Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Kuga Titanium ... black panther
Last Updated: Oct 11 2017 10:51, Started by
Tyby
, Oct 05 2010 21:38
·
0
#271
Posted 20 October 2014 - 20:45
#273
Posted 10 March 2015 - 03:18
Intre timp, am pierdut rotunda, dar am prins alta.
Am facut cam 100 si un pic de km aseara cu ea, sa ne mai aducem aminte Ne-am simtit bine impreuna, ca sa zic asa Se pregateste de revizie. Si schimb de gume, la un moment dat. Attached Files |
#274
Posted 14 May 2015 - 09:50
Vreo 205.000 in bord, schimbat gumele, Mk1 ramane cu Hankook-urile de pe Mk2.
Cu ocazia asta placutele dreapta spate s-au dovedit a fi terminate, restul in buna regula (fata ok, spate stanga asa-si-asa). Urmeaza o revizie zilele astea. |
#275
Posted 26 May 2015 - 22:48
Facut revizie saptamana trecuta, cu schimbat placute frana spate (din cauza uneia singure, care se pare ca a cedat nervos asta-iarna, dupa inghet si stat libera de Sarbatori) si schimbat lichid de frana.
Total vreo 1100 RON, Romcar, piesele lor. Revizia normala ca de obicei, approx. 700 RON, la care s-au adaugat placute, lichid, manopera aferenta, test frane etc. Masina ok, nimic in neregula la revizie sau IDS. Kilometrii aproximativ cei de mai sus (plus inca vreo mie si ceva saptamana care a trecut). |
#276
Posted 16 September 2015 - 13:29
Update de fier ~210.000 km.
In ultima perioada a stat mai mult pe dreapta (concedii, etc). Abia acum a reinceput sa circule. Update al postului de aici: La inceputul lunii august, nevasta-mea a constatat ca brusc nu mai functioneaza AC, si baga cu mult succes aer cald pe gurile de ventilatie. Verificat cand am ajuns acasa, temperatura motorului urca repede la 105+ grade, ventilatorul nu pornea nici pe AC, nici pe racire motor (pe niciuna dintre cele doua trepte). Cod DTC: P0691 (Cooling Fan 1 Relay Control Circuit Low). Stergeam codul, pornea AC pentru scurt timp, insa nu si ventilatorul. Pana la urma am demontat modulul de control si am constatat cu surpriza ca in mufa dintre modul si ventilator conectorul de + era semi-topit. Curatat conector, tensionat usor si rezolvat problema. Cum ventilatorul fusese inlocuit cu totul in septembrie 2014, dus masina la Romcar, constatat si schimbat ventilatorul pe garantie in aceeasi zi, fara costuri aditionale. Update al postului de aici: dupa schimbarea ventilatorului si ridicarea masinii de la Romcar, ma anunta nevasta-mea (a doua zi) ca se aude un tiuit suspect de undeva de la motor. Ajuns acasa, verificat incarcarea - 11.5 - 12 V maxim. Cum alternatorul Denso achizitionat anul trecut striga de singuratate prin birou, dus masina si alternator inapoi la Romcar, unde problema a fost rezolvata in aceeasi zi. Total costuri manopera: 140 RON. (recunosc ca initial am vrut eu sa ma apuc sa-l demontez pe cel vechi si sa-l pun pe celalalt, insa lipsa de timp, canicula de afara si nivelul de chef apropiat de zero m-au impiedicat grav - la costurile de mai sus oricum nu ar fi meritat). Imi pun problema daca nu cumva cele doua de mai sus ar putea fi legate in vreun fel. Oricum, cu ocaziile de mai sus facut si eu ceva km cu masina, am inceput sa ma dezobisnuiesc. Mk2 e mai confortabila si mai docila |
#277
Posted 30 September 2015 - 08:22
#278
Posted 30 September 2015 - 14:49
hmmm... iar ai prins-o pe nevasta-mea la cumparaturi. Incepi sa ma bagi la banuieli!
|
#279
Posted 30 September 2015 - 15:40
Daca era motiv de banuieli, nu postam "dovezile".
PS: Felicitari pentru faptul ca juniorul/junioara (prea neagra folia sau prea putina lumina in parcare) e regulamentar in scaun. |
#280
Posted 30 September 2015 - 16:33
Intotdeauna e in scaun. Regulamentar.
PS: nu e folie, e ceva procedura de fabrica, ionizare etc. |
|
#282
Posted 18 October 2015 - 17:26
nu stiu cum le nimeresti! Deja ma bagi la idei!
E aia de dupa povestea cu grindina ... |
#283
Posted 19 October 2015 - 11:43
Intamplare. Plus ca sare in ochi numarul si, dupa cate se pare, suntem vecini.
|
#284
Posted 03 December 2015 - 13:24
Ce s-a intamplat, nu ne mai desfatati cu postarile despre Kuga. Chiar sunt impresionat de ce ati scris pana acum.
|
#285
Posted 03 December 2015 - 21:35
Poi ... ce sa zic, nu prea scriu decat cand sunt chestiuni notabile, sau nasoale. Tinand cont ca, asa cum spuneam si aici, mi-am mutat activitatea mai mult catre Mk2, iau mai rar contact cu Mk1 din topicul de fata, de obicei cand aud texte de genul "parca bate ceva" sau "cred ca tiuie mai tare decat ieri " sau celebrul "mi se pare ca am o problema" din partea colegei de apartament, care este utilizatoarea de facto a masinii.
Insa cum astfel de chestii au fost totusi extrem de rare ... recunosc ca m-am urcat in ultimele luni doar de curiozitate la volan (sau sa imi fac ceva loc DREPT in parcare ). Ca update: 213.000 km. Am mers zilele trecute cu Mk1, ca mi-a fost lene sa mai mut scaunul celei mici la mine pentru 15 km, si voiam sa mai vad si eu cum merge. Un fel de just checkin'. Nimic de semnalat. Ma uitam, tot zilele trecute, pe net la pretul de piata. Mic, jenant de mic (nu cred ca sare de 10.000, oricat as vrea eu. Poate nici pe-aia). Mai vedem atunci cand i-o fi timpul. Edited by Tyby, 03 December 2015 - 21:38. |
|
#286
Posted 11 December 2015 - 03:29
In continuare 213.000 (si ceva maruntis si aici)
Ca tot ati intrebat: zilele trecute m-a sunat utilizatoare ca are ceva cu engine malfunction isteric in bord. Am ajuns la locul faptei, am citit codul DTC - P253F("Engine oil deteriorated"), am verificat ulei (poate putin prea spre maxim si un pic mai filant decat aveam eu idee), am sters eroarea - a reaparut, am verificat ce inseamna si am dat liber consoartei sa-si continue drumul. Ca teorie, in general problema apare din cauza regenerarilor multiple esuate (condus aproape exclusiv in oras). Se pare ca nu exista un senzor de calitate sau nivel al uleiului, asa ca gurile rele spun ca eroarea este una "artificiala", generata de catre computer. Ca suport pentru afirmatie, in service, dupa verificari & shit, a fost stearsa eroarea si resetat intervalul de service oil, si eroarea nu a mai reaparut. In plus, uleiul arata in boii lui, dupa spusele mecanicilor, si nici nu parea contaminat. Extinzand teoria, la regenerare computerul baga ceva motorina pe evacuare, pentru a mari temperatura in DPF (peste 450 grade parca trebuie sa fie) si a curata mizeria (soot) din acesta. In cazul regenerarilor esuate, motorina aia nu este arsa si are sanse sa ajunga, putin cate putin, in ulei. Creste nivelul, se subtiaza uleiul, isi modifica proprietatile etc - devine periculos, motiv pentru care exista aceasta atentionare "calculata" de catre computer. Drept pentru care am facut programare la Romcar a doua zi pentru regenerare statica si schimbare ulei (in ordinea aceasta). Regenerarea a decurs normal (atentie amatorilor: NU va plimbati pe langa tevile de esapament in timpul operatiunii, motorul e tinut de IDS timp 15-20 minute la 2800 ture, cu amestec imbogatit pe evacuare, vorbim de cateva sute de grade la teava! (m-am ars destul de neplacut la approx. 40 cm de evacuare!). Dupa regenerare testul de senzor DPF o cam daduse in balarii, s-a facut testarea cu un altul care indica normal si a fost schimbat apoi cu unul nou. 650 RON - pomana! Tinand cont ca le-am tot schimbat la 70 - 80.000 km (80.000 primul, 145.000 al doilea, 215.000 asta), si ca nevasta-mea nu sare de 15 - 20.000 pe an, as trai cu speranta ca pe urmatorul sa nu-l schimb tot eu! Dupa care s-a schimbat uleiul si filtrul aferent, am pus tot ulei "smecher" (vezi discutia la Mk2), din gama Castrol Magnatec Pro A5 5w30. Ce a fost interesant (la Mk2 nu am vazut schimbul efectiv): uleiul este sensibil mai fluid decat cel clasic la temperatura de service (22 grade~). Am dat mai multe detalii despre el pe topicul de Mk2. In total halatul s-a dus la 1.200 RON, cu tot cu berea baietilor (in conditiile in care discount-ul a fost de 15-25%, in functie de reper). Din care manopera (cu IDS si regenerare) pe factura 140 RON cu totul, restul senzor, 6 l ulei, filtru, garnitura, taxa eco. Bonus a fost un tampon capac motor (28 RON), "disparut in misiune" undeva in trecut. Edited by Tyby, 11 December 2015 - 03:33. |
#287
Posted 09 May 2016 - 13:07
Update, la approx. 5 luni de la ultima distractie, si vreo 5-6000 km in plus (pe-acolo): mesaj in bord "Engine Malfunction", cu acelasi DTC - P253F("Engine oil deteriorated"). Verificat ulei, cam mare nivelul, trimis utilizatoarea la Ford si facut regenerare, plus schimb ulei si filtre.
Cred ca trebuie neaparat sa-mi fac timp o data la 1-2 luni sa o scot un pic la alergat pe autostrada. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users