Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Motocultor sau tractoras
Last Updated: Apr 15 2024 16:36, Started by
liviumircea
, Oct 26 2010 13:17
·
4
#1099
Posted 12 April 2013 - 21:55
da cum a-ti reusit sa scoateti fierul fara sa il indreptati ? a-ti desfacut cutitele , la mine trebuie sa invart in sens invers ca sa scot fiare, sarme sau ce apuca freza
|
#1100
Posted 12 April 2013 - 22:02
E freza cu actionare centrala, am desfacut partea stinga .
Era chiar linga butuc. Daca era intre freze se lasa cu flexul. Fiind seara am inceput si eu sa o desfac da am renuntat cind am vazut de cite ori e infasurata. La mine desfac o piulita si dau jos semiaxa cu freze. Grig |
#1101
Posted 12 April 2013 - 22:07
da aveti idee transmisia la dvs. la freza angrenajul este pinion-coroana conica sau roata melcata si snec banuiesc ca ar fi de tipul snec dupa forta cu care a indoit acel fier de 10?
|
#1103
Posted 13 April 2013 - 16:52
Buna ziua,
Cu riscul de a ma face de rasul satului am sa indraznesc totusi si va cer cateva pareri ,avand in vedere ca de trei zile citesc acest subiect(100%) plus alte doua topicuri legate de motosape in proportie de 70% parte a II-a, spicuit prima parte. Nu stiam nimic pana acum doua saptamani de aceste unelte sau aproape nimic pentru ca le-am vazut prin diverse magazine de specialitate dar nu am avut ocazia sa le folosesc. Odata cu venirea primaverii mi s-a facut asa deodata sa-mi achizitionez un agregat sau mai bine sa-mi usurez munca la gradina. Am ramas pe acest topic pentru ca din cate am vazut ar fi in mare parte dedicat motocultorului ,adica tocmai la utilajul pentru care as opta. Imi pare rau totusi ca nu sunt mai multi utilizatori de tractorase sa ne impartaseasca din experienta lor...ma refer la acei utilizatori de tractorase cu puterea cuprinsa intre 16-25CP,pentru ca tocmai acestea fac diferenta intre motocultor si tractoras. In concluzie ca sa n-o mai lălăi v-as intreba care ar fi ghidul cumparatorului de motocultor? la ce sa fiu atent piese de schimb,motor,cutie de viteze,transmisie,usurinta in utilizare, si poate cel mai important utilajele aditionale care se potrivesc la motocultor(am obervat ca fiecare firma are utilajele aditionale proprii). |
#1104
Posted 13 April 2013 - 17:31
trebuie sa fie cit mai nou.motor in patru timpi.diesel neaparat.cit mai greu.cit mai ieftin.....apropo ce buget ai la dispozitie????
Edited by silesax, 13 April 2013 - 17:33. |
#1106
Posted 14 April 2013 - 12:27
silesax, on 13 aprilie 2013 - 17:31, said:
trebuie sa fie cit mai nou.motor in patru timpi.diesel neaparat.cit mai greu.cit mai ieftin.....apropo ce buget ai la dispozitie???? si cu blonda in dotare...dupa parerea ta @silesax de ce ar trebui sa fie diesel si nu benzinar ? te intreb si nu doar pe tine sigur mai sunt domni care au cunostinte tehnice mai avansate decat noi pe forum. Eu doar diferenta de pret am vazut-o comparat la aceeasi putere. Cu cat esti dispus sa scoti mai mult din buzunar cu atat achizitionezi o piesa de top. Am vazut un "bugatti" la 2300 euri fara tva dar nu-mi permit...mai strang din msdos si i-au un samurai cu patru roti cum mi-a zis un amic. am luat nota de trimitere alex...mie mi s-a pus pata pe motocultor...din pacate eu locuiesc in partea diametral opusa fata de centrul service si de cei care comercializeaza acele "tractorase" la care faci referire( eu locuiesc in neamț),totusi m-as risca nu inainte de a aprofunda situatia pentru ca sunt multe de luat in seama asa cum am facut referire si in primul mesaj. voi detalia un pic situatia mea asa cum am fost sfatuit: -una gradina de cca. 1000mp,spatiul nu este limitat de pomi,garduri -una gradina de cca. 1800mp,spatiul este imprejmuit la toate laturile Trebuie sa ma deplasez cam 1km de la una la cealalta.. -doua ogoare de cca 1 ha per total dar distantate -cca 350 mp de lucerna si ce-o mai fi prin vecini,rude . Bine inteles remorca pentru transportat recolta acasa se poate confectiona pe parcurs cu toate ca ar fi nevoie de ceva original cu tractiune ,asa cum am vazut in postarile voastre,pentru ca este o zona deluroasa si e cam periculos in panta,intersectii,curbe... |
#1107
Posted 14 April 2013 - 16:44
ca diesel -ul consuma mai putin ,are fiabilitate mai mare ,si motorina se mai gaseste pe la soferi mai ieftina.......
|
#1108
Posted 14 April 2013 - 16:53
Basca uleiul de floarea soarelui sa mai ieftinit, am cumparat de Lidl sub 5 lei litrul.
|
|
#1109
Posted 14 April 2013 - 21:00
#1110
Posted 15 April 2013 - 07:16
THEmailMAN, on 14 aprilie 2013 - 12:27, said:
-una gradina de cca. 1000mp,spatiul nu este limitat de pomi,garduri -una gradina de cca. 1800mp,spatiul este imprejmuit la toate laturile -doua ogoare de cca 1 ha per total dar distantate -cca 350 mp de lucerna este o zona deluroasa si e cam periculos in panta,intersectii,curbe... Hmmmm.Greu dar nu imposibil. Parerea mea:iti trebuie ceva mare,minim 10 cai cu 4 roti (1,3ha nu e joaca de copii)si sa aiba si cositoare. Sincer,ma gandesc la ceva 4x4(dealuri). Practic,un motocultor chinezesc ar merge daca ai avea si freza mai lata(minim 1,2-1,5m),cu scaun cu roata la frezat(1 ha),cu roata modificata cu una mai lata sau 2 lipite,plug cu 2 trupite(eventual si reversibil). Ma gandesc la un tractoras japonez 4x4 dar banii de depasesc si pe tine.Motocultorul chinezesc ajunge si acela la 2000 euro si mai trebe si coasa. Te-as putea trimite la un motocultor gen 1000 ksd dar nu te vad bine facind km in urma lui. Si tot nu am rezolvat problema coasei. Sa vedem si parerile celorlalti. Edited by alexbjorg, 15 April 2013 - 07:24. |
#1111
Posted 15 April 2013 - 08:22
THEmailMAN, on 14 aprilie 2013 - 12:27, said:
....este o zona deluroasa si e cam periculos in panta,intersectii,curbe... In completare, daca nu ai : - aptitudini medii de mecanica + - scule de prelucrare a fierului macar hobby dar de calitate + - 14 - 16 ore/zi libere de alte obligatii decat agricultura, - disponibilitate pentru dezvoltare, nu te baga la utilaje mari: 10+cp, apeleaza la altul. |
#1112
Posted 15 April 2013 - 10:02
Quote voi detalia un pic situatia mea asa cum am fost sfatuit: -una gradina de cca. 1000mp,spatiul nu este limitat de pomi,garduri -una gradina de cca. 1800mp,spatiul este imprejmuit la toate laturile Trebuie sa ma deplasez cam 1km de la una la cealalta.. -doua ogoare de cca 1 ha per total dar distantate -cca 350 mp de lucerna Si parerea mea este ca un tractoras japonez 4x4 iti trebuie,ai si o gama destul de mare de utilaje pe care poti sa le atasezi,puteri diferite.Fata de motocultor sau tractorasele monoax vei executa lucrarile intr-un timp mai scurt ,cu un efort fizic mult mai mic iar calitatea lucrarii cel putin egala cu acestea.La terenurile cu inclinatie foarte mare risti sa gripezi motorul de la motocultor .Pacat ca sint putini utilizatori care au astfel de tractorase ca sa ne spuna parerea lor.vezi aicihttp://www.utilajeagro.ro/categorii/27/tractoare-mici-japoneze.html,si aicihttp://profrig.ro/noutati/tractoare-japoneze-second-hand/,si daca cauti mai gasesti oferte. O serie sint la pretul unui motocultor de firma,sau a unui tractoras monoax. |
#1113
Posted 15 April 2013 - 12:01
@alexbjorg
@ ravenshield @horia100 Va multumesc foarte mult pentru sfaturi! se pare ca piesa se numeste " the little samurai 4x4" ... |
|
#1114
Posted 15 April 2013 - 13:47
THEmailMAN, on 14 aprilie 2013 - 12:27, said:
si cu blonda in dotare...dupa parerea ta @silesax de ce ar trebui sa fie diesel si nu benzinar ? te intreb si nu doar pe tine sigur mai sunt domni care au cunostinte tehnice mai avansate decat noi pe forum. Eu doar diferenta de pret am vazut-o comparat la aceeasi putere. Cu cat esti dispus sa scoti mai mult din buzunar cu atat achizitionezi o piesa de top. Am vazut un "bugatti" la 2300 euri fara tva dar nu-mi permit...mai strang din msdos si i-au un samurai cu patru roti cum mi-a zis un amic. am luat nota de trimitere alex...mie mi s-a pus pata pe motocultor...din pacate eu locuiesc in partea diametral opusa fata de centrul service si de cei care comercializeaza acele "tractorase" la care faci referire( eu locuiesc in neamț),totusi m-as risca nu inainte de a aprofunda situatia pentru ca sunt multe de luat in seama asa cum am facut referire si in primul mesaj. voi detalia un pic situatia mea asa cum am fost sfatuit: -una gradina de cca. 1000mp,spatiul nu este limitat de pomi,garduri -una gradina de cca. 1800mp,spatiul este imprejmuit la toate laturile Trebuie sa ma deplasez cam 1km de la una la cealalta.. -doua ogoare de cca 1 ha per total dar distantate -cca 350 mp de lucerna si ce-o mai fi prin vecini,rude . Bine inteles remorca pentru transportat recolta acasa se poate confectiona pe parcurs cu toate ca ar fi nevoie de ceva original cu tractiune ,asa cum am vazut in postarile voastre,pentru ca este o zona deluroasa si e cam periculos in panta,intersectii,curbe... Salut, Din ceea ce vad eu, problema ar fi cele 2 ogoare de 1 ha. Aici totul depinde de cultura (culturile) pe care le ai in vedere. Daca e vorba de cereale scoate din calcul motocultorul. (ai nevoie de cineva cu un tractoras). Daca e vorba de alte culturi (pepeni, cartofi, mazare, pastaioase, mustar; salata; morcovi; conopida; telina; varza de Bruxelles; varza chinezeasca ; varza alba; ardei; ceapa; pastirnac; spanac; broccoli; ribarba; andive etc) atunci e bun un motocultor. Pentru cele doua gradini e de ajuns un motocultor mai mic cu doua viteze inainte si una inapoi, iar pentru 350 mp lucerna ai nevoie de o motocoasa de mana nu de o cositoare (e prea mica suprafata). La un motocultor profesional (ma refer la cele fabricate de firme recunoscute ca HONDA, BERTOLLINI, GRILLO, BCS, si mai sunt) care poate fi folosite de dimineata pana seara si zi de zi, mai putin relevanta este puterea motorului ci urmatoarele aspecte: - numarul rapoartelor de transmisie (VITEZE). Un numar mai mare iti permite o plaja mai mare de puteri de tractiune in functie de lucrarea care o faci (deplasare cu remorca goala pe asphalt, deplasare cu remorca incarcata pe hartoape, arat cu plug reversibil in pamant intelenit, prasit cu sapele rotative, faramitat cu freza tractate, etc). - provenienta motorului. Eu recomand motoare pe benzina (pornire mult mai usoara la sfoara, reparatii mult mai rare si mai ieftine, noxe mai putine (utilizarea in sere si solaria!!!) de preferat cele japoneze HONDA sau SUBARU. - transmisia pe curea si lant (protejeaza motorul la suprasarcini accidentale si service-ul pentru schimbul unei curele sau lant este mai ieftin decat la un grup de transmisie). - cumparati un motocultor pentru care aveti asigurat service in garantie si post garantie cat mai aproape de localitatea dvs. Am intalnit foarte multe cazuri de clienti cu echipamente aduse din vest sau luate la mana a doua si ulterior pierdeau o gramada de bani si timp pierdut pentru ca nu gaseau piese de schimb!!! - cumparati un motocultor a carui date tehnice sunt REALE !!! Am vazut o multime de motosape prin supermarket-uri cu motoare de 6 sau 7 cp (cica) si murea motorul cand era pamantul un pic mai compact, Spre exemplu, daca intrati pe link-ul de mai jos, veti vedea un motocultor HONDA F560 cu motor de 4.8 cp care ara cu plug reversibil in pamant intelenit. Toate cele bune! |
#1115
Posted 15 April 2013 - 15:15
pufarin, on 14 aprilie 2013 - 16:53, said:
Basca uleiul de floarea soarelui sa mai ieftinit, am cumparat de Lidl sub 5 lei litrul. Si cum se prezinta tractorul in mers? Nu face "figuri"? horia100, on 15 aprilie 2013 - 10:02, said:
...Fata de motocultor sau tractorasele monoax vei executa lucrarile intr-un timp mai scurt ..... La terenurile cu inclinatie foarte mare risti sa gripezi motorul de la motocultor .... De ce s-ar gripa motorul? |
#1116
Posted 15 April 2013 - 15:53
Inca nu i-am pus uleiul, nu am avut timp de experiente dar va tin la curent.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users