Atentie cand cumparati ceasuri de la B&B Collection!
Ultima postare: apr 27 2021 15:06, Inițiat de
notka
, nov 13 2010 13:19
·
0
#19
Publicat: 14 august 2016 - 15:32
asdasdasd1, on 12 august 2016 - 13:20, said:
Ce bine era daca citeam acest post inainte sa cumpar de la ei. Garantia este degeaba! Am cumparat un ceas de la ei acum 1 an de zile si nu stiu cum mi-a cazut secundarul, l-am trimis la garantie(nu se poate lasa la ei in magazine, in indifirent ce fac daca il trimiteti la ei trebuie sa platiti transportul dus-intors+20lei ca se uita la el). Au zis ca e vina mea si ca pe langa restul specificate anterior, trebuie sa mai platesc reparatia 40lei, numai m-am certat cu ei pentru ca nu stiu 100% sigur cu mi-a picat, eu nu stiu sa fi dat cu el de pamant sau altceva. Am platit si mi l-au trimis tot defect, au pus secundarul inapoi, dar acesta nu se mai invarte si nu se mai inverte nici ceva ac al ceasului, care invartea secundarul si care era actiunea de miscarile mainii. Deci garantia inseamna sa platiti aprox 40lei, asta doar ca se uite la el, si aveti mari sanse sa nu il repare. Trebuie sa mai aveti grija ca nu puteti sa il lasati la garantie in magazinele lor(asta era un motiv pentru care am cumparat de la ei ca au magazine fizice si m-am gandit ca rezolv asa.) https://scontent.fts...447082980_o.jpg |
#20
Publicat: 14 august 2016 - 16:08
Da! Si eu am avut probleme cu BB. Am cumpărat un ceas la oferta. Proasta mișcare! După 3 saptamâni se aburește sticla in interior. Il duc la ei, aștept vreo trei saptamâni sa îmi spună ca eu am rupt axul remontator (sau cum ii spune). Reparația, aproape cat am dat pe ceas. OPC-ul mi-a spus ca nu pot face nimic fara o expertiza. Expertul a întrebat modelul ceasului si nu a mai sunat. Singurul expert acreditat de statul Roman. Atunci ce poti zice? Ruleta rusească ?
Singura rezolvare e sa numai cumperi de la ei, poate dau faliment si vin alți care îs respecta clienții. |
#21
Publicat: 15 august 2016 - 10:38
Daca vei citi legea 449/2003 vei observa ca orice lipsa de conformitate aparuta in primele sase luni de la achizitie se presupune ca a existat in momentul livrarii. Mai precis, cei de la B&B, daca vor sa iti anuleze garantia, sunt obligati sa faca o expertiza al carei concluzii sa fie ca defectul a fost cauzat de tine. Conform legii, nu tu ar trebui sa platesti expertul ci ei.
Din pacate mare parte din inspectorii ANPC sunt praf si nu cunosc legile. Daca nu le dai tu argumentele legale vei fi facut praf. Incearca sa faci o contestatie la reaspundsul ANPC, spunandu-le aceste aspecte. |
#23
Publicat: 19 august 2016 - 12:53
Eu cand am conversat cu Anpc le-am dat si o groaza de argumente in scris... ei doar trebuiau sa mearga acolo si sa le aplice Nu a fost cazul. Am depus doua reclamatii si raspunsul a fost sec si acelasi: b&b au dreptate. Nu tu expertiza nu tu nimic, nici macar motive pentru care aia au dreptate si nu eu. Pentru cei care nu stiti anpc are si laborator de expertize dar nu apeleaza la el pentru "prieteni" . Am cerut expertiza si : liniste. Sunt mana in mana garantat. Pe scurt poti sa stii si de lege si de orice daca nu ai chef de judecata cu ei ramai parlit .
|
#24
Publicat: 05 noiembrie 2016 - 22:55
Am cumparat si eu un ceas de la "be in time" iulius mall timisoara dupa 2-3 luni s-a dus vopseaua de pe bratara, m-am dus cu ceasul inapoi, in termenul legal de maxim 15 zile m-au sunat si mi-au spus ca pot sa imi iau alt ceas nou de banii respectivi, este vb de un ceas michael kors @1200 ron. S-au purtat exemplar cu mine.. intrebarea mea, este normal ca dupa 3 luni la un ceas autentuc "original" sa se duca vopseaua de pe el ?
Exista ceva autorizat sa dovedeasca autenticitatea produsului? Daca e fake de bani astia iau lunar unul nou.. |
#27
Publicat: 25 decembrie 2016 - 10:06
Salut! Am facut si eu in primavara doua achizitii de la B&B, una online! Ambele produse marca Pulsar. Cu unul dintre ele am avut si mai am probleme cu etanseitatea, desi este marcat (10ATM). Am fost la Mag. Unirea l-am predat specificand in procesul verbal ce as dori sa se remedieze. Concret, daca il port la mana stanga, nu trebuie sa am maneci lungi care sa atinga remontoruul. La cea mai mica atingere acesta se deschide la prima treapta si daca ai ocazia sa ploua, sa te speli pe maini, fara a observa... intra apa in interior. Ceea ce s-a si intamplat. ok. Dupa doua spatamani am primit un email ca pot ridica produsul de la Unirea. Am crezut ca totul s-a remediat, desi in PVDPP. nu era trecuta ca remediata problema cu remontorul, decat ca pe carcasa sunt mici zgarieturi si ca a fost testata etanseitatea la 10 ATM.
Ajuns acasa am costatat ca remontorul era dinnou iesit, si ceasul arata o ora aleatorie, miscarile mainii facand cheita sa se roteasca dupa bunul plac. Concluzie. Dupa ceasul meu, am petrecut in trafic din Unirii pana in Titan, aproximativ doua zile (dupa data afisata din calendar ) si cateva ore ...Pe scurt NU EXISTA GARANTIE si NU se citeste macar ce se semnaleaza! Am mers la un magazin din Auchan care au si servicii gen service, acolo un domn foarte amabil m-a rugat sa revin dupa Craciun, acum fiind foarte aglomerati cu vanzarile. Mi-a spus clar ...trebuie inlocuita garnitura si cheita, eventual sa ii punem un "o-ring" pentru etansare. A verificat si strangerea capacului (eu nu am incercat, ceasul fiind inca in garantie), ce sa vezi...Capacul era slab! Voi merge cu siguranta la acel domn dupa sarbatori si voi uita de B&B. Asadar ATENTIE daca achizitionati produse de la dansii. Al doilea ceas nu l-am purtat decat la anumite ocazii(de doua ori) nu am avut inca probleme, sper sa nu am. Craciun Fericit! |
#28
Publicat: 01 februarie 2017 - 12:15
Eu ii suspectez ca vand ceasuri contrafacute! Sa va spun si de ce. Am intrat in magazinul lor si am rugat-o pe doamna vanzatoare (o baba de 60 de ani care nu avea nicio treaba cu diferenta dintre mecanic si automatic ) si am rugat-o sa caute un model de ceas care in vitrina nu aparea dar figura ca fiind pe stoc in magazinul din Slatina, jud. Olt. Acu vine partea tare: a scos din tejghea o punga de un leu plina cu ceasuri de la atlantic la q&q si le-a desertat pe masa, sa cautam amandoi. )) Ceasurile erau la randul lor bagate in niste pungi din celofan exact ca alea din bazar atarnate unul de catarama altuia. La vederea acestui fapt am sters-o din magazin fara sa-i dau macar buna ziua. NU CUMPARATI DE LA BB.
Si inca ceva: in anul 2007 am luat de la ei un timex ieftin, undeva la 300 lei. Nici pana azi nu am realizat de ce atunci cand il port ramane in urma si cand sta in dulap, nu. Si am trecut si eu prin toata tarasenia cu garantia de la BB COLECTION. Inca o data: NU CUMPARATI DE LA EI. |
|
#29
Publicat: 12 mai 2017 - 17:57
Cand cumparati orice de la B&B.
Anul trecut, in luna octombrie, am cumparat un lant cu pandantiv de la B&B. Lantul s-a rupt in a treia saptamana de la achizitie, exact la imbinarea dintre lantul propriu-zis si zona de inchidere. Am mers la magazinul de unde l-am cumparat si am cerut sa mi se inlocuiasca produsul. Vanzatoarea a spus ca nu se poate inlocui si ca procedura cere sa il duc la firma de service autorizata pt reparatie si ,daca nu se poate repara, pot solicita inlocuirea. Azi am ajuns la service. Doamna de acolo spune ca am avut garantie numai 30 zile si aceasta a expirat. Din certificat nu imi e clar ce inseamna "garantia suplimentara de 30 zile, pe langa cea legala, de 2 ani". Doamna de la service spune ca lantul rupt nu este acoperit de garantie si ca trebuie sa platesc reparatia; ca ar fi putut fi considerat defect de fabricatie daca ajungeam in cele 30 zile de la achizitie. Nu e nevoie de instrumentar special si nici de experienta ca sa vezi ca pandantivul nu a fost purtat si ca nu intra in discutie uzura sau ceva de genul asta, dar la service-ul de la Unirea nu se poate discuta cu nimeni, asa cum nu s-a putut rezolva problema nici in magazin. Un produs asemanator am achizitionat in urma cu 2 - 3 ani. Dupa 2 ani lantul s-a rupt si a fost reparat la acelasi service din Unirea, contra cost. S-a rupt la prima purtare. In urma cu 2 ani am reparat la serviceul de la Unirea o bratara. S-a rupt in prima zi dupa reparatie. Am dus-o inapoi, pentru a doua reparatie. S-a rupt, de asemenea, la prima purtare. Nu as fi mers iar la service-ul asta, dar este singurul lor service autorizat si, in plus, este vorba de un produs care s-a rupt la cateva zile de la achizitie si se vede foarte clar ca nu a fost purtat. Am intrebat ce garantie primesc ca nu se va rupe imediat dupa reparatie, asa cum am patit cu produsul asemanator reparat anul trecut (in acel caz chiar am crezut ca lantul e subtire si ca dupa 2 ani s-a fi "uzat"). Mi s-a spus ca nu pot primi nici un fel de garantie. Sunt foarte suparata pentru ca am cumparat un produs insotit de certificat de garantie si constat ca nu exista nici garantie a calitatii produsului nici garantia de reparatie. Ma simt inselata de catre aceasta firma, nu voi mai cumpara nimic de la ei, dar cred ca nu le pasa ca isi pierd credibilitatea si clientii. Voi apela la Protectia Consumatorului si sper ca macar asta sa-i deranjeze putin. |
#30
Publicat: 15 mai 2017 - 19:44
athenagor, on 01 februarie 2017 - 12:15, said:
Eu ii suspectez ca vand ceasuri contrafacute! Sa va spun si de ce. Am intrat in magazinul lor si am rugat-o pe doamna vanzatoare (o baba de 60 de ani care nu avea nicio treaba cu diferenta dintre mecanic si automatic ) si am rugat-o sa caute un model de ceas care in vitrina nu aparea dar figura ca fiind pe stoc in magazinul din Slatina, jud. Olt. Acu vine partea tare: a scos din tejghea o punga de un leu plina cu ceasuri de la atlantic la q&q si le-a desertat pe masa, sa cautam amandoi. )) Ceasurile erau la randul lor bagate in niste pungi din celofan exact ca alea din bazar atarnate unul de catarama altuia. La vederea acestui fapt am sters-o din magazin fara sa-i dau macar buna ziua. NU CUMPARATI DE LA BB. Si inca ceva: in anul 2007 am luat de la ei un timex ieftin, undeva la 300 lei. Nici pana azi nu am realizat de ce atunci cand il port ramane in urma si cand sta in dulap, nu. Si am trecut si eu prin toata tarasenia cu garantia de la BB COLECTION. Inca o data: NU CUMPARATI DE LA EI. |
#31
Publicat: 23 ianuarie 2019 - 12:27
Buna zua,
Si eu am avut proasta inspiratie de a cumpara un ceas de la ei, un ceas Doxa care mi a fost livrat cu capacul fara tipla si deja uzat, iar raspunsul lor a fost asta e .. a fost un ceas cu disponibilitate din magazin asa ca e normal sa vanda ceasuri uzate drept ceasuri noi si mi a oferit un kkt de discount pt o comanda viitoare. Cand am discutat cu ei telefonic mi au transmis ca ei nu au produse resigilate asa ca probabil acese produse se vand tot in magazinul lor. In concluzie luati de oriunde si nu de la ei. |
#33
Publicat: 23 ianuarie 2019 - 13:15
Am primit cadou un ceas cumparat de pe B&B Collection, din magazin fizic. Cand am fost la ei sa imi scurteze bratara au zis ca ei nu au asa ceva si am fost nevoit sa merg in alta parte. Nu mi se pare un magazin profi din punctul asta de vedere pentru ca nu e primul ceas pe care il am. Dupa 2 luni de la achizitie i s-a terminat bateria. Am fost in magazin sa imi schimbe bateria pentru ca in primele 3 luni, schimbarea bateriei este gratuita si am vrut sa beneficiez de garantia de 2 ani. Acolo nu au fost in stare sa imi schimbe bateria ci trebuia trimis in service. Am stat fara ceas 3 saptamani pentru o nenorocita de baterie. Nu e moarte de om ca poti trai si fara ceas, DAR pentru o baterie nu pot angaja un ceasornicar o zi pe saptamana sa faca chestii minore?
|
|
#35
Publicat: 03 octombrie 2019 - 11:15
Si eu m-am lovit de o problema cu un ceas cumparat (EDOX - 1800 lei). La doar 3 zile de la sosirea coletului s-a oprit. Banuiesc ca e bateria consumata. Sun si ma ofer sa trec pe la un centru service pentru inlocuirea bateriei. Nu se poate pt. ca l-am luat online, deci doar trimis prin curier (platit de mine). L-am trimis. Nu am niciun feedback ca a ajuns, ca se remediaza, nimic. Am sunat si mi s-a confirmat ca a ajuns, dar au 15 zile lucratoare timp sa imi raspunda. Si am o luna de cand am platit ceasul si nu il pot folosi. Sistemul lor de garantie e de toata jena. Revin cu feedback cand am sa primesc un raspuns de la ei sau cand imi rezolv problema. Nu ma asteptam la asa ceva, ii consideram principalul furnizor de ceasuri din Romania. Am vrut sa las un review pe pagina lor de FB dar ce sa vezi, nu au activa sectiunea de review-uri si asta inseamna doar ca au multe reviewuri negative. Am 3 ceasuri de la ei, pana acum nu am apelat la serviciile postvanzare. Pe viitor am sa ma reorientez catre alti furnizori.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi