05 May 2017 - 15:22
#5157
Posted 05 May 2017 - 15:38
sirgoofy, on 05 mai 2017 - 10:56, said:
.... ... am dat intr-un cui, acolo nu te ajuta nici o protectie Eu folosesc solutia asta de un an de zile pe roti tubeless (cu, cauciucuri care nu au fost concepute pt. tubeless), rezultatul a fost ca nu am mai facut pana, sau ma rog, nu s-a mai desumflat roata dupa ce am dat in spini, cuie ... vezi doar un punct alb pe cauciuc si atunci sti ca ai intepat guma si solutia isi face treaba. Un video edificator Edited by alexis4tm, 05 May 2017 - 15:53. |
#5158
Posted 05 May 2017 - 16:29
QuickSpeed, on 05 mai 2017 - 13:13, said:
confunzi calitatea cu fiabilitatea. clasic... Cum ti-ai dat seama? QuickSpeed, on 05 mai 2017 - 13:13, said:
uite inca un argument "destul de slabut": Not suitable for bikes with carbon frames. To carry a bike with a carbon frame, please use the Thule Sprint XT fork mount bike rack. de la thule citire... Faptul ca Thule zice ca un anumit produs care e recomandat pt bicicletele cu cadrul de metal nu e recomandat pentru cele cu cadru de carbon e pentru tine un argument impotriva carbonului ? Esti cumva ciclist profesionist si esti obligat sa mergi cu biciclete de carbon impotriva vointei tale ? Imi numele AIDBDC (Asociatia iubitorilor de biciclete cu cadru de carbon) ne cerem scuze si te anuntam ca de azi de la ora 17 esti liber sa alegi alte materiale. |
|
#5159
Posted 05 May 2017 - 16:37
Probleme in copilărie?
Poate AIDBDC-ul asta are și un psiholog... Acum serios vorbind: următoarea bicicleta va fi din carbon, dar nu SH! |
#5160
Posted 05 May 2017 - 16:49
Ultimele 2 dati cand am cumparat o cursiera noua am tot oscilat intre una de carbon cu o echipare mai slaba, gen 105 si una de aluminiu cu echipare mai buna, gen Ultegra. Mi-ar fi placut un cadru de carbon dar in ambele cazuri, la 2 ani diferenta, am ales aluminiu. Cum nu particip la competitii diferenta de greutate de 200 de grame nu ma streseaza prea mult. M-ar fi interesat comfortul oferit de un cadru din carbon dar cum n-am putut testa una la drum lung nici asta nu fost un factor decisiv. Dar ce m-a impins departe de carbon sunt toate avertismentele alea: pentru orice amarat de surub sau piulita sa folosesti cheie dinamometrica, pasta adeziva speciala pentru carbon, sampon nu stiu de care ca sa nu se decoloreze sau sa atace fibrele de carbon, suport de masina special, in atelier sa nu o prinzi de nu stiu unde nu stiu cum. Nu stiu cat de reale sunt toate acestea si cat de mult sunt puse doar ca sa se scape producatorul de orice eventuala paguba dar totusi pe forumuri am vazut destul cadre cu crapaturi pentru ca s-a strans colierul de la sa la 6nm in loc de 5, am vazut unele care au crapat chiar si la suruburile de la suportul de bidon de apa. Si la bicicletele mele de aluminiu incerc sa lucrez cat mai fin posibil, nu dau cu ciocanul si nici nu strang totul pana nu mai pot dar totusi nu vreau sa stau cu teama de fiecare data cand strang ceva ca 1nm in plus imi poate face o gaura consistenta in buzunar. Consider ca aluminiu e mai tolerant in aceste cazuri.
Edited by PhaseZ, 05 May 2017 - 16:51. |
#5161
Posted 05 May 2017 - 16:51
alexis4tm, on 05 mai 2017 - 15:38, said:
Eu folosesc solutia asta de un an de zile Exista si benzi antipana, dar nu stiu cat de rezistente sunt. Edited by lucifer76, 05 May 2017 - 16:52. |
#5162
Posted 05 May 2017 - 17:06
lucifer76, on 05 mai 2017 - 16:51, said:
E buna solutia, dar nu e prea ieftina. Ca idee, solutiile pentru anvelope de masina nu se pot folosi? Exista si benzi antipana, dar nu stiu cat de rezistente sunt. Nu este ieftina, intradevar, dar nici foarte scumpa nu este, in schimb confortul face toti banii. Tura dupa tura fara schimbat de camere, de peticit camere ... pur si simplu te bucuri de tura. Am dat pe un bidon de 946 ml undeva sub 30euro (luat de la nemti) si am folosit cam 250ml (~120-125ml pe roata), la jumate de an am completat (50-100ml) si iaca daca se fac calcule tine ceva timp bidonul si asa cum am spus confortul este maxim. Nu stiu solutia aia pt. auto, presupun ca o fi pe acelasi principiu, dar nu ma pot pronunta! Edited by alexis4tm, 05 May 2017 - 17:18. |
#5163
Posted 05 May 2017 - 19:56
QuickSpeed, on 05 mai 2017 - 16:37, said:
Probleme in copilărie? QuickSpeed, on 05 mai 2017 - 16:37, said:
Poate AIDBDC-ul asta are și un psiholog... QuickSpeed, on 05 mai 2017 - 16:37, said:
Acum serios vorbind: următoarea bicicleta va fi din carbon, dar nu SH! Felicitari !!! Sa pui poze sa vedem frumusetea. PhaseZ, on 05 mai 2017 - 16:49, said:
Ultimele 2 dati cand am cumparat o cursiera noua am tot oscilat intre una de carbon cu o echipare mai slaba, gen 105 si una de aluminiu cu echipare mai buna, gen Ultegra. Mi-ar fi placut un cadru de carbon dar in ambele cazuri, la 2 ani diferenta, am ales aluminiu. Cum nu particip la competitii diferenta de greutate de 200 de grame nu ma streseaza prea mult. M-ar fi interesat comfortul oferit de un cadru din carbon dar cum n-am putut testa una la drum lung nici asta nu fost un factor decisiv. ........ strang ceva ca 1nm in plus imi poate face o gaura consistenta in buzunar. Consider ca aluminiu e mai tolerant in aceste cazuri. Toate alea sunt adevarate, un cadru de carbon nu se cumpara decat daca esti pasionat de ciclism si esti genul care are grija de bicicleta. PhaseZ, on 05 mai 2017 - 16:49, said:
Consider ca aluminiu e mai tolerant in aceste cazuri. Asa este, aluminiul suporta mai bine "abuzuri" de genul asta. |
|
#5164
Posted 05 May 2017 - 20:10
pro-e, on 05 mai 2017 - 19:56, said: Da ... am avut numai biciclete de metal copil fiind. Nașpa! Da are, o sa ii spun despre tine. Trateaza foarte bine frica de "imbatranirea carbonului" Exact asta e denumirea. Felicitari !!! Sa pui poze sa vedem frumusetea. Sa-mi vezi "frumusețea"? Așteaptă să mă epilez! |
#5165
Posted 05 May 2017 - 20:11
lucifer76, on 05 mai 2017 - 16:51, said:
Exista si benzi antipana, dar nu stiu cat de rezistente sunt. Eu am din aprilie 2015 (dupa ce facusem doua pene in doua zile consecutive cu celebrii colti ai babei) si de atunci... nimic . Fara sa o menajez (nici nu prea vad cum, doar sa o fi tinut in vitrina)!. |
#5166
Posted 06 May 2017 - 04:35
Ar fi interesant daca ai scoate protectia si ai vedea daca sunt sau nu urme de accidente.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users