marsarier - ambreiaj
Last Updated: Oct 11 2010 11:52, Started by
szerky
, Oct 09 2010 12:20
·
0
#1
Posted 09 October 2010 - 12:20
Salut,
Am primit un sfat de la un sofer experimentat ca nu este recomandat sa tin piciorul pe ambreiaj atunci cand dau in spate. De fiecare data cand manvrez masina inapoi, calc ambreiajul, o bag in marsarier si nu accelerez deloc ci doar ma joc cu ambreiajul. Daca as lua piciorul total de pe ambreiaj, mi se pare viteza prea mare. Cel putin cand e vorba de iesit cu spatele din parcari pe strazi... mi se pare la fel, mare. Voi cum procedati cand executati asta? Eu vad doar doua solutii: 1. tinuta mica viteza doar din ambreiaj. 2. franta + acceleratie. [ asta nu am incercat. dar ma gandesc ca sigur ar muri motorul ]. Tare mult astept sa vad cum procedati voi |
#2
Posted 09 October 2010 - 12:26
Nu e indicat sa tii piciorul pe ambreiaj nici cand dai cu fata dar avand in vedere ca marsalierul are raportul de viteza cam cat viteza a doua acest lucru este aproape imposibil.
|
#3
Posted 09 October 2010 - 12:30
Si eu tin piciorul pe ambreaj cand dau in spate ca sa "reglez" viteza, nu cred ca ai cum numai din frana si acceleratie.
Daca tin din frana pot sa opresc motorul. |
#4
Posted 09 October 2010 - 12:36
Vreau sa te vad cum faci o parcare laterala cu spatele fara ambreaj
Asa intr-un loc stramt intre 2 masini. Edited by crysty2k5, 09 October 2010 - 12:36. |
#5
Posted 09 October 2010 - 12:41
crysty2k5: nu m-ai inteles bine. eu modalitatea asta o folosesc. doar ca am eram curios daca exista si o alta varianta, mai buna.
apropo, ca nu sa mai deschid un alt topic. mai am o alta intrebare. cand traficul/situatie permite, imi place stilul de consus lent, gent "plimbat de seara in parc". asta insemnand a-1a, cel mult a-2a. mers in gol la relanti. care sunt/pot fi efectele daunatoare pentru masina intr-o astfel de situatie? |
#6
Posted 09 October 2010 - 12:47
#7
Posted 09 October 2010 - 12:59
crysty2k5, on 9th October 2010, 13:36, said: Vreau sa te vad cum faci o parcare laterala cu spatele fara ambreaj Asa intr-un loc stramt intre 2 masini. Simplu folosesti IPA de la Toyota, am incercat pe noul Prius si este super tare. Sau iei o masina automata si o tii din frana cand dai inapoi. Asa parchezi fara ambreiaj Si eu la parcare, ma ajut de ambreiaj, este mai ok asa, ca sunt situatii cand necesita un anumit grad de finete. |
#8
Posted 09 October 2010 - 13:00
SuperMelon, on 9th October 2010, 13:26, said: Nu e indicat sa tii piciorul pe ambreiaj nici cand dai cu fata dar avand in vedere ca marsalierul are raportul de viteza cam cat viteza a doua acest lucru este aproape imposibil. |
#9
Posted 11 October 2010 - 10:51
In general, raportul marsarierului este un pic mai mare decat la viteza 1.
@szerky: tu asculti toti prostii? |
#10
Posted 11 October 2010 - 11:19
1. Si cele cu cutie automata, IPA sau alte chestii ajutatoare tot din "ambreiaj" regleaza viteza.
2. "asta insemnand a-1a, cel mult a-2a. mers in gol la relanti" - mersul la relanti este cel mai "pacatos" pentru o masina. Nici macar nu este economic. Orice masina trebuie tinuta in jur de 2000rpm sau peste. |
|
#11
Posted 11 October 2010 - 11:52
Plecarea de pe loc si mersul cu spatele se fac cu ambreiajul patinat. De-aia nici nu se face pe distante mari (mersul cu spatele) si preferabil de evitat in rampa sau cu incarcatura mare. Pentru treaba asta camioanele au mai multe trepte, si inainte si inapoi.
Subscriu, nu mai asculta toti veselii. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users