Cat de multumiti sunteti de Vodafone?
Last Updated: Mar 09 2024 17:18, Started by
a_d_y
, Nov 13 2010 12:29
·
7
#3313
Posted 28 August 2018 - 15:14
GrigoreJipa, on 04 mai 2018 - 06:17, said:
Client foarte vechi în Orange, trec pe Vodafone dintr-un motiv simplu: semnalul! Care e cel mai important până la urmă! Interesant. Eu plec de la Vodafone la Orange exact pentru același motiv. În Cluj am avut în centrul orașului semnal degeaba. Internetul nu mergea deloc. Mulțumim Untold, dar totuși, să am patru zile fără servicii de date în centrul unui oraș major, mulțumesc, dar... Și dacă ar fi doar asta, dar am fost și mult prin Transilvania. Am pățit deseori să am semnal în zone turistice, H+, ce să mai, veselie, dar viteza de accesare a internetului să fie redusă spre zero. Suspectez o cascadare a rețelei la greu, cu puține puncte de uplink... și mulți turiști... rețeta pentru internet nelimitat degeaba că nu merge. Vreau să testez și Orange, că acolo din ceea ce știu eu nu sunt oferte de 50 de giga la cartelă. Poate poate le mai și merge rețeaua de date. PS am sunat și la relații clienți, mi s-a spus să schimb cartela. Am schimbat-o. Evident că iar merg în delegație pe Semenic, sunt bucuros că am semnal, dar când vreau să încarc o pagină web... no joy. Poate în n minute. Edited by StefanCelMare, 28 August 2018 - 15:16. |
#3314
Posted 03 September 2018 - 11:29
Vodafone via SMS said: Da viata conversatiilor tale! Am imbunatatit aplicatia pentru mesaje cu cateva functii noi. In plus fata de SMS de acum poti trimite si mesaje prin CHAT, fotografii, videoclipuri si altele utilizand o conexiune de internet. Iti recomandam sa citesti termenii si conditiile de aici http://www.vodafone.com/rcstermss-ro . Daca doresti, acest serviciu poate fi dezactivat din meniul Setari al aplicatiei de mesagerie, sectiunea Avansate, Functii de chat. |
#3315
Posted 09 September 2018 - 20:34
#3316
Posted 10 September 2018 - 09:56
Buna, DieselCRDI!
Ne pare rau pentru aceasta situatie si te rugam sa iei legatura cu noi. Poti face aceasta fie apeland seriviciul *222, fie completand acest formular: https://goo.gl/cZe1gP. O zi frumoasa! Edited by Vodafone, 13 September 2018 - 08:11. |
#3317
Posted 10 September 2018 - 12:21
Mulțumesc frumos de intenție dar nu văd cum ați putea sa mă ajutați!
C006A1AA-215A-45A4-88B6-2517442648BB.jpeg 84.74K 5 downloads |
#3319
Posted 11 September 2018 - 08:03
Relații cu clienții ( Andreea) este o țeapă!!! Nu poți intra în legătură cu operatorii. Eu unul am incercat de vreo 8 ori de pe 2 Nr diferite și nimic. Ba mai mult am făcut cerere( la Andreea) că vreau să renunț la abonament și să fiu sunat. Cu toate că zicea in mesaj că în maxim 5 zile lucrătoare mă va suna cineva a trecut 1luna jumate si nu. Păcat.....așa am ajuns la Digi cu 3.88 e nelimitat cu TVA inclusă. Bv VODAFONE!! FELICITARI!! DUPA 15 ANI( vechime în rețea cu 5 abonamente) ASA VA TRATAI CLIENTII!!
|
#3320
Posted 11 September 2018 - 09:19
Depinde de ora la care suni. DImineata si pana pe la pranz nu dureaza mai mult de 5 minute.
Exista si numar de contact direct spre operator, cat si alte metode. https://www.vodafone...na-ne/index.htm https://www.vodafone...Contacteaza-ne/ |
#3321
Posted 11 September 2018 - 09:27
Eu sunt multumit. Am plecat de la orange datorita romingului. Cu voda nu am probleme.
|
#3322
Posted 11 September 2018 - 12:57
MembruAnonim, on 11 septembrie 2018 - 09:19, said:
Depinde de ora la care suni. DImineata si pana pe la pranz nu dureaza mai mult de 5 minute. Exista si numar de contact direct spre operator, cat si alte metode. https://www.vodafone...na-ne/index.htm https://www.vodafone...Contacteaza-ne/ Am sunat si dimineata si seara si in weekend si in cursul saptamanii. Oricum, am scris si sus ca pana la urma am facut sesizare la robot si nu m a sunat nimeni in aproape 2 luni!!! |
|
#3323
Posted 11 September 2018 - 14:23
MotanS_ReD, on 11 septembrie 2018 - 09:27, said:
Eu sunt multumit. Am plecat de la orange datorita romingului. Cu voda nu am probleme. Eu de asta am si optat pt VDF ca numar principal, roaming bun mai ales cel non-UE unde concurentul principal te stoarce de bani daca vrei sa folosesti netul, nu mai spun de voce. |
#3324
Posted 12 September 2018 - 07:32
maryo81_cta, on 11 septembrie 2018 - 12:57, said:
Nr direct nu vreau... totul trebuie sa fie gratuit nr contra cost! Am sunat si dimineata si seara si in weekend si in cursul saptamanii. Oricum, am scris si sus ca pana la urma am facut sesizare la robot si nu m a sunat nimeni in aproape 2 luni!!! Te rugam sa completezi formularul de asistenta de aici : https://www.vodafone...ntact/index.htm pentru a verifica situatia contului tau cu privire la apelarea numerelor pentru asistenta Vodafone. Roxana |
#3326
Posted 17 September 2018 - 22:44
#3327
Posted 18 September 2018 - 12:53
Nu prea inteleg cum e cu vanzarea "turnurilor" de telefonie mobila;ce fac efectiv?Un fel de "sale&leaseback"?
|
|
#3328
Posted 18 September 2018 - 14:58
Te-ai intrebat cat "fer" are un turn? Asta da afacere!
|
#3329
Posted 18 September 2018 - 15:11
clader, on 18 septembrie 2018 - 12:53, said:
Nu prea inteleg cum e cu vanzarea "turnurilor" de telefonie mobila;ce fac efectiv?Un fel de "sale&leaseback"? Ale lor au ramas nefolosite in anumite zone Edited by heinz, 18 September 2018 - 15:12. |
#3330
Posted 18 September 2018 - 20:06
Devin tot mai nemultumita .Nu inteleg cum nu pot sa faca functionala pagina myvodafone de atata timp?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users