Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Kuga Titanium ... black panther
Last Updated: Oct 11 2017 10:51, Started by
Tyby
, Oct 05 2010 21:38
·
0
#217
Posted 02 October 2013 - 07:59
Tyby, on 30 octombrie 2012 - 17:41, said:
Update la problema de mai sus: NU a fost modulul de vina, ci contactul electric dintre modulul amintit si ventilator. Descoperit problema la cateva zile de la postul de mai sus, dupa zeci de masuratori si scenarii verificate cap-coada. Partea proasta: am dat 350 RON pe un modul de care nu aveam nevoie. Partea buna: acum am doua functionale. nu vinzi modulul ? am un prieten cu kuga cu aceeasi problema, mi-a dat modulul sa il repar, dupa ce am pierdut 2 ore sa il desfac am gasit o gramada de componente explodate la propriu.la noi costa 1800 lei cu tot cu ventilator. |
#218
Posted 02 October 2013 - 10:47
Evergreene, la mai bine de 40.000 km facuti in ultimul an cronologic, parca nu mi se par asa de multe. La un calcul rapid - am cheltuit efectiv pe reparatii cam 300 EUR, in conditiile in care doar motorina pentru aceeasi perioada a insemnat ceva mai mult de 3.000 EUR. Poate daca faceam 3.000 de km pe an ca Sirenu' mi se parea mult, insa asa ...
Csi1 - parca nu as scapa de modulul ala, tocmai pentru ca este greu de gasit. |
#219
Posted 03 October 2013 - 20:06
Tyby, on 02 octombrie 2013 - 10:47, said:
3.000 de km pe an ca Sirenu' mi se parea mult, insa asa ... P.S. Cu mizeria de la birou am facut 100.000 in 3 ani. Tinnd cont ca-i reno, in afara de pompa de servo la iesirea din garantie si ceva bucse&shit inlocuite, s-a comportat bine. |
#220
Posted 04 November 2013 - 21:11
Undeva prin Bulgaria, sambata.
Acum pe ceas scrie 151800. 2500 km facuti in stres, masina s-a comportat excelent (ca de obicei). Am "descoperit" un drum "necunoscut" prin Bulgaria la intoarcere care cred ca mi-a oferit 50 de km de "probably the best driving experience I had in years!". Incerc maine sa vad daca a ramas ceva pe camera. Oricum, ca idee, drumul incepe cu o pista de aterizare de vreo 3 km 50 km de asfalt. D 55, Pastrogor - Madrets. Priceless! Attached Files |
#221
Posted 11 November 2013 - 01:39
O saptamana mai tarziu, undeva pe la Aiud. No comments. Inca ceva mai mult de 3600 km trecuti la raboj fata de postul precedent. Fara probleme.
Attached Files |
#222
Posted 14 December 2013 - 01:12
Si inca vreo 3800 km de la ultimul post. Ma uit cu interes ca ma prinde revizia de 160.000 inainte de Sarbatori. Insa parca as impinge-o in 2014, din motive legate de timp.
Nimic nou de semnalat (ma rog, am pus gumele de iarna inainte de postul precedent, guma cea noua a facut figuri, a trebuit sa ii dau aer saptamana trecuta, azi parea iarasi un pic cam moale pentru gustul meu; nu cred ca scapa de dat roata jos). |
#223
Posted 18 March 2014 - 20:18
Acu' vreo luna facut revizia la 165.000 (aproape). 509 RON cu totul, Romcar.
Dupa cateva drumuri "grele", asortate cu un cosmar pe traseul Dej - Tg. Mures, am ceva troncanituri pe axa spate. Investigatiile simple ("mana-la-piesa") au identificat bieletele antiruliu spate ca fiind de vina. Sunt comandate piesele, sper sa-mi fac timp sa le schimb zilele astea. Undeva prin zona Atena, acu' 3 saptamani: 2014-03-07 23.58.21.jpg 87.28K 45 downloads Azi am fost pe la Romcar cu treaba unrelated cu subiectul ... La poarta au scris pe cartonas: 168.681 km. On and counting. |
#226
Posted 20 March 2014 - 19:54
Si cum spuneam zilele trecute, au venit bieletele. Astazi m-am enervat, m-am intors in parcarea de langa bloc, am aranjat sculele si cam in 45 minute, cu manutele astea doua, le-am schimbat. Cele vechi sunt muci, cu una am ramas in mana cu ... doua (piese) dupa ce am dat-o jos.
Parca mi-am luat masina noua Intre timp inca 1000 km, dintre care vreo 300 cu medie orara de 125 km/h, in stres. Consumul pe masura - 9.0. |
|
#227
Posted 20 March 2014 - 23:59
Ai acces la FordEtis?
De unde ai stiut cuplurile de strangere? Iei painea de la gura mecanicilor... |
#228
Posted 21 March 2014 - 01:01
N-am acces, am intrebat si eu in stanga / dreapta
Nu iau, dar daca ei "nu vrea" ... Maine plec la drum, Romcar nu avea reperele, prietenii de meserie pe care i-am rugat sa ma ajute s-au facut ca uita, chiar daca le-am amintit o data. Mi s-a pus pata azi, am luat ce-am gasit, le-am schimbat, om vedea cum se comporta. Reperele au fost 145 RON / buc la Axevo, Lemforder. Originalele la Romcar erau 200 RON / buc., dar nu erau, iar la Axevo 175 RON / buc parca, dar veneau in 4-5 zile. |
#229
Posted 23 March 2014 - 22:26
December, on 03 octombrie 2013 - 20:06, said:
6000 bă!!! Sase mii! P.S. Cu mizeria de la birou am facut 100.000 in 3 ani. Tinnd cont ca-i reno, in afara de pompa de servo la iesirea din garantie si ceva bucse&shit inlocuite, s-a comportat bine. Asa cum spuneam: http://forum.softped...4#entry14870581 |
#230
Posted 05 April 2014 - 23:00
170.000 ... si ceva, azi, prin tara.
Trecut ieri pe gumele de vara, alta viata (ma rog, acu' is vreo 5 grade afara aici, da' cica nu tine mult). Inspectat si placutele cu ocazia asta, cele pe stanga spate sunt cam pe ultima suta, restul ar mai tine. Mai vedem. Investitia de anul trecut in jante pentru vara s-a dovedit a fi castigatoare. 15 minute schimb roti, fara echilibrat. La drum s-a dovedit ca nu era nevoie, oricum. |
#231
Posted 19 May 2014 - 21:20
178.000 and counting. Inca vreo 3.000 se vor adauga pana la sfarsitul saptamanii. Probabil si revizia in scurt timp.
Acu' vreo 2 saptamani a facut alternatorul figuri (tiuit la relanti, incarcare slaba pana in 1500 rpm). Si-a revenit la fel de subit precum a aparut. Am cumparat unul nou, si acum ma plimb cu fierul in portbagaj pana imi fac timp sau face iar figuri. 1500 km in 13 ore, autostrada 85%, mers legal (125 / 135 km/h). Consum mediu undeva la 8.1 (nu am calculat exact inca). |
|
#232
Posted 19 May 2014 - 21:37
Tyby, on 19 mai 2014 - 21:20, said:
178.000 and counting. Inca vreo 3.000 se vor adauga pana la sfarsitul saptamanii. Probabil si revizia in scurt timp. Acu' vreo 2 saptamani a facut alternatorul figuri (tiuit la relanti, incarcare slaba pana in 1500 rpm). [...] Am cumparat unul nou [...] Cat te-a costat alternatorul? |
#233
Posted 20 May 2014 - 10:00
~ 800 RON, fara piesa la schimb. Denso (cel original se ducea mai bine de dublu fara piesa la schimb, in speta aproape 1200 RON + 100 EUR garantie pana la returnarea piesei defecte).
|
#234
Posted 20 May 2014 - 10:08
Alternatoarele se repara fara probleme, se inlocuiesc periile si rulmentii si este ca nou.
O piesa OE este mult peste orice AM si chiar si fata de un OE construit ulterior. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users