Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Din 2011 toate masinile din EU vor avea lumini de zi
#163
Posted 14 February 2011 - 00:07
#164
Posted 14 February 2011 - 00:56
Rosebud09, on 13th February 2011, 22:48, said: Eu nu inteleg natura protestului: chiar considerati careva ca o masina fara niste becuri aprinse e mai vizibila ca una cu ele pornite, e problema chiar asa de mare de confuzie intre DRL si semnalizatoare? E problema de obisnuinta. Sau costa ceva in plus si nu merita banii? E suficient un dispozitiv care pune in serie becurile si deja intensitatea luminoasa scade dramatic. Protestul la orice incalcare a libertatii prost intelese a devenit mai mult decat o moda, e ceva intrat in constiinta comuna. Masura este necesara, s-a dovedit asta de-a lungul anilor si implementarea in Ro e binevenita. Unor romani nu le convine nimic , nici daca costa , nici daca e gratis ! Sunt curios daca ai vazut filmul Medalia de Onoare cu Victor Rebengiuc care este revoltat pentru ca a primit o medalie pe nedrept ...si cand sa i-o ia inapoi Ministerul Apararii deoarece facuse o greseala ,V.R. nu stie ce sa faca ca sa pastreze medalia ! Cam asa e si cu romanii si DRL-ul la inceput sunt revoltati ca este iar ceva `obligatoriu` si dupa aia nu mai vor sa se mai dea jos din masina de dragul DRL-ului (sau ca sa vada vecinu ca si-a cumparat masina cu DRL) Edited by polizei, 14 February 2011 - 01:23. |
#165
Posted 14 February 2011 - 03:55
apropo de leduri, oare ar fi legal sa faci sa se aprinda stopurile sau pozitiile (drl..) sub forma unor litere? sau chiar filmulete(respectiv in alb/rosu).
eu mi-as pune un al 4-lea stop de exemplu si sa scrie nfs , simplu si banuiesc ca si legal. Edited by salamandrra, 14 February 2011 - 03:56. |
#166
Posted 14 February 2011 - 09:39
fiecare cu ce-l doare. daca ai citi putin OUG 195 si regulamentul de aplicare...ti-ai da sema ca nu este legal ce vrei tu...luminite colorate si hai sa invatam alfabetul.
in alta ordine de idei, "obligativitatea" cade exclusiv pe constructorii de masini (pentru masinile comercializate din feb 2011), care pot pune in aplicare legea/directiva UE cu un minim material, fara a influenta pretul final al masinii. probabil ca pe aici sunt multi constructori de masini...de este asa mare agitatie. |
#167
Posted 14 February 2011 - 12:50
Tom_Cat, on 13th February 2011, 21:05, said: Cat despre teste obligatorii, printe altele am atestat de pilot, care la 6 luni este obligatoriu de revizuit, pe cand majoritatea va aratati cohonesuripe pe drumurile publice... Rosebud09, on 13th February 2011, 22:48, said: Faptul ca un l [...] e fata de Ro. |
#168
Posted 14 February 2011 - 22:16
salamandrra, on 14th February 2011, 03:55, said: apropo de leduri, oare ar fi legal sa faci sa se aprinda stopurile sau pozitiile (drl..) sub forma unor litere? sau chiar filmulete(respectiv in alb/rosu). eu mi-as pune un al 4-lea stop de exemplu si sa scrie nfs , simplu si banuiesc ca si legal. Dominatoareo, nici acum nu te-ai potolit cu NFS? doamne ce idei poti avea |
#169
Posted 14 February 2011 - 23:00
RealThing, on 14th February 2011, 22:16, said: Dominatoareo, nici acum nu te-ai potolit cu NFS? doamne ce idei poti avea eu vorbesc din viitor, nu stii tu de-astea.. o sa vezi ca va aparea in stopurile masinilor scris "stop" si multe alte chestii. ps: ai vazut de exemplu la top gear acele placute puse la luneta si pe care scrii de la volan ce vrei sa-i transmiti celui din spate? |
#170
Posted 14 February 2011 - 23:10
salamandrra, on 14th February 2011, 23:00, said: eu vorbesc din viitor, nu stii tu de-astea.. o sa vezi ca va aparea in stopurile masinilor scris "stop" si multe alte chestii. ps: ai vazut de exemplu la top gear acele placute puse la luneta si pe care scrii de la volan ce vrei sa-i transmiti celui din spate? Mda, tu n-ai bani de trecut strada + 2 litri de benzina si visezi avioane. ON: Din punctul meu de vedere ar trebui toate masinile setate sa se aprinda faza scurta imediat dupa ce a pornit motorul (ca de ex la Mazda 3). Personal niciodata nu plec de pe loc fara faza de intalnire aprinsa, indiferent de masina. Si mi se par mult mai vizibili in trafic cei care au liminile de intalnire aprinse, indiferent de conditiile atmosferice. Conspiratii si chestii de genul nu ma intereseaza, masura este binevenita. |
#171
Posted 14 February 2011 - 23:17
RealThing, on 14th February 2011, 23:10, said: Mda, tu n-ai bani de trecut strada + 2 litri de benzina si visezi avioane. ON: Din punctul meu de vedere ar trebui toate masinile setate sa se aprinda faza scurta imediat dupa ce a pornit motorul (ca de ex la Mazda 3). Personal niciodata nu plec de pe loc fara faza de intalnire aprinsa, indiferent de masina. Si mi se par mult mai vizibili in trafic cei care au liminile de intalnire aprinse, indiferent de conditiile atmosferice. Conspiratii si chestii de genul nu ma intereseaza, masura este binevenita. esti culmea, eu merg numai cu 98, numai sportiv si tu comentezi? tu visezi sa mergi ca mine, crede-ma. on: iar eu sper cu ocazia drl-urilor sa se scoata faza scurta de tot, iar proiectoarele sa se aprinda doar pe senzori cand simt o anumita cantitate de "ceata". Edited by salamandrra, 14 February 2011 - 23:18. |
#172
Posted 14 February 2011 - 23:23
salamandrra, on 14th February 2011, 23:17, said: esti culmea, eu merg numai cu 98, numai sportiv si tu comentezi? tu visezi sa mergi ca mine, crede-ma. on: iar eu sper cu ocazia drl-urilor sa se scoata faza scurta de tot, iar proiectoarele sa se aprinda doar pe senzori cand simt o anumita cantitate de "ceata". Stimate domn, te rog sa imi spui cu ce masina (marca, model, an fabricatie) ati mers dumneavoastra in conditii de noapte, numai cu DLR, si se vedea echivalent cu faza scurta. Va multumesc anticipat pentru raspuns. PS. Corect, eu bag numai benzina de contrabanda (are max 90) si merg babeste, din pacate sufer de o deficienta locomotorie acuta si nu pot calca pedala de acceleratie la mai mult de jumatate din cursa. Multumesc pentru intelegere. Edited by RealThing, 14 February 2011 - 23:23. |
|
#173
Posted 14 February 2011 - 23:27
Cum ziceam si anul trecut, salutam ideea - e mai mult decat binevenita.
http://forum.softped...howtopic=714683 |
#174
Posted 14 February 2011 - 23:28
salamandrra, on 14th February 2011, 23:00, said: eu vorbesc din viitor, nu stii tu de-astea.. o sa vezi ca va aparea in stopurile masinilor scris "stop" si multe alte chestii. salamandrra, on 14th February 2011, 23:00, said: ps: ai vazut de exemplu la top gear acele placute puse la luneta si pe care scrii de la volan ce vrei sa-i transmiti celui din spate? Edited by Evergreen, 14 February 2011 - 23:31. |
#175
Posted 15 February 2011 - 03:09
Evergreen, on 14th February 2011, 23:28, said: eu vb din trecut: chestii d-astea le gaseai la tirg si erau accesorii obligatorii pt Dacia, montate pe la jumatea inaltimii lunetei (ventuze) sau pe polita cu suruburi se gaseau acum citiva ani la vinzare pe net... imi pare rau ca nu am luat una ca acum faceam bani frumosi de pe urma ei, nu? da, as fi vrut. din pacate nu gasesc nici macar catelus de-ala de da din cap, as fi pus pe bord unul sa vad cum imi apreciaza stilul. Edited by salamandrra, 15 February 2011 - 03:10. |
#177
Posted 15 February 2011 - 13:38
Uau !!! 10 pagini de discutii doar pentru niste amarate de luminite de drum, care oricum le vrem sau nu, legea ne obliga sa le avem pe masna nou produsa.
|
|
#178
Posted 15 February 2011 - 14:16
AlinE, on 14th February 2011, 09:39, said: fiecare cu ce-l doare. daca ai citi putin OUG 195 si regulamentul de aplicare...ti-ai da sema ca nu este legal ce vrei tu...luminite colorate si hai sa invatam alfabetul. in alta ordine de idei, "obligativitatea" cade exclusiv pe constructorii de masini (pentru masinile comercializate din feb 2011), care pot pune in aplicare legea/directiva UE cu un minim material, fara a influenta pretul final al masinii. probabil ca pe aici sunt multi constructori de masini...de este asa mare agitatie. Cum oare pot sa oblige un producator sa adauge ceva la un produs fara sa mareasca pretul. Sunt oare aceste lumini moca si se instaleaza singure, nu e o treaba cam comunista asta? Da , ne intereseaza si de producatorii de masini, de ce, pentru ca noi le cumparam, si nu le vom lua niciodata sub o marja de profit rezervata de producator - asa merge inca economia de piata, sau poate UE va face o economie 'comunitara' reglemantand si cat sa-si traga fiecare producator Edited by rvic77, 15 February 2011 - 14:20. |
#179
Posted 15 February 2011 - 15:03
Luminile DRL de la grupul VAG costa in media ~30 Euro fara TVA pentru instalare ca optiune, deci nu sunt ieftine si clar in functie de producator se vor regasi sau nu in pretul final al produsului.
|
#180
Posted 16 February 2011 - 08:42
Nu, aia e gresit. 30 de euro costa sa le treaca de pe bec-uri normale pe LED. In .de am vazut multe audi-uri cu BECURI in loc de celebrele LED-uri in far.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users