Kuga Titanium ... black panther
Last Updated: Oct 11 2017 10:51, Started by
Tyby
, Oct 05 2010 21:38
·
0
#235
Posted 20 May 2014 - 11:25
De acord cu tine, eu am fost fortat la solutia Denso dintr-un motiv extrem de simplu: a fost livrat pe loc (2 ore) si am putut sa-l iau cu mine, pentru cazul nefericit in care raman pe cine stie pe unde prin Europa fara juice (plecam a doua zi din tara, OE cred ca era pe comanda 4-5 zile, no good for me).
|
#236
Posted 20 May 2014 - 11:34
Am inteles, poate poti sa-l dai inapoi.
In 2h este reparat cel original la ...PM. |
#237
Posted 20 May 2014 - 13:41
Speedo, nu ma intereseaza sa-l dau inapoi, nu a fost o avere. Cel mult il scot la vanzare dupa, la pret de dumping, daca se rezolva cel de pe masina si imi confirma baietii ca este ok.
Pe moment unul este sigilat, in cutie, celalalt functional pe masina. Multam, T |
#238
Posted 20 May 2014 - 18:46
#239
Posted 03 June 2014 - 11:59
180.000 km azi, mergem inainte. Trebuie sa programez revizia, sa vad cand reusesc sa-mi fac timp. Alternatorul cel nou s-a mutat in portbagajul Fusionului, cel vechi e apt in continuare.
Edited by Tyby, 11 October 2017 - 10:36. |
#240
Posted 26 June 2014 - 22:44
185.000 km (si ceva maruntis).
Facut acu' 2 zile revizia la 183.500, cele uzuale plus placute frana (spate erau la limita, fata mai mergeau de o revizie, insa daca tot am pierdut timpul prin "Romcar" am optat pentru ambele, mai ales ca este probabil ultimul pentru o perioada mai ... nedeterminata. Cost total (piese Romcar): 1.485,00 RON TVA inclus. Probleme descoperite la diagnoza: EGR nu mai lucreaza ca nou. Probabil va vrea o curatare la un moment dat, deocamdata nu arde. Mi-au recomandat cei din service sa merg ceva mai turat. Le-am spus ca nu e cazul respectivei recomandari. Referitor la nedeterminata, voi reveni cu detalii. Va fi ceva cam la fel cum a fost la Fusion: dupa ani si ceva km, va trece intr-un regim de utilizare mai casnic. Deocamdata am platit rezervarea, ETA undeva prin august se spera. Asa cum am spus, voi reveni cu detalii. Edited by Tyby, 11 October 2017 - 10:36. |
#241
Posted 05 August 2014 - 19:29
191.000 km and counting.
Cred ca trebuie sa incep sapatul unei probleme aparute recent prin a duce masina la spalat (in prima faza), ca n-am mai pus jetul pe ea de ceva luni Problema: in general la cruising pe autostrada, 130+ km, la deal motorul nu vrea sa mai traga. Mai precis nu vrea sa sara de 3000 rpm. Duminica (fiind ceva canicula pe drum) am observat ca taie si AC-ul cu ocazia asta. Cum ajung la vale / scot motorul din sarcina fortata, imi reporneste AC-ul. Pana la urmatorul deal / urmatoarea depasire. Este enervant ca simptomul apare aleatoriu, insa din ce in ce mai des in ultimile 2-3 saptamani (am si mers mult pe autostrada in perioada asta). Initial am dat vina pe EGR-ul ala de mai sus, insa as avea ceva dubii. Acum cand am simtit si treaba cu AC-ul, au inceput sa-mi pice ceva fise. Studiind prelungit "documentatia" (in mare forumurile de profil / marca), am regasit aceeasi simptomatologie in cateva cazuri la modele similare de motorizare / echipare. Iar oamenii sustineau ca s-au lovit de problema pana au curatat muncitoreste radiatoarele. Cineva dadea si o explicatie ca - datorita cresterii temperaturii motorului - acesta intra intr-un soi de protectie, pentru a se raci suficient, motiv pentru care taie si AC, pentru a creste randamentul racirii efective a motorului. Nu apare nimic nici in bord, nici pe diagnoza. La drum normal (a se citi nu autostrada) am simtit foarte rar in ultimile 2 luni (de cand a aparut prima data simptomul) problema. Doar la croaziera la viteza (prea) mare si deal, cam un caz din 8-10). In rest masina trage fara probleme, si la deal, si in depasiri. Cand nu intra in limitare, trage pana in 160+ fara greturi, cand intra in limitare, urca de la 130 la 140 in peste 10-15 secunde. Trebuie sa arunc un ochi la radiatoare (n-am spalat masina la jet / curatat mai temeinic exteriorul de vreo 6-7 luni ). Inca asteptam vesti cu "nedeterminata". Aha, uitam, o buba: a cedat nervos o bucata de plastic de pe usa, in dreapta. Motiv pentru care o vad cracanata in oglinda de vreo cateva saptamani de cate ori merg cu viteza ceva mai mare. Evident, la vitezele de oras nu se vede, si uit de ea. Boala pe care a avut-o si Fusion-ul. Nu mai tin minte cum am rezolvat-o acolo (cert este ca, vreo cativa ani mai tarziu - aka asta primavara - a cedat de tot la un drum mai lung si n-a mai fost recuperata). Edited by Tyby, 11 October 2017 - 10:37. |
#242
Posted 22 August 2014 - 19:43
192.000 km.
Facut ITP ieri la Romcar (m-au sunat sa-mi "aminteasca" expirarea acestuia in cateva zile si sa ma intrebe daca nu doresc o programare). 160 RON, cu totul a durat cam o ora, nice and smooth. Kuga se pare ca se preteaza pentru inca cel putin 2 ani de circulatie in siguranta si norme pe drumurile patriei. Intre timp, fiind la curte si avand ceva timp liber, am dat grila / masca jos si am spalat radiatoarele muncitoreste in week-end-ul trecut (am folosit un "karcher" pe putere mica, bagat peste tot pe unde s-a putut). A curs mizerie ca la balamuc, in special dintre cele 2 mari (AC si racire motor). Problema de mai sus nu a mai aparut pe ultimii 1000 de km (autostrada included). Urmarim. Nu am rezolvat problema ramei de plastic (ma rog, nu definitiv). Trebuie sa gasesc un mastic ceva mai bun, prinderea e ceva mai elaborata decat la Fusion. Masina se apropie cu pasi repezi de 200.000 km, insa se pare ca nu va apuca sa-i atinga prea curand, in mod normal va trece in linia secunda in maxim o luna (teoretic mai devreme, insa vom vedea). Asa cum v-am obisnuit, kilometrajul de 185 - 190 k se dovedeste iarasi propice schimbarii! Nu tineam neaparat sa o fac anul acesta (o programasem pentru anul urmator), insa am primit o oferta "de nerefuzat" si nu m-am putut abtine. Daca in cazul Fusion-ului schimbarea am facut-o pentru ca "se cerea", datorita scaderii increderii in fiabilitatea la drumuri lungi si sustinute, scadere legata in mare parte de varsta si kilometrii masinii, in cazul Kuga nu se pune inca problema de asa ceva, considerentele tinand in special de siguranta (a Fusion-ului, ca model), decizia venind si ca urmare a unui eveniment mai putin placut din familie. Cred ca undeva pe la inceputul topicului de fata spuneam ca ma astept la o fiabilitate mai mica a Kugai decat in cazul Fusion-ului, 3 ani si jumatate si 165.000 de km mai tarziu pot spune cu mana pe inima (si cu usurare) ca m-am inselat destul de tare. Daca la Fusion, desi s-a dovedit multumitor de fiabila, schimbasem, la varsta actuala a Kugai, mai multe repere, mai mult sau mai putin "consumabile" (ambreiaj pe la 160.000, amortizoare tot pe-acolo, ceva rulmenti, ceva furtune de pe la racire care m-au lasat in vreo 2 randuri, un demaror pe garantie la vreo 30.000, o carcasa termostat, claxon si alte mici nimicuri, gen revigorat motoras stergator spate, deschidere portbagaj etc), la Kuga nu m-am lovit de astfel de probleme, desi am tras de ea cel putin la fel de mult cat am tras de Fusion. Un scurt rezumat al problemelor / lucrarilor de la Kuga de cand am luat-o, din ce imi aduc aminte, arata cam asa - nu neaparat in ordine (completez daca imi mai vine ceva): - bielete anti-ruliu spate, in urma unui drum criminal (Dej - Tg. Mures) prin ianuarie anul asta - baterie, care la frumoasa varsta de 5 ani a decis ca nu mai vrea, si si-a pus ceva elementi in scurt - un modul de ventilator racire, care s-a dovedit ulterior ca nu era de vina (vina au purtat-o lamelele de contact din mufa de alimentare a modulului) - senzor DPF de doua ori, odata pe garantie, odata prin aport propiu (boala cunoscuta a modelului) - neplaceri periodice datorate scurgerii condensului de pe tevile de la AC in GEM (iarasi boala de model) - la un moment dat, pe la inceputul verii, alternatorul refuza sa mai incarce sub 1000-1500 rpm, aleator. Am investit in alternator nou, insa nu l-am schimbat. S-a "asezat cel vechi" in cateva zile, ultimii 15.000 km nu a mai dat nici un semn. - tot recent - problema de mai sus, cu taiatul puterii si AC-ului in sarcina, la viteze de autostrada. Aleator, sporadic. Nu s-a repetat, pe moment as pune-o pe mizeria acumulata in (si intre radiatoare). Cam asta este istoricul pe scurt al topicului de fata, urmeaza cat de curand detalii mai exacte despre "nedeterminata". Si - evident, tot asa cum v-am obisnuit, un nou Jurnal de Bord! Deocamdata pot spune doar ca are tot oval, si tot albastru. Doar un pic mai mare, si e noua (iesita din fabricatie acu' vreo 2 saptamani). Tineti aproape! |
#243
Posted 22 August 2014 - 19:45
Cu 160 de lei iti faceam ITP-ul la ambele masini si-mi ramanea si mie de un suc.
|
#246
Posted 22 August 2014 - 20:10
Decembere, vorbim de Inspectie Tehnica Periodica, nu doar de o stampila in talon!
http://www.itp-automoto.ro/Tarife-ITP http://www.itp-sector6.ro/ etc Pretul se incadreaza in limita clasei (atentie, este tarif pentru SUV diesel 4x4). In Bucuresti. |
#247
Posted 22 August 2014 - 21:04
Scump Bucurestiul...
La al meu, ITP facut (nu doar stampila in talon) e 95 lei, la Timisoara. Doar stampila e mai scumpa |
#248
Posted 22 August 2014 - 22:18
#249
Posted 22 August 2014 - 22:24
Nu suntem ma, da' e viata mai grea.
Zi ca renta sa vin la Chetrishica sa fac ITP-ul! Nu de alta, da' ma puneai sa mai dau si de baut! |
|
#250
Posted 22 August 2014 - 22:28
Plateai doar vodka si carnea pentru gratar. ITP-ul ti-l faceam io bonus la cata bautura putem noi duce.
|
#252
Posted 22 August 2014 - 22:49
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users