Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
sfat achizitie telefon pana in 20...

Stoc Smart CAM TV

Ce corzi de chitara sa cumpar?

Galaxy A54 compass defect?
 Cum conectez un switch WIFI la 60...

Cumparare AC Gree [Buget maxim 30...

Telekom

Ce e aratarea asta ?
 Probleme timonerie schimbator sau...

Numar strada gresit in contractul...

Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!
 La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour
 

rs232

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
marin.p

marin.p

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 172
  • Înscris: 31.08.2006
Salut   sunt si eu un incepator in linux. si caut ajutor pt scrierea unui shell care sa citeasca datele primite prin portul serial si sa le scrie intr-un fisier txt , nu conteaza forma caracterului care este scrisa in fisierul txt poate sa fie binara (1...001),ASCII,etc
multumesc!

#2
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,631
  • Înscris: 30.07.2003
Daca te pasioneaza C-ul atunci vezi aici: http://www.comptechd..._pgcserial.html

#3
marin.p

marin.p

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 172
  • Înscris: 31.08.2006

View Postneagu_laurentiu, on 10th November 2010, 01:46, said:

Daca te pasioneaza C-ul atunci vezi aici: http://www.comptechd..._pgcserial.html
Nu ma descurc cu C. eu caut un program asemanator cu Lirc, acesta citeste datele de la portul serial si poate executa diferite comenzi insa acesta foloseste codul rc-5 si are viteza foarte mica.  Eu vreau ca  fiecare octet receptionat prin portul serial sa execute o comanda sau sa scrie un caracter intrun fisier. Probabil  ca ce vreau eu merge prin modificarea  fisierului "lirc_serial.c"din arhiva programului lirc ,dar eu nu stiu cum!
multumesc!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă