Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cum isi „fidelizeaza” Orange vechii clienti
Last Updated: Mar 02 2011 19:14, Started by
morpheusdj
, Nov 01 2010 17:17
·
0
#127
Posted 06 January 2011 - 09:13
Problema este ca eu nu pot folosi serviciile oferite de ei. Telefonul meu are semnal doar daca ies din casa, asta inseamna maxim 1 h / zi. Dar cand am discutat la relatii clienti si le-am spus ca asta e motivul pentru care vreau sa reziliez tipa de acolo mi-a zis " Nu e problema noastra".
Si atunci ma intreb, daca nu e problema Orange faptul ca nu am semnal ( chiar langa Bucuresti) atunci cine trebuie sa o rezolve ? Am mai facut o reclamatie in legatura cu semnalul, au trimis doi colegi si au spus ca merge ok ( ei stand doar intre blocuri, unde functioneaza perfect, ba chiar si 3G ). |
#128
Posted 06 January 2011 - 11:57
Nu se garanteaza semnalul indoor, de aia nu-i intereseaza.
Edited by medley, 06 January 2011 - 11:58. |
#129
Posted 06 January 2011 - 11:59
Nu vreau sa crezi ca tin cu ursul, mai ales ca sieu sunt in razboi cu ei, razboi care acum este arbitrat de OPC, dar, asa cum se specifica in contract,
Orange România nu raspunde pentru urmatoarele: - nefunctionarea retelei sau functionarea necorespunzatoare a Retelei din motive în afara controlului Orange Romania; - functionarea necorespunzatoare a Retelei in zonele in care aceasta este in dezvoltare sau în situatiile in care Orange Romania face lucrari de imbunatatire a Retelei; Daca in afara cladirii este semnal, vor motiva ca lipsa semnalului se datoreaza cladirii sau ca in zona reteaua este in dezvoltare si s-au scos. |
#130
Posted 06 January 2011 - 16:11
MembruAnonim, on 6th January 2011, 11:59, said: Nu vreau sa crezi ca tin cu ursul, mai ales ca sieu sunt in razboi cu ei, razboi care acum este arbitrat de OPC, dar, asa cum se specifica in contract, Orange România nu raspunde pentru urmatoarele: - nefunctionarea retelei sau functionarea necorespunzatoare a Retelei din motive în afara controlului Orange Romania; - functionarea necorespunzatoare a Retelei in zonele in care aceasta este in dezvoltare sau în situatiile in care Orange Romania face lucrari de imbunatatire a Retelei; Daca in afara cladirii este semnal, vor motiva ca lipsa semnalului se datoreaza cladirii sau ca in zona reteaua este in dezvoltare si s-au scos. Atata timp cat sunt in centrul triangularii nu mi se pare normal sa nu am semnal nici macar pe terasa ( acolo deja nu mai e vorba indoor avand in vedere ca sunt la 1.5 m departare de structura cladirii ). |
#132
Posted 06 January 2011 - 17:04
MembruAnonim, on 6th January 2011, 07:48, said: Cesiunea creantei este cu totul altceva decat cesiunea obligatiilor asumate prin contract. Doar a doua poate face obiectul unei limitari prevazute in cluzele contrctuale. Chiar și așa, ar fi multiple probleme. Pentru că știu cum procedează de obicei. Legal sînt obligați să anunțe clientul de implicarea unui recuperator și nu o fac; iar pretențiile lor la despăgubire rămîn la fel de șubrede. Quote In ce priveste rezilierea inainte de termen, nu este posibila decat ca sanctiune pentru nerespectarea obligatiilor contractuale. Altfel, va trebui platit abonamentul pana la final. Cu afirmațiile astea nu sînt de acord, din multe motive: Odată că rezilierea este posibilă mereu, pentru persoanele fizice. Să nu confundăm rezilierea în sine cu consecințele ei. Poți oricînd rezilia, dar îți asumi consecințele. Privind acele consecințe, vorbim de o pretenție la daune pentru denunțare unilaterală atunci cînd cealaltă parte avea motiv să se aștepte că vei menține contractul o anumită perioadă. În primul rînd că e doar o pretenție, nu o obligație. Devine o obligație dacă ești dat în judecată și decizia spune să plătești. Pînă atunci nu. Cuantumul despăgubirii este corect (echivalentul lunilor rămase, fără TVA, pentru că la despăgubiri nu se percepe TVA). Dar pentru a putea emite o pretenție viabilă legal la acea despăgubire trebuie îndeplinite niște condiții. Și nu sînt: * Operatorul nu are copie semnată a TCG. TCG este singurul act care detaliază pretenția. În lipsa copiei semnate, operatorul nu are cum dovedi că clientului i s-a adus la cunoștință și a acceptat posibilitatea pretenției acelei despăgubiri. (Vă rog să nu începem iar cu "scrie în contract că te obligi să citești TCG". Este o clauză nulă atîta timp cît nu există copie semnată a TCG.) Deci practic operatorul vine cu niște pretenții despre care clientul nu avea cum să știe, ceea ce e considerat abuziv prin legile de protecție a consumatorului. * Contractul de bază permite explicit denunțarea unilaterală (vezi art. 8). Există din cîte știu (corectează-mă dacă mă înșel) un consens jurisprudențial că daunele pentru denunțare unilaterală NU se acordă dacă denunțarea era explicit permisă în contract. Și e logic, nu, pentru că n-ar avea sens ca pe de o parte s-o permiți și pe de alta să te plîngi că s-a produs. Desigur, art. 8 a fost gîndit inițial să funcționeze în conjuncție cu TCG, caz în care clauza care permite denunțarea ar fi fost condițională; însă cu TCG nesemnat... * Nu în ultimul rînd, să vorbim de prezumția că operatorul se aștepta ca clientul să stea la el o perioadă. Ai crede că lucrurile sînt clare, dar în multe cazuri nu sînt. Asta pentru că operatorul alege intenționat să se exprime derutant în contracte și acte adiționale pentru a crea confuzie privind retenția respectiv durata contractului. Concret, uită-te la contractul de bază la care am dat link. O să observi ceva foarte interesant, și anume că nu apare nicio perioadă de valabilitate. Apare doar data încheierii, respectiv o chestie care zice "perioadă minimă contractuală de abonament: N luni". În sine, chestia aia NU reprezintă nimic. Nu poate fi interpretată ca perioadă de valabilitate pentru că e prea vagă. (Și să nu uităm și de articolul de lege care spune că o clauză vagă se interpretează în favoarea consumatorului.) "Perioada minimă" este un termen care, din nou, urma să fie detaliat în TCG, care nu e valabil. Ca termen de sine stătător e irelevant deci contractul e pe perioadă nedeterminată și nu există nicio prezumție clară privind vreo perioadă la care operatorul putea să se aștepte că stai la el. Ba, dacă vrei să ducem lucrurile și mai departe, clauza aia poate fi interpretată că atentează la dreptul la reziliere, caz în care se anulează. Nu vreau sa crezi ca tin cu ursul, mai ales ca sieu sunt in razboi cu ei, razboi care acum este arbitrat de OPC, dar, asa cum se specifica in contract, Orange România nu raspunde pentru urmatoarele: Problema este că legile de protecție a consumatorului impun o reciprocitate a clauzelor contractuale. Acele clauze sînt nule pentru că i se crează clientului dezavantaje majore fără a prevede nicio compensație (despăgubiri, drepturi echivalente etc.) Treaba asta nu e ok. Problemele de genul ăsta ar trebui soluționate amiabil. Dacă un client îți spune că nu are semnal, verifici, și dacă are dreptate nu e ok să-i pretinzi să plătească abonament pentru nimic. În momentul în care o faci devine o măgărie și mi se pare perfect ok ca la rîndul lui clientul să întrerupă contractul. Edited by wirespot, 06 January 2011 - 17:07. |
#133
Posted 07 January 2011 - 19:51
wirespot, on 4th January 2011, 05:55, said: @nud_cu_basca: Varianta cea mai sigură este probabil cea cu portarea înainte și înapoi...Legea pe care ai citat-o este lege, treaba cu portarea e normă recomandată a ANCOM. Dintre astea două ai crede că legea e mai tare și mai puțin probabil să fie dată la întors. Aparent e invers. sicko, on 29th December 2010, 12:48, said: Operatorul nu e obligat in vreun fel sa te ajute sa-ti pastrezi numarul pe cartela reincarcabila - informatie primita de la ANCOM. clausio, on 28th December 2010, 12:58, said: Si mie mi s-a spus la Orange ca nu mi se garanteaza pastrarea numarului... in cazul rezilierii abonamentului cu trecerea pe prepay. Am sunat la ANCOM si mi s-a spus ca, din pacate, pot sa-mi pastrez numarul daca trec intr-o alta retea dar ca nu exista legal obligativitatea ca la rezilierea unui abonament si trecerea la un alt serviciu in cadrul aceluiasi operator, sa-mi pot pastra acelasi numar. Da, o porcarie. Am ales varianta in care renunt pt cateva luni la toate optiunile si raman pe abonamente basic ( ala clasic de 3 euro) si apoi sa fac upgrade la abonamente mai convenabile daca merita...Intre timp o sa incerc sa ma descurc pe cartele prepay. Toate abonamentele sunt peste 2 ani vechime, contractul e dus la capat; daca o sa am cost de aprox.3 euro/luna pe ultimele 3 luni pot sa imi pastrez minutele bonus de vechime si sa fac abonamente pe noua oferta pastrand bonusul de vechime in retea? Daca reusesc sa trec pe prepay punctele TY se convertesc in minute sau le pierd? Stie cineva cat mai tin abonamentele astea cu animale? Multumesc Wirespot pt multe... |
#134
Posted 08 January 2011 - 04:06
nud_cu_basca, on 7th January 2011, 20:51, said: daca o sa am cost de aprox.3 euro/luna pe ultimele 3 luni pot sa imi pastrez minutele bonus de vechime si sa fac abonamente pe noua oferta pastrand bonusul de vechime in retea? Dacă e în rețea, e posibil. Nu 100%, să zic 30-40%. Dar cît e de mare bonusul de te mai interesează? Noile abonamente au destul de multe minute în rețea. nud_cu_basca said: Daca reusesc sa trec pe prepay punctele TY se convertesc in minute sau le pierd? Cel mai probabil le pierzi. nud_cu_basca said: Stie cineva cat mai tin abonamentele astea cu animale? Depinde la ce te referi. Brandingul în sine și campania cu animale portocalii o să mai țină o vreme. Conținutul în sine al ofertelor diferă de la țară la țară și poate fi schimbat oricînd. Ai văzut că de la apariție și pînă acum au fost ajustări la cam toate animalele, oferte ocazionale, sezoniere, de portare etc. Nu cred că poate nimeni prezice, se iau niște decizii în funcție de cum se mișcă lucrurile. Dacă vrei să zici "or să fie înlocuite cu ceva mai nașpa", nu cred. Încă iese profit, încă-s obligați de concurență să mențină anumite oferte. Lucrurile astea nu se vor schimba în 2011. |
#135
Posted 16 February 2011 - 10:24
MembruAnonim, on 4th January 2011, 13:23, said: Azi, OPC Bucuresti mi-a confirmat inregistrarea plangerii impotriva portocalei. Ramane sa vedem cum o vor solutiona. Ramane consolarea ca au fost sanctionati pentru ca nu s-a mentionat limitarea in actul aditional si ca am depus deja cererea de reziliere. [ http://img407.imageshack.us/img407/8150/raspunsopcm.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by MembruAnonim, 16 February 2011 - 10:29. |
#136
Posted 02 March 2011 - 18:22
Spuneam in mesajul anterior ca am facut cerere de reziliere. Luni, am primit mesajul de mai jos prin care eram anuntat ca tocmai am prelungit contractul cu inca 12 luni, dupa care am fost sunat sa mi se spuna ca nu se poate inchide abonamentul fara plata penalitatilor intrucat este sub contract.
[ http://img42.imageshack.us/img42/4656/mesajprelungire1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#137
Posted 02 March 2011 - 19:13
MembruAnonim, on 2nd March 2011, 20:22, said: Spuneam in mesajul anterior ca am facut cerere de reziliere. Cel mai sigur in cest caz este insa sa portezi, ca sa scapi cu totul de abuzurile operatorilor, care par a ignora cu totul legile in vigoare. MembruAnonim, on 2nd March 2011, 20:22, said: Luni, am primit mesajul de mai jos prin care eram anuntat ca tocmai am prelungit contractul cu inca 12 luni, dupa care am fost sunat sa mi se spuna ca nu se poate inchide abonamentul fara plata penalitatilor intrucat este sub contract. Sper ca ai totusi o copie cu semnatura si numar de inregistrare dupa 'cererea' de reziliere. |
#138
Posted 02 March 2011 - 19:14
Dacă data confirmării notificării de reziliere este anterioară... rămîne doar să îi întrebi ce-au fumat. Bine, nu mai vorbim de faptul că ar trebui să demonstreze cumva că tu ai făcut cerere de prelungire, că înțeleg că tu dimpotrivă, ai reziliat.
Încerc să înțeleg logica presupunînd că e o schemă subtilă dar mă tem că e pur și simplu prostie... Privind comisariatul București, ăia fac copy paste cu nesimțire la ce le dau operatorii. Se poate vedea clar că în afară de paragraful subliniat restul vine direct de la Relații Clienți Orange. N-ar strica să le faci celor din comisariat o sesizare mai sus la ANPC. Corupție corupție dar dă-o naibii măcar faci un efort, nu iei cu copy paste. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users