Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cum isi „fidelizeaza” Orange vechii clienti
Last Updated: Mar 02 2011 19:14, Started by
morpheusdj
, Nov 01 2010 17:17
·
0
#1
Posted 01 November 2010 - 17:17
Date initiale ale problemei:
-abonament persoana juridica, vechime de peste 10 ani, facturi lunare ce au variat de-a lungul timpului intre 130-30 euro, per total se depasesc lejer 10.000 euro platiti de-a lungul timpului; -abonamentul este unul mai vechi, de 4 euro, cu o optiune de vreo 9 euro, ceea ce ofera lunar in jur la 500 de minute in reteaua Orange si 80-100 de minute nationale; -prin comparatie, un abonament Delfin de 8,33 euro cu TVA, din oferta actuala, ofera 700 de minute in retea si 125 de minute nationale; -telefoane cumparate la fidelizare, nu se poate renunta la contract si nici nu este convenabil, deoarece majoritatea persoanelor apelate sunt, de asemenea, tot in reteaua Orange; -se doreste trecerea la un nou abonament, echivalent sau mai mare decat actualul, pentru a reduce facturile lunare si a beneficia de mai multe minute in retea/nationale. Ce zice Orange: -nu se poate trece decat la un abonament de minim 20 de euro din oferta actuala, deoarece media ultimelor facturi lunare este de 20 euro si ei nu permit trecerea la un abonament echivalent sau mai mare decat cel curent, de 4 euro, dar mai mic decat media facturilor lunare, intrucat ar urma sa scada facturile platite lunar; -oferta curenta este una de ?achizitie?, deci nu se adreseaza clientilor deja existen?i; -ar face totu?i o exceptie daca as accepta un abonament de minim 20 euro din oferta curenta; -pot renunta oricand la optiunea de 9 euro; -in marinimia si in considerarea lor fata de client, mi-au oferit un abonament flexibil de 15 euro care are, atentie mare, 250 de minute in retea si 100 de minute nationale, deci cu aproape 50% mai putine minute in retea decat am acum, dar cu vreo 11-12 euro mai scump daca luam in calcul si TVA-ul; -aceasta este o politica interna a lor, superiorii stiu despre ea, nu am cu cine sa discut cu altcineva decat operatorii. Ce spun contractul si actele aditionale la acesta: -destul de simplu, nu am dreptul sa renunt la abonament sau sa il inlocuiesc cu un abonament mai mic ca valoare, atat; -nu se precizeaza ca, in conditiile in care as dori sa trec la un abonament mai scump, el trebuie sa fie echivalent valoric mediei ultimelor facturi lunare; -ca o precizare, Codul Civil stabileste ca legea partilor o reprezinta contractul, nu intru in amanunte juridice mai mult de atat; Cateva comentarii: -in momentul de fata am un aboanament Orange de 4 euro si o optiune de 9 euro, la care pot renunta oricand, deci ei au garantati de la mine 4 euro pe luna; -as dori un abonament mai mare, de vreo 15-17 euro, deci care sa le ofere celor de la Orange peste 10 euro pe luna garantati in plus, fara alte optiuni pe care le-as putea activa; -Orange imi impune un contract de minim 20 de euro, in conformitate cu ultimele facturi achitate, de parca as fi cumva vinovat de faptul ca am cost suplimentar si le dau lor bani; -un client cu o vechime de peste 10 ani si mii de euro achitati pe facturi nu poate beneficia de aceleasi avantaje de care beneficiaza un nou client, ba este tratat cu dispret si in mod abuziv PENTRU CA VREA UN ABONAMENT MAI MARE; -Orange are politici interne, care nu sunt specificate in contract, pe care insa le aplica in mod abuziv clientilor existenti, fara vreo baza legala sau contractuala, doar in virtutea faptului ca ?asa vrea muschii lor?. S-a mai lovit cineva de aceasta problema absurda, ilogica, abuziva si ilegala? Edited by morpheusdj, 01 November 2010 - 17:20. |
#2
Posted 01 November 2010 - 17:26
M-am lovit eu. Pentru ca m-au enervat rau cu iP4 si discriminarea pe care o aplica clientilor existenti fata de cei noi, am hotarat sa-mi portez numarul la Vodafone in momentul in care vor lansa si ei iP4. Pana atunci, am vrut sa schimb abonamentul actual (de 39E fara TVA) cu cel mai mic posibil pe care il au. Mi-au zis ca nu se poate pentru ca "am consum". Minimul pe care mi l-au oferit a fost de 29E. Ca atare, urmeaza sa reziliez cu totul contractul si sa-mi transfer numarul pe prepaid pana la portare.
|
#3
Posted 01 November 2010 - 17:31
ANPC si cuvinte de:mortii,mame si d-astea pentru ca asta este comportament golanesc prin care iti baga mana in buzunar precum baietasii de la coltul blocului.Adica nu am voie sa-mi dimensionez cheltuilelile singur pentru ca am depasit de cateva ori valoarea abonamentului prin costuri aditionale?
Edited by Havoc, 01 November 2010 - 17:32. |
#4
Posted 01 November 2010 - 17:34
Numai o remarca:
La clasicul Romtelecom, daca te aflii in afara perioadei contractuale, poti schimba oricand abonamentul cu un altul, mai mic sau mai mare, fara sa prelungesti perioada cotractuala, la pretul de lista al abonamentului. Orice abonament la pret de lista ti se ofera cu un pret scazut, daca aleci prelungire de contract. Daca soliciti o modificare de contract, aceasta intra in vigoare, LA MIEZIL NOPTII RESPECTIVE ! Mi se pare de bun simt, nu ? Fara sa fiu rautacios, personal cred ca operatorul cu care ai vorbit era dus cu pluta. Cere sa discuti cu un superior, sau fa o vizita unui magazin orange, unde sa soliciti discutia cu un director de vanzari pentru perosane juridice ! Nu ascultati orice amarat de la relatii clienti, care s-a angajat alaltaieri si caruia i-au picat la testuld e angajare, niste intrebari pe care intamplator le stia ! |
#5
Posted 01 November 2010 - 17:36
@morpheusdj - invatare de minte.
De ce te complici cu un abonament la care ai cost suplimentar mare si iti refuza trecere la altul cand il poti limita pe acesta la 4 euro si sa-ti faci altul nou, oricat de mare doresti? Dar dupa experienta ta, cu toate ca ai majoritatea convorbirilor in Orange, n-ar trebui sa mai ramai o zi la ei. Dispretul cu care te trateaza merita cel mai bun raspuns - portarea. E sinucidere curata sa faci cost suplimentar la tarife de 15-20 centi/minut cand ai o multime de minute incluse la o amarata de cartela cu cativa euro pe luna. Era o oferta regionala prin care Orange impartea cartele prin parcuri prin care se oferea 2000 de minute in retea si 100 nationale cu 5 euro. Pare ciudat sa treci numerele aferente unui contract pe persoana fizica pe cartela, dar daca te gandesti ca de-a lungul timpului nu mai pierzi mii de euro prin costul suplimentar, parca merita. Pastrezi 1-2 abonamente-donor prin care programezi reincarcarea lunara a tuturor numerelor de cartela. Incomod dar mult mai eficient. Edited by danutz1, 01 November 2010 - 17:51. |
#6
Posted 01 November 2010 - 17:44
vladut, asa sunt toti ... aceiasi placa. Niste nesimtiti. Mie mi-e lene sa dau telefoane sa negociez cu ei (nu am avut cu cine discuta de vreo cateva ori ca cei de la "ofertare" sunt doar pana la ora 18 si eu sunam tot tarziu), dar cum imi fac un pic de timp ori imi dau ce abonament vreau ori ii las cu clientii lor noi. Pacat de retea ca merge ok, tot asa de vreo 10 ani am abonament ... multumit de servicii, dar "customer care"-ul e zero. Din pacate nici concurenta nu e mai grozava (am avut si abonament Vodafone si Cosmote si fiecare aveau problemele lor). Foarte multa nesimtire in domeniul asta. Serviciile telecom in Romania nu sunt proaste, dar totul e sa nu ai nevoie sa vorbesti cu ei pentru cine stie ce chestii mai complicate.
|
#7
Posted 01 November 2010 - 17:46
Acelasi raspuns l-am primit si azi in Orange shop, cand m-am dus sa inlocuiesc un SIM defect, de pe care nu au fost capabili sa recupereze datele, iar ca sa nu-mi bag si sa-mi scot in vita de la shop am plecat de acolo cat mai repede, cu ideea ca pot reusesc sa stau de vorba cu o persoana normala la RC.
Nu pot face un abonament nou pentru ca trebuie sa imi pastrez numarul de telefon, este la fel de vechi ca si abonamentul, il cunosc toti clientii si nu pot renunta la el, dupa cum nici corvoada transmiterii unui nou nr. de telefon tuturor nu ma incanta, deoarece exista foarte multe persoane pe care nu le am in agenda si care ma pot suna oricand, iar daca nu raspund cam pierd bani. Nici solutia cu 2 telefoane nu merge, iar portarea m-ar costa destul de mult, plus ca nu am cu cine sa vorbesc in Vodafone, deci as ajunge la facturi lunare si mai mari decat acum. Cred ca OPC/ANPC este urmatorul pas logic. Daca nu, am sa ii dau in judecata, aici ma pot reprezenta singur, lucrez in domeniu , dar nu prea am chef de plimbari in Bucuresti pentru ca sunt astia idioti, parca nu merita efortul. Edited by morpheusdj, 01 November 2010 - 17:47. |
#8
Posted 01 November 2010 - 17:46
danutz1, on 1st November 2010, 17:36, said: @morpheusdj - invatare de minte. De ce te complici cu un abonament la care ai cost suplimentar mare si iti refuza trecere la altul cand il poti limita pe acesta la 4 euro si sa-ti faci altul nou, oricat de mare doresti? Dar dupa experienta ta, cu toate ca ai majoritatea convorbirilor in Orange, n-ar trebui sa mai ramai o zi la ei. Dispretul cu care te trateaza merita cel mai bun raspuns - portarea. Edited by utopium, 01 November 2010 - 17:49. |
#9
Posted 01 November 2010 - 17:48
ANPC nu se poate pentru ca e pe pers juridica, a specificat omul.
In alta ordine de idei, cum adica nu poate sa iti schimbe abonamentul cu unul mai mic decat valorea convorbirilor tale??????????????? Inteleg sa nu se poata schimba in jos, decat cu achitarea taxei suplimentare, hai, mai treaca mearga. Dar daca eu am ales un abonament total idiot, sa zicem de 4 euro si, datorita acestei alegeri proaste, platesc in fiecare luna costuri suplimentare de 100 de euro, asta inseamna ca nu pot schimba abonamentul cu unul mai mic de 100 de euro ca asa vrea muschiul lor? Nu cred si nu prea cred ca au cum sa reglementeze contractual treaba asta. Cere sa vorbesti cu un superior care chiar stie despre ce e vorba sau du-te la un shop si vorbeste cu un manager de magazin... Nu se poate sa nu ti-l schimbe... |
#10
Posted 01 November 2010 - 17:51
Omul vorbeste mult in Orange ! Ce sa faca daca se porteaza ? In schimb nici o cartela Prepay nu este o rusine. Bonurile fiscale din reincarcari intra, la fel ca oricare altele, in contabilitate.
|
|
#11
Posted 01 November 2010 - 17:54
asa e, ofertele noi orange sunt mai bune dacat abonametele vechi "tunate" cu optiuni
eu mi-am facut un abonament nou delfin iar pe cel vechi il inchid cand imi expira perioada contractuala (peste 2 luni). Edited by altai, 01 November 2010 - 17:55. |
#12
Posted 01 November 2010 - 17:56
pastreaza numarul, reduci abonamentul la 4 euro si mai iei o cartele prepay, un telefon dualsim totul pentru 3 luni. pe numarul vechi te suna clienti, de pe numarul nou ii suni tu si nu mai faci costuri suplimentare. in 3 luni poti sa treci linistit la un abonament mai mare.
|
#13
Posted 01 November 2010 - 17:57
Daca aveam cu cine vorbi in Vodafone sau Cosmote plecam si eu de multa vreme din cauza fazei astea ... dar nu am cu cine (ma rog, exceptand 2-3 persoane cu care oricum vorbesc odata pe an). Chestia cu cartela e cea mai buna ... ori trecut numarul pe cartela o vreme si apoi revenit pe ce vrei tu ... ori amenintati ca pleci ... ori te abtii de la consum o vreme Eu ma gandesc sa scot numarul de pe firma si apoi trec pe ce vreau si revin pe firma.
|
#14
Posted 01 November 2010 - 18:03
La cartela m-am gandit si eu. Uite si o solutie:
Reincarcare lunara automata cu 8 euro pentru toate numerele din flota dupa ce se trec pe cartela. http://www.orange.ro...-lunara-ro.html Vad aici ca valoarea maxima reincarcata e de 200 de euro deci teoretic poti folosi un abonament pentru a alimenta 25 de numere pe prepay. Activare extraoptiune de 7 euro pentru clientii existenti ce ofera 1600 minute in retea, 80 nationale si internationale, 80 SMS nationale, 80 MB pentru net mobil. http://www.orange.ro...ay-baza-ro.html Ma gandesc ca nu te considera client nou daca treci de la abonament la cartela. Oricum solutia asta e mult mai avantajoasa decat varianta abonamentului. Minutele nu cred sa nu iti fie de ajuns. Daca tot nu ajung maresti valoarea reincarcata si vorbesti din credit. |
#15
Posted 01 November 2010 - 18:24
morpheusdj, on 1st November 2010, 17:17, said: Ce zice Orange: -nu se poate trece decat la un abonament de minim 20 de euro din oferta actuala, deoarece media ultimelor facturi lunare este de 20 euro si ei nu permit trecerea la un abonament echivalent sau mai mare decat cel curent, de 4 euro, dar mai mic decat media facturilor lunare, intrucat ar urma sa scada facturile platite lunar; S-a mai lovit cineva de aceasta problema absurda, ilogica, abuziva si ilegala? bineinteles ca m-a transferat la nushce sef, si in 2 min m-am ales cu un abonament de 8 euro si un telefon super ieftin. se pare ca unii nu inteleg ca optiunile ti le poti dezactiva oricand. si ca o crestere de abonament ar trebui sa depinda de valoarea abonamentului de la care se pleaca nu ab+optiuni |
|
#16
Posted 01 November 2010 - 18:39
utopium, on 1st November 2010, 17:46, said: Ce poate sa faca e sa-si lase abonamentul de 4 euro fara nici o optiune si sa nu faca consum 3 luni Eu le-am facut faza asta pe unul din abonamentele familiei si apoi au vrut sa ma treaca pe Delfin 4 fara probleme |
#17
Posted 01 November 2010 - 18:43
Florin_lou, on 1st November 2010, 17:56, said: pastreaza numarul, reduci abonamentul la 4 euro si mai iei o cartele prepay, un telefon dualsim totul pentru 3 luni. pe numarul vechi te suna clienti, de pe numarul nou ii suni tu si nu mai faci costuri suplimentare. in 3 luni poti sa treci linistit la un abonament mai mare. |
#18
Posted 01 November 2010 - 20:16
wii, on 1st November 2010, 18:39, said: Asta e solutia cea mai la indemana. Nu e tocmai comoda dar din cauza ingustimii mintilor de la orange trebuie sa treci prin ea ca sa poti ce vrei tu. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users