Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tatuator handpoke

Plaja de nudisti in Grecia?

Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...
 Impamantare

Apple maps pe Windows 10

Sfarsitul woke-ismului si al core...

Renovare completa + pompa de cald...
 Libre Office nu vad liniile

Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...

Mancarea e scumpa
 Parere achiziționare BMW G20

Schimbarea bateriei moderne la VA...

Rostschreck Lidl

Si noi suntem Florin Piersic? / J...
 

1.6 TDI CR / 105 CP DSG Tiptr. 7 VS 2.0 TDI CR / 140 CP DSG Tiptr.6

- - - - -
  • Please log in to reply
154 replies to this topic

Poll: deci (121 member(s) have cast votes)

care se impune ca și soluție mai rațională ?

  1. 1.6 TDI CR / 105 CP DSG Tiptr. 7 (41 votes [33.88%])

    Percentage of vote: 33.88%

  2. 2.0 TDI CR / 140 CP DSG Tiptr. 6 (57 votes [47.11%])

    Percentage of vote: 47.11%

  3. nu știu. Vreau să văd ce au votat cunoscătorii (23 votes [19.01%])

    Percentage of vote: 19.01%

Vote Guests cannot vote

#37
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
am avut golf 5 4x4 1.9tdi,culmea scoteam intre 9-10,5;refuz sa cred ca 1.6tdi fwd nu coboara sub 9;mai ales unul cu dsg 7 trepte

astept cu nerabdare 1.4tsi care consuma in trafic 9%,cat un matiz,pe formul dedicat am vazut consum de la 10 la 16%,in functie de trafic,iar un 2.0tfsi o sa ia 12% doar in weekend

ex.urban nu cumva 1.6tdi pus pe un Passat a scos 3,1% pe o distanta de aproape 2,5k km ?

nu este atat de economic pe cat se crede tsi-ul

#38
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006

 cerelkiller, on 5th November 2010, 22:32, said:

Parerea un conducator de Octavia Sedan 1,6 Cr TDI manual:

+ Motor silentios
+ Cheltuieli gen RCA, casco,rovignete mici
+consum rezonabil in regim DN la viteze de pana la 110km/h 5.2 %

-Consum mare incepand cu 120 km/h in regim de autostrada, aprox 6,5 % si creste
-consum mare oras 9% si creste
-trebuie mestecat in cutie daca vrei sa nu dardaie masina
-acceleratii modeste
-DPF, din 500 in 500 km se regenereaza si este deranjant. La 5000 km se aprinde martorul si trebuie alergata putin pentru a se regenera
La ce naiba este bun un diesel de 1.6 care consuma cu foarte putin mai putin decat un motor pe benzina cu capacitate cilindrica mai mare si putere cu 25cp mai mare? In regim de dn, mers intre 100 si 120km/h - consum intre 5.8 si 6.1l/100km. In oras, consum intre 9.3 - 10.3 la viteze medii intre 20km/h si 11km/h.

#39
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Din experientele personale cu 1.6-le asta nou si din ce mai spuneti voi p-acilea am senzatia ca VW face experimente pe banii clientilor.

Am votat 1.6-le dar doar pentru ca ar fi vorba despre un DSG si-mi place cum se conduce o masina dotata cu o astfel de cutie. Daca insa este sa consume si pe DSG cat consuma pe manual, atunci cu toata viteza catre un 2.0 TDI. Te caci in ei de bani pe asigurari/taxe/etc, dar macar stii ca ai ceva sange sub capota. A, ar mai fi o varianta: nici una, nici alta. Ar fi o prostie sa spui ca faci economie de carburant cu un 1.2/1.4 TSI, dar ai ceva cuplu.

Edited by cristi.r, 11 November 2010 - 12:56.


#40
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

 closchkutza, on 11th November 2010, 11:52, said:

La ce naiba este bun un diesel de 1.6 care consuma cu foarte putin mai putin decat un motor pe benzina cu capacitate cilindrica mai mare si putere cu 25cp mai mare? In regim de dn, mers intre 100 si 120km/h - consum intre 5.8 si 6.1l/100km. In oras, consum intre 9.3 - 10.3 la viteze medii intre 20km/h si 11km/h.

sunt tare curios un tsi,ac stl de mers,ac ruta cat ia;

depinde si ce inseamna dn;caci daca mergi cu viteza x intre buc-ploiesti ai un anume consum;daca mergi tot cu viteza x intre ploiesti si comarnic consumul este mai mare

#41
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,995
  • Înscris: 06.04.2007

 closchkutza, on 11th November 2010, 11:52, said:

La ce naiba este bun un diesel de 1.6 care consuma cu foarte putin mai putin decat un motor pe benzina cu capacitate cilindrica mai mare si putere cu 25cp mai mare? In regim de dn, mers intre 100 si 120km/h - consum intre 5.8 si 6.1l/100km. In oras, consum intre 9.3 - 10.3 la viteze medii intre 20km/h si 11km/h.
Chiar 35 cp mai mult + cuplul aferent.
Taxe/impozite.
La intretinere/revizie tot cam pe acolo iesi.
La consum de carburant e clar ca nu e nici o economie notabila intre 1.6 turbodizal si 2.0.
Chiar zilele astea am facut un drum prin tara (Arad-Timisoara-Lugoj-Orsova-retur), cu masina de 1500 kg, 2.0 turbo dizal cu 220 kg suplimentare in masina, consumul a fost de 5,5%. Mers cu 110-120 cum cerea si drumu, rar 130-140 in depasiri (media ~78/h pana aproape de Orsova).
Cu 220 kg suplimentare daca era 1.6, nu ar fi fost absolut nici o diferenta de consum, poate chiar 1.6-le ar fi luat ceva mai mult si sa fi avut 16 trepte (pentru ca am facut aceeasi ruta si cu 1.6 hdi 110 cp de mai multe ori).
Probabil ca hdi-urile sunt mai putin gurmande ca tdi-urile.

Edited by Octavian___, 12 November 2010 - 09:06.


#42
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

Quote

Probabil ca hdi-urile sunt mai putin gurmande ca tdi-urile.
Nu probabil, ci sigur.

 ionut_ionut, on 12th November 2010, 00:02, said:

depinde si ce inseamna dn;caci daca mergi cu viteza x intre buc-ploiesti ai un anume consum;daca mergi tot cu viteza x intre ploiesti si comarnic consumul este mai mare
Daaaa, si pe Transfagarasan ai consum si mai mare :D Da' stai ca ala nu-i DN, ci DJ. Hai, bre, ce naiba, n-ai inteles ideea ? Sau, daca tot se da ora exacta de la Buc, faci o alta ruta: Buc - BZ.

Edited by cristi.r, 12 November 2010 - 09:43.


#43
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,796
  • Înscris: 08.01.2010
O masina nu trebuie redusa doar la cat consuma.
De pilda 1.8TDCi-ul pe care l-am avut pe Focus consuma ceva mai mult decat un 1.6Tdi, dar oameni buni masina aia era o racheta pe langa 1.6Tdi-ul pe care il conduc acum. Acum sunt mai stresat pentru ca stiu ca motorul nu ma mai ajuta in depasiri, stiu ca daca merg cu a treia si am 50km/h si trebuie sa schimb o banda nu o mai pot face in aceleasi conditii etc.
1.6Tdi este un motor foarte bun pentru tarile cu autostrazi. Nu stiu cum merge cel cuplat cu DSG, dar nu vad ce i-ar putea face...

#44
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006

 Octavian___, on 12th November 2010, 10:05, said:

Chiar 35 cp mai mult + cuplul aferent.
Taxe/impozite.
La intretinere/revizie tot cam pe acolo iesi.
La consum de carburant e clar ca nu e nici o economie notabila intre 1.6 turbodizal si 2.0.
Chiar zilele astea am facut un drum prin tara (Arad-Timisoara-Lugoj-Orsova-retur), cu masina de 1500 kg, 2.0 turbo dizal cu 220 kg suplimentare in masina, consumul a fost de 5,5%. Mers cu 110-120 cum cerea si drumu, rar 130-140 in depasiri (media ~78/h pana aproape de Orsova).
Cu 220 kg suplimentare daca era 1.6, nu ar fi fost absolut nici o diferenta de consum, poate chiar 1.6-le ar fi luat ceva mai mult si sa fi avut 16 trepte (pentru ca am facut aceeasi ruta si cu 1.6 hdi 110 cp de mai multe ori).
Probabil ca hdi-urile sunt mai putin gurmande ca tdi-urile.
NU ma refeream la TSI pentru simplul fapt ca nu am condus unul.
Ma refeream la un vvt-i de 1.8l pus pe o masina de aproape 1400kg, goala.

#45
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
Au încercat și triștii siniștri de la VW să copieze 1.6 HDi și s-a lăsat cu tristețe. La fel și cu 2.7 TDi.

Edited by SonyAD, 13 November 2010 - 12:17.


#46
gtcosmin

gtcosmin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 08.08.2006
Ti se pare 1.6 hdi mai reusit? din specificatii nu vad nici o diferenta notabila. 1.6 tdi probabil a fost scos pentru emisi cat mai reduse si consum de carburant foarte mic. Asta pentru cei care sunt dispusi sa mearga la consum cu masina, adica fara accelerari bruste, sa nu treci de 2000rpm, folosiriea din plin a franei de motor, nu depasesti viteza legala, pe autostrada mergi cu 90, daca dai de un tir pe un drum cu o banda pe sens nu il depasesti ca oricum nu vrei sa mergi atat de repede si daca stai foarte aproape de el o sa iti consume cu 0,1l/100km mai putin, etc. Astfel probabil vei scoate un consum de invidiat.

#47
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006
Poftiiiiim??? Pai cu orice motor(de pana in 2 litri) scoti consumuri mici in felul asta. Hai sa fim seriosi. Era nevoie de un motor special proiectat pentru asa ceva?

 ionut_ionut, on 12th November 2010, 01:02, said:

sunt tare curios un tsi,ac stl de mers,ac ruta cat ia;

depinde si ce inseamna dn;caci daca mergi cu viteza x intre buc-ploiesti ai un anume consum;daca mergi tot cu viteza x intre ploiesti si comarnic consumul este mai mare
DN inseamna Bucuresti-Breaza-Bucuresti.

Edited by closchkutza, 13 November 2010 - 23:41.


#48
gtcosmin

gtcosmin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 08.08.2006
Eu asa am inteles din cateva teste, ca 1.6 tdi e facut pentru consum scazut si emisii reduse, d-aia are si cutia de viteze rapoartele lungi. Daca vrei sa mergi sportiv va trebui turat motorul destul de mult ca sa aiba o turatie suficient de ridicata pentru o acceleratie buna dupa ce schimbi intr-o treapta superioara. In afara de pret motorul mi se pare ok dar nu poate fi comparat cu un tsi sau 2.0 tdi la performante.

Stilul de condus al soferului va favoriza un motor sau altul, astfel si diferenta de consum intre tdi si tsi poate varia. Au facut cei de la top gear un test mai de mult in care o Toyota prius trebuia trebuia sa fac o tura de circuit cat mai repede iar in spatele ei era un BMW m3 care trebuie sa se tina dupa ea. BMW-ul a consumat mai putin pentru ca motorul nu a fost foarte solicitat.

LE. Prius vs M3 :) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dKTOyiKLARk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by gtcosmin, 14 November 2010 - 05:56.


#49
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

 Cumulus, on 12th November 2010, 09:53, said:

O masina nu trebuie redusa doar la cat consuma.
De pilda 1.8TDCi-ul pe care l-am avut pe Focus consuma ceva mai mult decat un 1.6Tdi, dar oameni buni masina aia era o racheta pe langa 1.6Tdi-ul pe care il conduc acum. Acum sunt mai stresat pentru ca stiu ca motorul nu ma mai ajuta in depasiri, stiu ca daca merg cu a treia si am 50km/h si trebuie sa schimb o banda nu o mai pot face in aceleasi conditii etc.
1.6Tdi este un motor foarte bun pentru tarile cu autostrazi. Nu stiu cum merge cel cuplat cu DSG, dar nu vad ce i-ar putea face...

cu 1.8tdci am mers si pot sa zic ca trage,trage mai bine si decat vechiul 1.9tdi 105cp sau 1.6tdci 109cp,cei 30-40Nm se simt

dsg-ul oferind 7 trepte ,mai mult ca sigur sunt etajate mai scurt => reprize mai bune

 gtcosmin, on 14th November 2010, 05:52, said:

Eu asa am inteles din cateva teste, ca 1.6 tdi e facut pentru consum scazut si emisii reduse, d-aia are si cutia de viteze rapoartele lungi. Daca vrei sa mergi sportiv va trebui turat motorul destul de mult ca sa aiba o turatie suficient de ridicata pentru o acceleratie buna dupa ce schimbi intr-o treapta superioara. In afara de pret motorul mi se pare ok dar nu poate fi comparat cu un tsi sau 2.0 tdi la performante.

Stilul de condus al soferului va favoriza un motor sau altul, astfel si diferenta de consum intre tdi si tsi poate varia. Au facut cei de la top gear un test mai de mult in care o Toyota prius trebuia trebuia sa fac o tura de circuit cat mai repede iar in spatele ei era un BMW m3 care trebuie sa se tina dupa ea. BMW-ul a consumat mai putin pentru ca motorul nu a fost foarte solicitat.

LE. Prius vs M3 :) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dKTOyiKLARk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

si daca pui un M3 prin oras,in spatele unui prius ai sa vezi ca M3 va scoate un consum de 4 ori mai mare

#50
gtcosmin

gtcosmin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 08.08.2006
In nici un caz nu voiam sa sugerez ca un m3 e mai economic decat un prius ci faptul ca stilul de condus al soferului conteaza foarte mult. Daca cineva cu un 1.6 tdi merge mai sportiv si in spatele lui altcineva merge cu un 1.4 tsi diferenta de consum va fi foarte mica, poate chiar inexistenta.
Cu 1.6 tdi trebuie sa mergi incet ca sa consume putin, mai ales ca un motor diesel pleaca mai greu de pe loc, in oras mi se pare mai comod de condus orice motor pe benzina aspirat decat un diesel. Cand pleci de pe loc daca nu turezi dieselul suficient inainte sa ridici ambreajul pleci destul de greu si aproape orice benzina aspirata ajunge mai repede la 50, daca il turezi va consuma mai mult. Nu zic ca nu e bun pentru liniute dar in oras te ajuta destul de mult sa poti pleca mai repede ca sa schimbi banda sau sa faci o stanga fara sa incurci pe altii.

#51
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
pana si un 1.7cdti de 80cp mi se pare mai comod de condus in oras decat un 1.4 aspirat;cam orice diesel turbo se conduce usor in oras,mai ales la plecarea de pe loc,parcare si mai ales la plecarea din rampa

nu stiu cat consuma un 1.6tdi la 200km/h,insa un 1.9tdi de 105cp haleste in jur de 11%,cat un .1.4tsi la 150km/h

in cazul de mai sus M3 va fi mai economic decat prisulul,doar daca se merge blana,atat,irelevant in viata de zi cu zi

#52
gtcosmin

gtcosmin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 08.08.2006
Mie mi se pare lent dieselul la plecarile de pe loc, orice diesel, in oras as alege oricand o motorizare pe benzina decat una diesel.

Da, 1.4 tsi consuma mai mult, dar e mai ieftin si mai performant, si in functie de cum e condusa masina diferenta de consum variaza, nu poti zice ca un 1.4 tsi consuma 16 in oras si 1.6 tdi 7. O comparatie in aceleasi conditii nu se poate face, aici e util consumul specificat de producator.

De asemenea 1.6 tdi ar trebui comparat cu 1.2 tsi, care tot e putin mai performant, astfel diferenta in consumul mediu specificat de producator e de 1.2l/100km. In acest caz consider ca o diferenta de 2l/100km in plus pentru un motorul pe benzina la consumul mediu e realista in viata de zi cu zi pentru acelasi stil de condus. Avand in vedere preturile dieselul nu mi se pare avantajos in conditiile astea.

Daca lasam partea financiara la o parte ce iti ofera un diesel in plus fata de un motor pe benzina turbo?

Legat de 1.6 tdi la 200km/h, 1.6tdi nu atinge 200km/h. Intotdeauna vor fi situatii care avantajeaza o motorizare sau alta, in afara orasului diferenta de consum creste in favoarea dieselului si scade in oras. Nu stiu cat consuma, sa zicem 5l in plus, conteaza? Cati km faci in regimul asta in romania?

Care crezi ca ar fi o diferenta de consum mediu realista intre 1.6 tdi si 1.2 tsi, eventual si 2.0tdi si 1.4 tsi?

Edited by gtcosmin, 14 November 2010 - 16:56.


#53
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
ce vit maxima da producatorul pt 1.6tdi 187km/h cat ? pe ceas nu vad de ce nu ar ajunge la 200km/h

consumul specificat de producator este apa de ploaie,eu in bucuresti reusec sa dublez datele de pe hartie

probabil in trafic bara la bara cand tsi-ul papa 16,1.6tdi va lua 10,cand 1.4tsi va scoate 10-11 1.6tdi probabil va lua 7,etc cam asa vad lucrurile

eu nu stiu cu diesel ai mers tu de ti s-a parut lenes la plecarea de pe loc,sau tu doar ridicai pedala de ambreaj,apoi blana de la 8-900rpm,in ac conditii este lenes,de fapt are un lag pana la 14-1500rpm


inafara de consum 1.6tdi nu iti ofera nimic comparativ cu 1.4tsi,dar pt cine vrea economie clar dieselul este solutia

#54
gtcosmin

gtcosmin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 08.08.2006
Posibil sa fie 4l/100km in medie desi nu cred, totusi 1.4 tsi ar trebui comparat cu 2.0 tdi. Daca dublezi consumul specificat de producator cred ca poti dubla si diferenta, astfel se ajunge la 2.4l/100km in plus pentru benzina (1.6 vs 1.2).

Eu am avut un 1.9 tdi 90cp, foarte ok motorul in afara orasului, consum mediu aproximativ 5.5, pe urma am trecut la 1.4 benzina 109 cp de la Kia, iarasi foarte ok motorul pentru capacitatea cilindrica si pret, consum mediu 7.5-8 in situatia in care mergeam mai repede cu kia decat cu VW. Acum am fost nevoit sa schimb din nou masina, voiam un diesel pentru consum redus dar cand am vazut cat costa am facut cateva calcule si am ramas tot pe benzina. In grupul vag dieselul e foarte scump, daca intra in calcul alte firme precum Citroen lucrurile pot sta altfel.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate