Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti

arii
 Sapa peste pardoseala

Smart phone pentru auz deficitar

Manager transport marfa. Pareri. ...

BIOS F.24 pentru HP Pavilion g7-2...
 Meta Quest 3 512 gb

Father's Day

Clipboard files copy/paste, filen...

Boardgame-uri despre cuvinte
 Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024

De ce nu mai sunt proteste?
 

marsarier - ambreiaj

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
szerky

szerky

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 265
  • Înscris: 10.07.2008
Salut,

  Am primit un sfat de la un sofer experimentat ca nu este recomandat sa tin piciorul pe ambreiaj atunci cand dau in spate.
De fiecare data cand manvrez masina inapoi, calc ambreiajul, o bag in marsarier si nu accelerez deloc ci doar ma joc cu ambreiajul. Daca as lua piciorul total de pe ambreiaj, mi se pare viteza prea mare.

Cel putin cand e vorba de iesit cu spatele din parcari pe strazi... mi se pare la fel, mare.


Voi cum procedati cand executati asta? Eu vad doar doua solutii:

  1. tinuta mica viteza doar din ambreiaj.
  2. franta + acceleratie. [ asta nu am incercat. dar ma gandesc ca sigur ar muri motorul ].


Tare mult astept sa vad cum procedati voi :)

#2
SuperMelon

SuperMelon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,458
  • Înscris: 23.06.2009
Nu e indicat sa tii piciorul pe ambreiaj nici cand dai cu fata dar avand in vedere ca marsalierul are raportul de viteza cam cat viteza a doua acest lucru este aproape imposibil.

#3
doru_1991

doru_1991

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 387
  • Înscris: 04.01.2008
Si eu tin piciorul pe ambreaj cand dau in spate ca sa "reglez" viteza, nu cred ca ai cum numai din frana si acceleratie.

Daca tin din frana pot sa opresc motorul.

#4
rootkit

rootkit

    Awake. Security DNA

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 34,883
  • Înscris: 07.02.2007
Vreau sa te vad cum faci o parcare laterala cu spatele fara ambreaj :)

Asa intr-un loc stramt intre 2 masini.

Edited by crysty2k5, 09 October 2010 - 12:36.


#5
szerky

szerky

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 265
  • Înscris: 10.07.2008
crysty2k5: nu m-ai inteles bine. eu modalitatea asta o folosesc. doar ca am eram curios daca exista si o alta varianta, mai buna.

apropo, ca nu sa mai deschid un alt topic. mai am o alta intrebare. cand traficul/situatie permite, imi place stilul de consus lent, gent "plimbat de seara in parc". asta insemnand a-1a, cel mult a-2a. mers in gol la relanti. care sunt/pot fi efectele daunatoare pentru masina intr-o astfel de situatie?

#6
rootkit

rootkit

    Awake. Security DNA

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 34,883
  • Înscris: 07.02.2007

View Postszerky, on 9th October 2010, 13:41, said:

crysty2k5: nu m-ai inteles bine. eu modalitatea asta o folosesc. doar ca am eram curios daca exista si o alta varianta, mai buna.

Pai cam 99% fac asa. E prea mare viteza si nu ai control fara ambreaj.

#7
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004

View Postcrysty2k5, on 9th October 2010, 13:36, said:

Vreau sa te vad cum faci o parcare laterala cu spatele fara ambreaj :)

Asa intr-un loc stramt intre 2 masini.

Simplu folosesti IPA de la Toyota, am incercat pe noul Prius si este super tare.

Sau iei o masina automata si o tii din frana cand dai inapoi.

Asa parchezi fara ambreiaj :)

Si eu la parcare, ma ajut de ambreiaj, este mai ok asa, ca sunt situatii cand necesita un anumit grad de finete.

#8
strabun

strabun

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 851
  • Înscris: 02.12.2009

View PostSuperMelon, on 9th October 2010, 13:26, said:

Nu e indicat sa tii piciorul pe ambreiaj nici cand dai cu fata dar avand in vedere ca marsalierul are raportul de viteza cam cat viteza a doua acest lucru este aproape imposibil.
Eu cred ca raportul e cam ca la viteza intai, nu ca la a doua. Bine, depinde de la masina la masina. Dar ma gandesc ca si la masinile care au viteza intai foarte scurta (gandita sa traga ceva greu sau sa iasa de cine stie de unde), marsalierul ar trebui sa aiba cam acelasi raport, ca se presupune ca trebuie dat si cu spatele, in aceleasi conditii grele.

#9
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006
In general, raportul marsarierului este un pic mai mare decat la viteza 1.
@szerky: tu asculti toti prostii?

#10
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,148
  • Înscris: 05.12.2002
1. Si cele cu cutie automata, IPA sau alte chestii ajutatoare tot din "ambreiaj" regleaza viteza.
2. "asta insemnand a-1a, cel mult a-2a. mers in gol la relanti" - mersul la relanti este cel mai "pacatos" pentru o masina. Nici macar nu este economic.
Orice masina trebuie tinuta in jur de 2000rpm sau peste.

#11
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,010
  • Înscris: 03.12.2005
Plecarea de pe loc si mersul cu spatele se fac cu ambreiajul patinat. De-aia nici nu se face pe distante mari (mersul cu spatele) si preferabil de evitat in rampa sau cu incarcatura mare. Pentru treaba asta camioanele au mai multe trepte, si inainte si inapoi.
Subscriu, nu mai asculta toti veselii.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate